X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מכתבים/הערות
המכתב הזה מלפני 4 שנים נכון היום יותר מתמיד וחייב להיות מונח לפני כל פוליטיקאי שרץ לבחירות ומבטיח הבטחות זה או החמאס או אנחנו, אין אפשרות אחרת
▪  ▪  ▪

קריאה לפוליטיקאים - חסלו את החמאס ואת האיום על הדרום ולא, לא נצביע עבורכם.
למען הגילוי הנאות, החמאס רצח את הילד שלי. הילד שלי נרצח בפיגוע אוטובוס 37 בחיפה במרס 2003 על-ידי מחבל של החמאס מחברון. אני רוצה לראות את ארגון המרצחים הזה נעלם מעל פני האדמה, אני גם רוצה להבטיח את הביטחון של ילדי החיים שרק לפני שנתיים ישבו במקלט תחת איום טילי החיזבאללה.
לנו כישראלים יש מטרה, לחיות בארצנו בשלום וביטחון. אנחנו חייבים להישאר ממוקדים על המטרה שלנו, למען ילדינו ובסופו של דבר גם למענם של הילדים של שכנינו.
התקשורת והפוליטיקאים אוהבים לערוך "תחרויות כאב" לבדוק לאיזה צד כואב יותר ולמי פחות, בכל עימות נבדקות ה"תוצאות", מתקבלת תוצאה חסרת משמעות שהתקשורת יכולה להציג לציבור בשניות הבודדות של האייטם.
לצערי מניסיון אישי ב"תחרות הכאב" אין מנצחים רק מפסידים.
במקום לבדוק אם יש בתוכנו מישהוא שכואב את כאבם יותר או פחות מוטב אם תתרכז התקשורת בנעשה בישראל בנפגעיה ובגיבוי המטרות שיביאו שקט ושלום לאיזור. אי-אפשר להיות אחראים להכל, מי שמאפסן טילים בקומת הקרקע ומשפחות וילדים בקומה מעל הוא ורק הוא אחראי לגורלם.
אני יודע בדיוק מה המשמעות של לאבד ילד, אני כואב את אובדנו של כל ילד בעולם וללא קשר למי הוא ומהו, ולמרות זאת אם כדי להגיע למטרה של ישראל, לסיים את שלטון החמאס ולהביא שקט לתושבי הדרום יהיו קרבנות אזרחים בעזה, לצערי אין ברירה ואין דרך אחרת.
אם מחר יעמיד החמאס ילדים פלשתינים בעזה ויאיים להרוג אותם אם לא נפנה את שדרות או כל עיר אחרת, האם האחריות עלינו או עליהם? האם נפנה את ישראל כדי להציל ילדים פלשתינים?
האבסורד והצער שולטים באספקטים רבים של הסכסוך הישראלי ערבי וגם בסיבוב הנוכחי חלקו לא נפקד. מן הראוי להישאר ממוקדים במטרה. שקט ושלום בדרום לאחר ששלטון החמאס יעבור מן העולם יתן ביטחון גם לילדים ישראלים וגם לילדים פלשתינים, תחרויות כאב לא יעזרו להשיג את המטרה, להפך, הן רק מסיטות אותנו מהמטרה, ואז יהיו עוד יותר קרבנות וכאב. יותר מידי "תחרויות כאב" היו פה בשנים האחרונות שגרמו לנו שוב ושוב לשיתוק ולחוסר פעולה, וכמאמר חז"ל מי שמרחם על אכזרים סופו שמתאכזר לרחמנים.
אני קורא לממשלת ישראל ולפוליטיקאים להמשיך בפעולה בעזה עד שהחמאס יעלם וראשיו יתפסו חיים או מתים. הנני קורא לאזרחי המדינה להתחייב כי לא יצביעו לפוליטיקאי כלשהוא אשר יתמוך בהפסקת הפעולה בעזה לפני סיומה וההגעה למטרתה.
אם כל מי שמקבל מכתב זה - ישלח את התחייבותו זו לראש הממשלה, לבנימין נתניהו, לאהוד ברק ולציפי לבני ידעו הפוליטיקאים כי עתידם תלוי בתוצאות הפעולה בעזה וברצינותם ובהתמקדותם בהגעה למטרה של מיטוט החמאס והעלמתו מהשטח.

תאריך:  24/10/2012   |   עודכן:  24/10/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מרק בריל
גרשון אקשטיין
נגה מרון
רועי אורן
איתן קלינסקי
אנחנו מצפים ממך, כבוד השר משה כחלון, שעבורנו אתה שר נקי כפיים וכל כוונתך הייתה טובה למען הציבור, שתסייע לסייע לנו, אזרחים, שנפגעו קשות מדרך פעולה של חברת 'הוט מובייל'
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il