X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
עם הקרדום הגזעני המפורסם המשמש אותו כדי לחפור לעצמו משרות של דירקטור מטעם הניכור, עם קריירה כלכלית מפוארת בשירות אדוני הארץ וטייקוניה, ועם משרה בכירה ב"אקסלנס", שאחראית לזרע הפורענות של אופנת התספורות, ולאחר שהבאנו אילנות גבוהים בשם אומרם, נסכם עם תרומתו של שלמה מעוז לספר הציטטות העולמי. זה האיש שכינה את הדור הצעיר: "טפילים"
▪  ▪  ▪
שלמה מעוז. עושה שימוש בקרדום גזעני [צילום: פלאש 90]
שלמה מעוז מצטרף לליכוד, נחמן שי - לעבודה
עידן יוסף
הכלכלן הבכיר ישתלב בצוות מאה הימים של המפלגה "העם במצוקה. אני רוצה לעזור לו" * סופית: שי פירון - מקום 2 ברשימה של לפיד
לרשימה המלאה

משפטי מפתח

ברשימה העוסקת בשלמה מעוז, יהיה זה עלבון להזכיר אילנות גבוהים כמו וינסטון צ'רצ'יל, שאמר, למשל: "אנו מתקיימים ממה שאנו מקבלים, אך בונים את החיים על מה שאנחנו נותנים".
מנהיגים רבים, שונים מאוד זה מזה, טבעו במהלך ההיסטוריה האנושית משפטי מפתח ששינו את התודעה האנושית, ואת מצבה של האנושות כולה, מקצה אל קצה. היו שהטיבו עם האנושות והיו שהרעו עימה, אך כולם היו בגדר משפטי מפתח שהניעו שינויים.
ואף על-פי כן, ובאופן מיוחד מפאת הכבוד (המסויג מאוד) שאני רוחש לשלמה מעוז, יהא זה נכון להזכיר ברשימה זו גם כמה אילנות גבוהים, ולו רק על-מנת להעמיד באור (בהיר) את הגזענות (השחורה) הגלומה במהלך ההצטרפות של שלמה מעוז אל מפלגת הליכוד הקפיטליסטי.
והנה, אתמול טען שלמה מעוז שנתניהו "הביא הצלחה כלכלית, הוא חברתי ודואג לחלשים". בסרטון [ראה מעלה] שבו הוא מפרסם את המיזם שלו, נטען בדיוק ההפך (אי-אפשר לחסוך פה, וגם על המעט שניתן לחסוך הממשלה מטילה מס...). לא רק המוצא הוא קרדום לחפור בו, מסתבר שגם האמת היא קרדום.

עצי שלכת

בשנת 1921, עיטר ראש העיר תל אביב את עירו באמצעות עצי אקליפטוס, לכבוד ביקורו של סר וינסטון צ'רצ'יל. מאיר דיזנגוף פתר את העובדה שבעיר תל אביב לא היו עצים, באמצעות "ייבוא" עצים מערים אחרות. הצעירים שהתלהבו מביקורו של וינסטון צ'רצ'יל, נתלו על ענפי העצים כדי להיטיב לראות את התהלוכה, והעצים, שלא היו נטועים בקרקע - קרסו תחתם. דיזנגוף התבייש. צ'רצ'יל ניצל את ההזדמנות וטבע משפט: "ידידי, הרי למדת מכאן לקח חשוב - עצים ללא שורשים, לא יחזיקו מעמד בארץ הזו".
כאשר שלמה מעוז הטיח בדור ההורים המאכיל את הדור הצעיר מחסכונות דור ההורים, בטענה שדור ההורים "מפנק" את דור הצעירים, הוא יצא חוצץ נגד העיקרון הבסיסי ביותר בטבע. העץ עושה שימוש בשורשיו כדי להזין את הפירות, והפירות האלה הם גם עתידו של העץ, וגם, ההשקעה הטובה ביותר של העץ לטובת המשכיות הדורות.

שורשי הגזע(נות)

השד העדתי מעיד
שלמה מעוז פרץ אל התודעה הציבורית הכללית עם השד העדתי. זהו השד השחור שמעוז ניסה לעורר באחרית כהונתו בחברת "אקסלנס", כקרדום לחפור בו לקראת המשרה הנחשקת בעיניו בבנק לאומי. ההאשמה שלו כלפי בנק לאומי שהוא "בנק של לבנים", סיפרה את סיפור עולמו הפנימי של שלמה מעוז, והעידה עליו כאלף עדים

שלמה מעוז עשה קריירה מפוארת ככלכלן בשירות מכבש ההון. הוא שירת את מכונת הכיבוש הכלכלית היטב, ומן הסתם, תוגמל על כך ביד נדיבה. שלמה מעוז מילא תפקידי דירקטור בכיר אצל שלושה טייקונים לפחות, ובחלק מן הזמן עשה זאת במקביל. אצל האחים עופר (במקור מרומניה) הועסק ב"מפעלי ים-המלח", בתעשיות "הברום" ובחברת הספנות "צים". אצל משפחת נמרודי (במקור מפרס) הוא שימש כדירקטור בחברת "הכשרת הישוב", ואצל יצחק תשובה (במקור מלוב) הוא שימש ככלכלן ראשי בחברת "אקסלנס".
שלמה מעוז פרץ אל התודעה הציבורית הכללית עם השד העדתי. זהו השד השחור שמעוז ניסה לעורר באחרית כהונתו בחברת "אקסלנס", כקרדום לחפור בו לקראת המשרה הנחשקת בעיניו בבנק לאומי. ההאשמה שלו כלפי בנק לאומי שהוא "בנק של לבנים", סיפרה את סיפור עולמו הפנימי של שלמה מעוז, והעידה עליו כאלף עדים.

גם דגים מתים שוחים נגד הזרם

מעוז, ככל קפיטליסט "טוב", עושה בעובדות שימוש סלקטיבי, בהתאם לצרכיו. כאשר ביקש להעפיל אל פסגת העושר-העושק הפיננסי, ולכבוש משרה של דירקטור בבנק לאומי, בחר לעשות שימוש במוצאו, כקרדום לחפור בו. מעוז האשים את הבנק בגזענות. כאשר הבוס שלו באקסלנס (יצחק תשובה, בן לעדת יוצאי לוב בעצמו) החליט לזרוק אותו לכל הרוחות בעד האמירה המטופשת הזו, בחר שלמה מעוז להתפייס, באמצעות שימוש בדמעות התנין הגזעניות שלו.
על אלה אמר צ'רצ'יל: "הפייסן הוא אדם שמאכיל את התנין, ומקווה שהתנין יאכל אותו אחרון". כאשר שלמה מעוז עבד בשירות מכבש-הכיבוש-הקפיטליסטי, ושירת את אדוני הארץ וטייקוניה, הוא פשוט קיווה שהתנינים האלה יכירו לו תודה ויאכלו אותו - אחרון.
אין בושה ברצון של שלמה מעוז להיות ראשון במירוץ הבריחה ממלתעות התנין הקפיטליסטי, שהרי זהו הזרם האנושי, ההישרדותי, וכולנו נוהגים כך. מאכילים את המפלצת כדי לא להיאכל על ידה. אילן גבוה בשם ג'.פ. קנדי, אמר על אנשים כמו שלמה מעוז: "לעולם אל תפחד ללכת אחרי הזרם, ולעולם אל תפחד להוביל את הזרם אחריך".
מעוז, בשביל להוביל את הזרם, צריך גם עוז!

על הצלחות קפיטליסטיות וחזירים

שלמה מעוז עבר בין משרות אצל טייקונים, ועשה עבורם עושר רב, קצר הצלחות בקרב הכלכלי-פיננסי על עושק הציבור, והניע את מרכבות הכיבוש הקפיטליסטיות בהצלחה מרובה. שאם לא כן, בוודאי הייתה שרשרת התפקידים הבכירים הללו נקטעת בשלב מסוים. כל הצלחה של שלמה מעוז היא הפסד של הציבור, וכל הצלחה כזו היא מעבר "חלק" של הון לכיסי ברוני המשק.
שלמה מעוז מכר הצלחות קפיטליסטיות, והברונים עמדו בתור אצלו, קנו ושילמו ביד נדיבה ובעין יפה. על אלה אמר צ'רצ'יל: "אני אוהב חזירים. כלבים מעריצים אותנו. חתולים בזים לנו. חזירים מתייחסים אלינו כאל שווים".

דירקטור מטעם הניכור

כלכלת ישראל, זו שנבנתה כאן מאז קום המדינה, נבנתה על גבו של ציבור העובד קשה יותר בהשוואה לכל ציבור אחר בעולם המערבי ובקרב המדינות המפותחות. כל מה שנבנה כאן, נבנה בלי משאבי טבע חריגים. עד לאחרונה לא היו כאן משאבי אנרגיה של נפט וגז. אין כאן מכרות זהב או יהלומים. אין כאן תיירות בהתאמה לפוטנציאל התיירותי של "ארץ הקודש". מה שיש כאן, זה ציבור גדול שעובד שעות עבודה חריגות לפי כל קנה-מידה, עם שבוע עבודה ארוך יותר מאשר אצל האמריקנים, וציבור שנושא על גבו את סיפור התקומה הכלכלי של אומה בת אלפי שנים עם מדינה צעירה.
את התקומה הזו עשה הציבור הישראלי ונשא על גבו את עול המלחמות ומחירן (בדמים ובדמי-כסף), ולאחרונה הציבור הזה נושא על גבו גם שכבה של משפחות עושר(ק), שאצל כמה מהן עבד שלמה מעוז כדירקטור, ולא מטעם הציבור אלא מטעם הניכור.
על אלה אמר ג'.פ. קנדי: "אם החברה האנושית לא תשפר את מצבו של הרוב העני, היא לא תוכל לשמור על המיעוט העשיר".

על מיסים ועוני

גזירות אחרי הבחירות
רגע אחד לאחר הבחירות, תטיל ממשלת נתניהו גזירות חדשות על הציבור באמצעות קיצוצים בשירותים הממשלתיים לאוכלוסיות חלשות, ומיסים גבוהים על המעמד היצרני העובד

כלכלת ישראל מקיימת את עצמה, בעיקר, מעמלם של אלה שעובדים לפרנסתם בשירות אדוני הארץ וטייקוניה. ולאחרונה יותר ויותר אזרחים מ"שוק העבדים" הזה, מוצאים עצמם מול מציאות מופרטת לטייקונים, ועם שכר רעב. ועל כל אלה, נוספים המיסים האכזריים שממשלת ישראל מטילה כאבן ריחיים על צווארו של הציבור, לצורך מימון "תקציבים סקטוריאליים" וממשלה מנופחת עם "פיקציית תפקידים מיניסטריאליים".
שלמה מעוז, שהתפרנס ביד נדיבה אצל "אקסלנס", היה מופקד על הפיכת כספי הפנסיה של אזרחי ישראל העובדים, למכשיר מימון זול במיוחד עבור מכבש הכיבוש הקפיטליסטי של בעלי ההון. שלמה מעוז הוא חלק מהמכונה הכלכלית שיצרה את "שוק התספורות".
רגע אחד לאחר הבחירות, תטיל ממשלת נתניהו גזירות חדשות על הציבור באמצעות קיצוצים בשירותים הממשלתיים לאוכלוסיות חלשות, ומיסים גבוהים על המעמד היצרני העובד. שלמה מעוז התגייס כדי לסייע לנתניהו לזכות בהן, ולסייע לעצמו לזכות בתפקיד כלכלי-מיניסטריאלי.
על אלה אמר צ'רצ'יל: "אנו גורסים שניסיון של אומה להטיל מס על עצמה עד לשגשוג, זה כמו אדם העומד בתוך דלי ומנסה להרים עצמו עם הידית".

משפט שלמה: "טפילים"

ואחרי הסבר ארוך על דמותו של שלמה מעוז באופן אישי, עם הקרדום הגזעני המפורסם המשמש אותו כדי לחפור לעצמו משרות של דירקטור מטעם הניכור, עם מודל מוכח להצלחה אישית על-ידי האכלת תניני "עושק הציבור", עם קריירה כלכלית מפוארת בשירות אדוני הארץ וטייקוניה, ועם משרה בכירה ב"אקסלנס", שאחראית להפיכת הפנסיות של הציבור למקור מימון זול המהווה את זרע הפורענות של אופנת התספורות, ולאחר שהבאנו אילנות גבוהים בשם אומרם, נסכם עם תרומתו של שלמה מעוז לספר הציטטות העולמי.
שלמה מעוז כינה את הדור הצעיר: "טפילים".
"טפיל" הוא מי שחי על חשבון הגוף המארח (הפונדקאי), וזה בדיוק מה שאתה הולך להיות כשתשב בכנסת. אבל התחושה לא תהיה זרה לך. אתה מכיר אותה מתקופת היותך טפיל פיננסי על כספי הפנסיה של אזרחי ישראל.

תאריך:  28/10/2012   |   עודכן:  28/10/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
משפט שלמה: טפילים
תגובות  [ 14 ] מוצגות  [ 14 ]  כתוב תגובה 
1
דן הקטן
יוא"ב  |  28/10/12 19:57
2
דן הענק- מעוז מגלם את הכיעור
בהתגלמותו  |  28/10/12 20:20
3
אתה מביע רגשות של רבים ל"ת
אזרחית  |  28/10/12 22:18
4
מכירים האיש הדוחה והבוטה הזה
בנבן  |  29/10/12 01:54
5
למרות שמעוז מזרחי אני לא תמכת
נאוה מטבריה   |  29/10/12 06:27
6
שלמה מעוז מתאים לליכוד
אחותי  |  29/10/12 07:33
7
צבע התגובות הפוך מצבע המגיבים. ל"ת
צבעי  |  29/10/12 08:58
8
שלמה מעוז - איכס
זרובבל  |  29/10/12 10:43
9
הוא לא ד"ר ולא פרופ' בכלל
חשיפה/סקופ  |  29/10/12 11:24
10
לא כל אחד חייב לעבור תהליך
דידה  |  29/10/12 15:17
11
נמאס מהעירקי הגיזען,  ל"ת
לא עירקי  |  29/10/12 16:50
12
תקשורת פגומה
חוסיין אובמה  |  30/10/12 12:49
13
הורים וילדיהם
vldimir  |  30/10/12 13:41
14
קריעת מסיכה מפרצופו של גזען
בן דוגית  |  1/11/12 02:52
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד מגי הלפרין
לאור גילם הצעיר של הזוג הרי שייתכן כי משך התקופה בה חיו כזוג תהיה תקופה קצרה אך אין זה אמור למנוע את ההכרה בהם כידועים בציבור - ומכאן זכות הירושה של הידועה בציבור על-פי חוק הירושה
אריה אבנרי
השועלים אביגדור ליברמן, ארתור פינקלשטיין, בנימין נתניהו, אריה דרעי, חיים רמון, אהוד אולמרט ציפי לבני ויאיר לפיד נלחמים על עוגת השלטון. למה הנמרה שלי יחימוביץ' עומדת מן הצד?
הלל ויס
מפלגת הליכוד החדשה או איך שיקראו לה אינה מפלגת הליכוד הקודמת. זה עוד סוג של קדימה שרונית עם פרצוף ימני ואג'נדה שמאלנית למדי. מה שנקרא מרכז מרכז
יוסף דוריאל
64 שנים לסיום מבצע "יואב" בתש"ח
יוסף דוריאל
ב-22 באוקטובר 1948 הסתיים מבצע יואב בחזית הדרום, שפתח את המפנה במלחמה, בה הופעל לראשונה חיל האוויר ככוח אסטרטגי שמנע, בין היתר, את הפצצת תל אביב, אך חשף לפניי לראשונה את הפוליטיזציה בצה"ל, שגבתה מחיר יקר ללא הפקת לקחים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il