X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
גרמניה תומכת, ארה"ב תומכת, מצרים תומכת נלהבת, רוב מדינות המפרץ תומכות בשתיקתן, האם אנו בעידן חדש? האם הבּיב הערבי שהיה בפועל הפיכה של האחים המוסלמים לימד את העולם לקח? האם יש פתח לתקווה?
▪  ▪  ▪
ברק אובמה, אנגלה מרקל. מתחילים להבין מי הרחום ומי הנבל [צילום: AP]

בניגוד לשמאל ההזוי בישראל, הכולל קבוצה מאוד קטנה של אנשים הוזים שאינם מבחינים בין שחור ללבן, נראה שאנו מתקדמים לקראת הבנה כלל ערבית וכלל עולמית לגבי העתיד של המזרח התיכון.
סוף-סוף רואה העולם ורואה השמאל הישראלי השפוי, את מה שטען כל השנים הימין השפוי, מי התוקפן ומי מתגונן, מי האנושי ומי השפל, מי הרחום ומי הנבל.
יש נקודה נוספת אשר יש להתפלא על כי דורשת הסבר, והיא העוצמה שצה"ל מפעיל ומספר הנפגעים הרב יחסית בצד השני מול מספר הנפגעים המועט בצדנו.
ובכן עולם יקר בואו אני אסביר לכם, אתם זכאים להסבר כי אוזניכם קשובות כעת בניגוד לעבר.
נניח את עומדים ב-TIMES SQUARE או ב-WHITE HOUSE או על גבעת הקפיטול, וידוע לכם שאתם מטווחים על-ידי עשרה מקורות ירי רקטי.
כמו-כן ידוע לכם שתשתית המגננה שלכם כולה להגן מפני חמישה מקורות ירי בו-זמנית בלבד, והצד השני מודע למגבלה הזו ולכן יורה מטחים מעשרה מקורות במקביל.
מה הייתם עושים האם הייתם נותנים לטילם מחמשת המקורות שאין לכם אמצעי הגנה מפניהם להרוג אתכם, או שמא תפיסת הביטחון שלכם הייתה מראש מאוזנת התקפית הגנתית, וכל מה שלא ניתן להגן מפניו, הייתם משמידים אותו בעודו בקרקע?.
במילים אחרות חברינו היקרים בעולם, הסיבה המרכזית שכמות הנפגעים בצדנו היא מועטה כל כך, היא בגלל שאנו משלבים באורח מושכל בין הגנה להתקפה, והתוצאה המובהקת היא הגנה מיטבית על תושבי המדינה, אנא זכרו עולם יקר שצה"ל שלנו הוא צבא ההגנה לישראל ISRAEL DEFENSE FORCES וגם כאשר אנו תוקפים אנו פועלים להגנתנו.
ועוד מילה אחת לידידינו בעולם, לו אתם הייתם מתגוננים מפני כזה ירי הייתם הורגים הרבה הרבה יותר אזרחים, אנחנו שבעי קרבות בשטח בנוי בצפיפות, אנו יהודים ומאד מאוד אכפת לנו מחיי אדם, פגיעה באזרחים כואבת לנו יותר מאשר כואבת לכם, כי הילדים שלנו, האחים שלנו אנחנו עצמנו לוחצים על ההדק, אך המאמצים למניעת פגיעה בחפים מפשע הם ענקיים, מפצצות מיוחדות שתוכננו על-מנת להתריע על הפיצוץ הקרב, ההתראות בטלפונים ובעלונים, אשר מבריחים גם את המחבלים, דרך פצצות שנועדו להרס מקומי ומינימום נזק סביבתי, וכלה בכניסה קרקעית וסיכון משמעותי לחיילינו כאשר נדרש זיהוי טוב יותר ומדויק יותר של המטרות.
אז אנא צעדו עוד צעד אחד, אל תשבחו פגיעה באזרחים, אך שבחו אותנו על הפגיעה המזערית באזרחים בשדה קרב בו הצד השני, הנבלות בני מוות האלה, משתמשים באזרחים, נשים וטף כמגן אנושי.
הבּיב הערבי, השתלטות האחים המוסלמים על מצריים, לכאורה בהליך דמוקרטי, עשה לעולם משהו, עשה למדינות ערב משהו, סוף-סוף נופל האסימון בפינות שונות בעולם, והרי לנו עוד פתח לתקווה שניתן להגיע להסדר איזה שהוא בפינה הכאובה הזו של העולם.

תאריך:  20/07/2014   |   עודכן:  20/07/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בסוף האסימון נופל
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
לא
אהרון שחר  |  20/07/14 09:34
 
- יחס. העולם אלינו
avraham.bardavid@gmail.com  |  20/07/14 11:20
2
יפה כתבת
מרק_טווין  |  20/07/14 19:51
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מבצע צוק איתן
אפרים הלפרין
על-פי חוקיה האזרחיים של מדינת ישראל קיים עונש מוות בשני חוקים, חוק העונשין סעיפים 97 עד 103 סעיפי הבגידה ועל-פי החוק בדבר מניעתו וענישתו של הפשע השמדת עם 1950
יצחק דנון
חברת נס מטח טוענת שהשליח שהביא את הצעתה למכרז של מפעל הפיס נתקף בחרדה כאשר נדרש להוציא את ילדיו מהקייטנה ולכן הגיע באיחור של שעה
איציק וולף
צוער בר רהב נהרג בפגיעת טיל נגד טנקים בדחפור D9 שבו נסע כשליווה כוחות חי"ר במשימת איתור מנהרות הטרור    סמל בניה רובל נהרג בהיתקלות עם מחבלים    הלוויותיהם יתקיימו היום בקריית טבעון ובחולון    צה"ל מרחיב את הפעולה הקרקעית
איציק וולף
קבוצת חסידי ברסלב הגיעו ביום שישי לאזור גבול רצועת עזה בניסיון לשמח את החיילים המשרתים במבצע 'צוק איתן'    מאז החלה הפעילות הקרקעית במרחב רצועת עזה, פועלים בשטח כוחות רבים במאמץ מרוכז, בהם צנחנים, נח"ל, גבעתי, שריון, מגלן, הנדסה ויחידות מיוחדות    צפו בריקוד המשותף לחסידים ולחיילים
איציק וולף
צה"ל יורה מאז שעות הערב אש ארטילרית כבדה לאורך כל גבול הרצועה    מחבל מתאבד יצא מפיר מנהרה והתפוצץ סמוך לכוח הנדסה    מאז תחילת השלב הקרקעי של 'צוק איתן' התגלו 34 פתחי מנהרות טרור
רשימות נוספות
קצין וחייל נהרגו מאש מחבלים  /  איציק וולף
השר אהרונוביץ: אפעל שזועבי תועמד לדין  /  עופר וולפסון
פביוס: כשל הניסיון להשיג הפסקת אש  /  עופר וולפסון, איציק וולף
אזעקת אמת  /  צבי גיל
ארבע תמונות  /  ארי בוסל
נופת צוקים  /  אהרון שחר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il