X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מטרתו של נוני מוזס היא להביא לעליית שלטון השמאל. אליו מצטרפים גורמי שמאל בארץ ובחו"ל שמזרימים עשרות מיליוני דולרים לעמותות שפועלות בקמפיין "רק לא ביבי" בצורותיו השונות
▪  ▪  ▪
נוני מוזס [צילום: מן הטלוויזיה]
אינטרס עסקי
נוני מוזס מוביל את הקמפיין נגד הליכוד ונגדי מתוך אינטרס עסקי, במטרה להחזיר את המונופול המסוכן והלא-דמוקרטי שאפיין את עיתונו ועסקיו בעבר

   רשימות קודמות
  אין להסיר את המגבלות
  לעולם לא ינצחו אותנו
  ברוכים הבאים למועדון
  רוצים להחזיר אותנו לימי הביניים
  להכיר באיום הגלובלי של האיסלאם

שלטון הימין בסכנה. גורמי שמאל ותקשורת בארץ ובחו"ל חברו יחד כדי להעלות את ציפי ובוז'י לשלטון באופן לא לגיטימי, תוך שימוש בהשמצות מבית ובכספים מחו"ל בהיקף חסר תקדים.
מטרתם לפתוח פער במנדטים בין הליכוד בראשותי לבין השמאל בראשות ציפי ובוז'י. הדרך היחידה להבטיח שייכשלו היא לסגור את הפער בימים שנותרו עד הבחירות. למצביעי המחנה הלאומי אין פריבילגיה להצביע למפלגות אחרות. חייבים להצביע מח"ל. ניצחון הליכוד הוא התשובה המוחצת והיחידה לתחבולות השמאל.
עדויות רבות של עובדים בקבוצת ידיעות אחרונות שהגיעו אלינו באחרונה מעידות על כך שנוני מוזס מוביל קמפיין מתוזמן ומתוזמר נגד הליכוד ונגדי, תוך שיתוף פעולה אינטנסיבי עם ארגונים ועמותות שפועלים למטרה זאת בתמיכת טייקונים מהארץ ומהעולם וכן בתמיכת ממשלות זרות. מאמץ דומה נעשה בעבר בשנת 1999.
מוזס וקבוצת ידיעות פועלים בשיתוף פעולה מלא ובתיאום עם ראשי מפלגת העבודה. ציפי לבני עצמה הודתה באירוע פומבי שהתקיים החודש, כי שוחחה עם מו"ל ידיעות אחרונות נוני מוזס בטרם קידמה את הצעת החוק לסתימת הפיות נגד ישראל היום בוועדת השרים לענייני חקיקה.
במצע מפלגתם של בוז'י וציפי לקראת הבחירות לכנסת, התחייבו השניים במרומז להמשיך לפעול לסגירת ישראל היום, כפי שדווח ב"דה מרקר".
ידוע כי קבוצת ידיעות אחרונות משתמשת באחרונה בטענות "חברתיות" כביכול כדי לנגח את הליכוד ואותי, אך פחות ידוע שבמחאה החברתית הגדולה שהייתה בישראל בשנת 2011, מוזס נתן הנחיה לקבור ולהשתיק את המחאה כי חשב שהיא פוגעת בעסקיו בשל ירידה חדה בשוק הפרסום באותה תקופה.
הציבור צריך לדעת את האמת: נוני מוזס מוביל את הקמפיין נגד הליכוד ונגדי מתוך אינטרס עסקי, במטרה להחזיר את המונופול המסוכן והלא-דמוקרטי שאפיין את עיתונו ועסקיו בעבר.
מטרתו של מוזס היא להביא לעליית שלטון השמאל. אליו מצטרפים גורמי שמאל בארץ ובחו"ל שמזרימים עשרות מיליוני דולרים לעמותות שפועלות בקמפיין "רק לא ביבי" בצורותיו השונות.
העמותות הללו פועלות כדי לעודד את אחוזי ההצבעה בקרב האוכלוסייה הערבית ובקרב מצביעי השמאל, לרבות גם באמצעות קמפיין שטח שעובר מבית לבית בשבועות האחרונים.
ההתגייסות של העמותות הזרות לא באה מסיבות כלכליות או חברתיות אלא מסיבה מדינית. הם מבינים שאם ציפי ובוז'י יעלו לשלטון הם יוותרו על הכל, ייסוגו לקווי 67' ויחלקו את ירושלים - כפי שבוז'י וציפי כבר התחייבו לעשות בעבר. הם יודעים שבניגוד אליהם, אני וחבריי בליכוד נעמוד בלחצים ולא ניכנע.
הם מבינים שהחסם היחיד מפני נסיגה לקווי 67', חלוקת ירושלים, הקמת חמאסטן ב' על הגבעות שמשקיפות על תל אביב ונתב"ג והשלמה ישראלית עם אירן גרעינית - הוא רק שלטון הליכוד.
התשובה המוחצת למסע ההסתה של נוני מוזס ולמיליוני הדולרים שמוזרמים מחו"ל לעמותות השמאל, היא ללכת בשבוע הבא ולהצביע בפתק אחד: רק מחל. רק הליכוד.

תאריך:  14/03/2015   |   עודכן:  15/03/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המטרה האמיתית של נוני
תגובות  [ 9 ] מוצגות  [ 9 ]  כתוב תגובה 
1
רוה"מ-זה אתה האשם!
דניאל143   |  14/03/15 22:06
 
- ואתה סופר שקרן רמאי, שר האוצר
והאמת תאמר תמיד.  |  15/03/15 07:24
 
- מה בוז'י או כל מנהיג אחר
דיצשר  |  15/03/15 21:48
2
אסטה לה-וויסטה,ביבי!!
דניאל143   |  14/03/15 22:15
3
בנט - יורשו של ביבי
ה.א  |  15/03/15 06:38
4
חשבתי שיואב יצחק
אהרון שחר  |  15/03/15 07:14
 
- שחר, אתה תמים, עיוור או .... ל"ת
ה.א  |  15/03/15 08:11
5
שהשמאל ייבחר!!חס-וחלילה טפו ..
בוזזזזי וציפורה  |  15/03/15 07:54
6
המאפייה הימנית בתקשורת רוצה
סמולנסקי  |  15/03/15 19:12
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2015
עידן יוסף
הסנאט יבדוק אם ממשל אובמה מימן בכספי משלם המיסים האמריקני ארגונים הפועלים בבחירות בישראל    הוועדה בוחנת את המימון שניתן לארגון קול אחד, האחראי לפעילותה של תנועת V15
מחלקה ראשונה
כך לדברי שר המודיעין, ד״ר יובל שטייניץ, בשבתרבות בראשל״צ    הבהיר: בוז׳י לא תמך בוועדת שישנסקי וגם בוועדת הריכוזיות, וגם לא ציפי תמכה. היחידה שתמכה במפלגת העבודה הייתה שלי יחימוביץ
עליס בליטנטל
בוז'י הכריז שדבר ראשון שיעשה כשיתמנה לרה"מ יהיה להיכנס למו"מ עם הפלשתינים. מה שברור, שזה מה שיביא לנסיגה משטחי ארץ ישראל, וכתוצאה מכך - לקידום התותחים והטילים אל פאתי רעננה, כפר סבא ונתניה
ראובן לייב
בסופו של דבר ממשלת אחדות בכל זאת תקום. הנווט שלה שוב יהיה ביבי ולצידו יככבו בוז'י וציפי, לרווחתם של האמריקנים ולמגינת-ליבם הרבה של מתנגדי השיתוף בישראל
אהרון שחר
העם הנבחר מכל העמים ומרומם מכל לשון תקוע כבר עשרות שנים במילכוד ללא מוצא, ואף חתן פרס נובל או גאון דור אינו יכול לחלצו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il