"אחלה" של שטראוס עולה בקמפיין אינטרנט ייחודי נושא פרסים באמצעות חברת NEXT IN, למשך שבועיים, באתרי אינטרנט מובילים.
הקמפיין שעולה ממשיך ומחזק את עולם התוכן של המותג ,חווית אכילה ישראלית -פתיחת שולחן.
השולחן הרחב בעולם הסלטים מורכב מטעמים, צבעים וריחות ומהווה חלק בלתי נפרד מהיום יום הישראלי.
בקמפיין ייחשף הצרכן למגוון המוצרים של אחלה, חומוס, חצילים, טחינות, מאזטים וטיפים לפתיחת שולחן.
על ההגרלה:
בכל יום תתקיימנה 3 הגרלות.
הפרסים אף הם יהיו מעולם התוכן של פתיחת שולחן - "ערכות פתיחת שולחן" - הכוללת מוצרים, כלים, מפה ועוד...
כיצד משתתפים? יש למלא את הפרטים האישיים, לקבל מספר ולחכות לזכייה.