X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
בימים אלה של בחירות, כאשר שאלות של נקיון כפיים ושחיתות ציבורית ופלילית עולות על הפרק, נזכרתי באליעזר ליבנה. מה היה האירוע שגרם לח"כ להיות מופרש ממפלגתו, אירוע שאומר משהו על אובדן הערכים של היום?
▪  ▪  ▪
אליעזר ליבנה. "המושחת" של פעם

אביגדור ליברמן אומר שלקראת כל מערכת בחירות, מתחילה חקירה נגד ישראל ביתנו. דבריו מתקבלים באי אמון מסוים. אז הוא לא לבד בתלונתו.
בימים אלה, כשמפלגת העבודה/המחנה הציוני מצאה את הביטחוניסט שלה, ניזכר בדמות אחרת, נשכחת מעט: גבי אשכנזי. כאשר פרש מן הצבא כרמטכ"ל מוערך, ייעד את פניו לפוליטיקה. נותרה איזה פרשה זוטרה, מסמך הרפז. באותם ימים הייתה חקירה משטרתית והיא נמשכה ונמשכה ונמשכה ומי יודע היכן היא כיום?
אז מה הקשר לדבריו של ליברמן? גבי אשכנזי רצה לפנות לפוליטיקה ובוודאי היה נקלט במפלגה, שאיננה מפלגת השלטון. אבל כל עוד מתנהלת חקירת משטרה, הוא לא יכול להיכנס לחיים הפוליטיים. חרב מתהפכת מעל ראשו.
האם להימשכות החקירה יש קשר לחיים הפוליטיים? ליברמן בוודאי היה אומר שכן.
מהי שחיתות ציבורית?
בימים אלה של בחירות, כאשר שאלות של נקיון כפיים ושחיתות ציבורית ופלילית עולים על הפרק, נזכרתי באליעזר לבנה. חיפשתי והנה קטע ותמונה מתוך ויקיפדיה, שעוסק בימים רחוקים, כאשר המושגים "מחוברים" ו"מקושרים" לא היו ידועים וגם הסיסמה "מושחתים נמאסתם", טרם הומצאה. מה היה האירוע שגרם לח"כ להיות מופרש ממפלגתו, אירוע שאומר משהו על אובדן הערכים של היום.
אליעזר לִיבְנֶה (לִיבֶּנשטיין) היה איש ציבור, עתונאי ופובליציסט, חבר כנסת מראשי האקטיביסטים במפא"י, פעיל למען פירוז המזרח התיכון מנשק גרעיני ומראשי התנועה למען ארץ ישראל השלמה.
בשנת 1953 החל ליבנה לבנות בית על מגרש של כחצי דונם בירושלים. הבית, שכלל שתי קומות ומרתף על שטח של 240 מ"ר, נחשב במושגי הימים ההם לווילה מנקרת עיניים, הנוגדת את הגישה של "הצנע לכת".
מזכירות המוסד לביקורת של מפא"י החליטה לאסור על ליבנה להיכנס לגור בבית. ליבנה לא נענה להוראת המוסד. מזכירות המפלגה מנעה ממנו להופיע בפני חברי המפלגה ולקראת הבחירות לכנסת השלישית לא נכלל במקום ריאלי ברשימתה לכנסת.
שיח בכביש
נהג: אור אחד מספיק לך?
נהגת: מה, באמת? פנס לא דולק?
נהג: אל תאמיני לי. תבדקי...
האתר: yairdk.wordpress.com

תאריך:  25/01/2015   |   עודכן:  25/01/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חקירה לקראת הבחירות
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
מה זה ערכים?
אהרון שחר  |  25/01/15 13:38
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2015
יהודה דרורי
ההתנפלות הפוליטית בארץ על נתניהו, בנושא נסיעתו לנאום בארה"ב - זוהי למעשה תעמולה פוליטית נגדו. עלינו להבחין שמזלנו שמומחה מדיני ורהוט כנתניהו הוא זה שיוצא לנאום ולהסביר את המצב, ולא איזה פוליטיקאי קטן ממפלגה חסרת ניסיון
ליאור רזניק
לבטים של חילוני-לאומי בנוגע להצבעה למפלגת "הבית היהודי"    חשוב להחזיר את המדינה למסלול מוגדר וזאת בשביל שהיא תמשיך להתקיים
הרב אליהו קאופמן
הגיע הזמן ש"סוף מעשה יהיה במחשבה תחילה" וכל "רדיקל" בגרוש ידאג לא להחליף את ה"רפרטואר" שלו לאחר שהכיסא או השררה יונחו לפניו, או לאחר שעדתו או משפחתו ישאלוהו לשמע השקפותיו
נסים ישעיהו
מטיפים לנו אודות זכויות הלהטבי"ם. זה נהיה פתאום המבחן העיקרי לנאורות, בעד או נגד זכויות רשמיות להומואים. בעצם, מה שמציעים לנו הנאורים בעיני עצמם זה לבחור בביטול הבחירה החופשית. כי להיות הומו או לא זו נטייה טבעית או נרכשת, אבל כמו בכל נטייה טבעית, גם בזו יש לאדם בחירה. אפשר להיכנע לנטייה הטבעית ואפשר להתמודד ולנצח
צבי גיל
רוח גבית של המדיה למציאות שקיימת ולרוחות שנושבות, עשויה להכריע הפעם מי ירכיב את הממשלה הבאה. המדיה תהיה במידה משמעותית גם המסר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il