X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  כתבות
שר המשפטים לשעבר יעקב נאמן, מנהיג שס אריה דרעי, ראש עיריית בת ים שלומי לחיאני ופעיל הליכוד עזרא בנימיני שמונה לאחרונה על-ידי שר האנרגיה והמים ליו"ר מקורות - כולם עקפו את החוק בדרכים שונות ומתוחכמות
▪  ▪  ▪
נאמן. אחד מארבעה שרי משפטים בישראל שהסתבך עם החוק [צילום: פלאש 90]

יעקב נאמן
אולמרט. חבר טוב [צילום: פלאש 90]

לטובת העבריין
ההר של משרד המשפטים בתקופתו של נאמן הוליד עכבר, כשנאמן סירב להתמודד עם פרשות השחיתות השלטוניות החמורות. הדבר בלט הדבר נכון במיוחד לגבי מיטיבו, שר החוץ לשעבר העבריין אביגדור ליברמן, כאשר נאמן הקרין על סביבתו הקרובה שאין הוא מאמין בחשדות הכבדים נגד ליברמן שהיו כלולים בתיק החקירה הגדול נגדו, שנסגר בסופו של דבר על-ידי וינשטיין

חלפו כמה שבועות מאז הקמת הממשלה החדשה וכבר הספקנו לשכוח את שר המשפטים בממשלה הקודמת, פרופ' עו"ד יעקב נאמן, שחזר לחדרו המפואר במשרד הפרקליטים הפרטי המשגשג שהוא נמנה על בעליו. עו"ד נאמן, הפרקליט המצליח עתיר הנכסים, חזר לייעץ ללקוחותיו אילי ההון בענייני מיסים ולהנחות אותם כיצד לשלם באורח חוקי מס מופחת לקופת המדינה המדולדלת, שחלקם חלבו אותה בעבר במסגרת יחסיהם ההדוקים עם אישים מהשלטון.
מסתבר שכשליו של פרופ' נאמן בתפקידו כשר המשפטים הם כאין וכאפס בהתחשב בעובדה שרשות המיסים קיבלה בשעתו מידע מחשיד, שעל-פיו נאמן חשוד בהעלמת הכנסות בשעה שכיהן כפרקליט פרטי טרם מינויו כשר. רשות המיסים פנתה בשעתו כנדרש ליועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, בבקשה שיעניק לה היתר לחקור את שר המשפטים בפרשה זו, אבל וינשטיין לא הגיב על הפנייה, אולי משום שהוא ורעייתו היו מסובכים בפרשת עובד זר שהם העסיקו בביתם מחוץ לחוק.
לאמיתו של דבר, היה צריך וינשטיין להבהיר לרשות המיסים שהוא מנוע מלטפל בעניינו של שר המשפטים פרופ' נאמן, האיש שהמליץ למנותו לתפקיד היועץ המשפטי לממשלה בעצה אחת עם אביגדור ליברמן, ששימש בממשלה הקודמת האחראי הבלתי פורמאלי על שלטון החוק במדינה. וינשטיין היה צריך להעביר את הטיפול בתיק הרגיש של נאמן לפרקליט בכיר אחר בשירות המדינה, שאין לו כפיפות ישירה לשר המשפטים; אבל הוא העדיף להחריש בהתאם לכלל הבדוק שיד משפטית חשודה אחת רוחצת יד משפטית חשודה שנייה.
תיק החקירה של נאמן ברשות המיסים היה תקוע כל עוד הוא כיהן כשר המשפטים, אלא שלמרבה ההפתעה ממשיך נאמן ליהנות מיחס מיוחד. תנועת אומ"ץ לא שוכחת את פרופ' נאמן למרות שפרש לשמחתנו מהחיים הפוליטיים. השבוע פנינו פעם נוספת אל היועץ המשפטי לממשלה בעניינו של שר המשפטים לשעבר, כדי להבטיח שנאמן לא יהיה מעל החוק שהוא לא טרח בתפקידו הממלכתי לוודא את אכיפתו בבחינת "ייקוב הדין את ההר".
המזל הנאחס של שלטון החוק במדינה מלמד, שלא פחות מארבעה שרי משפטים לשעבר, שהיו אמונים להיות הממונים על אכיפת החוק במדינה, דווקא הסתבכו עם החוק במהלך שירותם הציבורי. על רשימה זו נמנים אברהם שריר, צחי הנגבי, חיים רמון ויעקב נאמן שכיהן פעמיים בתפקיד זה.
פרופ' נאמן ביקש בקדנציה השנייה שלו כשר המשפטים למחוק את אי-הנעימות הרבה שהייתה מנת חלקו בקדנציה הראשונה, שבמהלכה נאלץ לפרוש ולעמוד לדין פלילי בגין הגשת תצהיר כוזב, וזוכה. נאמן לא הצליח למגינת ליבו להחזיר לעצמו את שמו הטוב שנשחק.
ההר של משרד המשפטים בתקופתו של נאמן הוליד עכבר, כשנאמן סירב להתמודד עם פרשות השחיתות השלטוניות החמורות. הדבר בלט במיוחד לגבי מיטיבו, שר החוץ לשעבר העבריין אביגדור ליברמן, כאשר נאמן הקרין על סביבתו הקרובה שאין הוא מאמין בחשדות הכבדים נגד ליברמן שהיו כלולים בתיק החקירה הגדול נגדו, שנסגר בסופו של דבר על-ידי וינשטיין.
גם ראש הממשלה בנימין נתניהו נהנה מדי פעם מעצותיו המשפטיות הפרטיות של נאמן כדי להיחלץ מביצות של פגיעה בטוהר המידות שהוא שקע בהן עם רעייתו החסודה.
על-ידי כך הפר נאמן התחייבות מפורשת שנתן לאומ"ץ עם כניסתו לתפקידו, שעל פיה הוא לא יעסוק במסגרת תפקידו כשר משפטים בשלושת האישים הבכירים הללו שהיו בעבר לקוחותיו.
"לשבחו" של נאמן ניתן לציין כי הוא דאג גם לשרי הממשלה האחרים ולעצמו, כאשר טירפד בתוקף תפקידו כיושב-ראש ועדת השרים לענייני אתיקה את דרישותיו החוזרות ונשנות של מבקר המדינה לשעבר, מיכה לינדנשטראוס, להעביר למשרדו את נושא קביעת כללי אתיקה לשרי הממשלה ואת הפיקוח עליהם. לא קשה לנחש למה נאמן נהג כך.
השבוע פנתה אומ"ץ אל שרת המשפטים ציפי לבני, שקיבלה מאתנו בעבר את אות המופת, בבקשה לבחון את הנושא מחדש.

אריה דרעי
דרעי. חורש מזימות [צילום: פלאש 90]

בלא דריסת רגל
לחבר הכנסת דרעי יש בעיה: בממשלה הנוכחית אין לשס בשלב זה דריסת רגל, ושתי המפלגות הראשיות בקואליציה - "יש עתיד" בראשותו של שר האוצר יאיר לפיד ו"הבית היהודי" בראשותו של שר הכלכלה הממונה על משרד הדתות נפתלי בנט - עושות הכל כדי לחסום את דרכה לזחול לממשלה חרף רצונו של נתניהו לפתוח בפני שס דלת ראשית של הזדמנות ולא רק חלון

השתיקה הרועמת שמאפיינת בשבועות האחרונים את מנהיג שס, חבר הכנסת אריה דרעי, לא צריכה להטעות. התככן הבלתי נלאה, שיכול לשמש כמדריך ראשי בבית הספר הפוליטי לקומבינות, מניפולציות, חתרנות ובוגדנות, חורש בסתר מזימות כיצד לפרק את הממשלה במתכונתה הנוכחית ולהכניס לתוכה את שס.
דרעי נחשב מומחה מספר 1 במדינה להפקת תרגילים פוליטיים מסריחים שכרוכים גם בעקיפת החוק, שלא כולם עולים יפה. התרגיל הבולט שנכשל, היה ניסיונו להשתלט על שלטון החוק במדינה בקדנציה הראשונה של בנימין נתניהו כראש הממשלה, באמצעות מינויו של חבר הכנסת לשעבר, עו"ד רוני בר-און, לתפקיד יועץ משפטי לממשלה, בתקווה שיעזור לחברים שמסובכים בפלילים, ודרעי ביניהם.
השותפים למזימה היו צחי הנגבי שכיהן אז כשר המשפטים, אהוד אולמרט שכיהן אז כראש עיריית ירושלים, אביגדור ליברמן שהיה אז מנכ"ל משרד ראש הממשלה, ואיש העסקים דוד אפל שהיה מקורב לכמה אישים פוליטיים מרכזיים במדינה. נתניהו נתן את הסכמתו למינויו של בר-און על יסוד חוות דעתו של שר המשפטים צחי הנגבי מבלי שטרח לבדוק את המניעים מאחורי המינוי הבעייתי, אבל בר-און כיהן בתפקיד יום אחד בלבד ואולץ לפרוש.
היועץ המשפטי לממשלה שבא במקומו, אליקים רובינשטיין, החליט שלא להעמיד לדין את המעורבים בפרשה ולהסתפק בדוח ציבורי נגדם. היחיד שהוגש נגדו כתב אישום פלילי בפרשה זו היה המוח מאחורי הקלעים - דרעי, איך לא.
לא בכדי סילק מנהיגה הרוחני של שס, המרן עובדיה יוסף, את חבר הכנסת אלי ישי מראשות התנועה והעביר את השרביט לעבריין הוותיק דרעי. הוא יודע היטב שרק דרעי, אלוף התרגילים המסריחים, יוכל לספק לו את הסחורה בעודו בחיים. הסחורה ששס הורגלה לקבל לאורך השנים תמורת חברותה בממשלות מסתכמת בשתי מילים: כסף גדול.
התשתית הפיננסית הבסיסית מיועדת אומנם למשפחות מרובות-ילדים ומעוטות-יכולת שרובן נמנות על קהל המצביעים הפוטנציאלי של שס, אבל סכומי כסף בלתי מבוטלים מיועדים לתלמידי ישיבות שאינם מתגייסים לצה"ל, למוסדות חינוך שמנפחים את הוצאותיהם ולעסקני המפלגה ששימשו בתפקידים שונים; חלקם פיקטיביים, במועצות הדתיות ובגופים שונים המספקים שירותי דת.
העובדה שגלגול הכספים הללו כרוך לרוב בפגיעה חמורה במינהל התקין ובטוהר המידות אינה מדירה שינה מעיניהם של המרן וראשי שס. הם סומכים על דרעי בעיניים פקוחות, שבמוקדם או במאוחר ימצא את הדרך להחזרת העטרה הכספית ליושנה.
לחבר הכנסת דרעי יש בעיה: בממשלה הנוכחית אין לשס בשלב זה דריסת רגל, ושתי המפלגות הראשיות בקואליציה - "יש עתיד" בראשותו של שר האוצר יאיר לפיד ו"הבית היהודי" בראשותו של שר הכלכלה הממונה על משרד הדתות נפתלי בנט - עושות הכל כדי לחסום את דרכה לזחול לממשלה חרף רצונו של נתניהו לפתוח בפני שס דלת ראשית של הזדמנות ולא רק חלון.
לשבחה של שס ייאמר שבשנים האחרונות חלה ירידה במספר חברי הכנסת העבריינים ששלחו את ידם לקופה הציבורית. בעבר הרחוק, בעידן שבו שלט במפלגה אריה דרעי, מי שלא סרח לא היה קיים.
הרב עובדיה, שהינו מועצת חכמים של אדם אחד, מתווה באורח חד-משמעי את דרכה של המפלגה ואת מדיניותה. אוי לו לחבר כנסת של שס שינסה לשחות נגד הזרם או חלילה וחס יעז להיות אופוזיציונר. נידויו של חבר הכנסת לשעבר חיים אמסלם, שהעז למרוד במלכות של המרן, הוא אות-אזהרה לכל מי שיעז לסטות מדרך המלך.
אין ספק ששובו של חבר הכנסת דרעי להנהגת התנועה עלול להביא לחידוש הפעילות העבריינית. אומ"ץ לא תעמוד מן הצד.

שלומי לחיאני
לחיאני. מצפצף על החוק [צילום: פלאש 90]

הרשעה, סורג ובריח
לחיאני מאמין בכל ליבו שיעלה בידו לצלוח בשלום את השימוע בזכות עורמתו ודמותו המפחידה, אבל אין לשלול את האפשרות שהוא ימצא את עצמו בחודשים הקרובים על דוכן הנאשמים ואולי גם יורשע בדין ויישלח אל מאחורי סורג ובריח

לפעמים מבצבץ אור זניח במנהרה החשוכה של המאבק בשחיתות המוניציפלית. עו"ד יגאל שניידר, עוזר לפרקליט המדינה, הודיע השבוע לאומ"ץ, שהשימוע לראש עיריית בת ים שלומי לחיאני לפני קבלת ההכרעה הסופית בעניין הגשת כתב אישום נגדו, ייערך לכל המאוחר עד 30 באוגוסט הקרוב. אם השימוע של לחיאני לא יגרום לשינוי עמדת הפרקליטות, יוגש נגדו כתב אישום שיכלול כמה סעיפים חמורים.
הודעת הפרקליטות באה בעקבות פנייה של אומ"ץ, שהתריעה על לוח הזמנים הצפוף לקראת הבחירות המוניציפליות שאמורות להיערך ברחבי המדינה בעוד ארבעה חודשים, ב-22 בנובמבר שנה זו. בפנייה של אומ"ץ אל פרקליט המדינה כתבנו בין השאר: "כידוע נקבע שימוע לראש עיריית בת-ים שלומי לחיאני לפני שהוגש סופית כתב האישום נגדו.
"מועד השימוע נקבע אחרי סחבת ממושכת של גורמי אכיפת שלטון החוק בחשדות שהועלו במרוצת השנים נגד לחיאני.
"אנו ערים לכך שמועד הבחירות המוניציפליות הולך וקרב ולחיאני מתכונן להתמודד בהן פעם נוספת כשהוא בז לשלטון החוק ומתעלם מקביעת הפרקליטות.
"ואמנם לפני כמה ימים הופיע לחיאני בכלי התקשורת ורמז שבכוונתו למשוך את מועד השימוע עד אחרי הבחירות. אנו פונים אליך בבקשה שתתערב בנושא רגיש זה ותורה לערוך את השימוע בהקדם".
אם אומנם יוגש כתב האישום אחרי השימוע מתכוונת תנועת אומ"ץ לעתור לבג"ץ על-מנת למנוע את הצגת מועמדותו לראשות העיר.
ללחיאני היו לפני כחצי שנה סיבות טובות לרקוד רומבה פסדובלה וצ'ה-צ'ה-צ'ה לא רק עם כוכבי התוכנית הטלוויזיונית "רוקדים עם כוכבים", אלא גם עם כמה עובדים בכירים בעיריית בת-ים, שעל-פי החשד עברו על החוק למענו וקיימת לגביהם המלצה של המשטרה להעמידם לדין פלילי. הסיבה לכך היא פרוזאית למדי ואופיינית להתנהלותה הבעייתית של מערכת אכיפת החוק במדינה, שנוהגת לעיתים לצפצף בעצמה על החוק, בכך שאינה אוכפת אותו ואינה ממצה את הדין עם אישי ציבור עבריינים.
לכאורה אין מניעה לפרקליטויות המטפלות בתיקיהם של ראשי הערים החשודים בפלילים להמשיך בהליכים נגדם ולהגיש את כתבי האישום גם בתקופה של ערב הבחירות לרשויות המקומיות. אלא שהניסיון של העבר לימד שהעבריינים המוניציפליים זכו להנחות הן לגבי השלמת חקירות פתוחות והן בעניין הגשת כתבי אישום.
מי שהנהיג שינוי בתחום זה היה היועץ המשפטי לשעבר, מני מזוז, שהחליט בשעתו, בעקבות פניית אומ"ץ בנדון, שלא להנהיג יותר הנחות בתקופה של ערב הבחירות - ואולי במקרה זה יהיו לכמה ראשי ערים עבריינים שנגדם יוגשו כתבי אישום דווקא אנחות.
לחיאני מאמין בכל ליבו שיעלה בידו לצלוח בשלום את השימוע בזכות עורמתו ודמותו המפחידה, אבל אין לשלול את האפשרות שהוא ימצא את עצמו בחודשים הקרובים על דוכן הנאשמים ואולי גם יורשע בדין ויישלח אל מאחורי סורג ובריח. מי יודע, אולי הוא גם ירקוד יום אחד עם כוכבות מסוג אחר - "אסירות מנוה תרצה".

עזרא בנימיני

דיג נכון
כאשר פרסמתי בשעתו סידרת תחקירים בידיעות אחרונות על מעלליו של בנימיני בהוד השרון, הוא ביקש להיפגש אתי כדי לנסות לשכנע אותי שהמדובר הוא בעלילות שווא. בנימיני ידע מאז ומתמיד כיצד ניתן לדוג במקומות הנכונים לאחר שהחליף נאמנויות

החלטתו של שר האנרגיה והמים סילבן שלום למנות את פעיל הליכוד עזרא בנימיני לתפקיד יו"ר חברת המים מקורות, המסונפת למשרדו, גרמה להרמת גבות, זקיפת אוזניים וחריקת שיניים אצל אנשי כוחות האור במדינה. בנימיני, שהיה בעבר ראש עיריית הוד השרון, הוא דוגמה שלילית לנבחר ציבור שהתעשר במהלך שירותו הציבורי בנסיבות שאינן שנויות במחלוקת.
אומ"ץ לא קיבלה את המינוי החדש של בנימיני בשוויון נפש. במכתב ששוגר אל השופט בדימוס יעקב טירקל, שעומד בראש הוועדה לבחינת המינויים בשירותים הציבוריים, הצבענו על המינוי הבעייתי הן מההיבט הפוליטי והן בתחום הערכי.
בשעתו נחקר בנימיני במשטרה כחשוד במרמה ובהפרת אמונים ונחלץ מהחקירה בלי כתב אישום בנסיבות תמוהות. אני לא הייתי נותן ציון עובר לחוקרי המשטרה ולא הייתי מוכן להתמחות אצל מי שהחליט לסגור את תיקו של בנימיני. אני, למשל, הייתי חוקר אז את מהות הקשרים העסקיים בתחום הנדל"ן שהיו בעבר בין בנו של בנימיני לבין בנו של חבר הכנסת בנימין (פואד) בן-אליעזר, שכיהן בעבר, בין השאר, כשר הבינוי והשיכון. הייתי גם בודק מי הם בעליה של חברה זרה שרכשה במפתיע קרקעות חקלאיות באזור הוד השרון שהופשרו לאחר מכן. אין צורך להכביר במילים על הפרשי המחירים.
כאשר פרסמתי בשעתו סידרת תחקירים בידיעות אחרונות על מעלליו של בנימיני בהוד השרון, הוא ביקש להיפגש אתי כדי לנסות לשכנע אותי שהמדובר הוא בעלילות שווא. בנימיני ידע מאז ומתמיד כיצד ניתן לדוג במקומות הנכונים לאחר שהחליף נאמנויות.
בעבר נשרך בנימיני אחר בנימין נתניהו, שהיה מאז ומתמיד אויבו הפוליטי של שלום, וביבי ניסה להריץ אותו לשווא לראשות קק"ל מטעם הליכוד. לא היה קשה לנחש שבנימיני היה מעוניין להתקרב למינהל מקרקעי ישראל כדי להטיב עם מי שהוא חפץ ביקרו וכמובן להמשיך לעשות באותה הזדמנות גם לביתו. למזלנו, המינוי לא יצא לפועל ובנימיני המתין להזדמנות הבאה.
הלוואי שאתבדה, אבל יש לי תחושה שבנימיני יקבל תעודת הכשר מהוועדה ואז יוכל לשאוב מים ממעייני הישועה שלנו.

תאריך:  12/07/2013   |   עודכן:  12/07/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עוקפי החוק
תגובות  [ 25 ] מוצגות  [ 25 ]  כתוב תגובה 
1
היכן אומ"ץ העתירה נגד התאגידים
למרבה מלל  |  12/07/13 15:18
 
- הנוא בטיפול נמרץ
חבר הנהלת אומ"ץ  |  12/07/13 17:50
 
- פרט אתה ! וכן 'מבקר' ו'הפנים'
ליו"ר - לעניין  |  13/07/13 13:36
2
טפל במחדלים במשרד הפנים
למשקץ שבועי  |  12/07/13 15:31
3
ש"ס מתחילה להתפורר בזכות דרעי
המצביעים מגיבים  |  12/07/13 16:24
4
חיבור קטלני
משקיף משפטי  |  12/07/13 17:14
5
גם טוקבקים נשכנים אלמונים
ע. בן-יוסף  |  12/07/13 17:26
 
- אין צורך להתרגש
רופא נפש  |  13/07/13 15:18
6
מי המבקר על מבקר המדינה ?
לכותב -צא ודווח  |  12/07/13 17:30
7
כל מה שכתבה כבר כתבתה עשרות
פעמים יו"ר אומ"ץ  |  13/07/13 07:21
 
- אם סלומינסקי נחקר במשטרה על
פעמים ליו"ר אומ"ץ  |  13/07/13 07:43
 
- תגובה שמחטיאה את מטרתה
יו"ר הנהלת אומ"ץ  |  13/07/13 08:48
8
נוֹכל ברשות ובסמכות
עידןסובול  |  13/07/13 08:56
 
- נחשו מי בפאמיליה המשפטית אמר
הנ"ל  |  13/07/13 09:11
 
- אם הרמז הוסתר
הנ"ל  |  13/07/13 09:15
 
- אם שוב נמנעה מכם גישה לרמז
הנ"ל  |  13/07/13 09:22
9
מה יש לאומץ לומר על נוחי
דב הלמן  |  13/07/13 09:02
 
- אתה טועה ומטעה
חבר הנהלת אומ"ץ  |  13/07/13 11:52
 
- מספיק להשמיץ
חבר הנהלת אומ"ץ  |  13/07/13 13:19
 
- להלן ציטוט מדויק
דב הלמן   |  13/07/13 19:46
 
- צודק. ציטוט נכון.
אומ"ץ נכשלה כאן  |  14/07/13 13:26
10
תגובה
תסח  |  13/07/13 15:05
11
לאומץ היה מחסור באומץ במקרה זה
ב  |  13/07/13 15:56
12
תביעת שיבה/לשון הרע
אורי פ  |  13/07/13 16:36
13
עסוק בבעיות הציבור ולא בעש....
ליו"ר מנותק  |  13/07/13 19:49
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
הוא לא יזם נדל"ן, אלא מהנדס חשמל    עם זאת, פורת משפר את התשואה לנכסים מניבים, ובשבוע הבא יחנוך את המפעל הגדול ביותר של חברתו עד היום    בראיון ל-News1 חושף פורת שורת עסקות גדולות
טובה ספרא
המתח, האלימות והקונפליקטים המתמשכים ישפיעו הרבה מעבר למצופה באזורים מועדים לפורענות בעיקר, ולפי הכוכבים העוברים על מפת המדינה, יש הלימה למבנה הזה המשפיע על כל היקום    תחזית אסטרולוגית שבועית: 19.7.13-12.7.13
ראובן לייב
גד נחשון, עורך הג'ואיש פוסט" בניו-יורק, חושף בראיון מיוחד ל-News1, את הפילנתרופיה היהודית השוטפת בארה"ב למען עמותות ישראליות, בהיקף של מיליארד דולר
אבנר גולוב, אודי דקל
צפוי מאבק פנימי ממושך במצרים. בתוך כך, לא ניתן לקבוע בפסקנות שהשפעת 'הרחוב' תבוא לביטוי גם בתוצאות הבחירות לנשיאות ולפרלמנט. לכן, ישראל צריכה להתנהל בצנעה, להימנע מהצהרות מזיקות ולשמור בידה את מרחב התמרון
עופר דרלסר
החשיפה של כולנו לקרינה גוברת כל העת, ביחס ישיר להתפתחות הטכנולוגיה האלחוטית והחשמלית ומלווה במקרים רבים בבורות וחוסר מודעות לגורמי הקרינה המצויים סביבנו ולהשפעתם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il