X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - גם מהמותן - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי והפעם - מקריות, לקבור את המחדל, בגלל הקיפוח והכיבוש, המקוונת נגד החינמית והנצחת הנחשלות ולקראת הפסח הקרֵב - חג שמח!
▪  ▪  ▪
אסון הכרמל. הוחלט לעטר גם את 34 הצוערים שהוסעו אל מותם בלהבות [צילום: פלאש 90]

מינוי ראוי
למי שתמה למה הזדרזו למנות את ניצן אלון למפקד פיקוד המרכז - בא בג"ץ ובהחלטתו בעניין מגרון הדגיש את הצורך של העלית הישראלית במפקד צבאי, שישנא את ההתיישבות, ויהיה מוכן לעשות כל שימוש אפשרי בכוח הצבאי של המדינה להשמידה.
ועל כך מצטטים את פרנקלין דילאנו רוזוולט - פוליטיקאי משופשף למדי ולימים נשיא ארצות-הברית - שאמר, כי בפוליטיקה אין דבר שנעשה מעצמו, ומאחורי כל מעשה יש כוונה: "בפוליטיקה, שום דבר לא קורה בטעות. אם משהו קרה, אתה יכול להיות בטוח שזה תוכנן כך".
כשצבאנו המפואר ("המוסרי ביותר בעולם" - נוהגים לכנותו הנוכלים וגם השוטים, שמוכנים לקבל ללא בקרה כל שטות) ביצע טיהור אתני ביהודי חבל קטיף, הוא עשה זאת ברגישות ובנחישות (כמובן, באישור בג"ץ - עניין כמעט אוטומטי ורפלקסיווי כשמדובר ברדיפת יהודים). וכידוע, אנשים רגישים אינם שמים לב כל כך לשיקולים ביטחוניים. כלומר, מתוך רגישות הם מחלישים בשמחה ובנחישות את יכולתה של מדינת ישראל להתמודד עם אויביה.
הפעם, גירוש היהודים אל תחום המושב, שהוקצה להם (כנראה, שתי גדות לירקון), ייעשה בשנאה רבה.
צבאנו כבר מתאמן על כך.
טובי הנוער - רבים מהם משורות בני ההתיישבות ביהודה ובשומרון - ישתתפו במלאכה הבזויה, שכולה עטופה בדגל השחור של פשעי מלחמה, ואפילו יצדיקו אותה. הם ורבניהם אינם מבינים, שיש גבול להתקרנפות גם בשמה של הממלכתיות שונאת ההתיישבות.
לית דין
כארבעים אחוזים מההרוגים בתאונות - סיפר מפכ"ל המשטרה - הם ערבים. כלומר, בחשבון פשוט - פי שניים מחלקם באוכלוסיה. זה, כמובן, בגלל הקיפוח והכיבוש ... ואולי גם בגלל אזלת-ידה של אכיפת החוק במדינה.
כל נהג, שמרחיק דרומה מגוש דן, או צפונה, מכיר את התופעה של הפקרות גמורה בדרכים - מעבר לנהוג במקומותינו, שכבר הפך חלק מתרבות הנהיגה כאן (דיבור בטלפון תוך נהיגה, קריאת עיתון תוך נהיגה, אי-חגירה מאחור, נהיגה פרועה, עקיפה באזורים של קו לבן ועוד). בלית דין ובלית דיין, איש הישר בעיניו יעשה.
עכשיו מתלוננים כפריים ערביים בצפון, כי בהעדר שיטור, הם קרבן להשתוללות של פושעים ערביים, שמכים לא רק ביהודים, אלא גם באחיהם.
מקוונת למנויים
"אנציקלופדיה למכירה!" - מספרת בדיחה חבוטה - "התחתנתי, ואני יכול למכור את האנציקלופדיה שלי. אשתי יודעת הכל".
מדי פעם נחמץ לבי כשאני רואה בפינות רחוב כרכים של אנציקלופדיה עברית מופקרים באין מבקש. לצערי, לא היה מי שירים את הפרויקט האדיר של עידכון האנציקלופדיה, וימשיכו.
עתה הודיעה הנהלת אנציקלופדיה בריטניקה, כי תפסיק להדפיס את האנציקלופדיה הנודעת, שיצרה לעצמה מוניטין בינלאומי בכמעט 250 שנות הופעתה. מעתה תהיה אנציקלופדיה בריטניקה מקוונת - למנויים (שבעים דולר לשנה) בלבד.
אני מקווה, שתשרוד בתחרות מול ויקיפדיה החינמית.
שיטה
"אף יזם ערבי לא ניגש לשני המכרזים האחרונים של מינהל מקרקעי ישראל, שבהם נמכרו מגרשים ל-196 קוטג'ים בכניסה לעכו" - העלתה בדיקה של אתר החדשות News1.
כל חברי העמותות, שזכו במכרזים על שני המתחמים בכניסה לעכו, הם בני משפחות יהודיות שומרות מצוות.
קרובי עבד בעירייה, שיש בה אוכלוסיה מעורבת. לדבריו, הערבים ומנהיגותם מנסים בכל כוחם להילחם בפיתוח העיר על-מנת להנציח את נחשלותם. זה עניין פוליטי לחלוטין, טען קרובי.
מכרזי המינהל פתוחים לכל, ולרוב יזכו בהם מי שיציעו את המחיר המרבי. פרשת מכרזי המינהל בעכו מאוששת את השיטה, שקרובי זיהה בשנות עבודתו בעירייה.

תאריך:  28/03/2012   |   עודכן:  28/03/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
זילות העיטורים
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
"טיהור אתני" , ע"י מי ,בן צדף
אהרון עמיאל  |  28/03/12 15:45
 
- צבא שהשתלט על מדינה ועושקה
אביתר בן-צדף  |  28/03/12 15:59
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רן שורר
בלתי מתקבל על הדעת שתוכנית למתן תשובה לאומית לתשתיות אנרגיה במדינת ישראל, תצא לדרך בבאר טוביה עוד טרם אישורה של תמ"א 41 לתכנון תשתיות לאומיות שעדיין נמצאת בעבודה. אומנם נוצר לחץ אמיתי כתוצאה ממחסור גדל והולך באמצעי אנרגיה, אבל זו אינה סיבה להקימה במרכז אזור מיושב בצפיפות גדולה כמו אזור באר טוביה והעיר קריית מלאכי
עו"ד צחי כהן
מסקנות ועדת הריכוזיות ספק ישימות כיוון שאין בנמצא קונים לנכסים שאמורים להימכר במחיר הגון ולא בשוק מציאות
ד"ר רון בריימן
אין נכס חיוני לבית המשפט העליון יותר מאשר אמון הציבור בפסיקותיו, אבל בג"ץ פועל במרץ ועושה לילות כימים כדי לשחוק אמון זה. בכך כורת בג"ץ במו ידיו את הענף שעליו הוא יושב
מתי דוד
השלום נעלם בגלל התביעה הפלשתינית האולטימטיבית לצדק ולא לפשרה. "צדק פלשתיני" שמשמעותו זכות השיבה לפלשתין השלמה ללא אף יהודי בתוכה. השלום נעלם בגלל שהישראלים התפכחו מהאשליה שניתן להגיע להסכם ולקץ הסכסוך, לאור המדיניות הפלשתינית לתבוע הכל ולא להתפשר על כלום
יהודה דרורי
במקום להיעלם בשקט מהעיניים אולמרט שב ומתריס בכנס השמאל היהודי-אמריקני באקט של חוצפה והתרסה כשהוא מאדיר את שמו של אבו-מאזן ויוצא נגד נתניהו על שאינו עושה איתו שלום
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il