X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
עוה"ד תומר אפלדורף וזיו פרי
הסוף לשיווק האגרסיבי של חברת הוט? משה ארסבן, יזם בתחום הנדל"ן, הגיש בקשה לאישור תביעה ייצוגית לבית המשפט המחוזי מרכז בלוד כנגד חברת הוט בהיקף פוטנציאלי של עשרות מיליוני שקלים הבקשה מתבססת על הטענה כי החברה מתקשרת ללא הפסקה ולמעשה מטרידה לקוחות פוטנציאליים וכאלה שבחרו להתנתק משירותיה
▪  ▪  ▪
עו"ד תומר אפלדורף (מימין) ועו"ד זיו פרי [צילום: תמי גל]

מי בישראל לא נתקל בשיטות השיווק הטלפוניות האגרסיביות של החברות המסחריות? פעמים רבות מדובר במערכות חיוג אוטומטי עם מסר קולי מוקלט, המוכרות כ'שיחות ספאם' ופעמים רבות אחרות באמצעות נציגי מכירות בשר ודם.
אלא שמסתבר שחברת 'הוט' אגרסיבית יתר על המידה, ובשל כך הוגשה אתמול בקשה לאישור תביעה ייצוגית כנגדה בבית המשפט המחוזי מרכז, על-ידי משה ארסבן, יזם בתחום הנדל"ן, באמצעות עורכי הדין תומר אפלדורף וזיו פרי ממשרד אפלדורף ושות', עורכי דין ומגשרים.
מר ארסבן פנה אל "הוט" והתעניין בשירותיה, אך בחר שלא להתקשר עימה בהסכם ולהימנות על קהל לקוחותיה. החל מאותו יום ובמשך מספר ימים נציגי 'הוט' לא הפסיקו להתקשר אליו ולהטרידו, כל זאת כאשר אף אחד מן הנציגים לא ידע דבר על שיחותיו הקודמות של מר ארסבן עם 'הוט', מבוקשו, ההצעה שהוצעה לו ודרישתו שלא יוסיפו להטרידו.
בדיקה בדף הפייסבוק של חברת הוט העלתה כי מר ארסבן אינו לבד, וכי 'הוט' נוהגת לעשות כן עם כל מי שהיא מחשיבה כ'לקוח פוטנציאלי', הן צרכנים שפנו לקבל הצעת מחיר והן צרכנים אשר התנתקו מהשירות על דברים אלו מעידים התלונות שהתקבלו בחברה, מהן:
"לאחר הינתקות מחבילת הטריפל שלכם ביום שישי. החל מאתמול בבוקר התקשרתם אליי יותר מ - 23 שיחות אתמול והבוקר כבר שלוש... בתום כל שיחה אני מבקש לא להתקשר אליי יותר, אבל כנראה שזה לא ממש מעניין אתכם...".
"... התנתקתי מכם כבר לפני חודש וקצת. מאז התקשרו אליי 20 פעם לנסות לשכנע להצטרף לחבילה חדשה - מתקשרים כל יום פעמיים ביום! ... אנא הפסיקו להטריד אותי טלפונית".
חשוב לציין כי אלה רק חלק מן התלונות שהתקבלו אצל 'הוט'.
בנוסף, מחקירה פרטית שנערכה טרם הגשת הבקשה לאישור התביעה כתביעה ייצוגית עולה כי רבים מן "הצרכנים הסמויים" קיבלו בין שמונה לתשע שיחות מכירה מ'הוט', על-אף שלא ביקשו שייצרו עימם קשר, ואף דרשו שלא ישובו להטרידם.
עו"ד אפלדורף מסר כי "להבנתנו את החוק, מדובר בהטרדה באמצעות מתקן בזק, פגיעה קשה בפרטיות ובזכות to be left alone, ורשלנות רבתית מצד 'הוט'". עוד הוסיף עו"ד פרי כי "מדובר בבקשה שבמידה ותאושר היא תוביל לשינוי עמוק ומשמעותי בדרכי השיווק האגרסיביות של 'הוט' ושל חברות מסחריות אחרות, ותשקם במעט את הזכות לפרטיות לה כולנו זכאים כתושבים ואזרחים במדינת ישראל".
  • לעיון בבבקשה בפנקס התובענות הייצוגיות - לחצו כאן.

תאריך:  11/12/2013   |   עודכן:  11/12/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הוט! תפסיקו להטריד אותי!
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
הוט! תפסיקו להטריד אותי!
שמ  |  12/12/13 10:08
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אפרים הלפרין
באתר האינטרנט של הרשות להגבלים תוכלו לצפות בסרטון YOUTUBE מאד מרשים המדגים את ההתפתחות המעבר משוק שעועית תחרותי לשוק שעועית עם תאום מחירים בין הספקים, אנו רואים שם איך מאמיר המחיר במאות אחוזים עקב אותו תיאום, ואז בא השוטר ושני הסוחרים הממולחים עוברים לספור גרגירי שעועית בכלא    הבעיה היא שבענייני פסוליה וכל שאר המוצרים החקלאיים יש בישראל מה שנקרא "פטור חקלאי" ולמשווקים מותר לתאם מחירים חופשי חופשי, לא כלא ולא נעליים
מנחם רהט
דרישת הבדואים להכיר בבעלותם על מאות אלפי דונם בנגב, היא רק מהלך נוסף בניסיון האיסלאמיסטי-נוצרי לגזול מהעם היהודי נתחים מאדמתו
אפרים הלפרין
אם IDB הוא גוף חדל פירעון, אשר נבנה בחטא, ודינו למות בחטא, מדוע יש כזה קרב ענקים על ירושתו? מדוע אנשים שאין להם כל קשר סנטימנטאלי לעסק הזה מוכנים לשים כל כך הרבה כסף בשביל הגופה הזו?
עוה"ד צבי שוב ויפעת בן אריה
במסגרת החישוב, יש להביא בחשבון את הפיצויים שיידרשו לשלם מכוח כתב שיפוי הניתן לוועדה המקומית בגין תביעות פיצויים לפי סעיף 197 לחוק התכנון והבנייה    בעקבות (ת"א) 2338/09 עא (ת"א) 2338-09 צבי אברמוביץ' נ' הו"מ לתו"ב תל אביב-יפו
עופר ישראלי
מדינת ישראל של העם היהודי מצויה בנקודת הכרעה אסטרטגית, מהמאתגרות ביותר מאז כינונה מחדש: גיבוש אסטרטגיה ישראלית עדכנית מול ׳אירן המתחדשת׳, אירן הפועלת תחת הנחייתם המיומנת של מנהיגיה העולים - הנשיא האירני הנבחר חסן ר׳וחאני ושר החוץ שלו מוחמד ג׳וואד זריף
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il