X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
חברות המו"מ לשלום כבר התכנסה כמה פעמים בחשאיות כיאה למתכנני תחבולות, ובכל פעם במקום מסתור אחר שמא תתגלה מזימתם אצל עיתונאים חסרי מנוח שיגלו את האמת שהכול קשקוש
▪  ▪  ▪
שומר הסף? עו"ד מולכו ונתניהו [צילום: AP]

חבורת חסמ"בה (חבורת סוד מוחלט בהחלט) כוללת כידוע את ציפי לבני, סאיב עריקאת, ואת הקיביצער עו"ד מולכו שומר הסף של נתניהו. פגישות המו"מ לשלום התנהלו עד כה בחסות הלוחצת והמאיימת ביוזמתו החד-משמעית של שדכן העל ג'וני קל הרגליים וקליל הלשון לתפארת.
החבורה כבר התכנסה כמה פעמים בחשאיות כיאה למתכנני תחבולות, ובכל פעם במקום מסתור אחר שמא תתגלה מזימתם אצל עיתונאים חסרי מנוח שיגלו את האמת שהכל קשקוש!
כמי שהזהיר את החבורה שרק מפיו יצאו דוחות, המשיך ג'וני בדילוגיו הכפייתיים באזורנו, הפריח הבטחות סתומות אך מעודדות לעתיד השלום, שבצידן אבוי: איום באינתיפדה אם נתניהו הסרבן לתוכניותיו של שדכן השלום מהבית הלבן לא יתרצה.
אמנם במצוות השדכן בולמת חבורת משתתפי חסמ"בה את פיה, אך הציבור היהודי צמא החדשות ממהר בחוסר שקט לאומי לאינטרנט הפרוץ לכל בר בירב ושעליו אין צנזורה יאנקית. מי שקורא ושומע את החדשות, חושש וגם מגחך. בסיום הדילוג האחרון של קרי בלשכת רה"מ קיים כדרכו מסיבת עתונאים עם נתניהו. מה שנאמר בה לתקשורת הוא חסר ערך חדשותי ממשי. לעומת האופוריה של דברי קרי על התקדמות ממשית (כביכול) במו"מ, היה צריך לשים לב רק לשפת גופו ששידר מסרים הפוכים. כל שניה משך בכנף הז'אקט, סידר את כיסיו, משך בכתפיו, נע וזע והפגין בתנועותיו חוסר שקט פנימי שהיה בניגוד מוחלט לסרנדה הנפלאה שנשמעה מפיו.
במוצ"ש צפינו בערוצי הטלוויזיה בפורום שנערך מטעם האיש עתיר הנכסים שתרם ממון רב למפלגה הדמוקרטית. שמענו, ונותרנו מתוסכלים עם תשובות דיפלומטיות ועם שאלות שלא נשאלו.
וכמו הורים מצד החתן והורים מצד הכלה שגם הם נגררים על כורחם בכפייה לטקס חתונת בני הזוג, נאלצו לשתוק בלחצו של השדכן, ביודעם שגם אם היא תיערך למורת רוחם ורצונם, סופה בגירושין מכוערים בלווית מוזיקה צורמנית של פצצות, טילים וסירנות וזיקוקין של אש אמיתית ובריחה למקלטים.
ומי ירוויח מכל זה? כמובן: השדכן. את דמי שרותיו יגבה כמובן בתוספת פרץ של הבטחות שווא וחיוכים לשלום הזוגיות, בעודו מסתיר ומתעלם במכוון מהאמת אותה הוא מסווה בדילוגים מהורי הכלה להורי החתן, רוקד לפניהם ריקודי 'מה יפית', מטפס בכבש מדרגות המטוס ויורד, טס וחוזר, אלא שבסופו של דבר, אין ולא תהיה לו אחריות להצלחת הזוגיות למרות שפע המלל. בינתיים הוא מטשטש את השכל בקשקושים בנוסח: "פעימות דורשי אמון", "החלטות קשות" "נישואין של אמיצים", "חתונת השלום" בלה בלה בלה. מקסימום יתן ליהודים כהגנה מובטחת כמה גאלונים מתוחכמים של מים לכיבוי השריפה שתפרוץ בוודאות, וכך קורץ לפי שעה גם אל האורחים התומכים בקולניות בחתונת השלום הזאת הלא הם גם בוז'י, פרץ, זהבה וגם טיבי וזחאלקה את קומפני מהצד השני שיודעים כמה כסף הובטח למשפחת החתן בתמורה.
את האופטימיות הסאכארינית סיכמו שדכני השלום הכפייתי בפורום התקשורתי, בחיוך חושף שיניים יפות של אובמה ובהבטחה שמטרתה להסתיר את האמת מהחוששים והמודאגים ובהרגעת סיפורי סבתא לילדים אינפנטיליים בזו הלשון (בערך): עם החתימה על ההסכם בין ציפי לבני לאבו מאזן, יביטו ויראו המתנגדים בעזה, יתקנאו בהסכם השלום הרומנטי הזה וירצו גם הם באותה חתונה כמו משפחת הכלה "האמיצה" ציפורה-מלכה חיה עם החתן הסרבן סאיב עריקאת שהתרצה לבסוף, כשהם נישאים בחתונת השלום באולם האירועים בגבולות 1967 ובנוכחות אורחים רבי מעלה שועי עולם ומתנות לרוב.
כך תיווכח משפחת החתן הרחוקה והמורחבת רווית השנאה והמסוכסכת בעזה, איך צריכים להתאהב על-פי מיתווה השדכן. הללו יפנימו את השמחה, יבינו סוף סוף את יתרון נצחון סוף המלחמות, ישליכו את הטילים לפח ויצאו בתופים ובמחולות שלום לוהטים על-פי הפרטיטורה של הנביא אובמה: או לורד, הללויה! טרלללה.
בפורום המתוקשר שהועבר בערוצי הטלוויזיה, לא שכח ברק חוסיין אובמה להזכיר את שם הגברת החשובה מבחינתו, ובסיומו כשיצא גם נשק ללחייה של ציפי. כדאי שנזכיר לה שאין ארוחות שנשיקות בצידן ניתנות בחינם. אחרי שג'וני נשק לה באירוע קודם, אין פלא שציפי התמוגגה והייתה מוכנה ליישר קו עם כל הנחייה מצידו. מזל שעו"ד מולכו היה בסביבה...
וכמה טוב שבא נפתלי בנט למחרת לראיון ברדיו, ובניסוח בהיר במלים פשוטות הזכיר לחוגגים המסוממים מסם המו"מ "האמיץ" לשלום את האמת המציאותית האחרת. היה זה ניסיון קטן וחשוב לצנן את התלהבותם של הנוכחים במסיבה בה נשבו בקסם דברי החלקלקות של המארחים, ואחרי ההנגאובר משכרון השלום ומאובדן תפיסת המציאות בערב הקודם, יש לחזור ולהשמיע להם את התזכורת הזאת.

תאריך:  11/12/2013   |   עודכן:  10/12/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חבורת חסמב"ה
תגובות  [ 18 ] מוצגות  [ 18 ]  כתוב תגובה 
1
במקרה הנוכחי המטופל
ד"ר רון בריימן  |  11/12/13 18:51
2
לא תהיה חתונה, והנדוניה תשתלם
רותי א.  |  11/12/13 20:35
 
- משביתת שמחות שכמותך !... ל"ת
בעצב רב, רביבה.  |  12/12/13 07:03
3
מאמר חכם ואינטליגנטי ביותר-של
ronny  |  11/12/13 21:17
 
- ספאסיבו באלשוייה, דאראגוי רוני ל"ת
רביבה  |  12/12/13 08:58
4
ג'וני משדך למען תהליך השדכנות.
אהוד פרלסמן  |  12/12/13 00:52
 
- מ"משפחת הכלה" כבר קיבלנו תגובה
רביבה.  |  12/12/13 07:01
 
- השלום כבר נהרס מזמן.
אהוד פרלסמן  |  12/12/13 11:51
5
מה מסתתר מאחרי הדילוגים?
דאגנית  |  12/12/13 07:29
 
- דאגנית יקירתי, הריני משיבה לך:
רביבה  |  12/12/13 08:14
 
- לרביבה היקרה
דאגנית  |  12/12/13 12:48
6
האם ג'.קארי וב.אובמה מטומטמים?
גדי אשל  |  12/12/13 11:45
 
- לגדי אשל
דאגנית  |  12/12/13 12:20
 
- לא מטומטמים.קרי (ממוצא) יהודי
רותי א.  |  12/12/13 15:45
 
- גדי אשל יהודי יקר.תוספת לתובנה
שלך ועוד. רביבה  |  12/12/13 15:51
7
לציפי יש ג'וב לכל החיים.
אליהו חיים  |  12/12/13 11:57
8
משל מעולה.רק שהצפורע לא יודעת
צ'מברליין  |  13/12/13 15:25
 
- היא דווקא יודעת כי שינתה את  ל"ת
הציפורה ביונה...  |  14/12/13 23:55
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עוה"ד תומר אפלדורף וזיו פרי
הסוף לשיווק האגרסיבי של חברת הוט? משה ארסבן, יזם בתחום הנדל"ן, הגיש בקשה לאישור תביעה ייצוגית לבית המשפט המחוזי מרכז בלוד כנגד חברת הוט בהיקף פוטנציאלי של עשרות מיליוני שקלים    הבקשה מתבססת על הטענה כי החברה מתקשרת ללא הפסקה ולמעשה מטרידה לקוחות פוטנציאליים וכאלה שבחרו להתנתק משירותיה
אפרים הלפרין
באתר האינטרנט של הרשות להגבלים תוכלו לצפות בסרטון YOUTUBE מאד מרשים המדגים את ההתפתחות המעבר משוק שעועית תחרותי לשוק שעועית עם תאום מחירים בין הספקים, אנו רואים שם איך מאמיר המחיר במאות אחוזים עקב אותו תיאום, ואז בא השוטר ושני הסוחרים הממולחים עוברים לספור גרגירי שעועית בכלא    הבעיה היא שבענייני פסוליה וכל שאר המוצרים החקלאיים יש בישראל מה שנקרא "פטור חקלאי" ולמשווקים מותר לתאם מחירים חופשי חופשי, לא כלא ולא נעליים
מנחם רהט
דרישת הבדואים להכיר בבעלותם על מאות אלפי דונם בנגב, היא רק מהלך נוסף בניסיון האיסלאמיסטי-נוצרי לגזול מהעם היהודי נתחים מאדמתו
אפרים הלפרין
אם IDB הוא גוף חדל פירעון, אשר נבנה בחטא, ודינו למות בחטא, מדוע יש כזה קרב ענקים על ירושתו? מדוע אנשים שאין להם כל קשר סנטימנטאלי לעסק הזה מוכנים לשים כל כך הרבה כסף בשביל הגופה הזו?
עוה"ד צבי שוב ויפעת בן אריה
במסגרת החישוב, יש להביא בחשבון את הפיצויים שיידרשו לשלם מכוח כתב שיפוי הניתן לוועדה המקומית בגין תביעות פיצויים לפי סעיף 197 לחוק התכנון והבנייה    בעקבות (ת"א) 2338/09 עא (ת"א) 2338-09 צבי אברמוביץ' נ' הו"מ לתו"ב תל אביב-יפו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il