X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
תקיפה במספר חזיתות, איומים מתקדמים מתמשכים (APT) ותקיפות מתוחכמות כאלו ואחרות, מתחמקות בקלות מזיהוי מבוסס חתימה והגנות מסורתיות אחרות
▪  ▪  ▪
יש להחזיק בתוכנית תגובה בדוקה וחזקה [צילום: AP]

בין אם הם עובדים עבור סטארט-אפ קטן או כחלק מתאגיד ענק, צוותי אבטחת מידע נמצאים תחת מצור, כפי שלא היו מעולם. איומי האבטחה של היום הם מתוחכמים, חסרי רחמים, הרסניים ועולים לעסקים בארה"ב כ-8.9 מיליון דולר בשנה בממוצע.
תקיפה במספר חזיתות, איומים מתקדמים מתמשכים (APT) ותקיפות מתוחכמות כאלו ואחרות, מתחמקות בקלות מזיהוי מבוסס חתימה והגנות מסורתיות אחרות. בדיוק מסיבה זו, המעבדות של חברת FireEye, מובילה עולמית בפתרונות לאיומי סייבר מתקדמים, פרסמו מחקר שמתאר את 10 הטעויות הנפוצות ביותר - חמש טעויות אסטרטגיות וחמש טעויות טכניות - שצוותי אבטחת מידע עושים בזמני משבר קריטיים.
הטעויות האסטרטגיות נובעות מליקויים בתכנון, במבנה ובגישה לאבטחת ה-IT. טעויות אלו כוללות: כשל בקביעת היקף האירוע, תהליך לקוי בטיפול בתקריות, חוסר מעורבות של המנהיגות הניהולית, לא לקחת בחשבון היבטים משפטיים וכישלון בתקשורת. טעויות אלו כרוכות בשיפוט לקוי ברמה המנהלית ובתגובה לתקרית בהקשר של התהליך העסקי הגדול יותר.
הטעויות הטכניות נובעות מליקויים בביצוע הפעילות של צוותי האבטחה בארגון בעת הכנה, או תגובה לפרצת אבטחה. אפילו האסטרטגיות הטובות ביותר ייכשלו ללא המומחיות הטכנית הדרושה לגילוי, ניתוח וחיסול האיומים המתקדמים של היום. הטעויות הטכניות כוללות: חוסר ההבנה המכנית של האיום, חוסר מודעות תשתיתית, כשל בניטור תעבורת רשת פנימית, כישלון בהתחברות וחוסר מינוף של כלים קיימים.
על-פי חברת FireEye, הדרך הטובה ביותר להימנע מ-10 הטעויות הנפוצות הללו, היא להחזיק בתוכנית תגובה בדוקה וחזקה. כל ארגון צריך להחזיק בתוכנית שתקיים זרימת עבודה ברורה ועקבית. התוכנית הזו צריכה לכלול תפקידים מוגדרים וברורים, אסטרטגיה תקשורתית מקיפה ומעורבות של המנהיגות הניהולית לקבלת התמונה הגדולה של איומי הסייבר, הפוטנציאל העסקי וההשפעות המשפטיות שיהיו כרוכות בפרצה.

תאריך:  15/05/2014   |   עודכן:  15/05/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
10 טעויות נפוצות שעושים מנהלי אבטחה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שולמית קיסרי
בהתנהלות השלילית של בעלי השררה, לאו דוקא בלקיחת שוחד, אבל באי אמירת אמת, בספינים ושטיקים, בהתחמקות וקומבינות, נשכח אצלנו בצמרת, נושא לקיחת אחריות. אף אחד לא מודה, אף אחד לא מתנצל על אי-אמירת אמת ואי קיום הבטחות
רועי אורן
בפסטיבל דוק אביב השתתפו 14 סרטים    זרקור על ארבעה מהם: "אבא שלי יעקב שבתאי" תחנה סופית", "מלך היהודים" ו"תרשום אני ערבי"
מארק וייס
רבים מתושבי הקהילות החקלאיות של ישראל מחפשים מקורות פרנסה חלופיים, בעקבות ההתדלדלות המתמשכת במספר המועסקים בתחומי החקלאות המסורתית    משרד החקלאות ופיתוח הכפר של ישראל גילה את הפוטנציאל הגלום בתיירות חקלאית, ומעודד תושבי קהילות חקלאיות להיכנס לתחומים חדשים, דוגמת: יקבים, מחלבות, מבשלות שיכר קטנות, בתי הארחה כפריים ומרכזי אומנות ומלאכות יד
הרצל חקק
על שירתה של אורנה ריבלין, סקירת ספרה החדש: אורנה ריבלין, ריקוד הקולות, הוצאת עיתון 77, 103 עמודים
תמר גל
העובדים והעובדות הסוציאליות דורשות החרגה, פתיחת הסכמי השכר הקיבוציים לדיון מחודש עם האוצר, הזדמנות להיאבק על פרנסתן ולהשיב את כבודן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il