X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
"לכווץ את החרדיות" כתב העיתונאי השחצן ובעל האגו המשולש, אותו עיתונאי אשר כל מילה שלו שווה לציבור טיפש הון של כסף. וממה הוא חי? מהטפילות! מיד נדון בזה...
▪  ▪  ▪
לונדון. טפיל [צילום: פלאש 90]

לערוץ 10 אין כל הצדקה כלכלית. ממשלת ישראל מחזיקה את ערוץ 10 עם חובות ענק שלא משולמים. ירון לונדון משתכר מערוץ 10. ערוץ 10 הוא טפיל. ירון לונדון הוא טפיל.
טונות של כסף חייב הערוץ למדינה, כסף המזין את ירון לונדון. הערוץ לא משלם, ירון לונדון לא משלם. ערוץ 10 הוא הטפיל האמיתי, ירון לונדון הוא הטפיל האמיתי. החרדים העניים, הערבים העניים - הם קורבנות.
ומהמשכורת הטפילית של ירון לונדון אפשר לפרנס הרבה עניים. ולכן מה שצריך לצמצם זה את הגזענות הטפילית, מבית מדרשו של ירון לונדון. הריבוי של החרדים והערבים היא עניין שלהם. לונדון כנראה משפר את עניין הדרת הנשים, להדרת איברי הרבייה שלהן. כנראה שעל-פי תורתו המעוותת של טפיל, הדרת איברי הרבייה של נשים פחותה בחומרתה מהסירוב להקשיב לשירת נשים.
הכיווץ של ירון
לונדון המנופח והטפיל האמיתי שואל (ציטוט של ציטוט מתוך מאמרו): "השאלה הנכונה איננה איך לגייס חרדים ואיך למושכם לשוק העבודה, אלא מה יש לעשות כדי לצמצם את שיעור החרדים בחברה הישראלית". "התחזקותה של החרדיות היא ערובה להיחלשותה של החברה הישראלית עד לתבוסתה הגמורה, ולכן את המאמץ המחשבתי המוקדש לסוגיית הגיוס כדאי להקדיש לאתגר הגדול: 'כיווץ החרדיות'".
לא נשמע לנו מוכר? כבר היו שכתבו כאלה רעיונות, ואחרי זה גם ביצעו אותם בפועל. הם השתמשו בגז, במכונות ירייה ובמה לא. מעניין לאיזו שיטה בדיוק התכוון מר לונדון הנכבד, זה ששכרו המנופח משולם מהחובות של ערוץ 10 לכל אחד מהחרדים במדינה.
אכן כן, את הטפילות של ערוץ 10 ושל ירון לונדון ודומיו, חייבים לכווץ. מה זה לכווץ, לסגור את הערוץ על סוגר ובריח. את החרדים והערבים אנו חייבים לשלב בקבוצות העובדות, המשכילות והמבוססות כלכלית בישראל.
אנשים מעשיים הרבה יותר ניסו לכווץ את היהודי המאמין, ואחר-כך עברו גם ליהודי הלא-מאמין, ושאריות אותו כיווץ הקימו את המדינה, על אפם וחמתם של הגזענים השפלים. לכווץ את היהודי המאמין ניסו לאורך כל הדורות, על-ידי הרג, נישול, ניצול, הגליה ומה לא, והנה אנחנו כאן על אפם ועל חמתם של הגזענים.
הכיווץ הנדרש
הכיווץ הנדרש הוא כיווץ של הגזענות והגזענים, על-ידי חינוך! חינוך! חינוך! כי הגזענות הזו נובעת מבורות - הבורות הקשה ביותר שיכולה להיות לו לאדם. את הבעיה הכלכלית של הקבוצות הנבדלות חובה לפתור על-ידי חדירה לתוכן, המרדתן נגד ההנהגה שלהן, המנצלת אותן ודנה אותן לחיי עוני, בערות (מבחינת כישורי מקצוע) ובטלה.
ערוץ 10 הוא טפילי. ירון לונדון הניזון מערוץ 10 הוא טפיל. את ערוץ 10 חובה לסגור, ויפה שעה אחת קודם. אך באוכלוסיות החרדית והערבית אין טפיליות. האוכלוסיות הנ"ל הן קורבנות של הנהגתן תאבת הממון, ושל טפילים מהתקשורת, אשר במקום להבין את הבעיה ולנתח אותה, מעדיפים לעבור לשיטת האח הגדול עם כותרות גזעניות המזכירות ימים אפלים, ועם תוכן שראוי לילדים בגנון.
יש לסגור את ערוץ 10 ולשקם את הכלכלה הערבית/חרדית על-ידי הקניה של כישורי מקצוע, החל בגיל בית הספר, כמו בחברה הכללית, על-ידי עידוד העבודה, ומניעת הבטלה מאונס, על-ידי הגדלת השכר לנפש מעבודה בקהילות האלה, בד-בבד עם ביטול הקצבאות, ועל-ידי שילובם ההדרגתי במשימות לאומיות, אזרחיות וצבאיות.
ושיתכווצו הטפילים הגזענים, שיילכו סוף-סוף לבית ספר, ילמדו משהו ויחזרו בני אנוש ולא חיות טרף.

תאריך:  14/05/2012   |   עודכן:  14/05/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הטפילים האמיתיים
תגובות  [ 15 ] מוצגות  [ 15 ]  כתוב תגובה 
1
קיווצים
אורי פ  |  14/05/12 22:14
2
טפילים כלונדון גרמו נזק בלתי ה
קורןנאוה טבריה  |  15/05/12 05:23
3
ירון לונדון בהחלט צודק...
שוכן מערות  |  15/05/12 09:09
 
- יד ביד
ה.א.  |  15/05/12 12:48
 
- ירון לונדון צודק!! ל"ת
מצטרף לדיעה  |  15/05/12 23:06
 
- לכל דעה חולה יש תומכים, חבל ל"ת
ה.א.  |  16/05/12 06:42
 
- צודק. ויפה שעה אחת קודם
alia  |  19/05/12 10:42
4
דברי אמת אמר ירון לונדון
hfyushjd  |  15/05/12 15:28
 
- בעד צמצום העוני באמצעות הקניית
ה.א  |  15/05/12 18:25
5
מה הקשר "לגזענות", הלפרין ?
שלמה המגיב  |  15/05/12 17:15
 
- אם אם אממא של הגזענות
ה.א.  |  15/05/12 18:31
 
- האם החרדים חסינים מביקורת ?
שלמה המגיב  |  15/05/12 21:31
 
- אחרי שכיווצו לנו 6 מיליון
ה.א.  |  16/05/12 06:41
 
- ההשתלחות שלך הלפרין ממש מוגזמת
alia  |  18/05/12 09:50
 
- ככל שתכה בהם כן ירבו וכן יפרצו
ה.א.  |  18/05/12 15:01
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מנוחה דהן
אדוני ראש הממשלה ואדוני שר הביטחון והחבר החדש מר מופז, המתינו רגע אחד, ועשו "סוף מעשה במחשבה תחילה" ואל תהי ידכם קלה על ההרס
איתמר לוין
בית המשפט האקטיביסט שלנו נסוג לפתע אל הפסיביות כאשר הוא נדרש להתמודד עם השאלה הכבדה של הפרת זכויות באינטרנט. במקום ללכת במסלול המשפטי של השופט ניל הנדל, העדיפו השופטים אליעזר ריבלין וחנן מלצר לגלגל את הכדור אל המחוקק - מה שאומר שיעבור עוד זמן רב עד שתינתן התשובה הראויה
פרד כהן-קידר
נכון, זה מתחיל מהבית, ממשיך בבית הספר ונגמר ברחוב. תשאלו: מי האשם? ישיבו לכם: ההורים, בתי הספר, מערכת החינוך, המשטרה, בתי המשפט. ומה עושות המערכות הללו נגד הנגע הזה? שום דבר!
שושנה ויג
נמאס לי מצעקות הקיפוח ובמיוחד של המשוררים מן הקשת המזרחית, שקוראים לשירת המחאה שלהם שירה גדולה. נמאס לי מאלה שמאמינים בתורה החדשה ששירה רעה צריכה להכיל ניבולי פה, ששירה רעה וטובה צריכה לצמוח על כר של שנאת האשכנזים
סתיו אדם
אני מודע לעניין שהכל מתחיל ונגמר בחינוך. אז למה לכל הרוחות משקיעים בבטחון המדינה פי 100 ממה שמשקיעים בחינוך? מדוע לא קמה צעקה אמיתית שמהותה איפה הכסף ולא מתוך שפתיו של המועמד החדש? מדוע אנחנו ההורים, שהילדים חשובים לנו, לא קמים ודורשים להפנות תקציבים לחינוך?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il