X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בתחום מדעי המחשב יוענק הפרס לפרופ' נוגה אלון בתחום כלכלת ישראל יוענק הפרס לפרופ' ראובן גרונאו בתחום חקר הפסרות - לפרופ' אבנר הולצמן בתחום חקרהחינוך - לפרופ' זמירה מברך בתחום ביו-רפואה - לפרופ' חרמונה שורק
▪  ▪  ▪

פרסי מפעל הפיס ע"ש מיכאל לנדאו למדעים לשנת 2004 יוענק השנה לחמישה מדענים בחמש קטגוריות. הפרס, בסך 80,000 שקל למדען, יוענק לכל אחד מהחוקרים בתחומים:
מדעים מדויקים: בתחום מדעי המחשב, יוענק לפרופ' נוגה אלון מאוניברסיטת תל אביב. מנימוקי השופטים: "מחקרו מתאפיין בעומק מתמטי רב, ובמציאת פתרונות מפתיעים, המשלבים כלים לא שגרתיים מתחומים שונים. עבודותיו הגדירו תחומי מחקר חדשים בהם עוסקים כיום רבים מטובי החוקרים בתחום. מעבר לערך המדעי הטהור של עבודותיו, יש להן גם יישומים מעשיים רבים".
מדעי החברה: בתחום כלכלת ישראל, יוענק לפרופ' ראובן גרונאו מהאוניברסיטה העברית. מנימוקי השופטים: "מחקריו הרבים והמגוונים שילבו פיתוחים תיאורטיים מחדשים יחד עם ניתוחים אמפיריים מעמיקים שהתבססו רובם ככולם על נתונים ישראלים. הפרס מוענק על מעורבותו המקצועית בתחומים הקשורים בכלכלה ציבורית, פיקוח על מונופולים, נושאי תחבורה ותשתיות ציבוריות, על היותו מורה מצטיין, ראש החוג לכלכלה באוניברסיטה העברית, מנהל מכון פאלק ומנהל אקדמי של כנסי קיסריה".
מדעי הרוח: בתחום חקר הספרות יוענק לפרופ' אבנר הולצמן מאוניברסיטת תל אביב. מנימוקי השופטים: "חוקר עתיר ידע, בעל מחשבה נקייה ויושר אינטלקטואלי, אשר בפרק זמן קצר יחסית קנה לו מקום כאחד החוקרים המרכזיים של הספרות העברית החדשה, והעמיד קורפוס מחקרי שאין רבים כמותו להיקף ולעומק".
מדעי החברה: בתחום חקר החינוך יוענק לפרופ' זמירה מברך מאוניברסיטת בר אילן. מנימוקי השופטים: "עבודותיה זכו לפרסום בכתבי עת מובילים בעולם והשפיעו על הוראת המתמטיקה בארץ. שימשה בין החוקרים המובילים של מחקר פיזה שהייתה לו השפעה על מדיניות החינוך בארץ, חשיבה מחודשת על הוראת האוריינות והמתמטיקה בישראל".
מדעי החיים: בתחום ביו רפואה יוענק לפרופ' חרמונה שורק מהאוניברסיטה העברית. מנימוקי השופטים: "תרומתה העיקרית הינו בחקר ביולוגיה מולקולרית והתפקוד של האנזים אצטילכולינאסטראז, אנזים חשוב מאוד בגוף. בגלל תרומותיה העצומות בתחום של ביולוגיה מולקולרית בסיסית ויישומה ברפואה המודרנית ועדת השיפוט של פרס לנדאו סבורה כי היא המתאימה ביותר לקבלת פרס זה".
הטקס יתקיים ב-17.5.05 באשכול פיס, שליד תיכון עירוני א' בהנחייתם של אלון אבוטבול ויעל דן ובהשתתפותם של ארקדי דוכין וקרני פוסטל.

תאריך:  25/04/2005   |   עודכן:  25/04/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
מארגני המשחקים יבדקו באופן אקראי את הכרטיסים וכאלה אשר נמכרו באופן לא חוקי - לא יוכלו להכניס את בעליהם לאיצטדיון
מיכל הרשקוביץ
אדם תבע את העירייה, בגין דו"ח חניה ששילם, למרות שחלה עליו התיישנות    ביהמ"ש קבע, כי עברו למעלה משלוש שנים מפעולת האכיפה האחרונה ועד ששלחה העירייה מעקלים לדירת התובע וקיבל את התביעה
הדר פרבר
הטקס התקיים בנוכחות ח"כ לימור לבנת, שרת החינוך, התרבות והספורט    מוזיאון תל אביב מחדש את פניו, הודות לתרומה של כמיליון דולר, בנדיבותו של הקדש יוסף שידלובסקי ז"ל
עומר שיקלר
הקמפיין יראה אור תחת הכותרת: "לא נכנעים לאיומים, שומרים על שלטון החוק ומצילים את מפרץ אילת"    בעוד כשלושה שבועות צפוייה החלטת הממשלה בנושא כלובי הדגים במפרץ אילת
שלומי דיאז
המשטרה מבקשת מהציבור לסייע באיתור החשודים    יתכן ונמלטו מהארץ
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il