X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
השילוש המקודש הכולל את הקהיליה הבינ"ל, האיחוד האירופה וארה"ב פועל נגד ישראל, מתערב, מתמרן ומשפיע על ענייניה לטובת הערבים. במילים אחרות זהו טרור פוליטי
▪  ▪  ▪
מימין לשמאל: ניקולא סרקוזי, יורגוס פאפאנדרא, אנגלה מרקל [צילום: AP]

השילוש המקודש הכולל את הקהיליה הבינ"ל, האיחוד האירופה וארה"ב הוא מועדון אקסקלוסיבי נגד יהודים בלבד. עם זאת, הוא דורש מישראל להילחם נגד חוסר הפרופורציה ואי השוויון הזה. ההצלה חייבת לבוא מבפנים.
שלושת גורמים אלה מפעילים לחץ על ישראל, מתערבים, מתמרנים ומשפיעים על ענייניה לטובת הערבים. העדכנית ביותר היא המתקפה שלהם על כך שישראל הולכת קדימה עם תוכניתה לבנות 1,110 יחידות דיור ליהודים בגילה, שכונה יהודית במזרח ירושלים. אני קוראת לזה טרור פוליטי. בכל פעם שישראלים מאשרים בנייה של בתים ליהודים ביהודה ושומרון, העולם מוחה.
זה ברור שרק ישראל תגונה על פעילויותיה בשטחיה ביהודה ושומרון, אך הערבים, שלמעשה הם נוודים החיים על אדמה יהודית, ביהודה ושומרון, בונים באופן בלתי חוקי בכל מקום, באישור המערב וללא עונש או מחאה. אף פעם שמענו שמישהו מבקר ומגנה בחריפות את הערבים בגלל פעילות הבניה, הבלתי חוקיות, שלהם על אדמות יהודה ושומרון. שלא להזכיר את הגינוי המועט שאנו שומעים כאשר הערבים מפעילים טרור והורגים יהודים, שזו הפעילות השוטפת שלהם ביהודה ושומרון. התנהגות זו היא חלק מהטיית העולם כלפי ישראל והתקן המשולש שחל על ישראל בלבד.
השבוע, הקנצלר של גרמניה, אנגלה מרקל, התקשרה לראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו, ובחוסר כבוד שאלה אותו על החלטת ממשלת ישראל לבנות בשכונת גילו שבמזרח ירושלים, למרות שירושלים היא בירת מדינת ישראל. [קישור]
האם היא מתכננת לתת את גילה לגורם אחר?, אולי זה הזמן שישראל תעביר ביקורת על גרמניה בשל בנייה במזרח ברלין, שאוחדה עם מערב ברלין בשנת 1990, 23 שנה לאחר איחודה של ירושלים. אחרי הכל מזרח ברלין הייתה חוקית, חלק ממזרח גרמניה הקומוניסטית, בעוד שירושלים נכבשה על-ידי ירדן ובאופן בלתי חוקי והייתה תחת שליטתה בין 1949 ל-1967, והוחזר לבעליה, מדינת ישראל, בשנת 1967. לכן, לשתי הממשלות, הגרמנית והישראלית, יש זכויות שוות לבנות בחלק המזרחי של הבירות שלהם.
בחוצפתה, גברת מרקל אמרה כי ההחלטה לבנות בשכונת גילו "העלתה ספקות כי ממשלת ישראל מעוניינת להתחיל במשא-ומתן רציני" עם הערבים-"פלשתינים." אפשר לתהות אם לגברת מרקל יש אישור מהצד הערבי כי הם מחזיקים בכוונות רציניות להתחיל במשא-ומתן רציני.
אפשר לתהות האם גברת מרקל גילתה פתאום את נוסחת הקסם שלאורה הערבים יבואו לשולחן המשא-ומתן עם ישראל ללא תנאי אחד, וסוף סוף יכירו בישראל כמדינה יהודית, ביתם של היהודים. לא, היא לא מצאה נוסחת קסם כזאת, כי התנאי המיידי כבר צף על פני השטח, הדרישה שיהודים יקפיאו בניית בתים ליהודים בעיר הבירה שלהם.
הערבים, מאידך-גיסא, יכולים להמשיך לבנות בתים לערבים, בכל מקרה. תוכנית זו היא חלק מהתקן המשולש: תקן אחד חל על מדינות דמוקרטיות, תקן אחד חל על דיקטטורות ומחבלים ותקן אחד, שהעולם רקח במיוחד עבור ישראל ויהודים, ובכך חל אך ורק על ישראל ויהודים.
משרד ראש הממשלה הגיב בהצהרה, בה אמר כי "גילה היא לא התנחלות. זו שכונה בירושלים שנמצאת כחמש דקות ממרכז העיר, וכל ממשלות ישראל בנו בה."
נאמר כי במהלך מלחמת לבנון השניה, בשנת 2006, עדיין לא ראש הממשלה, בנימין נתניהו, נתן ראיון לטלוויזיה הבריטית בו הוא הפריך את הטענה כי ישראל הפציצה את לבנון באופן "לא פרופורציונלי." הוא אמר שאם מישהו רוצה להתווכח על האשמה זו, אז במלחמת העולם השנייה, בעלות הברית הגיבו כנגד גרמניה בצורה גרנדיוזית 'ללא פרופורציה'. בתגובה לבליץ הגרמני על לונדון, הבריטים מחקו את כל העיר דרזדן, ושרפו למוות יותר אזרחים גרמנים מאשר מספר האנשים שנהרגו בהירושימה. כדי לסיים את מכונת המלחמה היפנית, ארצות הברית הרחיקה לכת והשליכה את שתי פצצות האטום הראשונות על אוכלוסיה אזרחית, שהרסו את רוב הערים היפניות, הירושימה ונגסקי ווהותירו מאחריהן שובל של אסון אטומי לשנים לבוא.
דוגמה נוספת, כאשר, בשנת 1944, חיל האוויר המלכותי הפציץ את מטה הגסטאפו בקופנהגן, כמה מהפצצות פשוט החטיאו את מטרתן ונפלו על בית החולים לילדים הדני, והרגו 83 ילדים קטנים. אף אחד מעולם לא טען, או האשים את בעלות הברית, שהצילו את אירופה מידי הנאצים, כי הם נלחמו מלחמה זו ללא פרופורציונליות.
השבוע חיסלצבא ארה"ב הרג את הטרוריסט, מנהיג אל-קאעידה, אנואר אל-עוולאקי. ההיפטרות מאל-עוולאקי התקבלה בחיוב. מעניין מה תהיה תגובת העולם המוטה אם ישראל, באמצעות מזל"ט תהרוג את מנהיגי החמאס, חאלד משעל ואיסמעיל הניה ומנהיג החיזבאללה, חסן נסראללה. האם ישראל תבוקר קשות או המבצע יתקבל בחיוב?.
כאשר אומה יוצאת למלחמה כדי להגן על עצמה היא צריכה לעשות את כל מה שצריך כדי לנצח במלחמה. הקהילה הבינלאומית לא יכולה ולא צריכה לצפות שישראל תצא למלחמה כדי להגן על עצמה עם הרעיון אחר מלבד לנצח ולמגר את האויב שלה, בדיוק כמו שכל העמים האחרים יעשו כאשר הם נלחמים מלחמה להגן על קיומם. התיק סגור.
ישנה מילה אחרת לתקן המשולש, שתוצאתה הוא בידודם של ישראל והיהודים. המילה היא אנטישמיות. מטרת האנטישמיות האמיתית היא שנאה ודחיית יהודים ושצריך לעשות להם נזק. אך העולם לא רואה זאת כרגשות אנטישמיות כי היהודים וישראל מעולם לא הפריכו ונלחמו בהם עד הסוף. התנהלות כזאת מחייבת הסבר אמיתי. זו היא התשובה היחידה שישראלים, יהודים ומגיני ישראל חייבים תמיד לתת: אתם מייחדים ומבדדים אותנו, כלומר אתם אנטישמים.
אני רואה זאת כהכרחי לדבר על אי השווי שלאורכו אנשים, אירגונים, פולוטיקאים ומדינות התנהגו ומתנהגים כלפי מדינת ישראל ואזרחיה, ולהצביע כמה לא הוגנת היא הקהילה הבינלאומית כלפי ישראל. כשאני מדברת על מדינת ישראל ועל אזרחי ישראל, אני מתייחסת לכל אזרח ישראלי מכל דת ושייכות שהיא.
כל עוד מתעללים בישראל והיא סובלת העולם ימשיך לסבול גם כן. כל עוד העולם הוא מכשול לגאולת העם היהודי, שהחלה עם הקמתה של מדינת ישראל, לא תהיה התקדמות לשלום הרצוי בכל מקום על פני כדור הארץ.
ישראל היא הראי של העולם, ועם כל חסרונותיה, היא דוגמה טובה לכל המדינות הדמוקרטיות. כל עוד העולם הוא חסר מצפון מוסרי, כל עוד העולם מתנהג כלפי ישראל לאור התקן המשולש, הוא לא ימצא מנוחה.
התקן המשולש נובע מהצביעות, הבורות והרשעות של העולם, כדי לבוא עם האשמות חסרות שחר הגובלות בפרנויה. כל מה שנותר כדי להשלים את התמונה הוא לייחס עלילות דם לפעולותיה של ישראל . עולם מטורף מלא שינאה ליהודים וכבר שכח מי באמת התחיל ב-"סכסוך" ומי מעולם לא יסיים אותו עד שהם ישימו סוף לישראל.
ובינתיים, בלי קשר למכשולים, ישראלים-יהודים ימשיכו להפריח את ארצם, מן הירדן ועד הים התיכון, ולהמשיך להפתיע את העולם עם החידושים שלהם ולשגשג. האמת היא התרופה הטובה ביותר, אמן!

תאריך:  03/10/2011   |   עודכן:  03/10/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
השילוש המקודש - מועדון אקסקלוסיבי נגד יהודים בלבד
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
תשעה קבין של רוע באומות עולם
שומר החומות  |  3/10/11 17:08
2
למשולש הלא קדוש הזה יש עוד כמה
פלא יועץ  |  4/10/11 08:02
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אברהם פכטר
מובילי המחאה שהוכתרו ע"י התקשורת ומקבלים ממנה גיבוי - הציבו לנתניהו אולטימטום של חודש ימים, הבנתם?    עוד לפני שהחלה לפעול נפסלה וועדת טרכטנברג על-ידי יושבי האוהלים    מדובר בצעירים שהדליקו גפרור, הבעירו אש שפשטה ביער, אך אין להם מושג כיצד לכבות אותה. מבנה חברתי לא ניתן לשנות ע"י מחאה או ועדה
גיל נתן
אדוני ראש הממשלה, ראשי מפלגות, ראוי שבבחירות הבאות לא תציגו את כשלונות יריביכם. תהיו מקצוענים, תציגו לנו מה הבטחתם ומה השגתם. אם תשפילו את היריב זה רק יהיה לרעתכם. הציבור רוצה שקיפות. זו הדרך הרצינית להפוך את הפוליטיקה למקצועית ולהביא לשינוי אמיתי
מירב ארד
כשלונה של זהבית הוא כשלון ניהולי מהדהד שעוד טרם ניתן לאמוד את כל השלכותיו. ייתכן שבחודשים הקרובים נראה את אייפקס מתנערת מכל מה שקשור בזהבית כהן    שלושת החודשים האחרונים היו יום הכיפורים של תנובה. עליה לערוך בזמן הקרוב חשבון-נפש ובדק-בית מקיף    הציבור ניצח, אך המאבק עוד לא תם והמלאכה מרובה
ד"ר צ'לו רוזנברג
נשיא ארה"ב אינו נרתע מלהרעיף מחמאות על ישראל ובלבד שדבריו יניבו תוצאות חיוביות עבורו ועבור ארה"ב, והוא גם לא יישאר אדיש אם נתניהו לא ינסה לנקוט צעדים המהווים גמול נאות לנאום ה"ציוני" שלו    הנאום אינו חזות הכל
אברהם בן-עזרא
ניכוס שטחים ציבוריים על-ידי חבורת אנשים היא מעשה של מי שחש שמגיע לו, ללא קשר לשאלה - האם מגיע לו, ומה מגיע לו. ללא ההפנמה וההבנה ששטח ציבורי חייב להישאר ככזה לטובת הציבור, לרווחתו ולשימושו, אין צדק חברתי ואין צדק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il