X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הליכוד אינו ימין. הליכוד הוא זרוע ביצוע של השמאל הרדיקלי. אני מציע לבנימין נתניהו להתכונן טוב-טוב לנאום ההתפטרות שלו, וקורא למצביעיו להחרים אותו ואת הליכוד, ולתת את קולם לברוך מרזל, לאיחוד הלאומי או לבית היהודי
▪  ▪  ▪
נתניהו. מנהיג מדיניות שמאלנית [צילום: AP]
מעלים עין מבנייה בלתי חוקית
נתניהו, ראית את הבנייה הבלתי חוקית של הבדואים על שטחים פתוחים מאזור באר שבע בואך ערד? יישובים שלמים שנבנו שלא כחוק. למה לשם אתה לא שולח את היס"מ ושחורי המדים? אתה פוחד מהם, או שאולי אתה פוחד מברק שיפרק לך את הממשלה?

לא, אינני חלילה תומך בשמאל או רחמנא לצלן במפלגת המושחתים קדימה. נכון, מר נתניהו, שלוש שנים של ממשלתך הן מהיציבות שקמו כאן מאז נוסדה המדינה וזה לא דבר שהולך ברגל. אתה מתפאר בהישגי ממשלתך שהם חסרי-תקדים ובאמת מגיע לך על כך יישר כוח ענק. אולם רוב מצביעי הימין, אלה האנשים חדורי האידיאולוגיה, אוהבי 'ארץ ישראל השלמה' - מילים שהפכו מוקצה בשל שטיפת המוח של ה"זונות" מהתקשורת - מאוכזבים ממך קשות.
אדוני ראש הממשלה, בגדת באלה ששלחו אותך. הקפת את עצמך בסר (לא טעות כתיב) ביטחון סופר שמאלני. האיש שרצה למכור את ירושלים לרוצח השפל ערפאת ללא תמורה, הוא כנראה גם האיש ששולט על התנהלותך הרופסת והמביישת אל מול גל השמאלנות הקיצונית שלקית בה. זה נדבק בך חזק. הגעת לאן שהגעת בזכות מצביעים שחושבים שאתה ימני ולא מבינים שאתה שמאלן צבוע במסיכה כחולה.
ממשלתך מייצגת תבוסתנות וזאת תמורת "שלום" מדומה, שלמרבה הצער לעולם לא ישרור באזורנו. וכמה שאתה ועדר הסמרטוטים האדומים הסובבים אותך תחזרו על המנטרה, זה לא יעזור לך. אני לא אוכל את זה, וכך גם שאר החברים שהתפכחו היום מאשליית הליכוד. הליכוד זה לא ימין, הליכוד הוא זרוע ביצוע של השמאל הרדיקלי.
סחבקיית סיירת מטכ"ל
פתחת לך סחבקייה של סיירת מטכ"ל עם אהוד "ברח", אבל אתה שוכח שהאיש הזה הוא מוקצה בציבור. הוא לא שווה הרבה אלקטורלית, אולי שני מנדטים, ואתה מבקש לשריין לו את המקום השני בבחירות לרשימת הליכוד. באיזו זכות? עכשיו הבנו כולנו, אתה בסך-הכל מריונטה של "שימון" פרס ואהוד "ברח". שני מוקצים של מיעוט מבוטל בארץ. הם הכניסו את הסכין בליבנו ואתה סובבת חזק ווידאת הריגה. תראה כמה דם יוצא, הלב שותת דם.
אתה זוכר את נאום התבוסה שלך בסיום הקדנציה הראשונה שלך כראש הממשלה? ובכן, אני מציע לך להתכונן טוב-טוב לנאום ההתפטרות שלך, כי זה מה שיקרה לך בקרוב מאוד. עכשיו התמונה התבהרה עד כדי סינוור. אבל לא תוכל להפוך אותנו לעיוורים יותר. הליכוד הוא זרוע הביצוע של השמאל הקיצוני, ואת זה כל אידיוט מבין היום.
הליכוד פינה את גוש קטיף וגירש יהודים (שרון הפושע וממשלת קדימה שברובה ליכוד). הליכוד פינה את ימית. אתה פינית חלק מחברון, ובקרוב אתה רוצה לפנות את היישוב מגרון. כעת, במלאת שלוש שנים לממשלת השמאל בראשותך, אתה מפנה בית של יהודים שנקנה כחוק בחברון עיר אבותינו, כמתנת חג למתיישבים שהם מלח הארץ. באיזו זכות אתה עושה זאת?!
אני לא אוכל את הסיפור ששר הביטחון עשה זאת על דעת עצמו. אם זה נכון, אתה צריך לשלוח אותו לאלף עזאזל. ובינינו, אתה ראש הממשלה, ואם אתה לא מושל, לך הביתה חביבי. סליחה, זה לא מגיע לך - יותר נכון יהיה לכנות אותך שקרניהו.
מפלגת הליכוד - סוס מת
תחת שלטונך ערבים קונים בתים איפה שנוח להם - באיו"ש, בת"א, ביפו, בצפון ובדרום, ואף אחד לא פוצה פה ומצפצף. ראית את הבנייה הבלתי חוקית של הבדואים על שטחים פתוחים מאזור באר שבע בואך ערד? יישובים שלמים שנבנו שלא כחוק. למה לשם אתה לא שולח את היס"מ ושחורי המדים? אתה פוחד מהם, או שאולי אתה פוחד מברק שיפרק לך את הממשלה?
נתניהו, נשלחת לראשות הממשלה כראש ממשלה ימני, ואת מי מינית לשר ביטחון? את האיש שהניף את הסמרטוט האדום על ראשי המתיישבים. מינית שר אוצר - יובל שטייניץ - בוגר "שלום עכשיו" המקוללת, ונתת לאיש הצבוע והחתרן הבלתי נלאה שמעון פרס שליטה על ממשלתך. זאת הסיבה היחידה שממשלתך כזאת יציבה.
אתה לא כזה מבריק. אתה ניטרלת את החוק למניעת מימון לארגוני השמאל מהאנטישמים האירופיים, אתה נותן גיבוי להחלטות בית המשפט העליון נגד מתיישבים, אתה מפנה יישובים כשהאג'נדה של הליכוד היא הפרחת השממה ויישוב הארץ. אתה נאמת את נאום בר-אילן וירקת לנו בפנים כשהעלית את המדינה הפלשתינית (שהיא - "פלשתינה" - שם נרדף לארץ ישראל) על ראש שמחתך, תוך מתן גיבוי לערבים שגנבו את זהותנו הלאומית. אתה קראת לערפאת "ידידי ורעי".
אני קורא למצביעיך להחרים אותך ואת הליכוד במקביל, ולתת את קולם לברוך מרזל, האיחוד הלאומי, הבית היהודי. לא חשוב למי, העיקר שלא יבחרו בך, כי נמאס ממך ומהשקרים שלך. לך הביתה או תכריז על בחירות עכשיו! בוא לבוחרים, עלה על הפודיום ותגיד: "אני, ביבי נתניהו, מבקש את קולכם לפנות מתיישבים יהודים". ועוד לא דיברתי על יוקר המחיה והטילים בדרום... מבטיח לך שאפילו ח"כ לא תהיה. הייה שלום, נתניהו. את הקול שלי איבדת והליכוד, מבחינתי - ואני מקווה שמבחינת כל מצביעי הימין - הוא סוס מת.

תאריך:  04/04/2012   |   עודכן:  05/04/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבא (אוברי) אבן (איבן)  אברהים צרצור  אברהם הירשזון  אברהם זילברברג  אהוד רצאבי  אהרן אבוחצירא  אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel  אורי שרגא אורבך / Uri  Orbach  אורית זוארץ / Orit Zuaretz  אורית נוקד  אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis  אחמד א-ד`אהר  אטילה שומפלבי  אילן ליבוביץ'  אילן שלגי  איתן לבני (בנוזוביץ')  אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan  אליעזר אבטבי  אלכס מילר  אסתרינה טרטמן  אפרים תבורי  אתי לבני  בנימין אבניאל (גטשטיין)  בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu  ג'ון אדוארדס  גילה פינקלשטיין  גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan  דוד מנע  דן  גרטלר  דן מרידור / Dan Meridor  דניאל הרשקוביץ  דניאל-יצחק לוי  דרור זייגרמן  הרצל שפיר  ויצמן שירי  חיים אמסלם  חמאד אבו-רביעה  חנא סוייד  טובה אילן  יאיר שמיר / Yair  Shamir  יהודה-מאיר אברמוביץ'  יואב מני  יובל שטייניץ / Yuval  Steinitz  יוליה שמאלוב-ברקוביץ'  יוסף שגל  יוסף שפרינצק  יורם מרציאנו  יחזקאל זכאי  יעקב כהן  יעקב פרי / Yaakov  Perry  יצחק אהרונוביץ' / Yitzhak  Aharonovitch  יצחק בן - ישראל  יצחק ברמן  יצחק זיגר  יצחק זיו  ישראל ישעיהו-שרעבי  כרמל שאמה-הכהן  לביב חוסיין אבו-רוכן  לימור לבנת / Limor  Livnat  מאיר זורע (זארודינסקי)  מאיר תלמי  מאיר-דוד לוונשטיין  מאשה לובלסקי  מוטי ששון  מחמוד א-נאשף  מיכאל פואה  מיכאל רצון  מיכל ליברמן-גילון  מיקי לוי / Mickey  Levy  מלי פולישוק-בלוך  ממשלת ישראל / Israel Government  מנחם אליעזר מוזס  מרדכי זר  מרטין שלאף  משה זלמן פייגלין  משה מוץ מטלון  נדב פרי  נחום ניר-רפאלקס  נחמן שי  ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky  סופיה רון-מוריה  סילבן שלום / Silvan  Shalom  עבאס זכור  עבאס זקור  עבדול-עזיז זועבי  עוזי לנדאו / Uzi  Landau  עינת וילף  עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz  עמירה דותן  עמרי שרון  ערי ז'בוטינסקי  פנחס לבון (לוביאנקר)  פניה (פאינה) קירשנבאום  פריג`א זוארץ  ציון פיניאן  קדיש לוז (לוזינסקי)  ראובן ברקת (בורשטיין)  רוביק דנילוביץ'  רוחמה אברהם בלילא  רון בריימן  רוני בר-און  רחל אדטו  רן בנימיני  שלום זיסמן  שלום עכשיו  שלמה לביא (לבקוביץ')  שמואל תמיר כצנלסון  שמעון פרס / Shimon Peres  שרון שלום  תאופיק זיאד
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הצבעתם נתניהו? קיבלתם "שלום עכשיו"!
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
מילים מעמוס לעמוס
עמוס שנער  |  6/04/12 02:14
 
- ביבי יובס שוב וליברמן ירויח
ביבי יודח  |  11/04/12 02:54
2
נכון!
יוסי שפניר  |  6/04/12 11:47
3
שטייניץ עבר ימינה
נחום שחף  |  6/04/12 14:44
4
אני רואה שכל הקיצוניים מעוותים
דסי   |  17/05/12 04:56
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוסף דוריאל
ליל הריקודים שלאחר החלטת האו"ם ב-29.11.47 נגמר בבוקר ה-30 בנובמבר בהלם רציחות היהודים בכביש לירושלים. כך התחילה מלחמת תש"ח. הריקודים היום של מסוממי אוסלו סביב "תהליך השלום" אינם נפסקים כשכביש ראשי לירושלים מאוים שוב בידי בני הטרוריסטים של אז
הרב ישראל רוזן
כמדומה שמעולם לא פגשנו בשיכורי ליל הסדר, ולא נתקלנו באובדן דעת בסעודות ובהתוועדויות של מצוה, גם אם נמזג בהן יין לרוב, ואפילו וודקה בהכשר חב"ד. אדרבה, ההתבסמות לשם מצווה משילה מן האדם את לבושו החומרי וחושפת את פנימיותו הרוחנית
יהודה דרורי
בשום מקום בעולם לא נאמר שכל ייעוץ אינטלגנטי המפרש חוק, תקנות והוראות, משמעותו עיסוק בעריכת דין - כמו שלא נאמר שכל ייעוץ בפירושם של חוקי מס מצריך רואה חשבון עם תואר אקדמי
מתי דוד
לעולם לא עוד כניעה לתמימות העולם הנאור - כן להשוואה היסטורית    לא להשתקה נאיבית
עו"ד מרדכי שחם
בערבו של יום י"ד בניסן - הראשון בעונת האביב בה נראית הלבנה במילואה - חוגגים יהודים, כמצוות התורה, את "ליל-הסדר", המקדים את חג-הפסח שלמחרת, ואת יתר ימי-החג שבעקבותיו. הפסח, אשר נקבע בתורה גם כאחד משלושת הרגלים, נחוג בימי המקדש בשילוב עלייה-לרגל המונית לירושלים, עם טקס מרכזי-לאומי במקום-הפולחן המקודש
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il