X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
הסיכום המשותף של פעולות ההתנגדות בכל האתרים, הן של חמאס והן של הג'יהאד האיסלאמי, מעיד על התחזקות הקשר בין ח'אלד משעל, ראש הלשכה המדינית של חמאס, לד"ר רמצ'אן שלח, ראש ארגון הג'יהאד האיסלאמי. מי שעומדת מאחורי הקשר המשותף בין שני הארגונים היא אירן
▪  ▪  ▪
חאלד משעל, ארדואן. הקשר עם אירן מתהדק [צילום: AP]

לאחרונה החלו גם חמאס וגם הג'האד האיסלאמי לסכם את שנת העבודה 2014. שני הארגונים מתגאים בעלייה חדה בביצוע פיגועי טרור נגד הכיבוש הציוני. ביניהם הם זוקפים לזכותם שמונה פיגועי דריסה ו-16 פיגועי דקירה. המעניין הוא כי שני הארגונים מציגים את פעולותיהם כמקשה אחת. שניהם לשיטתם מהווים ארגוני התנגדות הפועלים אחד עם השני בהרמוניה מושלמת.
הסיכום המשותף של פעולות ההתנגדות בכל האתרים הן של חמאס והן של הג'האד האיסלאמי מעידים על התחזקות הקשר בין ח'אלד משעל, ראש הלשכה המדינית של חמאס לד"ר רמצ'אן שלח, ראש ארגון הג'יהאד האיסלאמי. מי שעומד מאחורי הקשר המשותף בין שני הארגונים היא אירן המממנת באופן מלא את ארגון הג'האד האיסלאמי ולאחרונה החלה לממן גם את חמאס. ח'אלד משעל, שישב בעבר בסוריה, קטר וכעת ישב כנראה בטורקיה יחד עם חבר לשכתו צאלח עארורי (אחראי חטיפת שלושת הנערים) מתקרב בעמדותיו לאירן.
התקרבות זאת באה לידי ביטוי בהתחזקות הקשר בין שני ארגוני הטרור הג'האד האיסלאמי והחמאס. התקרבות זו מסמלת גם קשר בין טורקיה לאירן לאור קיומם של שני אויבים משותפים: ישראל וארגון המדינה האיסלאמית.
רצ"ב תרגום גילוי הדעת הרשמי של ארגון הג'האד האיסלאמי לרגל שנת העבודה החדשה 2015.1 המסר העולה מכרוז זה ואחרים דוגמתו הוא שגם פעולות טרור הם תוצר עסקי שניתן לכמת ולשאוף לשיפור בביצועיו. הכרוז עוסק בעיקר בלחימה האחרונה בעזה המכונה על-ידי פעילי הג'האד בשם "המבנה האיתן" (ע"פ האמור בקוראן בסורה 61, פסוק 4). הג'האד אם כן ממשיך והצפייה אותה מעודדים הארגונים היא כי מלחמה נוספת בעזה היא רק עניין של זמן.
"והם דימו כי מבצריהם יהיו להם למגן מפני אלוהים, אולם אלוהים בא עליהם ללא ששיערו מאין, (סורת ההגליה, פסוק 2).
כרוז צבאי היוצא לאור מטעם (ארגון) פלוגות ירושלים. רשימה סטטיסטית של פעולות הג'האד (שבוצעו) ע"י פלוגות ירושלים. פלוגות ירושלים נפרדו מ-143 שהידים, שיגרו 3382 רקטות ופגזים והרגו 31 חיילים.
שנת 2014 הייתה (שנה) שסימלה התפתחות משמעותית ברמת ביצועי פלוגות ירושלים- הזרוע הצבאית אל תנועת הג'האד האיסלאמי בפלשתין. (פלוגות ירושלים) רשמו ניצחון מכובד ועצום במיוחד במהלך המלחמות "כסר אלצמת" (שבירת השתיקה) ו"אלבניאן אלמרצוץ" (המבנה האיתן). (ארגון הג'האד) היכה את הכיבוש בלב ביתו והפליא בו את מכותיו הפוצעות. חבורת לוחמי הג'האד של הארגון הובילו אותו בטוהר לכיוון פסגת התהילה ו(כבוד) האלמוות.
מהנתונים הסטטיסטיים שהוצגו ונספרו ע"י הדוברות הצבאית לגבי ביצועי פלוגות ירושלים לשנת 2014, עולים הנתונים הבאים: הפלוגות נפרדו (בכבוד) מ-143 לוחמי קודש, ירו 3382 רקטות ופגזים, ביניהם רקטות מסוג אלבראק, פג'ר וקורנט. (כמו-כן) הרגו (פעילי הארגון) 31 חיילים ציונים בפעולות שונות במהלך מלחמת "המבנה האיתן", המהווה ציון דרך איכותי (ומשמעותי) בביצועי ההתנגדות. (ארגון הג'האד האיסלאמי) רשם (במלחמה) ניצחון היסטורי כפי שחזו כולם.
143 לוחמי קודש ומפקדים הביאו את בשורת (הניצחון לארגון), ביניהם שני המפקדים צלאח אלדין אבו חסנין ודאניאל מנצור חברי המועצה הצבאית ברצועת עזה. הם נמחצו ב(שתי) פעולות ממוקדות, ציוניות ונפרדות. (השאר נהרגו) בפעולות ג'האד חשובות אחרות, ביניהם 135 (לוחמים) שנהרגו במערכת "המבנה האיתן" אשר נמשכה 51 ימים.
פלוגות ירושלים שיגרו 3382 (פצצות) רקטות ומרגמות על הערים, הישובים הגזולים והבסיסים הציוניים. כך (למשל) בלטה העיר נתניה אשר היוותה מטרה לפלוגות (ירושלים) ברקטה ששוגרה בשם "אלבראק 100". בלטו גם הערים ירושלים, תל אביב, דימונה ונחל שורק אשר שוגר לעברם הטיל בראק 70 מיצור מקומי, אשר הכניס הארגון בפעם הראשונה לסכסוך. הפלוגות גם הפגיזו את מפקדותיו וחייליו של האויב בטילי קורנט, מרגמות ובעשרות מטעני חבלה ו-RPG. כמו-כן בצעו (לוחמי הג'האד) מספר פעולות צלפים, קרבות ומארבים במלחמת "המבנה האיתן".
פלוגות ירושלים מדגישים כי המלחמה עם הכובש העושק (נמשכת) ונשארת פתוחה. יש להתכונן למלחמת השחרור "אם המלחמות" אשר לא חדלה זאת עד (להשגת) הניצחון והשלטון בעזרת אללה יתעלה. הג'האד שלנו ממשיך להתקיים ופעולותינו ממשיכות "עוד ידעו בני העוולה לאן סופם להגיע". (סורת המשוררים, פסוק 227).
פלוגות ירושלים - הזרוע הצבאית של ארגון הג'האד האיסלאמי בפלשתין.

תאריך:  09/02/2015   |   עודכן:  09/02/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הג'יהאד נמשך
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
וגם
שמ  |  10/02/15 18:08
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות העולם הערבי
מנשה שאול
"אם מוחמד יצווה עלי להכריז על היהדות והנצרות ככפירה, הייתי כופר במוחמד", מכריז המופתי הסורי, ובאותה נשימה הוא מעודד את התוקפנות של חיזבאללה נגד ישראל
עופר וולפסון
הכריזו על מועצת נשיאות זמנית המורכבת מחמישה חברים המוטלים עם הקמת ממשלת טכנוקרט ולפזר את הפרלמנט
טל בן דור
הרציחות ונסיונות הרצח החוזרים ונשנים שבהם התנסינו ברחבי יישובינו וכבישינו, לא הביאו לשינוי תודעתי עמוק בהקשר לתגובה הרצויה והראויה כלפי ארגוני הטרור, מנהיגיו ותומכיו באשר הם, כמו גם כלפי המנהיגים ודעת הקהל העולמית
יוני בן-מנחם
אירן הכינה סרט על נביא האיסלאם מוחמד והדבר מעורר התנגדות עזה בעולם האיסלאם הסוני    במצרים רואים בסרט חלק מניסיונה של אירן להפיץ את השיעה במצרים
יורם שוייצר
מצרים נמצאת כיום בעיצומה של "מלחמה בעצימות נמוכה". מלחמתה של מצרים, המתנהלת נגד גורמי הג'יהאד הסלפי בעיקר בחצי האי סיני, חילחלה גם לרחובות עריה המרכזיות של המדינה. מלחמה זו היא, אם כן, חלק ממערכה רחבת היקף. למערכה שמנהלת מצרים בסיני יש משמעות רבה גם עבור ישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il