X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
אני קורא לכל אחינו שבעבר התנדבו לבניית הארץ והגנתה ושאינם מצליחים להיות בני "המעמד הביניים", להתנדב שוב להצלת המולדת לפני שזו תפשוט רגל. בואו נמות על הצלת כלכלת ישראל כי ישראל ללא כלכלה חזקה (כדברי ביבי) אין לה זכות קיום
▪  ▪  ▪
קשישים בישראל. נזרקים על-ידי המדינה לעת זקנה [צילום: פלאש 90]

ילדי ונערי השואה שהיום הם קשישים, אלה אותם אנשים שהתנדבו לצנחנים, לשייטת, לשריון לטייס ושרתו בצה"ל. הם אותם אלה שהגנו, בנו, תחזקו והביאו ביטחון לעם ישראל, וגאווה ליהדות העולם. , הם אלה שגם ששרתו במילואים בכל מלחמות ישראל, חלקם נפצעו ואחרים אבדו חברים ובנים - אבל הםם אלה שיכולים להציל היום את כלכלת (קללת?) ישראל.
הממשלה מספרת שתוחלת החיים שלנו עלתה ולכן לא יהיה לה כסף לממן את קצבאות הביטוח הלאומי. היא מדברת על קיצוץ הקצבאות, מבלי שהיא נותנת דין וחשבון מה היא עשהת עם הכף שהופקד אצלה למשמרת ולחיסכון ליום זקנתנו.
גם כספי השילומים שהפקידה ממשלת גרמניה בידי ממשלת ישראל, כאשר היה עליה לחלקם לאותן ניצולים את כספ בחוק - גם זה לא מתבצע. ממשלות ישראל עשקו ועושקות אותנו. אין לנו מידע כמה כסף יש בקופה של ניצולי השואה ואי-אפשר לקבל את המידע כולל כמה ריבית הכספים הללו הכניסו. בנוסף, הממשלה הקימה את "הרשות לזכויות ניצולי השואה" שגם היא (כמו הבטוח הלאומי) שייכת למשרד האוצר. הרשות הזאת ממוקמת על-פני שתי קומות במגדל משרדים מפואר בתך אביב, אך רבים מהחדרים אינם מאוכלסים. בקומה העליונה יושבת המנכ"ל ולה פקידה, מזכירה וצוות עוזרים וכל אלה עמלים להקשות על חיי הניצולים.
והנה נתבשרנו גם שהקרן (הוולונטרית) לרווחת ניצולי השואה הפסיקה את פעילותה כי נגמר לה הכסף. בחדשות נמסר שהחודש נפטרו 53 ניצולי שואה שהמתינו לקבל סיוע לטיפול שיניים, משקפיים או עזרי שמיעה. זה בנוסף לניצולי השואה שלא בקשו סיוע ונפטרו. לשטייניץ וביבי יש סיבה לאופטימיות, עוד מעט יתפגרו כולם, והופ! בעיה אחת נפתרה.
בריאות לקשישים - לא בישראל
הטיפול הגס, המשפיל וחסר ההתחשבות בקשישים ידוע לכל. הם שוכבים במסדרונות בתי החולים, הרופאים (לעתים גם האחיות) מתייחסים לקשישים שבאים למרפאה כאל זקנים נרגנים, חסרי השכלה (כי הם נראים זקנים, לא?) ודוחים אותם ללא התחשבות, ללא אמפתיה, ולא מוסרים את המידע שהקשיש מבקש לדעת. וכשאין כסף והזקנים מסרבים למות, אז יש לקצץ גם בסל התרופות ושירותי בריאות אחרים.
הבטחות סרק
מה מבטיחה לנו הממשלה הבאה? כן, קיצוצים! לא קיצוצי שכר הח"כים, עלות מכוניותיהם, במספר השרים סגני השר והשרים ללא תיק שלכל אחד מהם יש לשכה, עוזר פרלמנטרי, מזכירות וכל הצ'ופרים הנלווים. הקיצוצים יהיו בשירותים המגיעים לאזרחי ישראל כחוק. כבר מודיעים לנו על העלאת מחירי החשמל והמים. לא תהה כאן הפליה, לכל האוכלוסיה אותו המחיר, לאלפיון העליון ולנזקקים. כן יעלו מחירי המזון, הדלק ובעצם כל אשר האזרח ירצה לקנות. על מע"מ פרוגרסיבי ביבי ושטייניץ לא מוכנים לשמוע.
הם נוהגים כ-SCAVENGERS, הכוונה לעופות הדורסים החגים מעל לבעלי החיים החלשים, הגוססים או המתים וניזונים מנבלות. ראו כמה פרסומות בטלוויזיה ובעיתונות יש לעורבים-טורפי נבלות. אלה יזמים זריזים שזיהו את המצוקה של האזרח הישראלי כשהוא בא למוסדות בדרישה לקבל את המגיע לו כחוק אך הביורוקרטיה מכרסמת בו ללא רחם. הם הקימו חברות של מאכערים שיעשו את העבודה למעננו. פרסומות כמו: "נפגעת? נפצעת? ולא קבלת שירות, פנה אלינו!" או "לפתרון בעיות המשכנתה - אנחנו הכתובת" או " יש לך סוכרת? אולי מגיע לך כסף, בוא אלינו ואנו נבדוק עבורך", ועוד כאלה מן מאכערים שמנסים לצוד טרף חלש וקל. פקידי ישראל של ימינו לא דואגים אלא לכיסם וכיסאותיהם. והאזרח?, מי ביקש ממנו להיות אזרח? הרי הוא שקוף.
לכל מי שמשליך את יהבו על הפוליטיקאים העבשים, הטריים וגם הרעננים, שנבחרו למקומות ראליים רק בזכות שעות הופעה בטלוויזיה, ממש כמו מתוך תוכנית ריאליטי - נכונה אכזבה.
אבל הנה קודם לניפוץ התקווה, משל מהבלקנים:
ליער הגיע דוב חדש ומייד החל לחפש פרנסה. הלך לשירות התעסוקה שם אמרו לו שיש להם משרה, אבל על תקן של ארנב. מחוסר ברירה קיבל הדוב את המשרה אבל גזר ליום וכרוב אחד לשבוע לא הספיקו לו. בעצת ידידים פנה למלך החיות וסיפר לו על הבעיה, אבל זה לא עזר לו, כי על תקן של אריה ישב שם חמור.
למה הדבר דומה?
על מה נלחמים הפוליטיקאים הטריים והותיקים? כולם מדברים על מעמד הביניים. הם לא נואמים על שכבות המצוקה או הקשישים, אימהות חד-הוריות קשות היום. הסיסמה שלהם היא "מעמד ביניים". אתמול (ב 25/12) ראיתי את הפצצה של יאיר לפיד, זה הבחור שנולד עם כפית זהב בפה וגם הוא מדבר רק על מעמד הביניים.
לפי חוק שטיגליץ: "כשהשבעים יתחילו לרזות - הרעבים ימותו". המשקפת של לפיד היא כמו זו של פרץ, הוא לא רואה רחוק כל כך.
קול קורא
אני קורא לכל אחינו שבעבר התנדבו לבניית הארץ והגנתה שאינם מצליחים להיות בני "המעמד הביניים", אלה הקשישים וניצולי (ומנוצלי) השואה, חסרי הדיור הגרים בחורף הקר עם תינוקות באוהלים, אני קורא לכם להתנדב שוב להצלת המולדת לפני שזו תפשוט רגל ועם ישראל ימצא את עצמו שוב בגולה, בואו נתנדב ונמות יחד, כך נפתור את הבעיה הבלתי פתורה של משרד האוצר (זוכרים? אנו שכחנו למות בזמן ששטייניץ הקציב לנו) לכן, בואו נמות ונציל את כלכלת ישראל כי ישראל ללא כלכלה חזקה (כדברי ביבי) אין לה זכות קיום ולא תוכל להמשיך להתקיים. כך במותנו אולי נצווה לשכבות הביניים את החיים.

תאריך:  26/12/2012   |   עודכן:  26/12/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שכחתם למות בזמן ששטייניץ הקציב
תגובות  [ 8 ] מוצגות  [ 8 ]  כתוב תגובה 
1
האשמות חסרות בסיס.
אהוד פרלסמן  |  26/12/12 16:32
 
- מה שלומך, פרלסמן?
מזכיר_המדינה  |  26/12/12 18:37
 
- 80-19-1 מבריק, אבל אתה מגזים.
אהוד פרלסמן  |  26/12/12 23:59
 
- זו לא ההברקה היחידה
מזכיר_המדינה  |  29/12/12 11:07
 
- האשמות חסרות בסיס?
פרד כהן קידר  |  27/12/12 11:39
 
- אני נראה בן 80 שנראה רע לגילו.
אהוד פרלסמן  |  27/12/12 14:16
 
- "מעמד הביניים.טיפול
פרד כהן קידר  |  29/12/12 10:26
 
- האמת מול שטיפת המוח.
אהוד פרלסמן  |  29/12/12 13:59
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יחיאל אמיתי
נכון שבמדינת ישראל יש מצב מיוחד - האוכלוסיה הדתית והאוכלוסיה הערבית - אז אפשר אפוא לקבוע כי במדינת ישראל יהיו רק 4 מפלגות: שמאל, ימין, דתיים וערבים
איתן קלינסקי
ממשלת ישראל משלה את עצמה, שהעולם יהיה מוכן לקבל לאורך זמן את תרמית ההונאה של הבנייה בשטחי יו"ש. ישראל אינה ערה למציאות שעשויה לפקוד אותה מול עולם שיאמר לא לישראל, המנהלת מלחמות כדי לשמור על כיבושיה לפני ארבעים וחמש שנה
אורן קאשי
ספרו של בנט "אקזיט" מתחיל בציטוט של הנשיא רוזוולט ומסתיים בתודה לרה"מ נתניהו "אשר הכיר לי אמירה מופלאה זו"    הסטארט-אפ הראשון של בנט הצליח, כעת הוא מקים את השני: ביבינט
הרב אליהו קאופמן
ה"רבנות הראשית" ו"רבניה" אינם "רבנים מורמים מעם" אלא פקידות ממלכתית ללא ביקורת ממלכתית. זוהי אדמיניסטרציה מוכת שחיתות וספסרות שצריך לפרק אותה כפי שפורקו רבים ממוסדות ההסתדרות. הסירחון איננו רק מה"רבנות הראשית" אלא גם מאלה העוברים על כך בשתיקה - עם ובלי כיפה
משה ניסנבוים
על דמותו של יעקב המקראי מאת פרופ' יאיר זקוביץ, הדיסק האחרון של יעקב שוואקי ועל הספר 'טעות אנוש' העוסק בסכונת מוסד ופרשייה היסטורית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il