X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
נשאלת השאלה מה ניתן לאירן תמורת הבטחתה שלא לתקוף את אמריקה בטילים שהיא מפתחת ובראשי הנפץ הגרעיניים שתשלים פיתוחם ללא הפרעה כיוון שאין עליהם כלל דיון
▪  ▪  ▪
שרי החוץ בהסכם ז'נבה. אתנן [צילום: AP]

ארה"ב חתמה פעם נוספת על גזר דין המוות שלה כמעצמה. ההשוואה להסכם מינכן בהחלט במקום. ארה"ב ניהלה דיונים חשאיים במקביל לדיונים הגלויים כהצגה. לנשיא חוסיין אובמה היו שתי מטרות. המטרה היותר גלויה היא לאפשר לחברות אמריקניות לסחור עם אירן הרעבה. תמורת 'ההקלות בסנקציות' ארה"ב תעלים עיין מיכולתה של אירן לייצר נשק גרעיני בהפתעה. צריך להבין כי ארה"ב בעצמה פשטה רגל, וחיה על הדפסת דולרים. כיוון שחברות אמריקניות תקבלנה עדיפות סחר על חברות אירופאיות לאמריקנים יש מניע כלכלי גדול לסיים סכסוך ארוך שנים עם האירנים. לא מפתיע שחוסיין אובמה התעלם מביטויי השנאה הגלויים של מנהיגי אירן אשר הציגו את ניצחונם בגלוי על השטן הגדול.
ארה"ב הפסידה בשנים האחרונות את מלחמתה בטרור הגלובלי בשתי חזיתות משמעותיות. חלפו הימים שאמריקה הייתה מעצמה צבאית וכלכלית שתקפה ב-2 חזיתות במלחמה נגד יפן האימפריאלית ופלשה לחופי אירופה הכבושה על-ידי הרייך השלישי באותו היום. אז אמריקה ניצחה בשתי זירות המלחמה לאחר השקעת משאבים אנושיים וחומריים עצומים, כשאויביה נותרו ללא כוח אדם וחומר. עשרות שנים של הסתבכויות פנימיות וחיצוניות הכניעו את ארה"ב. היא נטשה את עירק לזאבים, תחת לחץ הטרור הסוני והשיעי והניחה למיליציות השיעים לחבור לאירן ולשאוב משם נפט. נסיגתה מעירק נעשתה בחסות הסכמים חצי גלויים שעשו בכירי ה- CIAוהצבא האמריקני. גם באפגניסטן ובפקיסטן נסוגה ארה"ב בחסות הסכמים שנעשו בין ה-CIA והצבא האמריקני לבין גורמי טרור סוניים והמודיעין הפקיסטני. כל מה שאני כותב כאן מבוסס על חומר גלוי, שאת חלקו סקרתי במאמרי. האמריקנים לא הכחישו כי צבאם נסוג בחסות הסכמים שמנעו ממחבלים לזנב בו בשתי החזיתות.
ההסכם הנוכחי דומה להסכם ה"שלום לדורות" שדרש וקיבל נוויל צ'מברליין, ראש ממשלת המעצמה (אז) בריטניה ששלטה על ארץ ישראל מהמעצמה (אז) גרמניה שאיימה לבלוע את אירופה. תמכו בו ראשי המעצמות (אז) צרפת ואיטליה. תמורת השלום לדורות הותר לגרמניה לפלוש לחבל הסודטים בצ'כוסלובקיה ולכבוש למעשה את כולה. צריך להסביר כי חבל הסודטים הוא חבל הררי המזכיר את רמת הגולן בהיותו בית קברות אפשרי לשריון הנאצי. לכן היטלר שאף לקבלו בלא מלחמה. לשם כך טענו הגרמנים שיש בחבל אזרחים גרמנים רבים אשר יש להם "זכות הגדרה עצמית" שאותה עליהם לממש בחיבור החבל לגרמניה. מרגע שהתכחשו המעצמות לערבויות שנתנו בעבר לביטחון צ’כוסלובקיה נותרה זו לבדה מול הפולשת גרמניה, וגם הונגריה נגסה חלק מצ’כוסלובקיה. סטאלין הבחין כי היטלר נוגס במדינות ותבע גם לעצמו. שנה אח"כ נחתם הסכם חשאי נפרד "ריבנטרופ' מולוטוב" שבו חילקו ביניהם גרמניה ורוסיה את הטרף פולין.
נשאלת השאלה מה ניתן לאירן תמורת הבטחתה שלא לתקוף את אמריקה בטילים שהיא מפתחת ובראשי הנפץ הגרעיניים שתשלים פיתוחם ללא הפרעה כיוון שאין עליהם כלל דיון? לא צריך דמיון רב כדי להבין שאירן חופשית לנהל סכסוכיה עם ישראל ואחרים במזה"ת בתנאי שתיתן 'שלום לדורות' לאמריקה שדי לה באיום הצפון קוריאני. קוריאה הצפונית המורעבת לא הייתה יכולה לפתח טילים ואטום ולאיים על יפן ואמריקה בגלוי כאשר יש לה גבול משותף עם סין, ללא הסכמה שבשתיקה מהסינים. איום גרעיני שרק היום התפתח כאשר התפרסם שסין שלחה נושאת מטוסים, וקבעה ריבונות אווירית על שטח עצום, וחברת התעופה היפנית כבר הודיעה כי תשנה את מסלולי טיסותיה כדי לשמור על ביטחון הנוסעים.! ביטחון העולם מתנהל ככלים שלובים. כאשר מעצמה נסוגה או ניגפת במקום אחד, מיד נוגסים בה שאר התנינים שחושיהם החדים מבחינים בסימני חולשה.
מדינות אירופה כבר יכולות להגיש בקשה להתקבל כחברות בליגה הערבית. אוכלוסייתן המקורית מתדלדלת ומזדקנת עכב ילודה שלילית. כלכלתן שואבת לתוכה עובדים מוסלמים וערבים רבים אשר מתרבים על חשבון הביטוח הלאומי האירופאי. כבר היום התוצר הגולמי האירופאי ירד אל מתחת ל-20% מהתל"ג העולמי. אף אחד לא סופר את אירופה צבאית, מדינית, וכלכלית, למעט פעילי שמאל הזויים שמדמיינים חרם אירופאי נוראי על ישראל.
הנשיא חוסיין אובמה הופך את אמריקה למדינה היספאנית כאשר כל הלבנים בה מפולגים ומבולבלים מכל חוק שהוא יוזם. הוא לא מעוניין להנהיג. הוא משמיד את אמריקה. אמריקנים שעדיין יכולים כבר צוברים נשק, זהב, ובקבוקי ויסקי; ליום שבו הדולר יהיה רך וישמש לניגוב. הקיום יהיה תלוי ברובה, והחלום תלוי בבקבוק. אלה שאינם יכולים מתפרנסים מתלושי מזון. סין כבר קנתה כל מה שאפשר באמריקה. אותנו כבר מכרו מזמן לאויבנו.
כרגיל אלוהים נותן גזרה שווה לכל מתנכל לישראל. אמריקה מאוימת בגרעין צפון קוריאני, מפולגת כמו מפלגת העבודה, נפלשת כמו התחנה המרכזית.....מי אמר שאין אלוהים? ואני שואל מה רע בשיטה הישנה בה טיפלנו בכור העירקי, כמובן בהתאמות הנדרשות למצב והטכנולוגיה היום!?

תאריך:  29/11/2013   |   עודכן:  29/11/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
האיום הקוריאני
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
הוא זכאי
מעריץ אלמוני  |  30/11/13 10:03
2
האויב הוא אובמה
א.י  |  5/12/13 20:28
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות הגרעין האירני
מרדכי קידר
הצעירים והצעירות באירן - החילונים לחלוטין, השואפים לחירות אך חיים בדיכוי, המשכילים אך מובטלים, הסובלים מהשחיתות הנוראה שבה טובל השלטון בארצם - קיוו כי הסנקציות הכלכליות על המשטר החשוך יחנקו את גרונו ויביאו אותו אל קיצו
דורון בקל-איילון
דבר אחד שהלימוד מההיסטוריה ודאי מספק לנו הוא כוחו של התקדים. מרגע שאירוע מסוים מתקיים, הוא נכנס לטווח האפשרויות הפוטנציאליות של הפעילות החברתית האנושית, ודווקא העובדה שאין שני מקרים היסטוריים זהים מסייעת להבין את גודל הסכנה שבכוח גרעיני בידי אירן
עמוס ידלין
מהתגובות של בכירים בישראל ניתן היה לחשוב שהאירנים קיבלו בז'נבה אישור מהמעצמות לפתח נשק גרעיני, ושהסכם זה מביא את אירן למצב של 'מדינת סף גרעינית'. ההסכם שהושג הוא רק הסכם ראשוני וחלקי התקף לשישה חודשים, שבמהלכם ינסו המעצמות ואירן להגיע להסכם סופי וכולל
יוסף עברון
דרך טיפולו של נשיא ארה"ב, ברק אובמה, ברודנים למיניהם, המסכנים את שלום העולם, מזכירה בעל כורחנו את התנהגותו של צ'מברלין ערב מלחמת העולם השנייה
איציק וולף
מאמר המערכת של העיתון האמריקני הנחשב תוקף את הבית הלבן על הפרטים שהושמטו במסמך שהציג ביחס להסכם הגרעין שנחתם עם אירן    "ארה"ב הסכימה למעשה שפעילות ההעשרה האירנית תימשך לנצח"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il