X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
כבד אשתך יותר מגופך - זוהי הסגולה. ככל שתכבד את אשתך יותר, כך תפגע בה פחות. כדאי גם שתאמץ לעצמך בערב שבת את השיר "אשת חיל מי ימצא"
▪  ▪  ▪
לעודד מתן כבוד לאישה [צילום אילוסטרציה: AP]

ככל שהגברים יתנו יותר יקר לנשותיהם, כך יתמעטו המקרים בהם גבר יפגע חלילה באישה. חז"ל קבעו: אשתו כגופו, וציוו: חייב אדם לכבד את אשתו יותר מגופו. לדוגמה: בית ובו כרית אחת בלבד, תישן עליה האישה.
מסורת היא בידינו, מדי ליל שבת קודש, שעה שהמשפחה כולה מתכנסת סביב שולחן שבת, שרים הגברים שיר הלל לעקרת הבית: "אשת חיל מי ימצא ורחוק מפנינים מכרה, בטח בה לב בעלה... רבות בנות עשו חיל ואת עלית על כולנה"... אני מציע שכל גבר ישראלי יאמץ מנהג זה. אין ספק שהכבוד הניתן לאישה בקרב בני משפחתה, ישפיע רבות על מתן הכבוד הראוי לכל אישה גם במרחב הציבורי.
במכתב שכתבתי לראש הממשלה בנימין נתניהו, ביקשתי שהממשלה תקבל החלטה המחייבת את כל המשרדים להקציב תקציבים מיוחדים שיעודדו מתן כבוד לאישה, לשמר פרטיותה, עצמאותה וחופש בחירתה, ולבל יהין איש חלילה לפגוע בהן. לעודד שיתוף נשים ככל שניתן בפוליטיקה, בתעשיה, במסחר, בפקידות וכולי, ולמנוע הדרתן מהמרחב הציבורי. זה כולל שוויון מלא בכל תחום, ומניעת הפלייתן לרעה. לדוגמה: השוואת שכרן לשכר הגברים והאצת קידומן אף יותר מהגברים, וכל זה תוך הקפדה יתרה על גדרי הצניעות הנהוגים בחברה הישראלית מאז ומעולם.
אשפוז בכפייה לסיקריקים
אגד כחברה ציבורית חייבת לשרת גברים ונשים בשווה, אבל מה פסול יש בהקמת חברת הסעות פרטית לחרדים ויראים החוששים לצניעות. במדינה דמוקרטית אין מניעה שיתאגדו החסידים ויקימו קווי מהדרין שישרתו נשים בקווי מהדרין לנשים וגברים בקווי מהדרין לגברים. איני סבור שהחמרה זו רצויה, אבל אם זו תורתם המונחת בקרן זוית - יבואו וייטלוה.
מאידך-גיסא, את הסיקריקים החדשים ההולכים בדרך אחיהם מימי בית שני [גיטין נ"ו, א'] יש לאשפז בכפייה יען רק טיפול נפשי ימנע מהם את הבריונות והטלת טרור להשגת מטרתם - קיום חומרות שאין להן כל בסיס בתורתנו הקדושה. בנים הם לעשיו הרשע שהיה רוצח, המטיל חיתתו על כל הסביבה, בריון פנאטי דתי המקפיד לעשר את המלח. חז"ל דימוהו לחזיר המראה טלפיו הטהורים, לאמור, ראו כמה צדיק אני!

תאריך:  01/01/2012   |   עודכן:  01/01/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אברהם בן-עזרא
רוחב מדרגות קטן מהרוחב המקורי, מדובר ביצירה של ליקוי בטיחותי - שכן מעבר למעקה נוצר מרווח של מדרגות המאפשר טיפוס ומהווה סיכון נפילה, ללא שום הגנה
דרור אידר
התופעות הקיצוניות שהופיעו בבית שמש הן דוחות ומסוכנות ויש לטפל בהן בחומרה    עם זאת, נוכחותן מלמדת דווקא על תהליך שינוי בציבור החרדי, שעתיד להתקרב עוד יותר לחברה הישראלית
דן אלון
"דין פרוטה כדין מאה" מבארת לנו האמרה הידועה, ועל כן ביהמ"ש עושה דין על שלמה פוקס בהתאם לכלל של "דין פרוצה כדין מאה". אך בכך אין די, משום שבחצר הציבורית שלנו התפתחו שוב תופעות של ימי הביניים: "דין פיראט" וגם "דין פרזיט". המדינה שהפרזיט כה בז לה, היא באמת "פרוצה", ועל כן אם לא נערוך שינוי ביחסינו עם הפיראטים והפרזיטים, תעמוד לפוקס הגנת "אמת דיברתי". עלינו להחיל את דין המקום: "ששת ימים תעבוד", ולא "ששת ימים תעבוד על אחיך"
עו"ד שירי שפר, עו"ד נועה חקלאי
מהיום נכנסת לתוקף הוראה המאפשרת לנציגי משרד הרישוי לפסול נהגים, פסילה מנהלית, למשך 9 חודשים. כדי להחזיר לעצמם את הרישיון יחויבו הנהגים, לעבור מבחן תיאוריה, טסט ובדיקות במכון הרפואי. זאת ועוד, בימים אלה הקשיחה גם התביעה את עמדתה ביחס לעבירות שנחשבות חמורות
יורם אטינגר
מיתוס "הכפלת האוכלוסין הערבי מדי 20 שנים" התרסק, ותקדימים מלמדים שקיים סיכוי זעיר שאפשר לשחזר שיעור פריון גבוה במיוחד לאחר תקופה של צמצום דרמטי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il