X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אבו מאזן, שכונה ע"י אריאל שרון "אפרוח בלי נוצות", קיבל רוח גבית מאביב העמים הערבי השורר בעולם ואמר לשגריר הפלשתיני להודיע שהמדינה הפלשתינית תהיה נקייה מ"יהוד" צריך לקום ללא מורא ולומר למזכירת המדינה האמריקנית וגם לנשיא אובמה - לא למשא-ומתן על קווי 67', לא למדינה פלשתינאצית!
▪  ▪  ▪
אבו-מאזן [צילום: פלאש 90]

אני באמת לא מבין עד לאן תמשיך הנהגת המדינה להלך כסומא בחשיכה. אנחנו בהכחשה טוטאלית נוכח כל מה שקורה במרחב העוין סביבנו, ואם הממשלה הייתה הולכת לאבחון פסיכיאטרי, דומני שהיו מאבחנים את הממשלה, כולל חברי הכנסת מהימין, כלוקים באוטיזם קשה.
הח'ליף החדש באזור, שמדבר כאילו היה שליט המזרח התיכון, מבקש להפסיק את המצור על מדינת החמאסטאן שחלקה יושב על ישובים ישראלים לשעבר שגורשו מהם יהודים פטריוטים ציוניים על-ידי הקשיש אריאל שרון וממשלת האידיוטים שהצביעו בלחץ בעד גירוש.
הגנרל המצרי טנטאווי סירב לענות לטלפון בשעה שהמון מוסלמי אלים וצמא-דם צר על דלתות השגרירות הישראלית במצרים. ורק בהתערבות העוין השחור מהלבן ניצלו חייהם של שגריר ישראל במצרים ומאבטחיו.
ראש החונטה המשפטית דורית ביניש מפנה באישון לילה, כמו גנבים, בתים ביישוב מגרון שאדמותיו היו טרשים לפני כן וספק גדול לגבי חוקיות הפעולה ללא רגישות או חמלה, והשלכת מספר משפחות על ילדיהן לרחוב באמצע הלילה והחרבת בתיהם עד היסוד. דבר שייחרת כזיכרון טראומתי אצל הילדים האלה, כולל הוריהם שהתעוררו בבעטה מטרטור מנועי המפלצות שהחריבו את בתיהם. יהודים שישנו שנת ישרים יישארו בהלם כנראה כל החיים.
אבו מאזן, שכונה על-ידי אותו שרון "אפרוח בלי נוצות", קיבל רוח גבית מאביב העמים הערבי השורר בעולם ואמר לשגריר הפלשתיני (שהוא שקר שהמציאו בתקשורת, אין חיה כזאת "פלשתיני") להודיע שהמדינה הפלשתינית תהיה נקייה מ"יהוד", מדינה פלשתינאצית לתפארת האיסלאם.
ממשלת ישראל צריכה להתחיל ולפעול לפנות את שטח המדינה היהודית מערבים ולהפעיל את עיקרון ההדדיות: לא רוצים יהודים? גם אנחנו לא רוצים ערבים. יש לי הרגשה שבשלטון נמצאים בהכחשה טוטאלית, או שפשוט בגלל הדוד מאמריקה והמשך שימון מערכת הכלכלה הישראלית נמשיך להתנהג כמו "ילד כאפות" ונמשיך לשקר לעצמנו ולעולם.
צריך לקום ללא מורא ולומר למזכירת המדינה האמריקנית הילרי קלינטון, וגם לנשיא חוסיין אובמה - לא למשא-ומתן על קווי 67', לא למדינה פלשתינאצית, לא נמשיך להבליג נוכח מטחי טילים על אזרחים חפים מפשע. לא לפינוי ישובים או אפילו בתים של יהודים מארץ ישראל המקראית וההיסטורית, גם אם אהוד ברק יעמוד על רגליו האחוריות. כל עוד זה לא יקרה, הלחץ עלינו מצד האויב מבחוץ בסיוע בוגדים מהגיס החמישי בבית ילך ויגבר.

תאריך:  14/09/2011   |   עודכן:  15/09/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אפרוח בלי נוצות מבקש מדינה בלי יהודים
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
כל מילה בסלע! כל הכבוד .... ל"ת
יהודי1  |  15/09/11 19:46
2
מזמן כבר לא אפרוח
יהודי אחר  |  15/09/11 21:41
 
- הוא דווקא כן אפרוח מרוט
המסביר ליהודיהאחר  |  16/09/11 00:29
3
כש"יהודים"מגרשים יהודים בארץ י
קורןנאוה טבריה  |  16/09/11 05:05
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
בעסקת הטיעון עם עו"ד אהוד גנות - לכאורה עוד עסקה שגרתית בתיק לא ממש מרכזי - ירתה המדינה לעצמה ברגל. למה שקורבנות עתידיים יתלוננו, אם בסופו של דבר המדינה תוותר על דרישת פיצוי עבורם?
הרב ישראל רוזן
השורות הבאות נכתבות תחת רושם מתקפת הלינץ' על שגרירות ישראל בקהיר. זו מוכיחה כמאה עדים כי שום הגיון איננו שולט ב'מרחב הערבי' התוסס שסביבנו, ושום הסכמי שלום לא יעמדו במבחן השנאה הערבית המפעפעת
צביקה בן-שבת
על מעשים שמטרתם לסכל את יכולתה של ממשלה נבחרת לשקול פעילות למען ביטחון התושבים מתנוסס דגל שחור ענק, דגל של מעשה בלתי חוקי בעליל. דגל שעליו הכתובת "בגידה"
דבורה צרויה
האור הוא הכוח המניע, המחיה והמאפשר את קיום הבריאה. תחושה אינסופית של שלווה, סיפוק, אמונה, נתינה, אהבה ושמחה - כל אלה מהווים ביטוי לתכונתו של האור. אור השמש הטבעי, הגשמי והאור הגנוז, הרוחני, שקיבלנו בבריאת העולם בראש השנה הם מתנות שיש לשמור, לטפח ולהשתמש בהן בתבונה
עו"ד טל קדש
מה הם כללי הזהירות לעסקות ניכיון שיקים בבנקים? באלו מקרים הבנק לא ימלא את חובתו נאמנה אל מול הלקוח אשר הפקיד בידיו המחאות דחויות לגבייה במסגרת עסקת ניכיון? ומה הן חובות האמון המוטלות על בנק בעסקות מסוג זה? עו"ד טל קדש על פסיקת בית המשפט בנושא
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il