X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
ניתן להגיד שהחודש יהיה דומיננטי מאוד ביכולת שלכם להתמודד מול אתגרים אישיים ובעיקר כלכליים החודש הוא זמן למחשבה, בדיקה ותהייה
▪  ▪  ▪

גדיים יקרים
החודש נפתח כשמרבית הכוכבים האישיים נמצאים במזל שלכם עובדה שמלמדת על כך שמחכים לכם ימים אינטנסיבים במיוחד.
בחודש הקרוב ייפתחו בפניכם אפשרויות חדשות לבטא ולממש את עצמכם בנושאים שעד היום הייתם פחות בטוחים ביכולות שלכם לבצע אותם.
הכוכב מרקורי המביא איתו תקשורת וקשרים נמצע עדיין במזל שלכם וגורם לכם להיות רציניים יותר ולמחשבתכם להיות בהירה והגיונית, ובמיוחד לגבי היכולות שלכם לשווק את עצמכם בנושאים מקצועיים שדורשים קשר עם אנשים קרובים במעגל הראשון של חייכם.
רק לקראת השישי בחודש יעבור כוכב מרקורי למזל דלי, שם גם יבצע את הנסיגה שלו.
זהירות
בגלל נסיגת כוכב זה, לא מומלצת עשייה ספונטנית אלא יותר בדיקה של כל הגורמים הסביבתיים, על-מנת לראות את התמונה בשלמותה ובהתאם לכך, להחליט מהי דרך הפעולה הנוחה לכם.
נסיגת מרקורי הפעם תהייה בבית הכספים שלכם כך שעליכם להיות מאוד זהירים בתחום זה ולנסות לא לפעול בצורה ספונטנית למרות שהדבר יראה לכם ככדאי. עובדה זו תועצם כיוון שבמהלכו של הכוכב החודש, ייפגש גם עם כוכב וונוס שאחראי על מערכות יחסים וכספים וייתן לכם את הנגיעה האישית והרגשית כדי שתוכלו לממש את התוכניות שלכם, תוך כדי שאתם משכנעים את הקרובים לכם בהצלחה ומסבירים להם מדוע הדעה שלכם צודקת ומדוע כדאי לפעול בדרך שאתם מציעים.
ואולם, בגלל הנסיגה זוהי עשויה להיות באופן זמני תקופה די מבלבלת כיוון שצמידות מרקורי כוכב התקשורת עם וונוס כוכב מערכות היחסים והכספים מביאה איתה בדרך כלל תקופה מאוד נעימה של יחסים בין אישיים ואנשים שאתם יכולים לסחוף אותם איתכם ולשכנעם כמעט בכל דבר שתרצו, אך מצד שני, הנסיגה תביא להאטה משמעותית בהתנהלות הדברים, בעיקר בגלל חילוקי דעות בנושאי כספים. עובדה שמלמדת על כך שהפרופורציות שלכם עלולות להשתנות ביחס לקשרים עם אותם האנשים וייתכן שתרגישו צורך לפצות את עצמכם על-ידי הוצאת כספים וביזבוזים עבור עצמכם, מעל ומעבר למה שהתכוונתם להרשות לעצמכם וזאת בעיקר בגלל שאתם יודעים שהשקעתם כל כך הרבה אנרגייה ביחסים ועדיין ללא התוצאה הרצויה, כך שעכשיו מתוך דחף ראשוני הייתם רוצים להרשות לעצמכם ליהנות ולהרגיש שאתם קוטפים את הפירות.
מומלץ לכם, להניח כרגע לרחשי הלב, ולהמשיך ולפעול כפי שאתם רגילים בדרך כלל, ביישוב הדעת ורק לאחר סיום הנסיגה להגיע להחלטות מסכמות ואחרונות. ובעיקר עליכם לוודא, שהמקורבים לכם בסביבה האישית שלכם מסכימים עם דעתכם ובעיקר עם הדרך שלכם.
יכולת להשקיע
נראה שבכל זאת תחליטו נכון, כיוון שכוכב השפע יופיטר הנמצא כרגע בנסיגה בבית הכספים שמתקבלים מאחרים, ייצא מהנסיגה בעוד כשלושה חודשים ואז תוכלו ליהנות
שוב מכספים שהשקעתם ועכשיו נותנים את התשואה. תהליך זה יימשך עד לחודש יולי 15, ולאחר מכן תהיה לכם יכולת להשקיע ולהיות מקושרים עם חו"ל.
בתחילת החודש עבר הכוכב סטורן המוכר גם בשמו המורה הגדול לבית המקושר עם בית תת המודע שלכם וישהה בבית זה כשנתיים וחצי . תהייה זו תקופה שבה תרגישו צורך עז להתחבר אל עמקי תת ההכרה שלכם וייתכן שלא תמיד תאהבו את מה שייצא משם, אך לא תהייה לכם ברירה ותאלצו להתחבר אליו וללמוד לקבל דפוסים חדשים באישיותכם. למרות הקושי, אין ספק שתהייה זו תקופה טובה עבורכם להבין את המניעים הפנימיים העמוקים ביותר שלכם ובדרך זו להשתחרר מנושאים שכבלו אתכם עד היום ולא איפשרו לכם לפעול באופן חופשי.
ייתכן מאוד שיבוא לעזרתכם גם הכוכב אוראנוס שמביא איתו שחרור וחופש מכבלים שנמצא בבית המשפחה הקרובה שלכם החודש וכך גם למשך כל השנה הקרובה. הצורך הפנימי שלכם בשחרור יביא לכך שכאשר ייצאו ה"שדים הפנימיים" תהיו מוכנים להתעמת עם כל אי-נוחות שבמריבות עם המעגל הקרוב ביותר אליכם וזאת כדי לסגור פינות אפלות ולהיפטר ממה שכבל אתכם עד היום לעבר ובעיקר מהדברים שאתם עדיין סוחבים מבית הילדות.
החלטות משמעותיות
ניתן להגיד שהחודש יהיה דומיננטי מאוד ביכולת שלכם להתמודד מול אתגרים אישיים ובעיקר כלכליים. החודש הוא זמן למחשבה, בדיקה ותהייה. זה הזמן להחזיק את עצמכם חזק, להתאפק ורק בסיום הנסיגה בסוף החודש הבא, להגיע להחלטות משמעותיות.
כדי להקל על עצמכם מומלץ לכם, להרשות לעצמכם במקומות שתרגישו בטוחים לשחרר במקצת את הרסן ובכל זאת קצת להתפנק ולהרגיש יותר חופשיים ומשוחררים, כך יהיה לכם כוח להמשיך במשימות שהצבתם לעצמכם.

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
טיפ לילידי השבוע - נושאי כספים יהיו מאוד דומיננטיים השבוע בגלל העובדה שמרבית הכוכבים נמצאים כרגע במקום המקושר עם יכולת התנהלות נכונה מבחינה כלכלית
▪  ▪  ▪

טלה
אתם נמצאים בתקופה טובה מאוד מבחינה אישית כיוון שוונוס הכוכב האחראי על מערכות יחסים נמצא אצלכם במקום שיכול להעלות את מעמדכם החברתי והאישי בתוך המסגרת בה אתם חיים. הצורך שלכם לבלוט יהיה מאוד יעיל בתקופה הזו ולכן מומלץ לכם לבדוק עם עצמכם האם מיציתם את כל היכולות שלכם בתחום החברתי כיוון שנראה שהזדמנויות כאלה לא תחזורנה במהרה.
שור
נראה שאתם חשים בלחץ של אנשים חיצוניים שמנסים לגרום לכם לפעול מהר יותר ולנסות ולמלא אחר התנאים המצופים מכם על-מנת להצליח במשימות אותן אתם אמורים למלא. מאחר שנראה שאתם פועלים בצורה מאוד אינטנסיבית, הרי שבוודאות נמאס לכם שאומרים לכם מה ואיך לעשות, עובדה שיוצרת אצלכם חוסר סבלנות קיצוני לאמירות של אחרים וגורמת אצלכם לעצבנות קיצונית.
תאומים
כל נושא מערכות היחסים באופן האישי והמקצועי עומד עכשיו אצלכם על הפרק בגלל העובדה שאתם מרגישים שאתם בשלים לעשות שינוי בחייכם, אך איכשהו הדברים לא מתנהלים כפי שאתם רוצים. מחויבות אישית לכל נושא שחשוב לכם יהיה מאוד רלוונטי עכשיו עבורכם, אך נראה שלא כל הקרובים לכם מוכנים לכך ואתם יכולים להרגיש מתוסכלים כשהדברים לא זורמים בקצב שאתם רוצים.
סרטן
אתם נמצאים בתקופה שהיא מחצית השנה שלאחר יום ההולדת שלכם ולכן זוהי תקופת מבחן להחלטות ולדרך החשיבה שלכם. מומלץ לכם לבחון את המציאות שאתם חיים בה ולשאול את עצמכם האם אתם פועלים וחושבים נכון. תוכלו לוודא זאת דרך תנאי חייכם הנוכחיים שיתנו לכם את התשובות המתאימות. בהחלט ייתכן שאתם עומדים בפני שינוי מקצועי גדול במיוחד שייקרה באופן פתאומי וללא הכנה מראש.
אריה
הכוכב מארס נמצא השבוע בבית המקושר אצלכם עם תקשורת אישית שלכם אל מול הסביבה הקרובה וגם עם עשייה אישית שנובעת מתוך היחסים שלכם עם הזולת. למרות שתרגישו שאתם פועלים מתוך לחץ ובמידה מסוימת די קשה לכם בגלל שהכל נופל על כתפיכם, זה בדיוק הזמן לנסות ולראות את הדברים בצורה קצת יותר רחבה ולא לתת לכל קושי להפיל אתכם רגשית.
בתולה
הכוכבים בשמיים מבקרים אצלכם בבית העבודה כך שמבחינתכם אתם נמצאים בתקופה שהיא ממש מצויינת עבור התחלה חדשה בנושא המקצועי. זהו זמן אידיאלי לבחון את הנסיבות ולהחליט כיצד אתם רוצים להגיב בנושאים שחשובים לכם. נראה שאנשים קרובים יעזרו לכם ותקבלו את ההכוונה הדרושה על-מנת להצליח. מומלץ לכם למהר בעשייה ולא להתמהמה ביישום תוכניותיכם.
מאזניים
על-מנת להמשיך ולהתקדם בקצב שאתם רוצים מומלץ לכם להיות שלמים עם העשייה שלכם ולוודא שגם האנשים בסביבה הטבעית שלכם מרוצים מצורת ההתנהלות שלכם בחייכם האישיים. המאבקים הפנימיים שאתם עוברים לא מקדמים אתכם למקום שבאמת אתם ראויים להימצא בו. היכולת הרוחנית שלכם בתקופה הזו מאוד גבוהה וזה בדיוק הזמן הנכון להשתמש בהם על-מנת להביא את התוכניות האישיות שלכם להתפתחות.
עקרב
אתם נכנסים לתקופה שבה יעסיק אתכם מאוד הנושאי הכלכלי כיוון שהכוכב סטורן שגורם לקחת אחריות על החיים נמצא אצלכם במקום המקושר עם כספים עובדה שמלמדת כי אתם עומדים לעבור שינוי מהותי ביחס לתפיסת עולמכם הכלכלי. ייתכן שהיו לכם תפיסות שגויות ביחס לאיך אתם צריכים להתקדם והנחתם שתסתדרו כמו תמיד, אך הפעם המציאות מראה לכם שאין הדבר כך ואתם חייבים לקחת יותר אחריות אישית.
קשת
הכוכב סטורן נכנס למזל שלכם למשך השנתיים וחצי הקרובות בחודש זה ועובדה זו מלמדת על כך שזה יהיה בדיוק הזמן בו תקחו אחריות על חייכם ואף על המראה שלכם. תהייה לכם יכולת אישית לעמוד בנטל ובאחריות אישית ולכן כדאי לכם להכין לעצמכם סדרי עדיפויות ולהטיל על עצמכם מטלות למשימות אישיות לפי סדר החשיבות . אין ספק שתעמדו בכולן. נושאי כספים יהיו הדבר הראשון שאותו תצטרכו לשנות.
גדי
אתם ילידי יום ההולדת שלוקחים את החיים ברצינות רבה יכולים לנוח כיוון שבאמת נראה שהחיים האישיים והרגשיים שלכם הולכים להשתנות. אתם בדיוק המזל שאכן מכוון גבוה אל החיים ולא מוכנים להסתפק בבינוניות. אתם צודקים ולכן מומלץ לכם בשנה הקרובה לתכנן מטרות משמעותיות שיתנו לכם סיפוק והנאה מתחושת העשייה וימקמו אתכם במקום המכובד בין שאר האנשים שאתם רוצים להשתייך אליהם.
דלי
הכוכב מארס נמצא במזל שלכם כבר חודש שלם ולכן העשייה שלכם הרבה יותר חזקה ואינטנסיבית מימים רגילים שבהם אין לכם צורך להוכיח את עצמכם. יש לכם יכולת אישית גבוהה יותר מהרגיל בתקופה זו וייתכנו מצבים בהם תחליטו שאתם לוקחים על עצמכם תפקידים פיזיים שדורשים עמידה ביעדים ובמצבי לחץ. אין כמוכם חברים טובים ונאמנים לאנשים קרובים ואשר ראויים לכך.
דגים
אתם נמצאים בחודש שבו מומלץ לכם להסתיר את רגשותיכם האמיתיים עד אשר תהיו בטוחים שאתם עושים את הדבר הנכון. בהחלט ייתכן שהיו לכם ציפיות שונות מאחרים בתחומים שונים של החיים והנה כאשר הדברים הגיעו לרגע של אמת בו הדברים היו צריכים להתברר כרלוונטיים, נוכחתם שאנשים קרובים לא בהכרח מימשו את מה שהבטיחו, עובדה שגרמה לכם לתסכול. זה בדיוק הזמן שלכם לעשות חושבים מחודש על הנסיבות.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  04/01/2015   |   עודכן:  04/01/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שירה כהן
ככה עושים חסד: יקיר פרטוש, סטודנט עם לב רחב והרבה רגישות לזולת, החליט להדר במצוות 'והדרת פני זקן', אז הוא הקים את פרויקט 'גברת עם סלים'. כך יותר צעירים לוקחים חלק בעשייה התנדבותית; והמבוגרים? סוף-סוף נהנים מעזרה עם הקניות
צבי קצבורג
מכשיר הסמארטפון של 2014 היה בעל מסך גדול, מצלמה קדמית משובחת ומתוצרת סין    וגם: איזה מהמכשירים זכה בתואר מכשיר השנה?
המוסד לבטיחות ולגיהות
התלבשו במספר שכבות בגדים; נקו מרזבים; חזקו עצמים לא יציבים בגינה ואת לוחות הגג; הקפידו לנוע רבות ולא להישאר במצב סטטי; הימנעו מעישון ומשתיית משקאות אלכוהוליים
חיים נוי
ביקורת: איבנוב - הקומדיה האנושית של צ'כוב במתכון מודרני של חוויה תיאטרלית - תיאטרון הקאמרי    ההפקה היא עיבוד של שתי הגרסאות הראשונות של המחזה, ששוכתבו וקוצרו מעט, אך שמרו על הצביון הצ'כובי
שי פנק
היום שוק כלי העבודה ואספקה טכנית הוא עולם ומלואו עם מכשירים ומוצרים שעושים את החיים קלים, מאפשרים לתקן כמעט כל דבר בשיטת עשה זאת בעצמך או משמשים בעלי מקצוע בתחומי עשייה רבים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il