X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
הסיפור קצת מסובך. איך ייתכן שלמרות האנשים הסובבים ולמרות המצב הטעון שיפור, בלשון המעטה, בכל כך הרבה תחומים, בכל זאת לא הייתי מחליף את מקום מגוריי בשום מקום אחר. יצא לי לחיות מספר שנים בארצות מערביות שנוח ונעים לחיות בהן אבל תמיד רציתי הביתה, לכאן
▪  ▪  ▪
אין כמו לחיות כאן בארץ ישראל[צילום: פלאש 90]

הישראלי המצוי הוא לא תמיד נחמד. הישראלי המצוי, לעיתים תוקפני, לעיתים לא מתחשב, לעיתים לא מתנהג בנימוס, לעיתים לא מבין מה קורה סביבו, לעיתים כועס וצועק, לעיתים מרגיז, לעיתים לא נעים להימצא בקרבתו.
אבל למרות הכל - למרות ישראלי המצוי; למרות המצב הביטחוני; למרות שלטון שספק באם מעוניין לשרת את בוחריו ולא את עצמו; למרות הקושי לגמור את החודש ולא רק אצל העניים; למרות החינוך הטעון שינוי מהפכני; למרות חוסר השוויוניות בנשיאת העול ולמרות שפשוט לפעמים קשה, אין כמו לחיות כאן!
הסיפור קצת מסובך. איך יתכן שלמרות האנשים הסובבים ולמרות המצב הטעון שיפור, בלשון המעטה, בכל כך הרבה תחומים, בכל זאת לא הייתי מחליף את מקום מגורי בשום מקום אחר. יצא לי לחיות מספר שנים בארצות מערביות שנוח ונעים לחיות בהם אבל תמיד רציתי הביתה, לכאן.
מוזר. היום נפל לי האסימון.
מקרה שלא היה קורה מחוץ לישראל
אנו מצויים בתקופת האביב, תקופה נהדרת. לא חם מידי ולא קר מידי. לא מזיעים מהלחות הנוראית של הקיץ ולא נרטבים בימות החורף בו הגג נוזל למרות שכל כמה שנים מגיעים מומחים לאיטום הגג, מבצעים את עבודתם ושנה לאחר מכן מתחדשת הנזילה ואין לי מושג למה. אלא שהיום, התחיל לרדת גשם ביחד עם בוץ, בוץ שמיד גרם למכונית שלי להיראות במקום כמכונית חדשה, כמכונית ישנה ובלויה, מאלו שעל גבי מספר הרישוי שלהם כתוב "רכב אספנים".
בשלב הזה, אני יוצא מחנות "מגה בעיר" שבקרבת הבית ולפתע נתקל במיכלית שכמעט חוסמת את הכביש. ליד המיכלית, עומד לו הנהג בנחת, מחזיק בידיו צינור גדול וממנו נשפכים מים - אני מניח כי מסיבה זו או אחרת הוא רוקן את מיכלית המים. התקדמתי לאט לאט על-מנת לעבור ברווח שהשאיר ולפתע, עלה בדעתי רעיון יצירתי. סימנתי באצבעות ידי מאין סימון בלתי ברור, בלתי ידוע ובלתי מובן בעליל אלא שהנהג הבין מיד למה התכוונתי - פשוט חשבתי שבמקום לרוקן את המיכלית על הכביש, עדיף שיכוון את הצינור למכונית שלי ויוריד ממנה את כתמי הבוץ שהביא הגשם המוזר של היום.
עמדתי כחצי דקה, נפנפתי בידי לתודה והמשכתי בנסיעה אך הפעם - עם מכונית נקייה.
אז מה הקשר בין המקרה לבין קשיי היום יום בישראל - מקרה כזה לא היה קורה מחוץ לישראל! באירופה או בצפון אמריקה הייתי ממשיך עם המכונית המלוכלכת, לא הייתי מבקש שהנהג יכוון את הצינור למכונית במקום לכביש ולו הייתי מבקש באמצעות תנועות ידיים מוזרות, לא היה הנהג של המיכלית מבין למה אני מתכוון.
החיוך שהמקרה העלה על שפתי שווה את הכל!

תאריך:  02/05/2012   |   עודכן:  02/05/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נסים גבאי
אין ספק שהמון נושאים כבדי משקל היו צריכים להיות מועלים לדיון רציני לקראת הבחירות הקריטיות הללו, אבל הכל מצליח להתמוסס – ושוב, בגלל המניפולציה הזדונית של ראש הקנוניה שרוצה כיסא בכל מחיר, ולכן הצליח בכל כוחו השלטוני להביא את כולם לבחירות אקספרס... ולעזאזל המדינה
אהוד פרלסמן
ההצגה לתקשורת שביים דיסקין בערב שאלות ותשובות הייתה עלובה ומביכה, והמחישה את אובדן הערכים של נאמנות, הגינות וכבוד
מנחם רהט
הבחירות לכנסת הבאה עלולות להמיט כליה על מפעל הספרא וסייפא המפואר של הציונות הדתית - ישיבות ההסדר
אפרים הלפרין
היום החליטה המל"ג, שאין ד"ר בלי תואר ראשון, ואני נזכרתי בשבת שעברה. שבת בצהריים, סלט ישראלי קצוץ דק-דק, מרק כתום-כתום, תבשילים בתנור א-ל-שף, סלט עגבניות עם בצל, סלט פירות גורמה לסיום, ומקשקשים בבחינת כל המרבה להשיח בסעודת השבת, הרי זה משובח, והפעם איתרע מזלו של הד"ר לכלום, יאיר לפיד, ליפול לנו בין הידיים
הרב שי פירון
זוג נכים בכיסאות גלגלים מבקש, כי גם הרב העורך את החופה יישב בטקס כדי שלא יסתכל עליהם מלמעלה. אילם מבקש לעלות לתורה כשהוא מניף שלט ועליו הברכות. נכים מבקשים להנמיך את המזוזה כדי שגם הם יוכלו לנשק לה. אוסף הבקשות הללו מעיד על שינוי חברתי המבקש עיגון בעמדה תורנית מוצקה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il