X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת Telmap
▪  ▪  ▪

Telmap, ספקית מובילה בעולם של פתרונות מיפוי וניווט לסלולאר, הודיעה היום כי חתמה הסכם פיתוח ושיווק עם חברות AOL ו-MapQuest, לאחר שנבחרה כחברת הטכנולוגיה לפיתוח מערכת ניווט סלולארי מתקדמת, ולהשקתה כשירות חדש ומשותף לשוק האמריקאי. המערכת תשווק תחת המותג: MapQuest Navigator
MapQuest נמצאת בבעלות מלאה של AOL, ומדורגת היום כחברת המיפוי באינטרנט הגדולה ביותר בעולם; MapQuest משרתת למעלה מ- 40 מליון משתמשים פרטיים ואלפי עסקים.
השותפות בין החברות משלבת את המותג החזק MapQuest ומאגר עצום של נקודות עניין (POI) כגון מסעדות, מלונות, מגרשי גולף ועוד, ביחד עם מוצר הניווט הסלולארי המתקדם של Telmap, המבוסס על הטכנולוגיה החדישה בפיתוחה:
MOND (Mobile Optimized Navigation Data).
נכסי המותג MapQuest כוללים, מלבד מאגר הלקוחות, את אתר המיפוי MapQuest.com באינטרנט, המספק ללקוחותיו מענה לכל צרכי החיפוש והמיפוי. בנוסף לניווט בזמן אמיתי, יוכלו כעת לקוחות MapQuest גם לתכנן את מסלולם מראש ולשלוח אותו למכשיר הסלולארי.
שותפות זו מציגה לשוק בכללו וללקוחות MapQuest בפרט, את פתרון המיפוי והניווט הסלולארי המתקדם ביותר בעולם, המאפשר להם מעבר פשוט מתכנון ניווט באתר אינטרנט - לניווט סלולארי ונייד בכל מקום ובכל זמן.
Telmap ו- MapQuest ישווקו במשותף את שירות הניווט החדש למפעילים הסלולאריים.
במהלך הרבעון השלישי והרביעי השנה כבר צפויות השקות של השירות על ידי כמה מהמפעילים הגדולים ביותר בארה"ב.
"השילוב בין הטכנולוגיה הייחודית של Telmap ושם המותג MapQuest בארה"ב, מאפשרת לנו להציע הצעה מנצחת למפעילי הסלולאר ברחבי היבשת האמריקאית" אומר אורן ניסים, מנכ"ל Telmap. "מוצר הניווט הסלולארי של Telmap כבר הושק בהצלחה עם כמה מפעילים אירופאים, כמו כן ע"י שני מפעילים סלולאריים בארץ, "נווט קולי" של חברת מירס והנווט הסלולארי של חברת סלקום. אנו רואים את ההסכם שנחתם עם MapQuest כגורם מרכזי במינוף תהליך ההתרחבות השיווקית שלנו והחדירה של Telmap לשוק האמריקאי, ומאמינים שההתקשרות עם AOL תביא להכפלת הכנסות החברה בשנת 2007".
ג'ים גריינר, מנכ"ל MapQuest מוסיף: " Telmap היא השותפה האידיאלית לסייע ל- MapQuest לחדור לשוק הסלולאר. טכנולוגית הניווט החדשנית המותאמת לשוק הטלפונים הניידים, מתאימה באופן מושלם למומחיות ולפריסה השיווקית הרחבה שלנו בשוק המיפוי והחיפוש אונליין".
רקע אודות החברות
Telmap
חברת Telmap מפתחת פתרונות ייחודיים בתחום הניווט והמיפוי הסלולארי.
מוצרי הניווט הסלולארי של Telmap ינחו את המשתמש להגיע בקלות ובפשטות מכל נקודת מוצא לכל נקודת יעד, הינם בעלי מאגר רחב של נקודות עניין (מסעדות, מוזיאונים, תחנות דלק ועוד), בעלי כיסוי גיאוגרפי כלל עולמי ובפיתוח המתאים מספר רב של מכשירים ופלטפורמות סלולאריות. היותה ספקית טכנולוגיה מובילה, קבלה הכרה על ידי מספר תעשיות מהמתקדמות בעולם. Telmap זכתה באות "חלוצת הטכנולוגיה לשנת 2006" של הפורום הכלכלי העולמי, זכתה בפרס ה- Herring 100 Europe Red לשנת 2005 ופרס ה- Best Maps מטעם המגזין היוקרתי Directions, במסגרת תחרות עולמית של מייקרוסופט Web Maps לשנת 2004. בין לקוחות Telmap נמנים מפעילים סלולארים מובילים, ספקי שירותי תקשורת וספקי שירותי טלמטיקס.
החברה ממוקמת בהרצליה פיתוח, ובעלת משרדים נוספים באנגליה, פינלנד וארה"ב.
החברה שייכת לקבוצת Science Navigation Group המכילה חברות בתחום ההוצאה לאור ופתוח שירותי מידע.
למידע נוסף בקרו באתר האינטרנט של החברה www.telmap.com או שילחו דואר אלקטרוני ל- marketing@telmap.com
MapQuest
החברה מציעה פתרונות חיפוש, מיפוי ותוכן רלוונטי באינטרנט ומפיצה את מוצריה בכל העולם. על פי ה- ComScore Media Matrix, MadQuest.com ניצבת בפסגת הדרוג של אתרי מפות ומדריכי ניווט ברשת האינטרנט. בפברואר 2006 שרתה יותר מ- 40 מליון משתמשים. MadQuest היא חברת בת בבעלות מלאה של America On Line, Inc. משרדיה הראשיים נמצאים בדנוור, קולורדו.
America On Line, Inc.
אמריקה און ליין (AOL) מובילה, באמצעות חברות הבת שלה, רשת של מותגי אינטרנט מבוססים ואת שירותי הגישה לאינטרנט הגדולים ביותר בארה"ב. מותגיה כוללים בין השאר את:
AOL service, AOL.com website, AIM, MapQuest, Moviefone, Netscape CompuServe, ICQ. בנוסף, AOL מציעה שורה של שירותים דיגיטאליים, ביניהם ה- TotalTalk voice service. לחברה יש שלוחות פעילות בקנדה ובאירופה. משרדי ההנהלה יושבים בדולס, וירג'יניה. החברה נמצאת בבעלות אחת משלוחותיה של Time Warner, Inc.

תאריך:  09/05/2006   |   עודכן:  09/05/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il