X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
השלום נעלם בגלל התביעה הפלשתינית האולטימטיבית לצדק ולא לפשרה. "צדק פלשתיני" שמשמעותו זכות השיבה לפלשתין השלמה ללא אף יהודי בתוכה. השלום נעלם בגלל שהישראלים התפכחו מהאשליה שניתן להגיע להסכם ולקץ הסכסוך, לאור המדיניות הפלשתינית לתבוע הכל ולא להתפשר על כלום
▪  ▪  ▪
השלום נעלם אל תוך עשן הגראדים [צילום: פלאש 90]

שאלה זו מעלים אישים וקבוצות מהשמאל בניסיון ממוחזר שנכשל לתבוע מממשלת ישראל יוזמה מדינית חדשה, שמשמעותה לדעתם, הסכמה לנסיגה לקווי 67', למען השלום הוירטואלי, ללא ערבויות לביטחון ריאלי.
סיסמתם היא: "יוזמה ונסיגה - ישראל תמיד אשמה". את הצד הפלשתיני הם לא מאשימים בקפאון המדיני ולא שואלים "לאן נעלם השלום"? הם קובעים שישראל תמיד אשמה שאין יוזמה ואין נסיגה.
השלום נעלם בגלל התביעה הפלשתינית האולטימטיבית לצדק ולא לפשרה. "צדק פלשתיני" שמשמעותו זכות השיבה לפלשתין השלמה ללא אף יהודי בתוכה.
השלום נעלם בגלל האכזבה מכל הועידות, השיחות, התוכניות, ההסכמות, והנסיגות שישראל ביצעה והפלשתינים המשיכו בבריחה מהחלטה, בהטעיה והונאה. השלום נעלם בגלל האכזבה ממה שישראל קיבלה מהפלשתינים, בתמורה לנסיגות ולויתורים. קסאמים, גראדים ורצח מהחמאס ומהג'יהאד בתמורה לפינוי גוש קטיף.
השלום נעלם בגלל התפכחות מהאשליות של "תעשיית השלום", שטיפחו חוגי השמאל בארץ ומדינאים בעולם, לגבי נכונותם של הפלשתינים לפשרות ולויתורים. התפכחות מכל תוכניות השלום שנכשלו, שלא היה להן שום סיכויי להשגת תוצאות, על-רקע נתוני יסוד של עמדות הצדדים שלא ניתנות לפתרון בשלב זה.
השלום נעלם בגלל שהישראלים התפכחו מהאשליה שניתן להגיע להסכם ולקץ הסכסוך, לאור המדיניות הפלשתינית לתבוע הכל ולא להתפשר על כלום.
השלום נעלם בגלל הנהגה פלשתינית דו ראשית שאף אחת מהן אינה מסוגלת ואינה מוכנה לוותר על זכות השיבה. שתי הנהגות המצויות ביריבות פנימיות, שאינן מוכנות להגיע לפשרה ולהכרה בזכות קיומה של ישראל כמדינה יהודית. שתי הנהגות שממשיכות בשיטת ההונאה "תורת השלבים" של ערפאת.
השלום נעלם בגלל הסרבנות הפלשתינית לכל פשרה - תזכורת לעובדות:
  • בשנת 2000, העלה הנשיא האמריקני את תוכנית השלבים "מתווה קלינטון". השגריר הסעודי שכהן אז בארה"ב, בן סולטן, תבע מערפאת לא לאבד ההזדמנות ולהסכים לתוכנית, אחרת יהיה זה פשע לדעתו. ערפאת סירב לקלינטון וסירב לבן סולטן.
  • אהוד ברק הציע בקמפ דויד, הצעות וויתורים מרחיקי לכת. ערפאת סירב, ופתח בטרור רצחני, האינטיפדה השניה.
  • אריק שרון הוביל את ההינתקות וקיבל בתמורה טרור, קסאמים וגראדים מהחמאס ומהג'יהאד, מעזה המשוחררת מהכיבוש.
  • אולמרט ולבני הציעו לאבו מאזן ולאבו עלא הצעות נועזות וויתורים מרחיקי לכת, כולל מפת נסיגה מכסימלית ! תשובת הפלשתינים הייתה המשך תביעה לזכות השיבה ובריחה מהחלטה ותשובה.
  • השלום נעלם בשיח הציבורי, הפוליטי והתקשורתי, בגלל התפכחות מכל האשליות של הפשרות והתוכניות לשלום שהוביל השמאל המדיני שזכה בתמורה לסרבנות פלשתינית מתמדת, כולל טרור של רקטות על כל ישובי הדרום. זו הסיבה למיאוס מהשלום הזה, למרות שרוב הישראלים מוכנים לפשרות ולויתורים, אך ורק למען שלום וביטחון אמיתי, שלא ניתן להגיע אליו בנסיבות הקיימות.
  • השלום נעלם מאחר שישראל תובעת לבטל את זכות השיבה הפלשתינית ופירוזה מנשק של המדינה שתקום, ואילו הפלשתינים לא מוכנים בשום תנאי להענות לתביעה הישראלית.
השלום נעלם מהשיח הציבורי מאחר שנמאס לו להאזין ולהאמין לתביעות הנאיביות מבית ומחוץ, שישראל תעלה "רעיונות חדשים", תיזום "צעדים בוני אמון", תיפתח "חלום הזדמנויות", תסכים ל"ויתורים כואבים", תיקח על עצמה "סיכונים מחושבים", תפיק "תוכניות חדשות", תציג "אופק מדיני מקורי", ותתן "צ'אנס קבוע" גם אחרי כל פיגוע. השלום נעלם אל תוך העשן של הגרדים, הקסאמים והפצמ"רים, שיוצאים מעזה ששוחררה מה"כיבוש הציוני".

תאריך:  28/03/2012   |   עודכן:  28/03/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לאן נעלם השלום?
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
מדינה פלשתינאית ושלום הם
ד"ר רון בריימן  |  28/03/12 15:18
 
- מי שרוצה גם שלום וגם מדינה פלש
קורןנאוה טבריה  |  29/03/12 10:20
2
לנו ארץ ישראל. אשליה "שלום".
אורי עמר   |  28/03/12 16:43
3
לאן?לאספמיא מקום מגוריו!!! ל"ת
קורןנאוה טבריה  |  29/03/12 10:07
4
ה"שלום"=עגל הזהב של המיתיוונים
קורןנאוה טבריה  |  29/03/12 10:13
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יהודה דרורי
במקום להיעלם בשקט מהעיניים אולמרט שב ומתריס בכנס השמאל היהודי-אמריקני באקט של חוצפה והתרסה כשהוא מאדיר את שמו של אבו-מאזן ויוצא נגד נתניהו על שאינו עושה איתו שלום
איתן קלינסקי
מצערת ומכאיבה העובדה, שהמרוץ המטורף להעביר לידיים זרות בעלות על נכסים של החברה הישראלית היה מלווה באלימות מילולית כלפי ציבור עובדים ישראלי. המרוץ הזה הותנע על-ידי מכונת הון פיננסי, המלווה ברמיסת ההון האנושי היקר - עובדי רכבת ישראל
ירון זכאי
מרבית הממציאים מגלים מהר כי אפשר להמציא רק במסגרת עבודה בחברה אשר משלמת את עלויות הפיתוח. אבל המציאות היא שחברות מעוניינות בעיקר ברווח, עכשיו ומהר. לכן בפועל הן אינן עוסקות בהמצאת מוצרים חדשים באמת. הן בעיקר מאריכות חיי המצאות ישנות על-ידי רישום אינספור פטנטים על פרטים זניחים כאילו חדשניים במוצר ישן
משה דן
בית המשפט מוסמך לפרש את החוק, לא לחוקק אותו. בחברות דמוקרטיות זה תפקידו של המחוקק. יהא השופט בעד או נגד מפעל ההתנחלויות, על פסיקתו להיות חסרת פניות. כל דבר פחות מכך, יהפוך את המערכת לעוד שחקן במערכת הפוליטית
צ'לו רוזנברג
רק במדינת הפכים כיפה כבר איננה רק כיפה סרוגה או כיפה שחורה או "כיפה אדומה", אלא היא "כיפת ברזל", כזו שאמורה להגן עלינו מפני טילים. בזכות "כיפת הברזל", פרי המצאה ישראלית מרשימה, מנהיגינו יכולים לנשום לרווחה כשמיליון איש נשנקים בתוך מקלטים מעופשים ובלתי ראויים לבני אדם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il