X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
תחזית אסטרולוגית שבועית 20.11.14-14.11.14

העבודה והבית היהודי בראי הכוכבים

המציאות לא זורמת עם התיאוריות של מפלגת העבודה הבית היהודי מתחזק בציבור עד שיבין שיש לו תקרת זכוכית מסקנה מהבחירות בארה"ב אל תמהרו להתחייב, כדאי להמתין, גם אם התאהבתם הזדמנות לתקן שגיאות
▪  ▪  ▪
תתחזק. מפלגת הבית היהודי [צילום: פלאש 90]

עברנו שבוע לא פשוט, מצב הכוכבים הציף את כל סוגי הרגשות למעלה כמו הר געש - החל בכעס, פגיעה וטרור מכאיב, כולל רצון לנקמה. אבל כל זה היה צפוי (נכתב ברשימות האחרונות), ברמה האישית ובבית שלנו, מדינת ישראל. אבל גם אם תהיה רגיעה, היא זמנית.
מה עוד צף בימים האחרונים ובכותרות גדולות? המאבק בין צה"ל והשב"כ על הקרדיט! מאבק על הכבוד! ואיך זה פרץ החוצה? ויכוחים ומאבקי כוח או אגו? זו העוצמה של מבנה הכוכבים כשפלוטו ומארס מעורבים. הצד הרגשי גבר על ההיגיון וההתפרצויות ששמענו היו בגוונים עזים עם חוסר הסכמה.
גם העדויות של שולה זקן במשפט המתוקשר של אולמרט, היו עם הרבה עוצמות רגשיות, משפטים המשלבים הרבה לבה רותחת, התחשבנות. עדות שבכוחה להיות פצצת זמן.
השבוע הקרוב יעורר את היצירתיות ויחדד מאוד את המחשבה. התפיסה תהיה נקייה מצללים ומסימני שאלה, והרעיונות שלכם יהיו הרבה יותר משמעותיים משחשבתם ויובילו לשינויים מהותיים. צפו לכך שהרעיונות יהיו מהפכניים ויחרגו מהסטאטוס קוו.
בתאריכים 18.11-17.11 קיימת מגמה של לקיחת אחריות במושגים מציאותיים, אך קיימת גם הבנה בנוגע למוגבלות, שעלולה ליצור תסכול. התחושה העיקרית שתלווה את הימים האלה היא שהדברים שאנו מצפים להם מתעכבים ונידחים.
כוכב נפטון נעצר בתאריך 16.11 ויעזור להוציא לאור יצירתיות שהתהוותה בחודשים האחרונים ונשארה במגירה. יהיה קל יותר לקשור בין העולם הפנימי והחיצוני.
האנרגיה הרגשית עולה אוקטבה בין התאריכים 20.11-19.11; יהיו כאלה שהגיבו ויגיבו לזה בדכדוך ומבוכה, ויש כאלה שהערפל סביב הרומנטיקה גרם ויגרום לדמיון שלהם לטשטש את האמת, וכאשר הערפל ייעלם, והעננים יתפוגגו, המציאות תיראה שונה משחשבתם.
רצוי בימים אלה לא לבנות תוכניות על זוגיות ולא להאמין שמצאתם את אהבת חייכם. המתינו עוד שבוע-שבועיים עד שהכל יתבהר. אלה ימים בהם מומלץ גם להשאיר את כרטיס האשראי בבית, כיוון שכסף נעלם בקלות.
מאחר שהכוכבים בשבוע האחרון חזרו ותידלקו את הריבוע הגדול מחודש אפריל האחרון, נושאים שלא טופלו יחזרו וכעת ניתן יהיה לסיים אותם; מדובר גם בנושאים אישיים וגם בנושאים גלובאליים. זה הזמן לרדת מהגדר ולנוע. יש הזדמנות נוספת לתקן שגיאות וללמוד מהן, לסיים ולהתחיל פרק חדש בחיים שיבטיח לכם ביטחון.
דרך אגב, החוק ה"דמוקרטי" למניעת הפצת ישראל היום בחינם, שהתקבל ביום רביעי 12.11.14, עבר בזמן ירח בטל...
זמני הירח הבטל
יום שבת, 15.11 - הירח בטל משעה 04:52 עד שעה 09:08 בבוקר.
יום שני, 17.11 - הירח בטל משעה 13:02 עד שעה 21:30 בלילה.
יום רביעי, 19.11 - הירח בטל משעה 16:12 עד למחרת בשעה 07:31 בבוקר.

כלכלה ושווקים

צפו לעוד שבוע עם תנודתיות. בתאריך 16.11 הנפטון משנה כיוון ובהמשך, בימים 18.11-17.11 השמש במפגש עם סאטורן; שיקול דעת ועצירה ודחייה של קבלת החלטות לא תמיד עוזרים.
ברחבי העולם קיים חוסר יציבות ומתקבלות החלטות שלא תמיד ברורות. זכרו שאנחנו לקראת המנעד השישי של אורנוס-פלוטו שיתקיים בדצמבר 2014 וזה שאחריו יתקיים במרס 2015. בחודשים האלה הכל יכול לקרות – צפו לבלתי צפוי.

אצלנו

מפלגת העבודה
על-מנת להבין את מצבה של המפלגה, בחרתי במפה המשותפת של "העבודה" עם מדינת ישראל. במהלך 2014 חוו במפלגה תהליך המציג ציפייה ואכזבה לסירוגין. מצב הכוכבים בשנים הבאות מציג מבנה כוכבים על הצירים 1-7, 2-8, 3-9 כלומר הם נמצאים בבעיה מול המציאות. מצב כוכבים כזה מספר לנו שבתיאוריה הם תמיד צודקים (3-9), אבל המציאות מכחישה (1-7) את מה שהם חושבים שנכון וצריך ליישם (2-8).
כנראה שה"פרטנר" שהם נפגשים איתו לא נמצא על אותו מגרש משחקים שהם נמצאים בו, והניסיון להתכחש לעובדות גורם להם להמשיך ולהשמיע את מה שהחליטו שהוא הנכון ביותר. הבעיה עם 2-8 שזה מצמצם את הקהל שמוכן לזרום עם המסרים האלה. כלומר מבנה הכוכבים יאפשר להם לשמור על הקהל הביתי שלהם אבל לא יאפשר הרחבת מעגלים וניסיון להגיע לקהל חדש כדי להרחיב את שורות המפלגה.
מה שיכול לעזור להם לצאת מה"ביצה" הזו יהיה התחברות למפלגות אחרות במהלך 2016-2015, ליצור גוש, או קבוצה של כמה סניפים, אבל בתנאי שלא הם יובילו. המשמעות היא שאם אכן יחליטו לרכוב על עגלה כזו, יו"ר המפלגה בוז'י הרצוג לא יהיה המנהיג של אותה קבוצה פוליטית, ויהיה עליו לוותר על האגו שלו (אלא שאני תוהה האם זה אפשרי כשיש בהורוסקופ האישי כוכב מארס דומיננטי כל כך).
מפלגת הבית היהודי
מבנה הכוכבים של המפלגה מעיד על התחזקות. קיים רצון להגיע לקהל רחב אבל זאת בתנאי שישמרו על הערכים. ייתכן שלקראת 2017-2016 יפתחו את השורות למגוון דעות גם על בסיס ערכים אחרים. אבל זה יקרה רק לאחר מאבקי כוח, כלומר שהמפלגה לא תישאר סקטוריאלית.
במפה משותפת של "הבית היהודי" עם מדינת ישראל, מבנה הכוכבים מציג התנגדויות של הסביבה החיצונית לאידיאולוגיה (1-7, 5-11, 3-9), גם אם הרצון הוא באמת לפתוח את השורות לקהלים מגוונים יותר.
ההתרחשויות החיצוניות משדרגות את המפלגה אבל כאשר יגיע השלב שהם יחשבו שיש להם הזדמנות לממש בתכל'ס את התחזקות המפלגה בציבור (פלוטו 1-7), הם יבינו שהמציאות מציגה להם תקרת זכוכית, אותה כנראה לא ניתן לשבור.

הבחירות בארה"ב

לאחר בחירות ה"אמצע" בארה"ב, בהן הניצחון של הרפובליקנים בקונגרס ובסנאט ביטא למעשה את האכזבה של האמריקנים מהנשיא והבטחותיו, להלן תזכורת מרשימה שהתפרסמה כאן בתאריך 20.9.13 על אופיו של אובמה וכיצד זה עלול להשפיע על ארה"ב והעולם:
"האנלוגיות שלו מוטעות. הפער בין הדקויות גורר אותו להכללות מסוכנות, שאין להן אחיזה במציאות (נפטון) (לדוגמה - הנאום בקהיר, עם הושטת היד למוסלמים וההתערבות שלו במצרים להוריד את מובארק מהשלטון, לתמוך באחים המוסלמים וגם הרכנת הראש בהכנעה מול מלך סעודיה, האיום על סוריה והנסיגה, מאבקי הכוח עם רוסיה ועוד רשימה ארוכה של טעויות בולטות בעיקר במדיניות החוץ אבל לא חסרות כאלה גם במדיניות הפנים), כאשר הוא משקר לעצמו זו יכולה להיות בעיה פרטית, אבל במקרה שלו, כמנהיג המעצמה הגדולה, הוא למעשה מוליך שולל את העולם... אני חושבת שכבר ברוב העולם מבינים שהוא יודע רק לדבר".
בתאריך 6.6.14 נכתב כאן: "לפנינו שנתיים של התמודדות עד שממשל אובמה יסתיים, ממשל שאין לו אסטרטגיה ותכנון (ציר 7-1) ועל הממשלה שלנו להתמודד עם התוצאות, שגורמות לתחושה ש'השוקת שבורה'. בעבר כבר נכתב כאן על אופיו של נשיא ארה"ב, שכוכב נפטון בהורוסקופ האישי שלו דומיננטי ועזר לו ליצור דימוי של שחקן או שליח עם המסר שלו "Yes We Can", עד שהקהל במדינתו והעולם מסביב התפכחו והבינו שהפער בין המילים שלו והמעשים אינו ניתן לגישור...
"אופיו הנוקשה, עם כוכב סאטורן על ציר 6-12, מצביע על אידיאולוגיה שאינה מאפשרת לו להתגמש, זה משפיע גם על התנהלותו עם הקונגרס. עם נפטון על ציר 8-11 הוא ננעל על תסריט מסוים, המשרת את החשיבה שלו, ולצורך כך מניח הנחות חסרות בסיס. למעשה זה מעיד שאינו מבין את מגבלות כוחו ויכולותיו באמת, לכן הוא לוקח על עצמו התחייבויות שאינו יכול לעמוד בהן. כך שירטט לאחרונה את הקו אדום על...הקרח. הוא מסיק מסקנות אישיות, מתוך תבנית החשיבה שלו שעובדת במיקרו, בקטן (פלוטו על ציר 6-9), ועושה השלכה על המאקרו, בגדול, ורק אחר כך מבין שהחוקים שונים".
למעשה הבחירות האלה הוכיחו שאנשים הם שמרניים יותר כשזה נוגע לנושא הביטחון האישי והכלכלי. כאשר הפחד זוחל לתוך תהליך קבלת ההחלטות הם מעדיפים להיאחז בישן ובמוכר, כך שגם אם יש והיה רצון לשנות ולהשתחרר במציאות הכוח של פלוטו במזל גדי הקונסרבטיבי גורם לכך שאנשים מעדיפים את הסטאטוס קוו. ההתלהבות מהסיסמאות של אובמה מהבטחות לשינוי, נשארו רק מילים וכך התפוגגה "ההבטחה" הגדולה.
זה משאיר מקום למחשבה על הרצון של כולנו בשינוי, מה הם הגבולות והתנאים שכל אחד מציב לעצמו, או על איזו רכבת מוכן כל אחד לעלות כדי להגיע אל ה"שינוי" המיוחל.
"כל אנשי השם מאבדים מחשיבותם לאחר שאנו מכירים אותם היטב" [נפוליאון בונפארטה].

תאריך:  14/11/2014   |   עודכן:  14/11/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מרגלית מולנר גויטיין
הסתיו היא העונה הבוערת ביותר בעושר התערוכות והמיצגים בפריז. בכל המוזאונים הגדולים בפריז מוצגות כיום תערוכות בסדר גודל בינלאומי שכל חובב אמנות חייב לראותן
עליס בליטנטל
אחרי הפקות דרמטיות כה מוצלחות בשנת הלימודים האחרונה, מעלים מסייימי השנה של סטודיו יורם לוינשטיין מחזמר שכל תיאטרון מקצועי היה גאה להציג. "ללכת עד הסוף" - כמו שאומרים "סוף הדרך". אין עליו
עליס בליטנטל
סיפור האהבה של ביאליק "מאחורי הגדר" קורם עור וגידים בהפקת תיאטרון "פסיק" הירושלמי, שמתמקד בהצגות באיכות מוקפדת. ביאליק זוכה כאן להארה, מה שלא קורה בלימודי בתי הספר בישראל כיום
אבי אוחיון , ראובן גודלי
אין להניח בגדים ליבוש ישירות על הרדיאטור מאחר שהם עלולים להידלק    יש להציב את התנור על משטח יציב הרחק משטיחים    כדי לבחור מזגן מתאים יש לקחת בחשבון את עומס הקור בחלל שרוצים לחמם    יש להשאיר פתח אוורור בבית בזמן פעולת הקמין
הרדיו הבינלאומי של סין
רק בסין ובאגדות התרופה הכי מעולה, זאת בעלת הסגולות לרפא אימפוטנציה וצהבת, היא גם הכי דוחה שאפשר לדמיין    לא לשומרי כשרות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il