X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
תנו לשדרן הטלוויזיה המצרית להיות נציגנו במשא-ומתן, הוא יודע קצת יותר טוב מאתנו עם מי יש לנו עסק,ותגובתו לדרישות הפטנטסטיות של החמאס הייתה הכי חכמה ומתאימה שיש
▪  ▪  ▪
לא למו"מ עם טרור [צילום: פלאש 90]

זו העת לחשוף את פרצופם של כנופיות הטרור והמאפיה השולטות בעזה, שיטתם נלוזה ואכזרית ביותר, שיטת "הפרוטקשן" בכל מחיר, כלומר, הם יחטפו, ישגרו טילים, יאיימו, ישתמשו ברכוש גנוב, וכל מה שמיועד לרווחת התושבים, יעבור לשימושם בלבד, ולנו נותר רק להיכנע ולשלם את המחיר, ואם לא נשלם?
הם יעמידו את נשותיהם וילדיהם על הטילים ויפוצצו אותם לעיני ה-, BBC CNN וכל העיתנאים המוכנים לשתף איתם פעולה ולתעד את המצגת השקרית שהם מעוניינים לשדר לעולם, כי אם לא, הם לא יהיו בעזה, המסקנה: מי שמתקבל לתעד ולשדר מעזה הם רק עיתונאים המוכנים לשלם פרוטקשן להגנתם, ברור שהדווח שלהם הוא מטעם החמאס ואינו משקף את המציאות.
העולם צריך לדעת ולהבין שאם ניכנע לדרישותיהם ואם הפשעים שהם מבצעים נגדינו ונגד בני עמם יניבו תוצאות, זה סוף העולם, וזה לא יגמר לעולם,זה יהיה פתח להגשמת התוכנית האיסלאמית המטורפת, לכבוש ולאסלם את כל העולם.
תזכרו איך הגיב המלך חוסיין לסחטנות ולחתרנות של אש"ף, תזכרו את "ספטמבר השחור", לו היה המלך חוסיין מראה רפיסות או היסוס, זה היה סופה של ירדן, אך הוא היה נחוש לחסל את המאפיה הזאת שהביאה לאסונות ולסיבוכים רבים, ובכך חיסל את הפנטזיות שלהם לבוא בדרישות, ולפעול בתוך ירדן, ובכך מנע שפיכות דמים מתמשכת ורבה הרבה יותר, וראשי אש"ף למדו לכבד אותו, התמונה האחרונה של המערכה הזאת הייתה בלוויתו של המלך חוסיין, ערפאת עמד בתור הארוך של הנפרדים ונישק את הארון.
בבקשה אל תתנו למאפיה להשיג שום הישג באיומים ובטרור; כל הישג יביא בעקבותיו את הטרור הבא,תבהירו במעשים שזה סוף המשחק, ומהיום הכללים יישתנו, ותעמדו בדיבורכם, כדי שהם יבינו שאנחנו מקיימים הבטחות ודוברים א מ ת.
הנוסחה צריכה להיות: שקט = שקט
חיים = חיים
שלום = שלום
ובשום אופן לא שטחים, ולא שדה תעופה, לא נמל, ולא מנהרות, לא טילים, ולא חטיפות, שלום אך ורק תמורת שלום.
העם הרצחני הזה חייב להפנים שהעולם לא מוכן לאמץ את דתו, ולא את מנהגיו, ולא את חוקיו, ואין סיכוי שהם יחזירו את כוווולנו לחשיכה האיסלאמית שהייתה בימיו של מוחמד, עלינו להבהיר להם שעל כל דבר הסטה ואיומי השמדה אנחנו נגיב להסרת האיומים הללו, איום זה טרור, שטיפת מוחות של ילדים קטנים במסגדים, זה טרור, להפוך את הילדים לשהידים לקורבנות אדם, זה מנהג מגונה שהיה נהוג בעברם של העמים הללו וכנראה עדיין לא נגמלו ממנהג זה.
העולם החופשי ובית הדין הבינלאומי בהאג, חייבים להבין שכל זמן שאנו מחזיקים מעמד ולא נשברים בפני כנופיות הטרור הרבות הסובבות אותנו מכל עבר, וכל אחת מהן אכזרית ומטורפת מרעותה, הסכר עדיין מחזיק את המים הזדוניים אך אם חלילה יקרוס הסכר, זו תהיה סופה של אירופה, אמריקה, וכל העולם החופשי.
ולהסברה שלנו: א מ ת לא צריכה הסברה, כל שעליכם לעשות, זה לחשוף את האמת. נכון שאנחנו לא מצטלמים יפה לעומת עיי החורבות של עזה והנשים והילדים האומללים שלה, אך אל לנו להתנצל על כך ותודה לאל שזה לא אנחנו.
אל תתנו לאף גורם להכניס בכם רגשות אשמה, אין זו אשמתנו שהם בחרו במוות. המוטו שלהם הוא: "כמו שאתם אוהבים את החיים כך אנו אוהבים את המוות", וזה אכן התגשם.
אל לנו להתנצל על כך שאנו משקיעים ומטפחים את הבית הקטן שלנו בעוד שכנינו בחרו להשקיע את המיליארדים שזורמים אליהם מכל הכיוונים, בהרס וברוע וקברו את כל כספם מתחת לאדמה, את פושעי המלחמה המאפיונרים האלה ואת תומכיהם ויועציהם, צריך להעמיד לדין, ולא אותנו, לא לקחנו מהם דבר, ואיננו חייבים להם דבר, להפך, הם מחוברים אלינו ויונקים מאתנו את כל האנרגיות הנחוצות לקיומם ומשתמשים באנרגיות אלה לזרוע מוות וחורבן.
את זה צריך להפסיק. הם בחרו לעצמם את המאפיה שתשלוט בהם ועל כן הם משלמים את המחיר; אם ייבחרו בחיים, הם יודעים היטב מה עליהם לעשות, מי שפיסגת חייו היא להיות שהיד ומי שמחנך את ילדיו לשוהדה, שלא יבכה כשחלומו מתגשם, ולא יטיל את מייתיו לפתחם של אחרים.
זכרו, חלומות לפעמים מתגשמים. חשבו טוב, דברו טוב, עשו טוב, יהיה טוב, (דבריה של אימי ז"ל).
בתקווה שלא נחזור על טעויות העבר ושהמערכה הזאת תחזיר את כוח ההרתעה ואת ההגיון והשפיות לחיינו ותהיה המערכה האחרונה.

תאריך:  09/08/2014   |   עודכן:  09/08/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מו"מ עם כנופיית טרור? בשום אופן לא
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
הסכמי שלום עושים עם ידידים ?
קשישה  |  15/08/14 10:10
2
כתבה מעולה
בת שבע דור  |  18/08/14 03:38
 
- תגובה
מנוחה .ד  |  19/08/14 01:36
 
- למה המלחמות קורות לנו...?
בת שבע דור  |  28/08/14 08:52
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מבצע צוק איתן
צ'לו רוזנברג
בכל מלחמה היו טענות קשות שהופנו כלפי המנהיגים מצד זה או מצד זה, תוך כדי המלחמה. זה קרה גם במלחמה זו
יצחק מאיר
המחלוקות החורשות את הארץ מחפשות כל אחת בהן את הדרך היותר יעילה והיותר מבטיחה לקיים את ישראל כתשובה האחת לאתגר שעמי העולם הציבו דור אחר דור על עצם הקיום של אומה יהודית בארצה
ארי בוסל
למול מה שקורה בעולם הערבי העולם שותק, שכן הוא עסוק בתקון הקורה בעזה, כל אותם פשעים נוראיים שמבצעת ישראל נגד האנשים החפים מפשע
ד"ר אורנה מרקוס בן-צבי
שעת הלחץ שחררה רסנים ורגשות גזעניים מודחקים והתלהמות לאומנית. זוהי האלימות עליה התריע ראש הממשלה המנוח יצחק רבין
עופר וולפסון
הציגה לנתניהו תוכנית הכוללת פתרון אזורי הכולל הכנסה של כוחות הרשות הפלשתינית לרצועה    5 הרוגים בצד הפלשתיני לאחר חידוש תקיפות צה"ל היום בתום הפסקת האש    עשרות רקטות נורו לעוטף עזה ולאזור הדרום; 3 נפצעו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il