X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  כתבות
באופן טבעי אתם מרגישים שאתם יכולים להיפתח רק אל אנשים במעגל הראשון של חייכם ושאתם יכולים לסמוך עליהם
▪  ▪  ▪
מזל בתולה

השבוע נגיד מזל טוב למזל החודש - בתולה. תאריך כניסת המזל: 23.8 ועד ל-23.9, אלמנט: אדמה. סמל המזל: אישה מחזיקה בשיבולים. איבר בריאותי רגיש: מעיים, קיבה ונטייה כללית למחלות שמקורן נפשי. איכות המזל: משתנה - יש לילידי המזל יכולת להשתנות בהתאם להתרחשויות המצבים השונים בחיים.
תכונות חיוביות של ילידי המזל:
צניעות, נטייה למושלמות, מעשיות ודייקנות. חכמים במיוחד, מסודרים, מאורגנים ורואים הכול לפרטי פרטים. אנשים שהגדולה שלהם היא בנתינת שירות תכליתית לזולת, בעלי נטייה טבעית לתזונה נכונה והיגיינה בריאה, נוטים להשתלב בשינויים המתבקשים מתוך הנסיבות. נאמנים מאוד.
תכונות שליליות של ילידי המזל:
פסימיים, דאגניים, בעלי נטייה למחלות שמקורן פסיכוסומטי (נפשי), יורדים לקטנות ומטרידים את הזולת, ביקורתיים, עוקצניים, שומרים על מרחק רגשי, שמרניים, מחושבים, רכושניים, מערכות היחסים שלהם מושתתות על בסיס של "תן וקח", בעלי נטייה למושלמות ודרישות דומות מהזולת.
תחזית כללית שנתית לילידי המזל:
שפע
בשנה הקרובה יימצא כוכב השפע המוכר בשמו יופיטר בבית המקושר למעמד החברתי שלכם. נראה שהעיסוקים שלכם יעזרו לכם לקדם את עצמכם ברמה האישית ובעקבות כך יעלה מעמדכם החברתי. תקופה זו תיתן לכם הזדמנויות להתחבר אל האנשים הנכונים שיקדמו אתכם גם ברמה המקצועית. סולם הערכים האישי שלכם ישתנה והאנשים החדשים שתמגנטו לחייכם יעזרו לכם לשווק את עצמכם.
קושי
מתחילת השנה האחרונה נמצא כבר סטורן הכוכב המאתגר אצלכם במקום המקושר עם הסביבה הקרובה שלכם ולכן ייתכנו שינויים במקום המגורים שלכם וגם ייתכן שאנשים שאתם קשורים איתם בקשר חברי הדוק יזדקקו לכם יותר והיחסים ביניכם יעמדו במבחן המציאות.
תפיסת העולם שלכם תשתנה בעקבות אירועים שונים בחייכם שידרשו מכם גמישות מחשבתית וחשיבה שמסתמכת מאוד על אינטואיציה ולא רק על הגיון כמו שאתם מכירים.

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
טיפ לילידי השבוע: מהשבוע הקרוב ייכנס הכוכב מרקורי האחראי על התקשורת לבית הכספים שלכם כך שזה הזמן המתאים לשוחח ולדון מחדש בתוכניות הכלכליות שלכם
▪  ▪  ▪

טלה
את השבוע הקרוב תתחילו עם צורך פנימי עמוק מאוד שיכול להביא אתכם להסתגרות אישית בגלל שאתם אומרים לעצמכם שהנה נמאס לכם להתנהג כל הזמן ככינור שני ביחסים מכיוון שהדבר נוגד את אישיותכם. נסו לפתח יחסים קצת יותר קרובים עם האנשים בסביבת המגורים שלכם, כיוון שעובדה זו יכולה להועיל לכם בהקשרים עתידיים במידה ותצטרכו עזרה משמעותית.
שור
אתם נמצאים עכשיו בהתלבטויות בכל הנוגע לנושאים הקשורים לבית. ייתכן שאחרים הקרובים אליכם לא רואים את העובדות כפי שאתם רואים אותם ולכן אתם די מתוסכלים בגלל העובדה שאינכם יכולים לגרום לאחרים לראות את הדברים בעין זהה לשלכם. מבחינה מקצועית אתם נמצאים בימים שבהם אתם זקוקים לשיתוף פעולה עם עמיתים לעבודה על-מנת להגיע למקסימום השלמות שאתם שואפים לה.
תאומים
נראה שאתם נמצאים בתקופה שהיא טובה עבורכם בכל הנוגע לקידום עצמכם בגלל העובדה שכוכבים מאוד משמעותיים נמצאים אצלכם בבית הכספים וגורמים לנושא זה לצמוח ולהתפתח עבורכם. מבחינה חברתית בעקבות כל האירועים האחרונים נראה שייתכן שתאלצו להגיע להחלטות שבהן תפסיקו קשרים עם אנשים שבעבר היו מאוד משמעותיים בחייכם.
סרטן
גם השבוע יימצא הכוכב מארס המביא איתו כוח ואנרגיה במזל שלכם ויעניק לכם את מקסימום היכולת להתקדם ולהתפתח מקצועית. תרגישו שהכוחות שלכם שבים אליכם ותהיו מרוכזים בתוך עצמכם. ייתכן שנושאים כספיים יעסיקו אתכם, אך כל זאת בגלל העובדה שהנה אתם יכולים להתקדם בחייכם ונדרשת התנהלות כספית חדשה על-מנת שתוכלו להקדם בתוכניותיכם.
אריה
אתם נהנים מהיכולת שלכם לארגן ולנהל את העניינים ועובדה זו נותנת לכם תחושת כוח. נראה שלאחרונה אין לכם את הדחף הבסיסי כבעבר לפתוח את תוכניותיכם לאחרים ועובדה זו לעיתים יכולה לקומם את האחרים הקרובים לכם – עליכם ! נסו להיות יותר קרובים ופתוחים אל אלה המחפשים את טובתכם, כיוון שנראה שזה הזמן בדיוק שבו עליכם לעשות את חשבונות הנפש ביחס למעגל הראשוני שלכם.
בתולה
באופן טבעי אתם מרגישים שאתם יכולים להיפתח רק אל אנשים במעגל הראשון של חייכם ושאתם יכולים לסמוך עליהם. כדי לא לחשוף את עצמכם הרבה מדי נראה שתעדיפו להיות עסוקים בתחום הכלכלי של חייכם בו אתם רגילים לטפל ואין לכם בעיה לעמוד בציפיות של אחרים כלפיכם ובדרישות של עצמכם מעצמכם. פנו קצת זמן לתחביבים ממלאי אנרגיה כיוון שנראה שאתם מאוד זקוקים לכך.
מאזניים
הכוכב ונוס המקושר עם המזל שלכם יימצא למשך כל החודש הקרוב במזל שלכם וייתן לכם שפע של התחלות חדשות. נכון שמבחינה כלכלית אתם עדיין מחפשים את דרככם אך נראה שהפיצוי אותו תקבלו בתחום האישי והחברתי יהיה מספיק עבורכם כדי לדעת שאתם נמצאים במסלול ובקו הנכון של חייכם. זה גם הזמן לבסס את עצמכם מבחינת יחסים חברתיים ואישיים .
עקרב
החיים שלכם הולכים ומשתנים וייתכן שאתם אפילו לא שמים לב לכך בגלל ביקור הכוכב סטורן במזל שלכם. אתם נמצאים באחת השנים היותר משמעותיות אצלכם בגלל היכולת שלכם לקחת אחריות חדשה על חייכם ולשנות את חייכם בהתאם. הרשו לעצמם לשתף את הלבטים והקשיים שלכם עם האחרים ודעו לכם שזוהי למעשה תקופה מצוינת שבעתיד תגידו שהייתה עבורכם תקופה מכוננת.
קשת
בשבוע הקרוב תהיו עסוקים בלשווק את עצמכם מבחינה מקצועית כיוון שהשמש עוברת למזל בתולה הוא בית הקריירה שלכם. נראה שאתם בכיוון ובדרך הנכונה כיוון שאנשים מחפשים אתכם ורוצים את קרבתכם ובהחלט את מה שיש לכם להציע עבורם. הגיע הזמן שתפרגנו לעצמכם קצת יותר ממה שעשיתם עד היום ומאחר שהכוכב מארס המביא פעולה נכנס לבית המקושר עם נסיעות – גם חופשה קצרה.
גדי
אתם מרגישים את האנרגיות הפנימיות שלכם רוצות לפרוץ ולהסתער אך אינכם בטוחים שאתם עושים זאת בעיתוי הנכון ולכן אתם עוצרים את עצמכם. פנו לעצמכם מספיק זמן ואנרגיה לעשייה פיזית שתעזור לכם לשחרר אנרגיות על-מנת שאלה ייצאו בצורה החיובית ולא בצורה השלילית שאינה מוסיפה לכם ביטחון אלא גורמת לכם להיות נוקשים בעיני עצמכם ומונעת מכם אושר ושמחה פנימית.
דלי
אתם נמצאים עכשיו בחיים בתקופה של התחלות חדשות שהגיעו אליכם בעקבות התובנות האישיות המאוד משמעותיות שקיבלתם לאחרונה. נראה שאתם עושים על עצמכם עבודה אישית ומאוד מעמיקה שיכולה לגרום לכם להתחבר אל האני הפנימי הכי עמוק שלכם ולהתמודד עם דברים שיוצאים שייתכן שעד עכשיו לא הייתם מספיק חזקים להתמודד ולהכיל אותם עם יציאתם – הפעם אתם במקום מצוין.
דגים
אתם עסוקים מאוד מאד בבניית עתידכם האישי והמקצועי ובכל פעם שהשמש מגיעה למזל בתולה שזוהי בדיוק מחצית השנה שלאחר יום ההולדת שלכם – עובדה שתמיד מביאה איתה הפתעות חדשות ומשמחות. תשקיעו בשבוע הקרוב הרבה זמן עבודה בכל הקשור לתחומי הבית והמשפחה וייתכן אף שחיי היום יום יגבו מכם מחיר מאוד משמעותי בגלל העבודה קשה שאתם עסוקים בה כעת.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  20/08/2013   |   עודכן:  20/08/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רונן מואס
הרשתות החברתיות הן קרקע פורייה לפושעי האינטרנט - בין כל סיפורי החדשות שמקבלים חשיפה עצומה ברשתות החברתיות קשה לפעמים להבחין בין הסיפורים האמיתיים לאלה שמפיצים וירוסים או הונאות אחרות. הנה כמה הונאות נפוצות שכדאי להימנע מהן ברשתות החברתיות
תרצה הכטר
מיתוס ה"מחדל" במלחמת יום הכיפורים "התכתב" עם המציאות הביטחונית גם בתקופת מלחמת לבנון השנייה (2006)    השיח הציבורי סביב המלחמה היה רווי ביקורת על התפקוד הלקוי של צה"ל, והתקשורת אף היא חזרה לעסוק ב"מחדל" יום הכיפורים
ינון הדאיה
למרבה הצער ומפאת העובדה כי מדובר בכספי ציבור, קצין התגמולים לא ימהר להכיר בנפגע כנכה צה"ל ובדרך כלל תביעות בנושא נדחות
שולמית קיסרי
הספר "יומן חורף" הוא לא מספריו הטובים ביותר של אוסטר, ויחד עם זה, אי-אפשר להניח אותו מהיד עד הסיום, שמשאיר את הקורא רעב לעוד. המחבר מספר את חייו, אבל לא משתחרר מהביישנות שיש לו כאדם
ראובן לייב
גם בחלוף שנים מרובות עדיין מצליחה "דרבי בר", שבמרינה של הרצליה, לא רק לשמור על רמתה הגבוהה, אלא גם לשים בכיס הקטן את כל המסעדות הרבות הסמוכות לה לאורך החוף
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il