X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
סגן השר המייצג שיטה רקובה הקיימת כבר שנים בארץ נהנה ממנעמי השלטון כאחראי על משרד ממשלתי אבל ללא אחריות, מן פטנט אדיוטי בו מפלגות חרדיות דורשות קבלת משרד ממשלתי ואחריות עליו כולל ניהול תקציבים ועוד, אבל אינן רוצות לשאת באחריות הפורמלית
▪  ▪  ▪
יעקב ליצמן. חייב ללכת הביתה[צילום: פלאש 90]
תגובה היסטרית
נראה שמשרד הבריאות והעומד בראשו נכנסו להיסטריה ותגובותיהם הגובלות בפאניקה מדרדרות את המערכת במהירות

סגן שר הבריאות האחראי בפועל על משרד הבריאות צריך להיות מפוטר ולאלתר על הביאו את המערכת לקריסה ובעיקר על התנהלותו השלומיאלית בכל הקשור למאבק המתמחים.
סגן השר המייצג שיטה רקובה הקיימת כבר שנים בארץ נהנה ממנעמי השלטון כאחראי על משרד ממשלתי אבל ללא אחריות, מן פטנט אידיוטי בו מפלגות חרדיות דורשות קבלת משרד ממשלתי ואחריות עליו כולל ניהול תקציבים ועוד אבל אינן רוצות לשאת באחריות הפורמאלית. ממשלות ישראל שותפות ל"שטיק" הזה כבר עשרות שנים והגיע הזמן להגיד "לא עוד".
סגן שר "כאילו" שר
שר הבריאות בפועל שהוא ראש הממשלה אינו מתעסק כלל בענייני המשרד היות ש"השיטה" קובעת שסגן השר הוא האחראי הבלעדי לתפעולו ובנוסף לראש הממשלה בתפקידו אין את הזמן ולא את תשומת לב לענייני המשרד.
ההתנהלות של המדינה בכל עניין המתמחים היא שערורייה מתמשכת, החל בהסכם שכר שהתעלם מהצרכים של המתמחים, עבור לעבירה על חוק שעות עבודה ומנוחה של ציבור המתמחים כאשר העבירה נעשית ע"י הממשלה כמעסיק, עבור להחלטות תמוהות (בלשון המעטה) של בית הדין לעבודה שמנע מעובדים אזרחיים להתפטר מעבודתם וכלה במהלך האחרון של סגן השר ליצמן המורה את בתי החולים לפטר לאלתר רופאים מומחים שהגישו מכתבי פיטורים על תנאי לעוד שלושים יום.
נראה שמשרד הבריאות והעומד בראשו נכנסו להיסטריה ותגובותיהם הגובלות בפאניקה מדרדרות את המערכת במהירות. לשמחתי מנהלי בתי החולים מסרבים בעת כתיבת הדברים (16 בנובמבר 2011 בבוקר) לציית לסגן השר והבלגן מי יישורינו.
סגן השר ליצמן האחראי למצב חייב ללכת הביתה ומיידית וראש הממשלה חייב למנות שר בריאות במשרה מלאה בלי השטויות של הגועליציה בדבר סגן שר "כאילו" שר.

תאריך:  17/11/2011   |   עודכן:  17/11/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
יפוטר סגן שר הבריאות לאלתר
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
הריקבון בתקשורת פושעת שלא מד
ישע  |  17/11/11 11:33
2
הפתרון - הפרדת דת ממדינה
גיל נתן  |  18/11/11 08:22
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אברהם שרון
על-פי רוב, המושג 'שירות לקוחות' מעורר ברובנו תחושה של מיאוס וסלידה. אני מבקש לשתף אתכם בשירות לקוחות שעורר בי השתאות ופליאה
חננאל ובר
תפקודה של רבקה במבחן החסד שאליעזר הכין לה דומה להפליא לתפקודו של אברהם באירוע שבו הוא קנה לעצמו את מעמדו כאיש החסד הגדול. אותן מילים דומיננטיות מופיעות גם פה - "תמהר" "ותרץ". הייתכן שֶתִמָצֵא כלה דומה יותר לאברהם אבינו ואישה טובה יותר לבנו יצחק מאשר רבקה?
אסף גטניו
הם לא מבינים את גודל הסכנה וקוצר הזמן. ליקוי המאורות שאוחז בבעלי ההון בישראל ובעולם, בשילוב עם האימפוטנציה של מערכות השלטון בעידן הדמו-קפי, מובילים אותנו למהפכות אלימות שממתינות מעבר לפינה
הרב אליהו קאופמן
קצב, אין לך כבר מה להפסיד. הם הרסו לך את החיים, מחקו לך את העבר, וההווה הוא כואב וחשוך. פתח פיך ויאירו דבריך על גניבת אחיך, על אותה כספת במשרד העבודה והרווחה וכל מה שידוע לך על גניבת הילדים במדינה שאתה שירתת והיא זרקה אותך כמשיסה לכלבים הכי פראיים
מאיר גלבוע
לפני מספר ימים פורסם סקר, לפיו 41% מהאוכלוסיה סומכים על בתי המשפט. היום פורסמה ידיעה על סקר אחר, לפיו ל-60% אמון בבית המשפט. האם במשך שבוע עלה שיעור התמיכה בבית המשפט במחצית?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il