X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
איזו ציניות נדרשת מאדם לכתוב את עלילת הדמים שלו על טייסי חיל האוויר שלנו. אבל מה לא עושים בכדי לזכות באהדה מבחילה מצד "בעלי המוסר" העליון שהעיתון מטפח
▪  ▪  ▪
גדעון לוי. הסתה [צילום: פלאש 90]

הקרפדה הרעילה
לעתים אנחנו במו ידינו משמידים את מורשתנו. מיהודה בו שמעון איש קריות שעל-פי הברית החדשה מכר את ישוע ועד לגדעון לוי איש קריות והארץ. למרות אלפיים השנים המפרידות ביניהם והם נבדלים גם ברקעים ההיסטוריים, שניהם נתפשים לפחות בעיני, כדמויות טראגיות, צבועים ומעמידי פנים. שניהם פעלו ממניעים פסולים שונים כשהם מתעלמים מנזקם לאורך זמן. האחד פעל תמורת כסף והאחרון בן זמננו מתוך רדיפת תשומת-לב חולנית, שבלעדיה אין לו חיים. שניהם גונבי-דעת עד לשורשי מוסרם המתגלה כשק תפוחים רקובים שאין בו אחד שלם וטהור.
גדעון לוי איננו מחדש בצביעותו דבר. האיש הזה המוגדר כ"עיתונאי" בעיתון הארץ, מתנהל מכבר לדעתי כנבל ברשות רבים. על-פי ויקיפדיה הוא מוגדר כ"עיתונאי המזוהה עם השמאל הרדיקלי". חסד עושה עמו האנציקלופדיה בהגדרה צנועה זו, שכן כל ניסיון להגדירו במלים יותר נאמנות - נידון לכישלון. מבחינה מקצועית, היה ונשאר יחצ"ן בינוני ולא עיתונאי ולא הוגה דעות, אלא משמיצן מוציא דיבתנו. להגיב על דברי השטנה שלו על טייסינו, זה כמו לגעת בקרפדה רעילה בנשיכתה.
בין משפחת הקרפדות הרעילות, נמצאת אחת הנחשבת לקטלנית גם לבני-אדים וזהו תיאורה על-פי ויקיפדיה: "דנדרובטס צהוב-פסים (שם מדעי: Dendrobates leucomelas) הוא מין של צפרדע ממשפחת הדנדרובטיים החיה ביבשת דרום אמריקה. זוהי צפרדע רעילה ומסוכנת ביותר, הרעל שעל גופה יכול להרוג בנגיעה אחת וקטלני גם לבני אדם. שמם הידוע יותר של כלל המינים במשפחה, צפרדעי חץ רעילות, נובע מן העובדה ששבטי האינדיאנים נהגו למרוח את חיציהם ברעל הצפרדע." זהו תיאור מדויק של היצור לוי שמוליד מתוכו תעשיית השמצות, בדיות ועלילות.
אני כותב שורות אלה לאחר עיון ברשימת חרפותיו וגידופיו, מלאכת הסתה נבזית כנגד טייסי חיל האוויר של מדינת ישראל העושים בשליחותה. כתב ההשמצה הנבזי הזה וההסתה הרעילה של לוי התפרסמו היום בהארץ (יום ב' - 14.7.2014), תחת הכותרת המתגרה "הרעים לטיס".
הארץ כחממת צפעונים
מסתבר מעל לכל צל של ספק כי טוב שחבר גדעון לוי לעיתון הארץ, ומצא בה את ביתו החמים והמטפח אותו וכבר הוא עצמו מזוהה ברבים כקול אדוניו, פטרונו המתאים לו ככפפה של עור עדין ורגיש, מר עמוס שוקן, צאצא שאבותיו ודאי מתהפכים בקברותיהם נוכח רמת השפלות אשר לתהומותיה צלל העיתון מאז שהצאצא הזה, שלא נדרש להשיג במו ידיו את תהילתו, זכה בה בעיקר בזכות אבות.
מסתבר כי מר שוקן מרגיש כי נמצאה לו גם זכות מיוחדת לטפח בחיקו החמים את הקרפדה הקטלנית. יום אחד היא תפתיע גם אותו. בינתיים, בחממה הקורסת של העיתון שנחשב שנים רבות לטוב בעיתוני ישראל, מתאפשר לשניים אלה לאדון ולקולו, לגלות שביעות רצון זה מזה, שבאה לביטוי אלים ושקרי בהתקפה מעוררת שאט-נפש על טייסינו שפרסם לוי. רשימתו "הנאורה" והצדקנית מתחילה בקריאת תגר על ההגדרה ההיסטורית של התורמים לביטחוננו כ"הטובים לטיס", ומוקיעה אותם כחיות טורפות שאין בהם משמץ הכמירה האנושית הכה-יפה ונעלה, כזו המפרנסת את עולמם המתקדם של הפטרון שוקן וצולב הטייסים, מר לוי.
היות שאין לי כוונה לתמצת את דברי הנבלה, אקצר בתכליתם ואסכמם כהוצאת דיבה מגונה ומסוכנת כעלילת דם על חיל האוויר שלנו שטייסיו "נהנים" מתנאים משופרים בעת קטילת פלשתינים חפים מפשע.
אין אירוע עיתונאי יותר מושחת ומושחז מזה החושף את הארץ כעיתון צפעונים. העורך הראשי ושופרו מצטיירים במלוא עליבותם על-רקע אותה הבלים מרושעים באותה רשימה, בה טייסינו מוצגים כצדו האחד של השטן ואילו הפלשתינים כבתולה טהורה, זכה מכל עוון וחטא, אשת חיקו האהובה של הבורא. בלשון הקרפדה הרעילה מיטב הנוער שלנו, הטייסים המופלאים, מנהל מלחמה מהשמיים ברמה של שבעה כוכבים. זה בלבד מכעיס את לוי עד רתיחת שכלו. לוי כנבל מובהק ומנוסה מאשים אותם באטימות, מבלי לראות את הלבן של עיני הקורבנות העזתיים שלהם. התיאורים של לוי על הקוקפיט ודייריו, מצמררים.
רמת המוסר של טייסינו
כמה הערות בנושא זה לתשומת לבם של שני אנשי הארץ. שניהם, כמוני וכמו רבים אחרים, מנהלים את שגרת חיינו הודות להגנה והמסירות של טייסינו לאורך הדורות. רק הודות להם, לכישוריהם, תעוזתם ומסירותם, יכול מר לוי המשמיצן הלאומי, להתגורר ברמת אביב הכבושה, ולזכות בפינה חמה לכתיבתו בבניין המערכת של הארץ הנמצאת ברחוב שוקן. לא על-שמו של עמוס שוקן. הוא לא יזכה בכבוד כזה.
מתיאוריו את הטייסים שלנו אני למד שגדעון לוי ופטרונו רואים את העולם שלנו במבט כה מסולף עד שלפעמים מתגנבת ללב נימת רחמים כלפי אומללותם, שכן עולמם מצטייר בשני צבעים בלבד, שחור ולבן. התקפתו של לוי על טייסינו ממקדת את שימת-לבנו דווקא באיוולתו, מכיוון שאין טייסים כטייסינו, מעולים מכל בחינה.
אני יכול להבטיח למר לוי לאור התנהלותם האצילית והמוסרית לעילא של מנהיגי החמאס חבריו, מה עלול היה להתרחש כאן אילו היה לחמאס חיל אויר כשלנו; היינו הופכים לאגם של דם שהיה מתנקז מכאן לכל הימים שבעולם וצובע אותם באדום. במקרה כזה הארץ לא היה הופך עורו ואיש מעובדיו לא היה פוצה פה למחות כנגד אותם פלשתינים אפילו במלה רפה אחת. אילו באמת הייתה מציאות הפוכה כזו היו כיום ערינו, מדרום לצפון, נבלעות מתחת לערימות של עשרות אלפים הרוגים ישראלים שהיו מוצאים מותם בדרכים אכזריות המוכרות לנו מהמתרחש סביבותינו, כמנהגם של ערביי האזור, שרק מספרים בעלי משמעות נחשבים כהולמים את מוסרם.
בבוקר יום המחרת בוודאי היה מתפרסם בעיתונו של מר שוקן, מאמר גאוני חדש ומבריק ממקלדתו של אותו לוי, תחת הכותרת: "אמרנו לכם". לצביעות אין צבע מיוחד. אבל ריח צחנה מחניק עד להמית, יש ויש לה. כשמדובר בעיתון הארץ הרי זה ריח שהחל להתפשט בברכת "הבוס" לפני שנים רבות.
לעומת זאת, חובה לציין כי אותם טייסים המוקעים בעיתון הנ"ל, מסכנים עצמם ואת משימותיהם בכדי להימנע ככל יכולתם מפגיעה באזרחים ובילדים בהם משתמשים משגרי הרקטות החמאסיות כאפוד מגן. איזו ציניות נדרשת מאדם לכתוב את עלילת הדמים שלו על טייסי חיל האוויר שלנו. אבל מה לא עושים בכדי לזכות באהדה מבחילה מצד "בעלי המוסר" העליון שהעיתון מטפח. אני רק תוהה מתי יגיע הרגע בו יפסיק הארץ לפרסם את העיתון בשפה העברית ויחליף אותה בערבית, שכן נשמת אויב כבר נסוכה בו מכבר. ואולי אני צריך לשאול, מה יש בו בצדקן המזויף הזה, לוי, שרץ מערוץ לערוץ להטיף לנו מתורת המוסר העקום שלו, והערוצים ששים לזמנו להתבטא כרצונו בכל פאנל.
עולמו ההפוך של גדעון לוי
מר לוי הנכבד תוהה ומעלה שאלה נוקבת באותה רשימה, איך לא נמצא בין טייסינו אחד שיזכיר לו את יפתח ספקטור, מחבורת טייסי העבר המהוללים, שהתייסרו והתחבטו בזמנו, בשנת 2003, בקשר למשימותיהם המסתיימות בפגיעה באזרחים, שבעצם היו שבויים כמחסה ומגן בניגוד לרצונם, בידי אחיהם המופלאים, אנשי החמאס והג'יאד, בדיוק כפי שזה קורה בימים אלה ממש. זהו חיזיון אימתני ומזעזע, בלתי נתפש של זילות חיי אדם. אולם גדעון לוי קצר הרואי אינו מסוגל להכיר בכך. עיניו מתהפכות בבואו לראות את הלבן של הנבלים האלה, לוחמי חרות פלשתין. כך אינו רואה את המציאות אלא רק מתרשם מהשיקריות המומצאת במוחו הקודח.
רק אדם נבזה שאינו מוכן להכיר בטיבם הרצחני של אויבינו מסביב הטובחים באחיהם במאות אלפים, מסוגל לעסוק בהנאה מזוכיסטית כזו בניתוח נפש טייסינו ולייחס להם תכונות מבישות. רק אדם מעוות יכול להתנהל כנחש נפתל עלי-גחון, ולאבד כל חוש ואמת מידה בבואו להפוך מקלדתו למאכלת מושחזת ולהניפה בעזות-מצח מעל ראשי הטייסים, בכדי לחרות במצחיהם אות קין.
האיש הרהוט הזה, לוי המתוסכל ובעל הלשון הפוחזת, מצחין את סביבותינו. חוצפתו אינה יודעת גבול, עד שהוא מחפש בנרות "טייס אחד" שכמו ספקטור וחבריו יקום ויתריע. מפני מה? מפני הטייסים שלנו, שהם אחינו, בנינו ונכדינו, ועושים את שליחות כולנו בכדי למנוע הרוגים ופצועים במחוזותינו ואף בקרב אנשי עזה?
זה הרגע בו חלפה בי מחשבה שמא גדעון לוי הוא בעצם בתחפושת שמאחוריה מסתתר מכבר דובר נאמן של החמאס. הפלשתינים לא היו מסוגלים למצוא לעצמם שוטה מרושע אחד שייעשה מלאכתו נאמנה כאותו בן סורר לשבט הלווים.
רק "טייס צדיק אחד" מחפש לוי בין טייסינו - ולא מוצא. ואילו אני שואל בנוסח זה אם יימצא עיתונאי צדיק אחד מבין עשרות העיתונאים של הארץ, שיגלה אומץ-לשון לשאול את עורכו שאלה נוקבת אחת, למה ומדוע יוקדת בו השנאה העמוקה הזאת למדינה? ויסתייג מכל מלת-עלילה שכתב באלפים במשך שנים רועה הצאן לוי משייח' מוניס. האם יקום עיתונאי כזה? תמהני.
תא"ל (מיל) רן רונן-פקר, אגדה חיה שהיה מפקד בכיר ביותר וטייס נועז נודע לתהילה, צדק וצדק כשהטיח בגדעון לוי בשם חבריו ופקודיו טייסי חיל האוויר, לאחר פרסום עלילת הדם שרקם: "של נעליך". ואילו אנחנו תמיד נזכור בהוקרה את טייסי חיל האוויר שלנו, שתרומתם לישראל אדירה ואין דרך להחזיר להם כמידתם.

תאריך:  15/07/2014   |   עודכן:  15/07/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
גדעון לוי צולב הטייסים
תגובות  [ 14 ] מוצגות  [ 14 ]  כתוב תגובה 
1
ג.לוי צודק רק בתאוריה החדצדדית
פועה  |  15/07/14 10:27
2
התקשורת העוינת.....
רונית מזרחי  |  15/07/14 11:04
3
גדעון לוי
איציק.פ.  |  15/07/14 11:06
4
הארץ - טרגדיה
אריה רפפורט  |  15/07/14 11:38
 
- 'הארץ' ו'ניו יורק טיימס'תאומים
לידיעתכם:  |  15/07/14 21:31
 
- שוקן כנראה מקבל כספים סמויים
תמורת עמדתו  |  15/07/14 22:21
5
מי אתה גדעון לוי?
ריבי  |  15/07/14 13:26
6
עיתון הארץ
רונית מזרחי  |  15/07/14 13:54
 
- אכן הגיעה העת לייבש את ביצת
פלא יועץ  |  16/07/14 09:09
 
- שכחת לציין ש20% ממניות הארץ
הם של משפחה נאצית  |  16/07/14 13:30
7
גדעון לוי הפעם ........צודרעק
ש. הלמוט  |  15/07/14 20:31
8
להתעלם מעתון הארץ ומגדעון לוי
ש. שושנה  |  16/07/14 00:28
9
אריכה רוצה לחזור בתשובה
אבי כהן  |  16/07/14 15:36
10
גדעון לוי = גייס חמישי של ארדו
משה12345467890  |  19/07/14 16:08
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מבצע צוק איתן
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - גם מהמותן - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי    והפעם - עבודה יסודית, שגו באשליות, טפטוף וללא-תחתית
ציפורה בראבי
ליאור שליין כנראה מצחיק ויש דברים שמאוד מצחיקים אותו    למשל מכתבו המרגש של מח"ט גבעתי לפיקודיו    המכתב היפה והנוגע הזה הינו הפתיח להופעתו המיותרת של ליאור שליין בוואלה
מרק בריל
סרט כישלון, בשידור חוזר?
עידן יוסף
החמאס ממשיך לירות    ירושלים: אם תופר הפסקת האש יגיב צה"ל בעוצמה, ויפעל לפירוז רצועת עזה מנשק ולסגירת מנהרות    החמאס מתנגד: ההצעה מעליבה    גורם מדיני: עבורם זה הסכם כניעה
מוטי קפלן
נדמה שהתרבות הרדודה והנילעגת של "האח הגדול" המשודר 24 שעות ביממה, גורמת לערוצי הטלוויזיה להעדיף את הכמות והשידור האין סופי, על איכות וסלקטיביות בבחירת המרואיינים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il