X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אני מבקש סליחה מכם. מבקש סליחה מכל העולם כולו. אבל זהו מכתב מיוחד אליכם היהודים. בפרט אל היהודים הנמצאים בארץ ישראל. היזהרו, יש לי לצערי הגדול, ממשיכי דרך, הדומים לי כמו שתי טיפות וודקה. אלה האיסלאמיסטים
▪  ▪  ▪
סטלין. הקומוניסטים הפלשתינים היהודים חברו לאיסלמיסטים הפלשתינים

אגרת מן המתים
אל היהודים בארץ ישראל
מאת יוסיף דז'וגשווילי - סטלין
אל היהודים היושבים בארץ ישראל ובגולה, אני מבקש סליחה מכם. כשהייתי בחיים לא אהבתי אתכם. שנאתי אתכם. אבל אתם יודעים, גם שנאתי בני אדם בכלל. אפשר לומר שיותר מכל שנאתי את העם שלי עצמו.
אבי היה איכר צמית ששוחרר 15 שנים לפני שנולדתי. הוא נעשה לסנדלר, ככל הנראה אנאלפבית. ההצלפות הקשות וחסרות ההצדקה שחטפתי ממנו, הפכו אותי לנער קשוח ואכזרי לא פחות ממנו. היה לי אב שהאמין במשמעת נוקשה ובאלימות.
מי שגדל בבית כזה, לא הכרחי שיהפוך להיות כמוני. אבל לי ולמקבילי הנאצי זה גרם לבוז לערכים אנושיים נורמליים. תיעבתי חמלה, סימפטיה, רחמים. הערכתי אך ורק תכונות חזקות. הייתי קמצן רוחני, שהפך לנוקשה ולחסר רחמים, מה שעלה לאשתי הראשונה בחייה והרס את חיי ילדיי.
טיפחתי את הקריירה שלי באמצעות פנייה אל תחושת המרירות הקולקטיבית, תוך העצמת התחושה הזו וניצולה. טענתי כי אני מייצג את האנשים הקטנים - את כל מי שדוכאו בידי השלטון מכל סיבה שהיא.
הייתי שבע שנים בבתי סוהר, בדרך לסיביר, בגירוש סיביר ובבריחה מהכלא. מקבילי הנאצי "ישב" שנה.
אשתי הראשונה, יקטרינה סוואנידזה, הייתה אחות של חבר ללימודים בסמינר לכמרים בגרוזיה. אני בעצם דתל"ש ושונא גם דת ודתיים. היא ילדה לי ילד אחד, יאקוב, ומתה משחפת. האישה הזו, ריככה את לב האבן שלי. היא מתה, ועם מותה גוועו ומתו רגשי החום האחרונים שהיו לי כלפי בני אדם.
התחתנתי פעם נוספת. נישאתי לנדייזדה אלילוייבה שהייתה צעירה ממני ב - 22 שנה. היא ילדה לי בן ובת - ואסילי וסבטלנה. שנינו גידלנו אותם וגם את יאקוב. התעללתי ברעייתי הצעירה, עד כדי כך שהחלה לסבול ממיגרנה ומדיכאון כרוני. לילה אחד, לאחר שחזרה מארוחת ערב אתי, היא שמה קץ לחייה. היא הרגה את עצמה באמצעות ירי באקדח ואלטר. בדיוק כמו גלי ראובל, אחייניתו אהובתו ושפחתו הצעירה והתוססת של היטלר הצורר הנאצי. אני והנחש הזה היטלר היינו דומים במובנים רבים מאוד.
כמו "מיין קאמפף" של מקבילי הגרמני, כתבתי גם אני ספר מליצי ונפוח שהפך לתנ"ך של ארצי, ושמו: "תולדות המפלגה הקומוניסטית של ברית המועצות, שיעור מזורז". כתבתי אומנם רק פרק אחד מתוך "שיעור מזורז", אבל ערכתי את הטקסט המלא חמש פעמים. הייתי כביכול אינטלקטואל רודף צדק חברתי.
היינו דומים מאוד, אני והצורר הנאצי. שנינו הפכנו לרוצחים הסדרתיים הגדולים ביותר בכל הזמנים. הצורר הנאצי היה דומה לרוצח עם סכין ביד אחת ואקדח בשנייה. אני הייתי רוצח שמגיע עם פרחים וממתקים. שנינו הצלחנו להסתיר מעיני כל הסובבים אותנו את אופיינו האמיתי. הייתי דומה יותר לחתול בר או לנמר בעת שהצורר הנאצי היה דומה יותר לנחש בואה. היינו חיות אדם מסוכנות אך מושכות.
הייתי פושע שידיו מגואלות בדם מיליונים. שולבה בי תערובת נדירה של אכזריות בהמית וכישרון בלתי נתפס לבדיית שקרים. המשימה הבלעדית שלי הייתה לכפות דיכוי עקוב מדם על העולם כולו. אי-אפשר היה להתייחס להבטחותיי כאל הבטחות של שותף מהימן. הייתי מפר אותן כאשר הדבר שירת את צרכיי.
הייתי שבוי בתוך פקעת הכוח האבסולוטי שלי, סבלתי מנטייה לאשליות שווא, וזו ערפלה את שיקול הדעת שלי וגרמה לי לראות את הצורר הנאצי באור שגוי. עשרות מיליונים שילמו את מחיר שגיאותינו.
אני מבקש סליחה מכם. מבקש סליחה מכל העולם כולו. אבל זהו מכתב מיוחד אליכם היהודים. בפרט אל היהודים הנמצאים בארץ ישראל. היזהרו!!, יש לי לצערי הגדול, ממשיכי דרך, הדומים לי כמו שתי טיפות וודקה. אלה האיסלאמיסטים. כמו הקומוניזם אותו הפכתי לדת רצח והרג של עשרות מיליונים מבני עמי, ואחר כך עשרות מיליונים מהעולם כולו, כמו הפשיזם אותו הפך הצורר הנאצי שרימה אותי, לדת רצח והרג של מיליונים מבני עמו ומהעולם כולו, כך מתעצמת עכשיו דת רצח כלל עולמית - איסלמיזם.
אל תאמינו לאלה מכם, הזאבים הקומוניסטים שבכם היהודים, הלובשים עור של כבש המבקש צדק חברתי, ובאותה נשימה מצדיקים את האיסלאמיסטים הקרויים חמאס, אש"ף ועכשיו רשות פלשתינית.
עליכם להיזהר מאוד מאוד. השקרנים הקומוניסטים היהודים שלכם, ינסו לשכנע אתכם, כמו חזיר הפושט טלפיו ומכריז אני טהור, כשהם מכריזים שצדק חברתי ומהפכה חברתית היא חזונם. הם עושים מעשה זמרי ומבקשים שכר כפנחס. כל מה שהם עושים, זה לזרות לכם חול בעיניים. בעצם הם רוצים להשתלט על מדינת ישראל ולהפוך אותה למדינת כל אזרחיה, הנשלטת על-ידי האוליגרכיה האנרכיסטית שלהם. הם רואים את הפלשתינים הערבים כבעלי בריתם הטבעיים. בדיוק כמו הקומוניזם שהטיף להתאחדות כל פועלי העולם, כך הם רואים בפועלים הפלשתינים הערבים ובעובדים הזרים ובפליטים הסודנים והאריתראים ובגויי הארץ שותפים טבעיים ובעלי ברית לסדר עולמי חדש במדינת ישראל.
הקומוניסטים הפלשתינים היהודים חברו לאיסלמיסטים הפלשתינים הערבים. ככלב השב אל קיאו הם חוזרים על הטעות שלי, טעות שעשיתי מול הצורר הנאצי. חשבתי שכנמר ערמומי, אצליח להערים על נחש הבואה הנאצי. חתמתי עם נחש הבואה הגרמני הנאצי על הסכם אי-התקפה. האמנתי בכל ליבי שאצליח להערים על הנחש הגרמני הנאצי. לא האמנתי שהוא יעז לבסוף לתקוף אותי ראשון. הייתי בטוח שבסוף אשתלט עליו ואעשה לו סובייטיזציה. הצורר הנאצי הפתיע ורימה אותי ותקף וכמעט שהשמידנו, כך עלול הצורר האיסלאמיסטי והפלשתינים הערבים להערים עליכם.
הקומוניסטים הפלשתינים היהודים, שפעם קראו לעצמם כנענים, משוכנעים באותה אשליית שווא נוראה, בה הייתי אני שבוי. הם משוכנעים שאם יחתמו חוזה עם השטן האיסלאמיסטי הלאומני הפלשתיני, הם יצליחו להערים עליו, ולבסוף לאלף אותו, לביית אותו, ולהפוך אותו לחיית בית חברותית ונשלטת. ובדיוק כמוני, הם מובילים בבטחה את המדינה שלכם, את מדינת היהודים, למלחמה עקובה מדם, כי הנחש האיסלאמיסטי הלאומני יכה אותם ואתכם בפתע פתאום. בדיוק כמו הנחש הגרמני הנאצי.
מולוטוב שר החוץ שלי, שחתם על הסכם האי-התקפה עם מקבילו ריבנטרופ הגרמני, היה משוכנע וניסה לשכנע כי "אפשר לאהוד את ההיטלריזם או לסלוד ממנו, אבל כל אדם בר דעת יבין כי אי-אפשר לחסל אידיאולוגיה באמצעות מלחמה". כך בדיוק משקרים לכם הקומיסרים הקומוניסטים הפלשתינים היהודים שלכם, שאי-אפשר לנצח את הטרור הפלשתיני הערבי הלאומני והאיסלאמיסטי באמצעות מלחמה. שר החוץ שלי היה משוכנע: "מלחמה למיגור ההיטלריזם תחת הדגל הכוזב של מאבק למען הדמוקרטיה, היא לפיכך לא רק בגדר שטות, אלא אף בגדר פשע". כך הטיף מולוטוב, וכך שוטפים לכם את המוח, שמלחמה למיגור הטרור הפלשתיני הערבי והאיסלאמיסטי, היא בגדר שטות, ואף פשע. היזהרו משקרים אלה!!
עם ישראל, הישמעו לקולות הפטריוטיים ההרואיים האמיתיים שלכם: המתנחלים. הם יודעים את האמת. הם חיים בקרב האיסלאמיסטים כבר עשרות בשנים. הם מכירים אותם מקרוב. הישמעו למקורות המהימנים המזהירים אתכם מפני מלחמה והכנות למלחמה של האיסלאמיסטים להשמדת מדינת ישראל. האמינו לאיומי הצורר האירני ובן בריתו הטורקי. האמינו לדיווחים על ההכנות למתקפה שעושים החיזבאללה, החמאס והרשות הפלשתינית. התבוננו היטב במתקפה המדינית המקדימה שעושה הרשות הפלשתינית הערבית הלאומנית והאיסלאמיסטית. הכתובת על הקיר.

תאריך:  23/10/2011   |   עודכן:  23/10/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתן קלינסקי
מסתבר שמופת הדאגה והמסירות של המתנ"ס הראשון בישראל לכל תלמידיו וגם לכל עובדיו המסורים נשבר לרסיסים על-ידי חברה המספסרת בתנאי העסקה של ציבור מורים במציאות של הפרטה
גורי גרוסמן
אלה בתוכנו המאמינים שהמפגינים שקראו לשושביניהם החדשים להמשיך ולחטוף חיילים, אינם מייצגים את רוב ערביי ישראל, חייבים הפעם לדרוש מערביי ישראל השומרים על חוק וסדר, להביע את דעתם בפומבי ולהוכיח שאינם שותפים לדרישה המקוממת
צבי גיל
אני לא התפייסתי איתו עד עצם היום הזה, גם כאשר מטוס 747 צונח חזק בכיסי אוויר מעל למצרי מסינה ואני פונה אליו למעלה, אני יודע שזאת מעין תופעה פאבלובית, בדומה לצעקה שלך אימא'לה או אבא'לה כאשר היָלדוּת וההורים רחוקים ממך מאוד
ח'אלד אבו טועמה
עסקת האסירים גנבה מעבאס ומצוותו את ההצגה    בן-לילה בקשתו של עבאס להכרה במדינה פלשתינית הפכה לבדיחה, בהשוואה ל"הישגו" של חמאס
ד"ר מרטין שרמן
בכניעותה המבישה ישראל משדרת בבירור כי אינה מסוגלת לפעול כישות ריבונית. ככזו, היא מתחילה לאבד את תכלית קיומה: היותה ביטוי לעצמאות המדינית היהודית. תהליך זה יש לשנות מן היסוד ללא דיחוי - ובנחישות בלתי מתפשרת. כל הימנעות מכך אינה אלא השתמטות ממילוי חובה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il