X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
במקום להתחיל לחרוש את הארץ לאורכה ולרוחבה כמי שמבקש להיבחר, מתנהל יאיר לפיד מחדר העבודה שלו דרך המחשב, בנוחיות ומבלי להיות חשוף לשאלות. האם הוא מפחד להתמודד עם העם?
▪  ▪  ▪
לפיד. נשמע כמו אביו [צילום: פלאש 90]
היושב על סיר הבשר
אני שואל אותך, יאירק'ה, האם אתה שייך למעמד הביניים? כולם יודעים שאתה יושב על סיר הבשר, אז איך אתה מתיימר לייצג את אותו מעמד שאתה מבקש את אמונו בקלפי?

לפיד: שס מסובבת המדינה על האצבע
איציק וולף
יאיר לפיד פתח את קמפיין הבחירות בנאום ראשון שנשא באילת * "המדינה שייכת למשלמי המסים שהולכים למילואים, לציבור היצרני ולאנשים ששואלים איפה הכסף" * שס: ההשכלה ברשת החינוך של שס גדולה מהשכלתו של לפיד * ח"כ גלאון: גורל מפלגת לפיד להימחק מהמפה
לרשימה המלאה

יאיר לפיד, חבר המיליונרים והטייקונים שנולד עם כפית זהב בפיו, האיש שנוסע בג'יפים, מעשן סיגרים ושותה ויסקי משובח ויקר, מיילל נגד הדתיים והסיעות הדתיות, ופתח את מסע הבחירות עם הסתה ושנאה לחרדים.
ראיתי את נאום פתיחת קמפיין הבחירות שלך. לקחת את המצע של "שינוי" זכרונה לקללה, ועם תיקונים קלים פה ושם דיקלמת את מצע הבחירות של אביך. ראיתי אותך, אבל שמעתי את טומי. השפרצת מפיך שנאה והסתה לציבור החרדי, ירקת אש וגופרית נגד מפלגות שמייצגות רבים וטובים במדינה הזאת, שחלק לא מבוטל מהם שירת ביחידות מובחרות של צה"ל, בניגוד אליך, שחירף את נפשו בשדה הקרב של "במחנה".
אתה יציר כפיה של החונטה השמאלנית והתקשורת השקרנית, ואותך הם רוצים להמליך על מדינת ישראל. תגיד תודה לליאור שליין, שראה את הנולד ועשה לך פרומו טלוויזיוני היתולי ולא ידע שהוא חוזה את העתיד.
תגיד, יאיר, עם יד על הלב, אתה לא חושב שכל העניין הזה קצת גדול עליך? נכון, אתה יודע לכתוב יפה, מאמריך מושחזים ואפילו אני נהנה לקרוא אותך כל פעם מחדש. אהבתי מאוד לצפות בתוכנית האירוח שלך בעבר, אבל מכאן ועד להנהיג מפלגה או ציבור הדרך עוד ארוכה. אתה איש נחמד שיודע לעמוד מול מצלמה, אתה פוטוגני מאוד, באמת, אבל לא כל אדם נחמד ככל שיהיה, יודע להנהיג ולא כל מהגג יכול להיות פוליטיקאי, ואתה לא קורצת מהחומר הנכון.
שאלת הכסף הגדולה
כל החברים העשירים שלך, שתומכים בך כלכלית, לא שלך חסר, אבל ידוע שיש לך חברים טייקונים, הם לא יודעים שהם שמים את כספם על קרן הצבי? "המדינה הזו שייכת לנו. היא שייכת לאלה שמשלמים מיסים, שהולכים למילואים, שהילדים שלהם מתגייסים לצבא, היא שייכת למעמד הביניים הישראלי. היא שייכת לציבור היצרני והעובד של מדינת ישראל, שנותן הכי הרבה ומקבל הכי מעט. היא שייכת לאנשים שהתחילו סוף-סוף לשאול איפה הכסף. זו השאלה שאני הולך לשאול ושוב ושוב, זו השאלה שאני רוצה שתשאלו את עצמכם - איפה הכסף? זו לא רק שאלה כלכלית, זו שאלה ערכית", אמרת בנאומך.
ואני שואל אותך, יאירק'ה, האם אתה שייך למעמד הביניים? כולם יודעים שאתה יושב על סיר הבשר, אז איך אתה מתיימר לייצג את אותו מעמד שאתה מבקש את אמונו בקלפי? אתה צריך לשאול את חבריך הטייקונים העשירים איפה הכסף.
פחד מפני העם?
ציבור גדול מתנהג כמו עדר מהונדס וחושב שאתה המושיע הגדול שמביא איתו בשורה ורוח חדשה למנהיגות הישראלית, ולא מבין שטעות בידיו, כי בעצם מסריך חלולים ושקופים כמו זכוכית בויטרינה של חנות, והם לא יותר מבליל של דעות, שאם לא תשים לב אתה עלול מרוב שקיפות להיתקל בה עם הראש ולהיפצע קשה.
גם התנהלותך באמצעות הרשת החברתית פייסבוק גורמת לי להרמת גבה. במקום להתחיל לחרוש את הארץ לאורכה ולרוחבה כמי שמבקש להיבחר, אתה מתנהל לך מחדר העבודה שלך דרך המחשב, בנוחיות ומבלי להיות חשוף לשאלות קלות וקשות ככל שיהיו. מה, אתה פוחד להתמודד עם העם? או שאולי אתה לא רוצה להתחכך עם העם? שיתנו לך את קולם בקלפי ויילכו לאלף עזאזל.
אני בעצמי שאלתי אותך בעבר, עוד כשהגשת את חדשות יום שישי בערוץ 2, אם אתה מתכוון לרוץ לפוליטיקה כמו שפירסם העיתונאי יואב יצחק באתר News1 וכתבת שאתה "לא מתכוון ללכת לפוליטיקה, וכולם יודעים שיואב יצחק עיתונאי שקרן ולא רציני". אני זוכר היטב את תגובתך. אחרי כחודש הודעת שאתה פורש מחדשות 2 ובכוונתך לרוץ לפוליטיקה. אז מי השקרן פה?
והמחיקות שאתה עושה כשמשהו לא מוצא חן בעיניך מעלות תהיות רבות על עמידותך מול התמודדות במצבי לחץ. לסיכום, יאיר, אני רוצה לומר לך שגם אם זה לא מוצא חן בעיניך ובעיני שכמותך, החרדים הם חלק מהמורשת בת אלפי השנים שלנו, הם בשר מבשרנו ודם מדמנו, ובלי אמונה ועבודת ה' לא יהיה לנו עתיד באמת. וכל הסיפורים על תקציבים לחרדים מתגמדים מול תקציבים המוקנים לתיאטראות ולתרבות, אז תפסיק לספר סיפורים, כי אני לא מאמין לך.

תאריך:  17/02/2012   |   עודכן:  19/02/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבא (אוברי) אבן (איבן)  אברהים צרצור  אברהם הירשזון  אברהם זילברברג  אהוד רצאבי  אהרן אבוחצירא  אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel  אורי שרגא אורבך / Uri  Orbach  אורית זוארץ / Orit Zuaretz  אורית נוקד  אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis  אחמד א-ד`אהר  אטילה שומפלבי  אילן ליבוביץ'  אילן שלגי  איתן לבני (בנוזוביץ')  אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan  אליעזר אבטבי  אלכס מילר  אסתרינה טרטמן  אפרים תבורי  אתי לבני  בנימין אבניאל (גטשטיין)  ג'ון אדוארדס  גילה פינקלשטיין  גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan  דוד מנע  דן  גרטלר  דן מרידור / Dan Meridor  דניאל הרשקוביץ  דניאל-יצחק לוי  דרור זייגרמן  הרצל שפיר  ויצמן שירי  חיים אמסלם  חמאד אבו-רביעה  חנא סוייד  טובה אילן  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יאיר שמיר / Yair  Shamir  יהודה-מאיר אברמוביץ'  יואב יצחק / Yoav Yitzhak  יואב מני  יוליה שמאלוב-ברקוביץ'  יוסף שגל  יוסף שפרינצק  יורם מרציאנו  יחזקאל זכאי  יעקב כהן  יעקב פרי / Yaakov  Perry  יצחק אהרונוביץ' / Yitzhak  Aharonovitch  יצחק בן - ישראל  יצחק ברמן  יצחק זיגר  יצחק זיו  ישראל ישעיהו-שרעבי  כרמל שאמה-הכהן  לביב חוסיין אבו-רוכן  לימור לבנת / Limor  Livnat  מאיר זורע (זארודינסקי)  מאיר תלמי  מאיר-דוד לוונשטיין  מאשה לובלסקי  מוטי ששון  מחמוד א-נאשף  מיכאל פואה  מיכאל רצון  מיכל ליברמן-גילון  מיקי לוי / Mickey  Levy  מלי פולישוק-בלוך  מנחם אליעזר מוזס  מרדכי זר  מרטין שלאף  משה זלמן פייגלין  משה מוץ מטלון  נדב פרי  נחום ניר-רפאלקס  נחמן שי  ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky  סופיה רון-מוריה  סילבן שלום / Silvan  Shalom  עבאס זכור  עבאס זקור  עבדול-עזיז זועבי  עוזי לנדאו / Uzi  Landau  עינת וילף  עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz  עמירה דותן  עמרי שרון  ערי ז'בוטינסקי  פנחס לבון (לוביאנקר)  פניה (פאינה) קירשנבאום  פריג`א זוארץ  ציון פיניאן  קדיש לוז (לוזינסקי)  ראובן ברקת (בורשטיין)  רוביק דנילוביץ'  רוחמה אברהם בלילא  רון בריימן  רוני בר-און  רחל אדטו  רן בנימיני  שלום זיסמן  שלמה לביא (לבקוביץ')  שמואל תמיר כצנלסון  שרון שלום  תאופיק זיאד
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ילד שמנת שלנו
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
זו דרכו של נצר למשפחת גזענים ל"ת
בן של אבא  |  19/02/12 21:44
2
רק דבר רע מאוד יצמח מהאיש הזה ל"ת
ראו הוזהרתם!  |  19/02/12 21:57
3
תגובה
צנחן  |  19/02/12 22:28
4
ללפיד כבר הישג משמעותי !!!
קורא  |  20/02/12 01:15
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מני ישי
המוסר האנושי מוגבל ברמת הצדק שלו, ולעתים הוא יכול להניב תוצאות בלתי מוסריות בעליל. בנוסף, הוא גם משתנה עם רוחות התקופות. התורה, מאידך-גיסא, עומדת בצדק הנצחי שלה לעולם
ציפי לידר
תורת אהבה, צדק, שוויון, שלום וחסד. התורה על רגל אחת. על כך בפרשתנו - משפטים
נסים ישעיהו
הגדי הרך הוא המחונך שלנו ועלינו מוטל לבחור בדרך חינוכית שתוביל אותו לחיים לאומיים שלמים. הנטייה הטבעית שלנו היא להעניק לו חינוך חלבי, להתמקד בטוב וביפה ולא לעמת אותו עם המציאות האמיתית, הבשרית. ויש גם אפשרות שנעניק לו חינוך פרווה, לא בשר ולא חלב
יצחק מאיר
אמת מוחלטת יש רק בשמיים. מי שינסה להשליט אותה על הארץ, מתוך צדקנות יתר, ויפסול אמת שבני אדם הגונים השתדלו בכל כוחם להשיג, רק מפני שלא הגיעה לדרגה של אמת מוחלטת, גם אמת יחסית לא תיוותר בעולמו    וינייטה לפרשת משפטים התשע"ב
גיל נתן
תעודת ההערכה על תרומה חברתית תלויה בגאווה במקום בולט בביתנו    דור הוותיקים עומד בפני גירוש    שפת הכסף    תדאג לעצמך
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il