X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
כן, אנו נדונים לחיות על חרבנו לאורך זמן ומי שהוא סקפטי מוטב לו שייקח את פקלאותיו וירד מהארץ. למרות שגם שם תשיג אותו יד רצחנית של אנטישמים כאלה ואחרים
▪  ▪  ▪
פצמ"ר בקיבוץ כפר עזה. מלחמה מתמדת על הקיום [צילום: פלאש 90]

לאחרונה ראיתי את מיכל מכפר עזה מלינה על זה שלא נותנים פתרון סופי ומוחץ להתקפות הרצחניות של החמאס. לעזרתה היא מגייסת את ילדיה. הצעירים (קטינים) שהם "ייצאו סקפטיים מהמלחמה הזאת ובעתיד יעזבו את הארץ", כך היא אומרת.
צר לי לאכזב, אותה מדינת ישראל נמצאת במלחמה מתמדת על קיומה, המלחמות אינן פוסקות אלא מגיעות כל פעם מכוון אחר. היו תקופות שחשבנו כי הגענו אל המנוחה והנחלה כגון אחרי מלחמת ששת הימים אולם לא היא.
בהתחלה היינו חשופים למלחמות עם צבאות ערב ו"משהסברנו" להן בדרך הכוח שהן לא יכולות לנו חתמו איתנו על הסכמי שלום או במקרה של סוריה הסכם הפסקת אש המחזיק מעמד כבר עשרות שנים. לאחר מכן באו ארגוני החבלה שעל-ידי מחבלים מתאבדים פיצוצי אוטובוסים ואמצעים נקלים אחרים במרכזי הערים. חשבו להכריע אותנו ולא הצליחו.
כן, אנו נדונים לחיות על חרבנו לאורך זמן ומי שהוא סקפטי מוטב לו שייקח את פקלאותיו וירד מהארץ. למרות שגם שם תשיג אותו יד רצחנית של אנטישמים כאלה ואחרים. כפי שבברזיל חיים תחת עול הפשע ההמוני ובסודן מלחמת גוג ומגוג, וכפי שלצערנו המלחמות לא פסקו אף פעם כולל באירופה הנאורה כך גם כאן עדיין לא הגיע העת לשבת כל אחד תחת תאנתו וגפנו וליהנות מההשגים יוצאי הדופן במדינת היהודים.
אם בעבר תושבי הצפון סבלו שנים ארוכות מהתקפות רצחניות של מחבלים על-ידי קטיושות כשכל פעם מתחלף הארגון אך לא המעשה, וקרית שמונה כמו הישובים החקלאיים סבלו וסבלו רבות אך נשארו איתנים, כך כיום סובלים ישובי הדרום.
אני זוכר את התקופה ששכבתי במארבים בדרום כנגד המחבלים שבאו מרצועת עזה.הם נקראו אז פדאיון אבל הרצח מלווה אותם מאז ועד עתה.
מי שמנסה להשלות אם זה מימין (מדינה דו לאומית) ואם זה משמאל (שלום בלתי מסויג)הוא זורע אשליות סרק צריך להיות שינוי קרדינלי אצל שכנינו ואויבנו על-מנת שיקבלו אותנו למשפחת העמים כמדינה לגיטימית. ועל כן הצעתי לך מיכל מכפר עזה עלי על המטוס הראשון ותרדי מהארץ לא ההנהגה היא רופסת אלא את ושכמותך.

תאריך:  20/07/2014   |   עודכן:  20/07/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מלחמה תמידית על קיומנו - אוי לרפי הנפש
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
אפשרות לשלום עם שכיננו
אברהם 101  |  20/07/14 08:50
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מבצע צוק איתן
אפרים הלפרין
גרמניה תומכת, ארה"ב תומכת, מצרים תומכת נלהבת, רוב מדינות המפרץ תומכות בשתיקתן, האם אנו בעידן חדש? האם הבּיב הערבי שהיה בפועל הפיכה של האחים המוסלמים לימד את העולם לקח? האם יש פתח לתקווה?
אפרים הלפרין
על-פי חוקיה האזרחיים של מדינת ישראל קיים עונש מוות בשני חוקים, חוק העונשין סעיפים 97 עד 103 סעיפי הבגידה ועל-פי החוק בדבר מניעתו וענישתו של הפשע השמדת עם 1950
יצחק דנון
חברת נס מטח טוענת שהשליח שהביא את הצעתה למכרז של מפעל הפיס נתקף בחרדה כאשר נדרש להוציא את ילדיו מהקייטנה ולכן הגיע באיחור של שעה
איציק וולף
צוער בר רהב נהרג בפגיעת טיל נגד טנקים בדחפור D9 שבו נסע כשליווה כוחות חי"ר במשימת איתור מנהרות הטרור    סמל בניה רובל נהרג בהיתקלות עם מחבלים    הלוויותיהם יתקיימו היום בקריית טבעון ובחולון    צה"ל מרחיב את הפעולה הקרקעית
איציק וולף
קבוצת חסידי ברסלב הגיעו ביום שישי לאזור גבול רצועת עזה בניסיון לשמח את החיילים המשרתים במבצע 'צוק איתן'    מאז החלה הפעילות הקרקעית במרחב רצועת עזה, פועלים בשטח כוחות רבים במאמץ מרוכז, בהם צנחנים, נח"ל, גבעתי, שריון, מגלן, הנדסה ויחידות מיוחדות    צפו בריקוד המשותף לחסידים ולחיילים
רשימות נוספות
מחבל התפוצץ סמוך לדחפור D9  /  איציק וולף
קצין וחייל נהרגו מאש מחבלים  /  איציק וולף
השר אהרונוביץ: אפעל שזועבי תועמד לדין  /  עופר וולפסון
אזעקת אמת  /  צבי גיל
ארבע תמונות  /  ארי בוסל
נופת צוקים  /  אהרון שחר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il