X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
זכות הציבור לדעת שעיתון הארץ איבד את הדעת. הארץ הפך לחריג מחוץ לקונצנזוס הלאומי, הציוני והביטחוני. עורכי העיתון זקוקים לשינוי כיוון ולריפוי תודעתי ועריכתי, כדי למנוע התרסקות כלכלית, בדידות ציבורית ושקיעה מקצועית
▪  ▪  ▪
עיתון הארץ[צילום: פלאש 90]
הרשות הפוסקת
כל מי שדעותיו מסווגים בעיני הארץ כימין הוא תמיד כשלון, אסון וריקבון. ואילו כל מי שדעותיו מסווגים כשמאל הוא תמיד אדם של חזון, פתרון ונכון. הארץ הפך מזמן לביטאון שמאלני קיצוני ומונוליטי בסגנון של פעם. קבוצת העיתונאים שקובעת את אופיו של העיתון רואה את עצמה "כרשות הפוסקת" מעל למחוקקת ולשופטת.

מדובר במסמך ביקורתי על עיתון הארץ שהפך לביטאון פוליטי קיצוני, פוסט ציוני פרו פלשתיני. המסמך מבוסס על מעקב מתמשך של קריאת מאמרי המערכת ומאמריהם של רוב העיתונאים בעלי האג'נדה הכותבים בעיתון. הפרטים והאסמכתאות (ציטטות ותאריכים) למסקנות הביקורתיות שלי על הארץ, כמנוי וכקורא וותיק שביטל המנוי, מצויות במאמרים הרבים שפירסמתי בבלוג שלי באתר News1.
כך נראית ישראל בעיני "הוגי הדעות" של הארץ
ישראל מדינה גזענית פשיסטית ולאומנית.
ישראל מדינה מבודדת, מצורעת ומתפוררת.
ישראל מדינה מיליטריסטית קלריקליסטית.
ישראל מדינה קולוניאליסטית אימפריאליסטית.
ישראל מדינה בשליטה מסוכנת של הציונות והלאומנות.
ישראל נישלטת ע"י מנהיגות ריאקציוניט של פטריוטיזם מזויף.
ישראל מדינה של ריקבון ללא חזון ופתרון שאשמה בהעדר השלום.
הארץ בעיני רוב האנשים החושבים, השקולים והפטריוטים:
  • מועדון של נותני חסות וגיבוי לכל מי שמסית ומעליל על ישראל.
  • במה של חנופה והערצה לכל אינטלקטואל מתוסכל שרוגז על ישראל.
  • עיר מקלט לדעותיהם של כל סוגי האנרכיסטים של השמאל הקיצוני.
  • מוקד הפצת שקרים (המהדורה האנגלית) שגורמים לדה-לגיטימציה של ישראל בעולם.
  • מקור מידע שמסייע לתעמולת ההסברה של הפלשתינים.

מערכת הארץ סובלת מחידק קטלני של אגו הרסני

מדובר בקבוצת אנשים שרואים את עצמם כאליטה של "מתקני עולם" שיש להם שלמות התבונה, החוכמה, והפתרון לכל נושא וענין, כולל חלום השלום. קבוצה מתנשאת של אריסטוקרטים ו"אנשי רוח" בעיני עצמם, המאופינת בהרגלי עליונות, שחצנות, לעג וזלזול כלפי כל מי שלא בדעתה. מדובר באנשים שיש להם אלרגיה בלתי נישלטת, נגד כל הממסדים והסמלים הלאומיים, הציוניים, הביטחוניים והיהודיים. ריח רע של בגידה ואובדן האמון בחזון הציוני עולה מדפי הארץ.

מי ראוי ומי פסול בעיני הארץ

כל מי שדעותיו מסווגים בעיני הארץ כימין הוא תמיד כשלון, אסון וריקבון. ואילו כל מי שדעותיו מסווגים כשמאל הוא תמיד אדם של חזון, פתרון ונכון. הארץ הפך מזמן לביטאון שמאלני קיצוני ומונוליטי בסגנון של פעם. קבוצת העיתונאים שקובעת את אופיו של העיתון רואה את עצמה "כרשות הפוסקת" מעל למחוקקת ולשופטת. הם פוסקים מי הוא המשיח ואת מי יש להדיח. הם רואים עצמם כמוסמכים לקבוע מהו ביטחון ומהו אסון.
הארץ הפך למקור העיקרי בעולם למידע אנטי-ישראלי, בעיקר באמצעות המהדורה האנגלית. "תרומתו" של הארץ לדמוניזציה של ישראל תיזכר לדירעון עולם.

החלום על מהפכת תחריר ישראלי

הגיע הזמן לנפץ את החזות הכביכול אלטיסטית של הארץ, ולחשוף את האמת המניפולטיסטית המוסתרת מהציבור. מדובר בביטאון פוליטי שמאלני, אנרכיסטי, אנטי ציוני של חבורת אנשי אקדמיה חריגים, "אנשי רוח" מתוסכלים ועיתונאים מהפכניים, שרואים את עצמם "כמתקני עולם" ומבשרי חלום השלום לכולם.
הם חולמים על מהפכת תחריר ישראלי באמצעות החלפת השלטון המיושן, הציוני והלאומני בשלטן שמאלני הומניסטי "מתקדם".

עמדות מקובלות בקונצנזוס הלאומי נפסלות בהארץ

לרוב הכותבים הקבועים בהארץ יש מושגים שליליים של ערכים לאומיים. מושגים המקובלים במדינה בנושאים ציוניים, לאומיים ופטריוטים ניפסלים על-ידי קובעי מדיניות העריכה של הארץ.
הם לועגים לפטריוטיזם (מפלטו של הנבל). הם בזים לקונצנזוס לאומי (מזויף). הם מתנגדים ללאומיות (פשיזם). הם מבקרים את אלופי צה"ל (מיליטריסטים). הם תוקפים את צה"ל (צבא כיבוש). הם מזלזלים במתריעים על סכנות (יצרני פאניקה).

למה מתנגד הארץ ובמי הוא תומך?

במאמרי המערכת ובמאמריהם של "דמויות המופת" של הארץ מופגנת הדעה של התנגדות "אידיאולוגית" לנושאים הבאים: נגד הממשלה. נגד צה"ל. נגד חוק השבות. נגד קק"ל. נגד המשלחות לפולין. נגד יהוד הגליל והנגב. נגד גדר הביטחון. נגד המתנחלים. נגד הליכוד. נגד העבודה. נגד ההסתדרות. נגד ועדי העובדים. נגד מצעד החיים. נגד העיסוק בזכרון השואה. נגד מתן הטבות והעדפות לחיילי צה"ל המשתחררים. נגד הפצת סיפרו של הגיבור הלוחם, מאיר הר ציון, לחניכי קורס הקצינים. נגד כניסת קציני צה"ל לבתי הספר להרצאות בנושאי הגיוס והשרות בצה"ל.
הארץ תומך אך ורק בפלשתינים, במר"צ, ברוב הארגונים הקיצונים ובמנדט הבריטי.

כיצד עורכי הארץ רואים את עצמם בעיני עצמם?

הם רואים את עצמם "כרשות הפוסקת", הנאורה והמתקדמת שמעל לרשות המחוקקת והשופטת במדינה. הם רואים את עצמם כאחראיים להובלת מועדון אלטיסטי בעיני עצמו, לליבון רעיונות ודעות שמעסיקות אותם, במנותק מהמציאות הראלית של סביבתם. המדובר בחבורה של אנשי אקדמיה שמתווכחים בינם לבין עצמם, בהתפארות עצמית חלולה. הם סרבני התפכחות להשתלבות במציאות. להט הויכוחים של אותם אנשי האקדמיה החברים במועדון הארץ, מלווה לרוב בפרסום מאמרים "פילוסופים" מבולבלים שלא מתאימים לעיתון יומי.
מחקרים מוכיחים שדווקא המשכילים יותר הם גם האטומים והתקועים ביותר בדעותיהם, מבלי יכולת ורצון להשתנות, לאור המציאות המשתנה. הקיבעון המחשבתי שלהם ושל עורכי הארץ הופך אותם ללא רלוונטים וללא חשובים בעיני רוב האנשים שחושבים אחרת שהם גם אלה שקובעים בחברה ובממשל.

מדוע הארץ מבקר את מפקדי צה"ל בנושא השואה?!

מאמר בהארץ: "מתי התחלנו לפחד מהשואה ? (3.6.13) - עורך הארץ "מאשים" שני מפקדים בכירים של צה"ל בכך שהם שותפים פעילים בהשלטת זיכרון השואה בצה"ל, ובשליחת משלחות ("עדים במדים") של אנשי קבע למחנות ההשמדה בפולין.
עורך הארץ "מאשים" אותם שהם פועלים להשגת המטרות הבאות: "הפיכת המפקד לנאמן ביחידתו ובסביבתו להנחלת זיכרון השואה". "חיזוק תחושת המפקד בצה"ל. למדינת ישראל ולעם היהודי".

איבוד הבנת הצו ההיסטורי של לקחי זיכרון השואה

מקומם הדבר שעורך עיתון ישראלי יהודי סבור שהעיסוק בזיכרון השואה מפריע כביכול לסיכויים להגיע לשלום. לדעתו חובה על יישראל להכיר באסון (הנאקבה) הפלשתיני, כתנאי לסיכויי להגיע לפתרון. ("די לשכתוב ההיסטוריה" 19.5.13).

עקרונות מדיניות העריכה של עיתון הארץ

מדיניות העריכה של העיתון מבוססת על העקרונות הבאים:
  • "בעד הנגד" – נגד כל הממסדים, האתוסים והמיתוסים הלאומים הציוניים, הביטחוניים והיהודיים, על-רקע "השקפת עולם" קוסמופוליטית.
  • "תביעה לנסיגה – ישראל תמיד אשמה" - בהעדר השלום ופתרון הבעיה הפלשתינית, על-רקע "השקפת העולם" של הארץ התומך בצדק הפלשתיני ומתנגד ל"צדק הציוני" הגזעני, הפשיסטי והלאומני.
  • "בעד הבעד" - תמיכה קבועה ומתמשכת בפלשתינים, במר"צ, באירגוני השמאל האנרכיסטי, בכל העמותות הקיצוניות, בכל אנשי האקדמיה הפוסט ציוניים ובמנדט הבריטי.
  • נוסחת הפרסום הפרובוקטיבית של הארץ ועיתונאיו קובעת: פרסם את כל "הנאשמים" ו"הנידונים" שלך כרצונך, על-פי דמיונך ויכולתך כי זו שליחותך ואין דבר שיעמוד נגדך. אתה העיתונאי האיש הכל יכול, השופט בין ימין לשמאל, הקובע מיהו המשיח ואת מי יש להדיח, מהו ביטחון ומהו אסון. "אמת דיברתי את כולם חיסלתי". מערכת המשפט תמיד תגן עליך.

כל האמת על מדיניות העריכה בהארץ

במסווה של כביכול מדיניות עריכה "מקצועית נטו", ניטרלית ואוביקטיבית, הארץ מנוהל על-ידי מדיניות עריכה מונוליטית פוליטית בכותרות, בכתבות, בפרשנויות ובמאמרי אורחים. עריכה "שמצטיינת" במגמתיות של הבלטה והאדרת כל נושא וכל דובר שתומך באינטרסים הפלשתינים ומבקר את ישראל. עריכה שיטתית שמנסה לעצב דעת קהל של ייאוש ודמורליזציה של מציאות חיינו, הכל ב"באשמת" הממשלה, הימין, המתנחלים, הכיבוש וצה"ל. מדיניות של חוסר איזון ופלורליזם תקשורתי של מכלול הדעות הקיימות בפסיפס החברתי והפוליטי במדינה. הבלטה מתמדת כמעט אך ורק לדעותיהם של אנשי האקדמיה בעלי הדעות השמאלניות הפרו פלשתינית.
מדיניות עריכה שהפכה את המהדורה האנגלית של הארץ למקור המידע העיקרי על ישראל בעולם, שמפיץ שקרים הגורמים דמוניזציה של ישראל. "תרומתו" של הארץ בעניין זה תיזכר לדראון עולם.
מדיניות עריכה שמוכנה לשעבד ולקעקע כל אינטרס וסמל לאומי וציוני ל"מען השלום", על-פי הנוסחה הקובעת שישראל תמיד "אשמה" בהעדר השלום והסבל הפלשתיני, בגלל ישראל הגזענית, הלאומנית, הכובשת הקולוניאליסטית והאימפריאליסטית. הארץ הפך לביטאון פוליטי של פעם, המשך ל"על המשמר" של מפ"ם שדגלה "באחוות עמים", סולידריות" ו"סוציאליזם".
מדוע מבקרים ושונאים את הארץ?
  • בגלל שריח רע של בגידה בחזון הציוני עולה מדפיו של הארץ.
  • בגלל מסכת השקרים שהעיתון הפיץ על ישראל כגזענית ופשיסטית.
  • בגלל הבדיות של העיתון שמתאר את ישראל כמצורעת, מבודדת ומתפוררת.
  • בגלל תאורה של ישראל כמדינת אפרטהייד שהפכה לכישלון ולריקבון.
  • בגלל שהעיתון הפך עיר מקלט לחבורת אנרכיסטים "הוגי דעות" קיצוניים.
ולמרות כל העלילות הנ"ל שהארץ הפיץ, כל הפיגומים של מלל ההסתה הזה התבדו, התנפצו והתרסקו. ישראל לא מבודדת, לא מצורעת לא מתפוררת, לא פשיסטית ולא גזענית. הארץ מבודד ומתפורר.

המותג העיתונאי של הארץ הולך וגווע

הארץ מצוי במשבר כלכלי ומקצועי מתמשך. מספר המינויים הקבועים יורד. מספר מינויים וותיקים פרשו בגלל מדיניות העריכה. ההכנסות ממודעות בירידה גדולה. העיתון איבד הכנסה גדולה בגלל שישראל היום הפסיק להדפיס אותו בדפוס הארץ. העיתון שורד בינתיים בזכות שני מיליונרים, משפחת דימונט הגרמנית, והאוליגרך היהודי ליאוניד נבזלין, שהשקיעו בעיתון מאות מיליונים, בתמורה לרכישת 20% של מניות הארץ, כל אחד מהם. הארץ בסכנת משבר לקיומו. "ועידת השלום" שהעיתון ארגן הפכה לקוריוז.
שני עורכים ראשיים לשעבר פרשו בגלל חילוקי דעות על מדיניות העריכה. חנוך מרמרי ומתי גולן. מי שקובע באמת את מדיניות העיתון לאחרונה הוא "האידיאולוג" גדעון לוי בחסות המו"ל עמוס שוקן.

זעזוע בצמרת עיתון הארץ

מדובר באירוע חריג ובלתי מקובל בעולם התקשורת. בראשית שנת 2014 נחשף בפומבי, מעל דפי העיתון ויכוח ומחלוקת חריפה בין המו"ל עמוס שוקן, לבין הפובליציסט הכי חשוב והכי מוכר ומוערך בציבור, ארי שביט. (פרשן בערוץ 1). ארי שביט "העיז", בניגוד לדעתו של המול עמוס שוקן, לכתוב מאמר שבו ביקר את השמאל ואת הפלשתינים, ולתמוך בנתניהו בעניין ההכרה במדינה יהודית. על כך הגיב עמוס שוקן במאמר ביקורתי נגדו.
ארי שביט לא הסס להגיב בעוקצנות ובביקורת במאמר תגובה: "שומרי החומות" – 27.3.14 . בלעג ובציניות מוצדקת כתב ארי שביט נגד עמוס שוקן. "האוויר הצח של חרות שאנחנו עדיין נושמים בארץ הוא במידה רבה האוויר של הארץ שאותו שוקן ושותפיו מאפשרים לנו לנשום." "שוקן תקף אותי בפראות שמולי"ם של "ניו-יורק טיימס" ו"וושינגטון פוסט" לא היו מעלים בדעתם לעשות".
הזעזוע הפומבי הזה בצמרת הארץ בימים אלה, ובנוסף על-רקע התפטרותם בעבר הרחוק יותר של שני עורכים ראשיים, חנוך מרמרי ומתי גולן, חושפים את העמקת המשבר בעיתון, וסכנה לקיומו גם על-רקע המשבר הכלכלי.

פיטר בינרט - תגבורת אנטי-ציונית

עיתונאי יהודי אמריקני בשם, פיטר בינרט הצטרף לאחרונה למערכת הארץ. הוא צורף להארץ גם ב"זכות" סיפרו "קריסת הציונות". תזה שמתאימה "להשקפת העולם" של הארץ.

דוגמאות של הנושאים המעסיקים את מאמרי המערכת

  • "אנטישמיות מגויסת" – 19.5.14 - הארץ "מאשים" את נתניהו "בניצול" האנטישמיות לצרכים פוליטיים.
  • "די לשכתוב ההיסטוריה" – 19.5.13 - הארץ "מאשים" את ישראל ואת מערכת החינוך בשכתוב ההיסטוריה, בהעלמת האסון (הנאכבה) הפלשתינית, בהיווצרות בעיית הפליטים, ובסירוב להכיר בבעיה, שבלעדיה לא יהיה שלום.
  • "סכנה ושמה יעלון" - 19.3.14 - הארץ "מאשים" את שר הביטחון יעלון שהוא לדעתה סכנה למדינה.
  • "המופת המצרי" - 27.5.14 - הארץ נותן גיבוי עקיף לפעילות ההסתה של ריאד סאלח, מנהיג הפלג הצפוני של התנועה האיסלאמית, בכך שהוא מתנגד לרצונו של נתניהו להוציא אותו מחוץ לחוק, כפי שעשה מנהיג מצרים, אסיסי, שהוציא מחוץ לחוק את תנועת "האחים המוסלמים".
  • "מתי התחלנו לפחד מהשואה" - 3.6.13 - הארץ "מאשים" אלופים בצה"ל בכך שהם שותפים פעילים בהשלטת זיכרון השואה בצה"ל ובשליחת משלחות ("עדים במקום") של אנשי קבע למחנות בפולין. המאמר "מאשים" אותם בהשגת המטרות הבאות: "הפיכת המפקד לנאמן ביחידתו להנחלת השואה", וגם ב"חיזוק תחושת המפקד למדינת ישראל ולעם היהודי". הארץ ביקר גם את מטס חיל האוויר מעל אושויץ. כל ה"נימוקים" האלה לדעת הארץ מונעים השגת השלום.

הכותרת הראשית ביום הזיכרון לשואה 2012

"שכונה חדשה על קרקע פרטית בגדה"! - זו הידיעה החשובה ביותר ביום השואה בעיני הארץ!, טקסי יום הזיכרון, סיפורי ניצולי השואה, מצעד החיים, ושאר האסונות "הרגילים", הם משניים ולא חשובים בעיני הארץ.
לקרוא ולא להאמין שעיתון "ישראלי" מפרסם "דעות" שכאלה
הכרות עם דעותיהם הקיצוניות של "דמויות המופת" הכותבים בהארץ:
• בתי הספר בישראל הם מכונה מיליטריסטית המחדירה בתלמידיה שנאה ולאומנות. אין ליהודים זכויות בארץ הזו יותר מאשר לפלשתינים. (גדעון לוי 30.1.14).
• ישראל היא תוצר ושריד של הקולוניאליזם וכלי משחק של האימפריאליזם האמריקני. האוניברסיטאות, מערכת החינוך, המדע, האמנות, הספורט והעיתונות, כולם הם בתי ספר של משתפים עם השלטון הישראלי, ואינם מתגייסים נגד הכיבוש. (קרולין לנדסמן 22.5.14).
•הכת המשיחית הגזענית הדתית היא התנועה הקיבוצית בימינו. (ספי רכלבסקי, ממאמרו פייגלין וחמורו 12.12.12).
• המדינה היהודית היא מנגנון השמדה עצמית של מדינת ישראל. (ענת שלו 13.5.14).
• מציע לערביי ישראל להתנתק "מהדמוקרטיה" הישראלית שהיא בלוף, ולהקים "פרלמנט ערבי ישראלי" עצמאי. (קובי ניב 19.3.14).
• ישראל לא נבנתה על אלפי שנות כיסופים, אלא על חורבות כפרים ערבים. (רווית הכט 19.3.14).
• מאשים את ישראל באחריות ההיסטורית לגורל אלפי יושבי מחנה הפליטים הפלשתינים במחנה ירמוך בסוריה, שגורשו בזמנו מהשטחים. מציע שישראל תקלוט אותם ותציל אותם ממלחמת האזרחים בסוריה. (גדעון לוי 23.1.14).
• אדם שעומד לבדו בביתו בזמן הצפירה (ביום השואה או לזיכרון חללי צה"ל) משום שהוא מפחד. הוא מפחד מהמדינה שהצליחה לשוות לעצמה מאפיינים אלוהיים. (אלון עידן, מוסף הארץ 12.4.13).
• הסופרת שהם סמיט מציעה לקיים בימי הזיכרון לחללי צה"ל, "צפירה דו לשונית" בעברית ובערבית. צפירה גם לזכר הנאכבה של האסון הפלשתיני. (שהם סמיט 15.4.13)
• לעג, ציניות, וביזוי כלפי "פרס היצירה הציונית". (אלון עידן 4.5.12).
• תפיסת אונית הטילים KLOSC רחוק בים סוף ע"י צה"ל, הייתה לדעת גדעון לוי, פעולת ראוה של פיראטים ישראלים. "המלט האירני והטיח הישראלי". (גדעון לוי).
• בצמרת השב"כ יש יותר מדי חובשי כיפה דתיים. (אמיר אורן 26.1.14).
• מבצע "עופרת יצוקה" הוא הנפשע במבצעים של ישראל. ישראל היא "ארגון פשע" של ממלכת רקב. הכיבוש הוא מעשה השחיתות הגדול של ישראל. אולמרט הוא ראש ממשלת פשעי המלחמה. הוא היה צריך לעמוד לדין על פשעי עזה ולבנון. (גדעון לוי 3.4.14 "מדינת חוק").
• זיכרון השואה מנוצל ניצול ציני ופוליטי ע"י החברה הישראלית. (פרופ' יאיר אורון 18.2.14).
• לעג ציני כלפי ראש ממשלת קנדה הארפר, שהשמיע בכנסת נאום תמיכה נלהב בישראל. הלעג של הכתב המדיני, רביד ברק, שכתב הדברים, בגלל שהוא לא הזכיר בנאומו את הפלשתינים ואת הכיבוש. (ברק רביד).
• המדינה מגדלת דורות של אנדרואידים לאומנים ומפיצה בערות.(יצחק לאור 8.4.13 "האפר שוחק").
• "זוהי מדינה היהודית" ולכן תמותת התינוקות של ילדים ערבים גבוהה יותר, לכן הם זכאים לפחות השכלה, לכן העוני (שלהם מ.ד.) מכפיל עצמו, לכן האזרחים הערבים בישראל חיים תחת אפליה גזענית. (יצחק לאור 16.4.13. "ולתפארת מדינת ישראל").
• המחירון של הגזענות הישראלית, נקבע בעסקת שחרור גלעד שליט, לפיו יהודי אחד שווה 1027 ערבים. (אלון עידן 28.10.11).
• 22 אחוז מכלל הזוכים בפרס נובל הם יהודים ולכן מוסטפה חמימי נהרג בנבי סאלח. (אלון עידן, מוסף הארץ 16.12.11)
• כאשר המלך השוודי לחץ את ידו של מקבל פרס נובל, היהודי פרופ' שכטמן, לחץ חייל צה"ל על ההדק והרג מפגין ערבי. (אלון אידן, מוסף הארץ 16.12.11).
• כל השדים והמזיקים נוצרים משגגת הזרע היהודי! - (ספי רכלבסקי ממאמרו "פירוניזם").
• ב-65 שנות קיומה היא (מדינת ישראל מ.ד.) נהפכה לגידול ממאיר המכתיב את התנהלותה המדינית והדיפלומטית של ישראל. (ד"ר יוחנן מנדל במאמרו "קללת החד-צדדיות").
• פקודות הצבא אונסות את מפקדת בית הספר לקצינים של צה"ל להשליט מידת סדום בבסיס. (אליה ליבוביץ מתוך מאמרו "סדום שליד מצפה רמון").
• אחרי יממה של שירים עצובים, סיפורים עצובים, ונאומים עצובים אני מבקש להצהיר: יש לי ארץ אחרת. (אורי משגב תאור יום הזיכרון לחללי צה"ל 17.4.13).
• יום השואה וזכר השואה נהפכו לחלק ממנגנון המגייס את השואה לכל עניין. טעם רע שולט במסלול השואה בתרבות הישראלית. הכל מתגלם בהרבה קיטש תעמולתי. (יצחק לאור 8.4.13 "האפר שותק").
• כל מה שמצוי בתודעה הלאומית הקולקטיבית הוא שקר. צריך לדעת שמדובר באחת המדינות הגזעניות ביותר (ישראל מ.ד.). (גדעון לוי במאמרו 17.3.13).
• זיכרון השואה מנוצל ניצול ציני ופוליטי ע"י החברה הישראלית. (פרופ' (פרופ' יאיר אורון 18.2.14).

תמצית דעותיהם הקיצוניות של "הוגי הדעות" בהארץ

• תביעה מישראל להכיר בנאכבה הפלשתינית שב"אשמת" ישראל.
• "תלונה" על כי יש יותר מדי חובשי כיפות בצמרת השב"כ.
• טענה שהעיסוק בזיכרון השואה בצה"ל ובחינוך מונע השגת השלום.
• ניפוץ דמותו של דוד בן-גוריון שאחראי לפגיעה בפלשתינים.
• התנגדות למשלחות צה"ל ומשלחות נוער למחנות ההשמדה בפולין.
• לעג לראש ממשלת קנדה הארפר, על נאומו הציוני בכנסת.
• האשמה כלפי נתניהו ש"מנצל" את האנטישמיות לצרכים פוליטיים.
• לעג וביקורת על המשלחת הגדולה של החכי"ם לאושויץ.
• תמיכה בפרסום כל סוד ביטחוני ומדיני בשם "חופש הביטוי".
• התנגדות וביקורת על מבצע "עמוד ענן" ומבצע "חומת מגן".
• תמיכה ב"דיון ציבורי" בכל נושא ביטחוני סודי בשם "זכות הציבור לדעת".
• ערעור על צדקת חוק השבות. הצעה לביטולו.
• התנגדות למתן הטבות ועדיפויות לחיילים משוחריי צה"ל.
• האשמת המדינה היהודית כמנגנון להשמדה עצמית של ישראל.
• תמיכה בהדלפות מועדת חוץ וביטחון בשם "זכות הציבור לדעת".
• האשמת האוניברסיטאות ובתי הספר כ"משתפים של משטר הכיבוש".
• האשמת ישראל שהיא "ארגון פשע" ו"ממלכת הרקב".
• האשמת ישראל באחריות ההיסטורית לגורל אלפי פליטים פלשתינים בסוריה.
• לעג למבצע תפיסת ספינת הטילים כפעולת ראווה של פיראטים ישראלית.
• תביעה למנוע הפצת ספרו של גיבור ישראל, מאיר הר ציון בבה"ד 1.
• תמיכה בהקמת "פרלמנט ערבי אוטונומי" והינתקות מהדמוקרטיה הישראלית שהוא בלופ.
• תמיכה במורה שהטיף נגד הגיוס לצבא הכיבוש.
• התנגדות להוצאה מחוץ לחוק המטיף המוסלמי ריאד סלאח.
• האשמת בתי הספר כמכינה מיליטריסטית שמחדירה שנאה לאומנית.
• האשמה שישראל הפכה את קיטש האבל כנושא יחיד של תרבותה.

הכותב כיהן בעבר כדירקטור בחברת החדשות 2, ובהנהלות שני ערוצי הטלוויזיה 1 ו-2. חבר בית הדין לאתיקה של מועצת העיתונות. כלכלן במשרד מבקר המדינה לשעבר. כיהן במסודות העליונים של ההסתדרות לשעבר. פובליציסט ומרצה במגוון נושאים. במהלך השנים פירסם בעיתונות 740 מכתבים למערכת, 115 מאמרים, וכן 350 מאמרים באינטרנט בבלוג שלי באתר News1.
תאריך:  24/07/2014   |   עודכן:  24/07/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הארץ מנהל ג'יהאד תקשורתי אנטי-ישראלי
תגובות  [ 15 ] מוצגות  [ 15 ]  כתוב תגובה 
1
שוקן הוא יוליוס שטרייכר  ל"ת
דר שטירמר  |  24/07/14 11:34
 
- אשפתון הארץ (בערבים בלאד)
מקס פאואר  |  24/07/14 20:06
2
כל מילה בסלע. שוקן השתגע לגמרי ל"ת
איילגורןמוצץ  |  24/07/14 12:04
3
אין לפסול-ב"הארץ" עוטף דגים ל"ת
ראיס-פוטין-טיל400  |  24/07/14 13:35
4
בטפשותך אתה מייצר אוייבים
אליהו מץ מיץ  |  24/07/14 14:30
 
- האם אדם צרניקוב היודנראט מגטו
לא לשוקן  |  25/07/14 10:53
 
- תיקון היסטורי-הנ"ל התאבד כאשר
ראיס-פוטין-טיל400  |  26/07/14 14:48
5
הגרמניתון האוט אנטישמי הצהבהב
פלא יועץ  |  24/07/14 16:24
6
הארץ
מנדלה משינקין  |  24/07/14 17:05
 
- הם לא ברלינאים, אלא פולנים
יחי ההבדל הקטן  |  25/07/14 10:45
7
הארץ - עיתון החמאס בעברית
י.ח.  |  24/07/14 21:17
8
מחקתי את קיצור הדרך של הארץ
ה.א  |  25/07/14 00:22
9
יחי גדעון לוי על החתום ארדואן ל"ת
נחום שחף  |  25/07/14 10:19
10
להכות את "הארץ" בכיס
בתיה  |  25/07/14 19:07
11
עד לפני 10 שנים הייתי מנוי של
גורי חלפי  |  26/07/14 12:41
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עמוס אריכא
קרי חייב להפסיק בחישה חפוזה בקדרה רותחת ולצאת מכאן עם מסר חד וברור לבית הלבן שאסור להמשיך ולהפקיר מיליון וחצי פלשתינים "בלתי מעורבים", בהם משתמש החמאס באכזריות מזעזעת כקו ההגנה והביצורים שלו
אלי אלון
העיתונאי הוותיק אלתר וולנר, מלווה את העיתונות הישראלית במשך שנות דור מאז שנות ה-40 ושימש בשורה של תפקידים בכירים בעיתונות הישראלית ומוסדותיה    שמו וסיפור חייו ופעליו לא מוכר לציבור הרחב    הינה סיפור חייו
שולמית קיסרי
אנו עכשיו, מדברים ומקשיבים רק לקולות מלחמה, לקיום, לחיים ולמוות. בימים "כתיקונם", זה שנים אחדות שכל התוכן המקיף אותנו, במדיה, איזו שלא תהיה, נוגע אך ורק לישראלים וליהודים, למה שמתרחש בארץ ולחיים המצומצמים של 7 מיליון תושבי ישראל - ממדים של עיר קטנה בארה"ב
עו"ד חיים שטנגר
בעוד שממשלת-ישראל רואה בחמאס, לכל היותר, כנופיית מחבלים, שיש לחסל - ראש וראשונה - מנהרות הטרור שלה, הרי אנשי החמאס רואים עצמם, כמי שהינם בדרך להקמת יישות פלשתינית מדינית. הם מבססים הקמת המדינה הפלשתינית הקיימת בעזה, כדי לחבור לפלשתינים בגדה המערבית
דן מנור
אחדים מן השמאל הרדיקלי הם אותם תלמידים פורקי עול, שעליהם דברתי קודם, הישגיהם בלימודים היו תמיד מתחת לממוצע. רובם מתפרנסים היום מעסקי בידור, או אמנים כפי שהם מכנים את עצמם. התואר אמן נוסך בהם תחושת עליונות כפיצוי לבורותם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il