X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
האם מישהו מכם מאמין שהכל הסתדר ורכבת ישראל תתחיל לנוע על הפסים ללא בעיות ותקלות, והנוסעים יוכלו להגיע למחוז חפצם בזמן וכראוי? רק בחלום במדינת החלמאים 16
▪  ▪  ▪
רכבת ישראל. עוד תרד מהפסים [צילום: רכבת ישראל]
עובדי הרכבת התחייבו שלא לשבות 3.5 שנים
עידן יוסף
עיקרי הסכם העקרונות: רוב תחזוקת הקרונות בידי עובדי הרכבת, הצעדים נגד העובדים וראשי הוועד יבוטלו * שר התחבורה: "ההסכם יאפשר להקים חברת רכבת חדשה"
לרשימה המלאה

מזל טוב! יש הסכם ברכבת ישראל! עובדים אפילו התחייבו לא לשבות. יש מישהו המאמין שהכל הסתדר והרכבת תתחיל לנוע בלי בעיות ותקלות, והנוסעים יוכלו להגיע למחוז חפצם בזמן המובטח מראש? רק בחלום. כל ההסכם לא שווה את הנייר שבוזבז עליו.
חברת "רכבת ישראל" היא שריד של התקופה הסוציאליסטית במדינה ואפשר לראות בה את כל הכשלים ולהריח את הסירחון של השיטה: "העובדים" לא באים לעבוד – הם עושים טובה ובאים לעבודה – הרי צריך לקבל משכורת. במדינות הגוש הקומוניסטי היו אמצעים יעילים מאוד "לשכנע" את העובד שאת העבודה חייבים לבצע כמו שצריך, אחרת מפנים את המקום למישהו אחר ולאיגוד העובדים היה חלק גדול בזה. רק כאשר ה"שכנוע" הפסיק להשפיע - המשטר התפרק.
במדינת החלמאים, בעזרה פעילה של ההסתדרות (אחד המוסדות המושחתים במדינה) ובממשלת אין-האונים של הליכוד, הכל הופך לפרסה, לכן אי-אפשר לתקן את חברת הרכבת הקיימת - זו גיבנת שחייבים לסגור ולהקים במקומה חברה ציבורית המקבלת עובדים רק על בסיס הסכמים אישיים, שבהם חובה גם לשמור על הזכויות הסוציאליות הבסיסיות. כל היתר, כולל המשכורת, תלוי בעבודה ובמאמץ שעובד משקיע להצלחת החברה. רק ככה זה יעבוד והרכבת תתפקד בלי תאונות ובעיות אחרות.
מישהו מאמין שזה אפשרי היום?

תאריך:  31/03/2012   |   עודכן:  01/04/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הסכם ברכבת ישראל או עבודה בעיניים?
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
טניה שמוקלרמן
בחירה בתחום הלימודים היא אחת הבחירות המשמעותיות והחשובות שאדם עושה בחייו. חובה עליך לגשת לבחירה חשובה זו מוכן, להקשיב לרחשי הלב, אך עדיין להחליט החלטה רציונלית, מושכלת ומתחשבת בכל פרט
נסים גבאי
הידד לפוליטיקה הישראלית והידד לבוחרים ששוב יכולים "לבחור" בין כל המפלגות הכל-כך מקסימות שאפילו אינן מתביישות להישאר באותה תלבושת אחידה
אברהם הללי
רבים הנופלים קרבן לחשכת ימי הביניים בעודם תמימי דרך, ברי לבב ונקיי כפים והעולם "הנאור" לזעקתם אוטם אזניים וסועד הנסוגים אחור בדרך לימי הביניים
ציפי לידר
מהי המשמעות הסמלית של הקורבנות?    הישן יתחדש והחדש יתקדש    יש לי יום יום נס    מה לומדים מקורבן תודה?    על כל אלה ברשימה שלפנינו
אלכס טנצר
שר השיכון אטיאס טוען שישנן 2,340 משפחות הממתינות לדיור ציבורי    לעומת זה, משרד הקליטה טוען שישנן יותר - כ-39,000 משפחות כאלה    כיצד אפוא ניתן להסביר את ההבדל בין המספרים?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il