X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
פסח, שאמור להיות חג חירות עבור העם היהודי, הפך לחג עבדות עבור הרבה אזרחים שאינם מצליחים להתפרנס בכבוד. מדיניות הממשלה היא אנטי-חברתית ופוגעת קשה במעמד הביניים ובשכבות החלשות, כשהממשלה משעבדת את האזרחים במקום להוציאם לחירות
▪  ▪  ▪
נתניהו. נוקט מדיניות אנטי-חברתית [צילום: AP]
מדיניות של 'פחות לאזרח'
ממשלת נתניהו ממשיכה לגבות יותר מיסים מהאזרחים הפשוטים ומסרבת לעשות חלוקה צודקת של המיסוי, שתטיל יותר אחריות על בעלי ההון. הממשלה לוקחת יותר מיסוי מהאזרחים הפשוטים, אבל בעקבות ההפרטה היא מעניקה לכולנו פחות שירותי רווחה, פחות חינוך ופחות בריאות

חג הפסח נמצא בפתח והשנה יותר מבשנים קודמות העוני מתפשט ומכה באכזריות בחברה הישראלית, כשאף אחד כבר לא חסין מההידרדרות לעוני. המדיניות הכלכלית האנטי-חברתית שמקדם נתניהו הובילה למצב שבו אנשים שעובדים, אינם יכולים להבטיח למשפחתם חיים הגונים. באשמת המדיניות של ממשלת נתניהו, יותר ויותר אזרחים הפכו לעניים, ולכן גם העמותות שתורמות מיליונים כדי לעזור לאזרחים אינן יכולות להתמודד עם עומס הנזקקים.
מעבר להגדלת ממדי העוני, נתניהו גם לא מרחם על האוכלוסיות המוחלשות, כאשר הממשלה מפקירה את האוכלוסיות האלה לעוני מחפיר. בפסח הזה, עשרות אלפי גמלאים, פגועי נפש, אלמנות ואוכלוסיות מוחלשות אחרות לא יחגגו את החג, בגלל שהמדיניות של הממשלה פגעה ברווחה של אוכלוסיות אלה ולא חשה כלפי אזרחים אלה שום חמלה.
מכניסים יותר אזרחים למעגל העוני
להוציא אנשים ממעגל העוני זו משימה קשה, אבל להפוך אנשים לעניים זה פשוט מאוד, והממשלה של נתניהו מצליחה במיוחד במשימה זאת. מדיניות מיסוי קלוקלת, הפרטה פרועה של השירותים הציבוריים ורגולציה מעטה מדי על המשק, הובילו לכך שיותר ויותר אזרחים הופכים לעניים.
בישראל, לדוגמה, המיסים העקיפים הם מהגבוהים בעולם, וממשלת נתניהו ממשיכה לגבות יותר מיסים מהאזרחים הפשוטים ומסרבת לעשות חלוקה צודקת של המיסוי, שתטיל יותר אחריות על בעלי ההון. הממשלה לוקחת יותר מיסוי מהאזרחים הפשוטים, אבל בעקבות ההפרטה היא מעניקה לכולנו פחות שירותי רווחה, פחות חינוך ופחות בריאות, כשאנחנו נאלצים לשלם מכיסנו על מה שהמדינה הפסיקה להעניק לנו.
ואם לא די בכך שאנחנו משלמים יותר מיסים ומקבלים פחות מהמדינה, הממשלה גם מאפשרת לבעלי ההון ולחברות הפרטיות לעשוק שוב את האזרחים הפשוטים, כי המדיניות של הממשלה היא לא להתערב בשוק ולכן אין מספיק רגולציה שתפקח ותגביל את הריכוזיות שהורסת את המשק הישראלי. כך מוצא את עצמו מעמד הביניים בחג הפסח הזה לבד אל מול כל המפלצות שעושקות אותו, ולכן אזרחים רבים לא ירגישו השנה את חג ה"חירות" היהודי.
רומסים את חסרי הישע
הממשלה גם לא מרחמת על חסרי הישע, ובפסח הזה מצבן של האוכלוסיות המוחלשות בחברה הוא גרוע מתמיד. מדיניות ההפרטה של נתניהו דירדרה את הגמלאים לעוני, כאשר נתניהו הפריט את הפנסיות וגרם לכך שעשרות אלפי גמלאים מקבלים פנסיה שבקושי מספיקה להם לקניית תרופות. אותה מדיניות הפרטה פגעה גם בפגועי הנפש שהופרטו והופקרו על-ידי המדינה, כאשר בעלי ההון אינם מרחמים עליהם ומנצלים את חולשתם כדי להגדיל את הונם.
אפילו את ניצולי השואה המדינה הפקירה והיום, על-פי דיווחים של מרכזי הסיוע, אלפי ניצולי שואה יחגגו את החג לבדם, כשאין להם אפילו את הצרכים המינימליים כדי לחיות, שלא נדבר על לחגוג את החג בכבוד. ראש הממשלה לא חושב על האזרחים האלה ובעוד הוא ומשפחתו יחגגו את החירות שלהם, יישארו עשרות אלפי נזקקים בשעבוד שכפתה עליהם ממשלת נתניהו.
נתניהו, המדיניות שלך כשלה ושיעבדה את כולנו, איך אתה ישן בלילה?

תאריך:  03/04/2012   |   עודכן:  03/04/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ביבי, איך אתה ישן בלילה?
תגובות  [ 9 ] מוצגות  [ 9 ]  כתוב תגובה 
1
עדיף עשרת אלפים קשי יום מאלפים
מפוצצים -כדרך   |  3/04/12 18:16
2
השאלה היא איך אתה ישן בלילה?
יואב222  |  3/04/12 19:25
3
הצרה שאתה לא ישן וכותב שטויות  ל"ת
לתעמלן הסמולן  |  4/04/12 00:39
4
די,די לסיסמאות הנבובות מתוכן! ל"ת
קורןנאוה טבריה  |  4/04/12 06:34
 
- פששש איזה נימוקים,....
שיוש  |  4/04/12 14:59
5
גיג והעורך זה מה שיש לכתוב. בי
אורי עמר   |  4/04/12 08:16
6
גיגי אתה ישן בעמידה !
ישמעאל  |  4/04/12 08:33
7
גיגי. איך אתה יושן?
עמוס שנער  |  4/04/12 19:37
8
זו הממשלה החברתית ביותר שהיתה
שמואל פישר  |  5/04/12 08:20
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתן קלינסקי
ללא עיקשותה של אישה - מרים אחות משה - קשה היה לראות איך היה נחלץ משה מאימת הכיליון    לולא אזרה אומץ מרים כצופה - "לְדֵעָה מַה יֵעָשֶׁה לו?" לא היה חוזר משה מאי שם מחיק "דּומָם שָׁטָה תֵּיבָה קְטַנָּה עַל הַיְּאוֹר"
נרי אבנרי
אתה אמרת על ממשלת קדימה: הגרועה בתולדות ישראל. בתכתובת בינינו שאלתי אותך: מה אתה עושה שם, מנשה? אתה הגבת בביטול, הכחשת ודרשת הוכחה. הלכתי לארכיון...
רון בריימן
לעומת הצדיק הכלוא, ובצד החזרה שוב ושוב על שקר "הכיבוש", ביטאון הכת השלטת של הנאורים בעיני עצמם מושיב דווקא את ממשלת ישראל על כס הנאשמים: "מוטב שבירושלים יאזינו לדבריו"
עמוס דאי
צלמו את עצמכם צופים בתוכנית הרדודה הזאת, שכל-כך הרבה אנשים מכורים אליה, ואל תשכחו לעשות פוזה. מבטיח לכם להשתעמם עד כדי הירדמות, כיוון שבסך-הכל מדובר בפוזה נפוחה באוויר חלול וריקני
עקיבה לם
האוטו-אנטישמיות נמשכת. פעם במסווה של חוקתיות ופעם במסווה של סדר. העיקר שמחר יאטמו עוד בית בחברון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il