X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
צה"ל מנהל קרב הירואי באישון לילה כנגד תינוקת וילדים, אימהות ואבות יהודים חסרי ישע לצה"ל יעד מבצעי חדש - מלחמה בהדרת הנשים וגם השר ישי מקבל מסרים משמיים על מלחמת ששת הימים
▪  ▪  ▪
צה''ל. משתתף במאבק נגד הדרת הנשים [צילום: פלאש 90]

קרב הירואי נגד תינוקות וילדים
לראות ולא להאמין. ההרס במצפה אביחי, קלסיקה של אטימות, רוע, אלימות, גסות, הרס וחורבן. שנאה פתולוגית, לבבות אבן. אין הסבר אחר. וכל זה באמצע הלילה, בקור מקפיא. לראות את הפריצה, את ההתנהלות הברברית. המילה התנהגות לא מתאימה כאן, יש בה לרוב קורטוב של אנושיות של היגיון. כאן כוחות הביטחון של מדינת היהודים במדיהם השחורים, וצבא ההגנה לישראל - כן, כך הוא נקרא - ניהלו קרב הרואי באישון לילה כנגד תינוקת וילדים, אימהות ואבות יהודים חסרי ישע מול גלי הצונמי השחור, חסרי האנושיות, המשברים והורסים כל מה שנקרה בדרכם.
תוך כדי הפוגרום מתגלה לעיני המצלמה מצעד האורות של מכונות ההרס העולים להשלים ולגמור את ההרס והחורבן. השופלים, שפעם היו כלי בניה וחיים חדשים, כלים שהמחבלים הפכו אותם לכלי מוות בירושלים, ומדינת היהודים הפכה אותם לכלי הרס וחורבן של יהודים.
הם לא כמו גנבים בלילה. הגנב מחפש רווח וגונב ולשם כך אם הוא צריך הוא הורס כדי להגיע לגנבה. שליחיה של ממשלת ישראל באים לבצע הרס וחורבן לשמו שעולה למדינה הון תועפות, עלויות שעומדות בסתירה לחור התקציבי שזועקת עליו ללא הפסקה שוב ושוב מערכת הביטחון.
אפשר לוותר על עוד אימון או תרגיל, על כל כלי מלחמה חשוב. רק להרס ולחורבן בגבעות יהודה ושומרון אין תחליף ואין ויתור. זה הסיכוי האחרון של סר הביטחון לשיקום פוליטי.
היעד המבצעי החדש - המלחמה בהדרת נשים
לאור הרגיעה הביטחונית והתחזית האופטימית במישור הביטחוני, נרתם צה"ל למשימות אזרחיות חברתיות (צבא העם). היעד המבצעי החדש שצה"ל נרתם לקידומו הוא המלחמה בהדרת נשים. במטה הכללי מונתה כמובן קצינה בדרגת אלוף משנה עם סגן מתאים בדרגת רב סמל.
הפן הייחודי שנבחר במאבק הרחב בתופעה הוא שירת נשים. לאור הדחיפות וחשיבות הנושא צה"ל מקים מקהלת נשים, שלישיות וזוגות נשים, ויותר מכך - הוצא מכרז בין האמרגנים המייצגים זמרות והרכבים בהם משתתפות נשים. וכמובן הרמטכ"ל פרסם פקודת יום בנדון המחייבת כל חייל לקחת חלק במסגרת מחוייבותו החיילית הלאומית והחברתית בהזדהות הווקאלית הנשית. יש לציין את המאמץ הצה"לי לאור מצוקות התקציב שכבר הוזכר.
באותה נשימה ובאותה נחישות מתריע צה"ל על השתמטות החרדים ומתנגד התנגדות מוחלטת להארכה נוספת של חוק טל, כמובן לאור המשימות והאתגרים הביטחוניים העומדים בפני צה"ל.
בדיחה? כן, אבל מציאותית.
מסרים משמיים על מלחמת ששת הימים
שר הפנים אלי ישי, המקבל כנראה מיילים משמיים באופן סדיר וסמ"סים ישירים לפלאפון האישי, גילה חלק מהמסרים השמימיים בהרצאה בפני צאן מרעיתו הפוליטי העתידי, אך נראה על פניו כי עשה שימוש גם במאגר אינפורמטיבי ממקור אחר, לא עלינו, כי קשה להניח שהשר מקבל משמיים מסרים היסטוריים על מלחמת ששת הימים וודאי לא על אירוע שהיה לפני כמעט ארבעים וחמש שנה, ובשל גילו הצעיר קשה להניח שהיה כבר אז ברשימת המכותבים עם ריבונו של עולם.
אי לכך המקור האחר שעליו כנראה מסתמך השר ישי לא מדויק בלשון המעטה. כמי שלחם במלחמת ששת הימים וחי בארץ הזאת, אני יודע כי הן מבחינת לומדי תורה והן חיילים יראי שמיים, הנתונים הם הפוכים.
כסגן ראש הממשלה ששלח את הבנים למלחמה שהקונספציה, תכנונה וביצועה היו כושלים, ושעשרות בנים סיימו בה את שירת חייהם; בלתי נתפסת החוצפה, חוסר המחשבה וחוסר הרגישות ואני מתאפק לא לומר מילה מתאימה יותר. כיהודי דתי: ההשוואה שהוא עושה בין גדודי הלוחמים לחטיבות הממיתים את עצמם באהלה של תורה היא שקר גס. דרך הגו זכיתי נכדי וחתני בין אלפי הבנים העושים את שניהם.

תאריך:  22/01/2012   |   עודכן:  22/01/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מוטי היינריך
שלמה מעוז טועה    לא רק בקורס הקצינים בצה"ל היה (ואולי יש גם כיום) רוב מוחץ לאשכנזים, אלא שגם כיום (למיטב ידיעתי) זוהי התמונה במרבית היחידות המיוחדות
אפרים הלפרין
התשובה היא טריוויאלית - מצטרפים למפלגת קדימה, מפלגת הפלגנות, מפלגה ללא תכלית, עם עבר מפוקפק, ללא הווה וללא עתיד
מרדכי קידר
הממשלה המצרית עומדת על סף פשיטת רגל כלכלית, ומחפשת נואשות מקורות הכנסה    מרבית המצרים מתוסכלים כיום מאוד מתוצאות המהפכה, ומודאגים מאוד בנוגע לעתידה של מצרים
עמוס גורן
עיתונאים בכנסת - ההיסטוריה    העיתונאים בני הדורות הקודמים שהגיעו לפוליטיקה היו אידיאליסטים והציונות המדינית צמחה סביב עיתונאים
יוסי דר
המסלול של יאיר לפיד להשגת תואר דוקטור מגלה, שבאוניברסיטת בר-אילן נותרה פירצה מתחת לגדר, ובשעות החשיכה ניתן להתגנב דרכה בזחילה אינדיאנית עם סכין בין השיניים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il