X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
מה הכשיל את שליחותי ומי המתיק את הגלולה
▪  ▪  ▪
דרוש שמאלני הארדקור [צילום: פלאש 90]

"תראה לי פעם שמאלנים" אמרה לי אשתי לפני מספר ימים לאחר שקדחתי באוזניה, בפעם המי יודע כמה, בעניין מדיני כלשהוא. "מה ז'תומרת תראה לי שמאלנים", גמגמתי לה – מה, הם לא בני אדם? "הם כן בני אדם אבל לפי דבריך הם בני אדם מגזע מוזר מאד". "אתה חופר לי שנים על שמאלנים הזויים עם פרופיל של נייר 80 ג' ושכל של מחשב מקולקל עם זיכרון הפוך, אז לך תצוד לי אחד, אוטנטי כזה, ותביא הביתה כדי שאוכל לעיין בו וללמוד אותו, ואין לך מה לחזור הביתה לפני כן".
"הבנתי" השבתי. "בסדר, אני אמצא לך, אבל מה, אני כשלעצמי לא נתקלתי אף פעם בזן הזה. המגע היחיד שהיה לי איתם היה דרך הרדיו ודרך יונית הנאנחת ונושפת כשהיא מדברת עליהם.
ומה עשיתי אם לא נרשמתי להרצאה בנושא "זכות ההפגנה" בבית הפרקליט בתל אביב. "שם יהיו שמאלנים בטונות", אמרתי לעצמי. "מכל הסוגים - חובבים, מקצוענים, אמצ'ורים ופרו".
אור ליום חמישי (25.10), ובאיחור אופנתי, החלה הרצאה מפי אחד, יועמ"ש של האגודה לזכויות האזרח, שטען שלא שוטרים ולא שופטים מכירים את דיני ההפגנות אלא רק הוא, ושהוא מרוצה מאד מבית המשפט העליון שהתיישר עם קו האגודה לזכויות האזרח ואוסר, על כן, על המשטרה להפריע למפגינים להפר את הסדר הציבורי.
אחריו דיבר עוד עו"ד, בעברו איש מח"ש וכיום איש "זכויות אדם" (קריירה בפני עצמה), והוא הגדיל מקודמו, וטען שיש להשריש בקרב השוטרים את הרעיון ששמירה על הסדר הציבורי בהפגנות עלולה, ואני מצטט מזכרוני: "להעביר מסר לציבור שלא להגיע להפגנות ולומר את דברו"... – ובמילים אחרות - ..שהצבת שוטר בהפגנה לשם שמירה על הסדר הציבורי מעבירה מסר שלילי לציבור...
חשבתי לחטוף אחד משני העו"דים הללו. אבל הם לא נראו אותנטים. הם לבשו חולצות כפתורים עם פסים ודברו בשקט והם היו חיוורים, חלשלושים כאלה, לא האמנתי שהם יעמדו בתהליך העיון והלימוד הנדרש.
אחרי העו"דים הנזכרים התיישבו חברי הפאנל על מושביהם, ומיהם? איתמר בן גביר לא שמאלן ידוע, גב' אושרה משהוא מארגון נשות השוטרים, אריה עמית שוטר בדימוס, עו"ד לסקי מהשמאל (חשבתי לחטוף אותה אבל לך תחטוף פאנליסט) ועו"ד נוסף (מחילה, לא זוכר את שמו) מצד ימין של המפה הפוליטית.
הפאנל המחורבן היה מאוזן להפליא מה שנטע בי ספקות קשים באשר להצלחת שליחותי – להביא לאשתי שמאלני אוטנטי לשם לימוד ועיון.
במצוקתי, סקרתי את הקהל הקדוש שנכח באולם. חיפשתי ביניהם שמאלנים ולא מצאתי כי לא ידעתי איך לאפיין אותם. חיפשתי ישועה מהיושבת לצידי ושאלתיה אם היא יכולה בטובה להראות לי שמאלנים "ושיהיו שמאלנים הארדקור" חידדתי לה. במקום תשובה עניינית קיבלתי מבט נזעם ומשבי כפור.
כמעשה אחרון של ייאוש גלשתי בגלקסי ליוטיוב על-מנת לצפות בסרטונים של שמאלנים ולהשוות מול באי ההרצאה, שוד ושבר, בסרטונים אלה יצאו השמאלנים מטושטשים עד כי בלתי ניתן היה לעמוד על מאפיין ייחודי לגזע זה שיאפשר השוואה אמינה כלשהיא עם הק"ק.
ואם נעשה את הלונג סטורי שורט, אזי השליחות לצוד שמאלני ולהביאו לעיונה של אשתי, נכשלה כישלון חרוץ.
את מצב רוחי השפוף שינתה ב-180 מעלות העיתונאית שהנחתה את הפאנל שהתפרצה לדברי אחד הפאנליסטים והודיעה על ניוז מרעישות: ראש הממשלה ושר החוץ מתחתנים וטכס הכלולות כבר נערך בהיחבא.
אני, אדוני מנהל האתר, רציתי להגג כה וכה על חתונה זו, אבל אעשה זאת בפעם אחרת כי היום אני עסוק בזיפזופ ממדיום למדיום ומתמוגג למראה ולמשמע פרשנים ופוליטיקאים המנסים ללא הצלחה להתמודד עם החתונה הסודית של שני התחמנים הממזרים האלה, המכונים מעתה "ביביווט".

תאריך:  27/10/2012   |   עודכן:  28/10/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבא (אוברי) אבן (איבן)  אברהים צרצור  אברהם הירשזון  אברהם זילברברג  אהוד רצאבי  אהרן אבוחצירא  אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel  אורי שרגא אורבך / Uri  Orbach  אוריאל  קונסטנטין  אורית זוארץ / Orit Zuaretz  אורית נוקד  אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis  אחמד א-ד`אהר  אטילה שומפלבי  אילן ליבוביץ'  אילן שלגי  איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir  איתן לבני (בנוזוביץ')  אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan  אליעזר אבטבי  אלכס מילר  אמנון יצחק  אסתרינה טרטמן  אפרים תבורי  אתי לבני  בן-דוד מרב  בן-חיים מאיר  בנימין אבניאל (גטשטיין)  ג'ון אדוארדס  גילה פינקלשטיין  גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan  דוד מנע  דן  גרטלר  דן מרידור / Dan Meridor  דניאל הרשקוביץ  דניאלה יקירה  דניאל-יצחק לוי  דרור זייגרמן  הרצל שפיר  ויצמן שירי  זהבה גלאון  חיים אמסלם  חמאד אבו-רביעה  חנא סוייד  טובה אילן  יאיר שמיר / Yair  Shamir  יהודה-מאיר אברמוביץ'  יואב מני  יוליה שמאלוב-ברקוביץ'  יוסף שגל  יוסף שפרינצק  יורם מרציאנו  יחזקאל זכאי  יעקב כהן  יעקב פרי / Yaakov  Perry  יצחק אהרונוביץ' / Yitzhak  Aharonovitch  יצחק בן - ישראל  יצחק ברמן  יצחק זיגר  יצחק זיו  ישראל ישעיהו-שרעבי  כרמל שאמה-הכהן  לביב חוסיין אבו-רוכן  לימור לבנת / Limor  Livnat  מאיר זורע (זארודינסקי)  מאיר תלמי  מאיר-דוד לוונשטיין  מאשה לובלסקי  מוטי ששון  מחמוד א-נאשף  מיכאל פואה  מיכאל רצון  מיכל ליברמן-גילון  מיקי לוי / Mickey  Levy  מלי פולישוק-בלוך  מנחם אליעזר מוזס  מקסים אוקנין  מרדכי זר  מרטין שלאף  משה צרפתי  משה זלמן פייגלין  משה מוץ מטלון  נדב פרי  נחום ניר-רפאלקס  נחמן שי  ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky  סופיה רון-מוריה  סילבן שלום / Silvan  Shalom  עבאס זכור  עבאס זקור  עבדול-עזיז זועבי  עוזי לנדאו / Uzi  Landau  עינת וילף  עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz  עמירה דותן  עמרי שרון  ערי ז'בוטינסקי  פנחס לבון (לוביאנקר)  פניה (פאינה) קירשנבאום  פריג`א זוארץ  ציון פיניאן  קדיש לוז (לוזינסקי)  ראובן אגסי  ראובן ברקת (בורשטיין)  רוביק דנילוביץ'  רוחמה אברהם בלילא  רון בריימן  רוני בר-און  רחל אדטו  רן בנימיני  שאול מופז  שלום זיסמן  שלמה לביא (לבקוביץ')  שמואל תמיר כצנלסון  שרון שלום  תאופיק זיאד
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"ביביווט או שמאלני ללימוד ועיון"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוסי ברנע
תשובה למיכל לבטוב על מאמרה "זאת באמת לא השיטה": ירידת המתח האידיאולוגי אכן מאפשרת גדילת המרכז ובמידה רבה ניתן להחליף חברי כנסת בין קדימה, העבודה והליכוד ללא פגיעה "אידיאולוגית בהן". אולם מאידך יצירת שני גושים ימין ומרכז שמאל, עשויה לצמצם את מספר המפלגות הנדרשות לקואליציה, אם כי לא בהכרח לשפר דרמטית את המשילות
איתמר לוין
17 שנים אחרי רצח רבין, אפשר לומר בקול: נמאס לי. מההסתה נגד הציבור הדתי-לאומי, מהפולחן סביב "מורשת רבין", מהפוזיציה של משפחתו, מדיבורי התקשורת ומשתיקת ההיסטוריונים
נסים גבאי
אם רוצים לסכם את האבסורד של הנתק המוחלט בין הציבור והממשלה האטומה בלשון המעטה – מספיק להביט בזחיחותם של ראשי המדינה המתהדרים בכלכלתה החזקה של ישראל אל מול העולם הכביכול קורס
ליאור רזניק
מבט רענן על הטלטלה הפוליטית    אם אין מדובר בתחילת הסוף של כל המפלגות הקטנות והתכנסות המפלגות לשתי גושים עיקריים יכול מאוד להיות שבהנחה שהאיחוד יקבל הרבה מנדטים (40-50) עדיין מדובר בהפסקת תהליך הסחיטה
נסים גבאי
האם אחיזת העיניים שלראש הממשלה הנוכחי בנימין נתניהו אין תחליף – נכונה?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il