X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
"הכל, רק לא ביבי" [צילום: AP]
התקשורת מפילה את ביבי בשירות הטייקונים
התקשורת עושה לבנימין נתניהו רצח אופי מפני שהוא מהווה איום גדול על השיטה הכלכלית המושחתת שעיתון ידיעות אחרונות המונופוליסטי, המעוות ידיעות, הוא אבן פינה שלה

התקשורת היא הנדבך הרביעי - אחרי הרשות המחוקקת, המבצעת והשופטת - שעליהם נשענת הדמוקרטיה. כי איך הבוחר יוכל לבחור בלי ידע אמין בין פוליטיקאים שההחלטות שלהם יכולות להכריע את גורלנו לחיים או למוות, אם נצא למלחמה או נבחר בשלום, או כשזה מגיע לחיינו האישיים איך נתפרנס, האם בכבוד, או שלא נשתכר מספיק כדי לגמור את החודש, כמו שרוב המשפחות בישראל לא מצליחות.
עקב התפקיד המכריע של הממשלה בחיינו (הסיבה למרבית הצרות הבאות עלינו לרעה) אנו גם זקוקים לכלב שמירה חזק ואמין, לתקשורת שתרסן את הפוליטיקאים שנטייתם היא לנצל את מעמדם לרעה, הרבה פעמים מפני שהם מוכרחים למצוא מימון לפריימריז שלהם. על התקשורת למלא את תפקיד כלב השמירה בלי מורא, אבל גם ללא פניות.
לצערנו, מרבית התקשורת הישראלית, שחלקה הגדול בבעלות הטייקונים, איננה ממלאת את תפקידה. עיתונאים רבים משרתים אינטרסים זרים. סבר פלוצר, למשל ולשנינה, המגן בחירוף נפש על קרטל הבנקים ועל בעלי ההון, הטייקונים, מכחיש בעזות מצח שקיימת בכלל בעיה של ריכוזיות הון ושלטון בישראל (מעניין מי מממן את נסיעותיו הרבות לחו"ל). הוא מכחיש את העובדה שבעלי ההון מנצלים קשרים פוליטיים כדי לבסס את מעמדם המונופוליסטי ולגזול בעזרתו מחצית מהשכר של העובדים (אחרי הכל הוא היה עורך ב"על המשמר").
השידור הציבורי שאמור להיות שלנו ובשבילנו הפך במה לכת של שדרנים היודעים לזמר רק מנגינה אחת. הם מדירים מהמיקרופון כל קול אחר. כאילו הבמה הציבורית שאנו מממנים בכספי המיסים שלנו היא ירושה שהם קיבלו מאבותיהם במפא"י או במרצ, ותפקידם בחיים הוא לשמר את המורשת האידיאולוגית הסוציאליסטית שהנחילו להם שולמית אלוני ויוסי שריד.
קחו כדוגמה נוספת את עודד שחר, הבוס הכלכלי בערוץ ה"ציבורי" שידו בכל, הצווח מדי בואו לאולפן על ניצול החלשים (תמורת שכר של 55 אלף שקלים בחודש זה ממש כיף, בייחוד אם אתה דוגל אדוק בשוויון, וכדי לקדם את האג'נדה הפוליטית שלך אינך מהסס לעוות עובדות ולמכור לוקשים).
הזכור לכם שעודד הצווחן עשה אי-פעם תחקיר רציני על המשטר הכלכלי הרקוב שהוקם אצלנו בעת שהיינו מדינה סוציאליסטית אדוקה, והכל הולאם, כלומר נמסר להנהלת הפוליטיקאים. למרבית העיתונאים יש אג'נדה אידיאולוגית משלהם, לרוב מהשמאל, והם מקדמים אותה על-ידי חיסול מתנגדים, על-ידי השמצות ורצח אופי.
"מה אווירת הלינץ' הזאת?"
הנה מה שכתבו שני עיתונאים, האחד איש שמאל מכובד, והשני מהשמאל הקיצוני, על המלחמה הנבזית שמנהלת רוב התקשורת בארץ נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, כבר למעלה מעשור;
ארי שביט, איש השמאל, כתב בהגינות לא שגרתית ב-1997 בהארץ, לא בדיוק העיתון המאוהב בראש הממשלה: "מה קורה לנו. מה אווירת הלינץ' הזאת. ומדוע עמודי המערכת שלנו נראים כמו סדרה ארוכה, בלתי פוסקת, של משפטי שדה, שגזר הדין שיוציאו ידוע מראש. מדוע יש אצלנו אווירה פרועה, מתלהמת, של התרת דם. ואנשים טובים מוכנים לקחת חלק פעיל בתהליך מבהיל כל כך של ליבוי שנאה".
ואילו גדעון לוי, תומך אשף הידוע לשמצה, כתב לאחרונה בהארץ: "האשמת נתניהו בכל היא מסע דמוניזציה... רק נתניהו הוא השטן... המוצג כפשע וכאסון לאומי... סילוקו יביא את הגאולה. העיסוק בו חרג מזמן מגבולות הרציונליות, והוא מזכיר יותר טקסי וודו".
רצח האופי שהתקשורת עושה לראש הממשלה עלול לא רק להטות את הבחירות, ובכך לגרום להקמת מדינת חמאס פלשתינית שמחנה השמאל תומך בהקמתה בהתלהבות מוזרה. הקמת מדינת פשע ערבית נוספת שהחמאס השתלט עליה ויפתח מתוכה במלחמת טילים נגד מרכז הארץ, כפי שעשה בעזה, תאלץ אפילו ממשלת שמאל שוחרת שלום לצאת למלחמה שבה ייהרגו וייפצעו עשרות אלפי יהודים ושכנינו הערבים. רוב האוכלוסייה הערבית תימלט בוודאי לירדן, תפיל את שלטון המלך ותקים מדינת חמאס בחסות אירן כמו בעזה. אך האם זה אכפת לעיתונאי השמאל? או שהעיקר היא האידיאולוגיה המשתלמת מאוד.
ציפי ובוז'י - השאלות שאינן נשאלות
איש בתקשורת לא שואל איך בוז'י וציפי שוחרי המדינה הפלשתינית יתמודדו עם קטסטרופה כזו? היחדשו כדבריהם את המשא והמתן עם אבו מאזן ה"מתון"? ישפרו את היחסים עם אוהבנו הגדול אובמה על-ידי שישלחו לו את ראשו של נתניהו על צלחת מכסף טהור? האין היד על המחשב רועדת כשהם מציעים מדיניות העלולה לעלות בחיי עשרות אלפי הרוגים ופצועים, בטרגדיות אנושיות נוראות? האין להם ילדים? האם הם מוכנים להקריב אותם למולך האידיאולוגי של שוחרי שלום המחרחרים מלחמה?
הרחבת מדינת הסעד סגנון מפא"י, שתמורת פירורים שהיא מחלקת למאות אלפי העניים שהיא יוצרת על-ידי חניקת הצמיחה הכלכלית, היא מוכנה לחזק את הברית עם הטייקונים השודדים חצי מהמשכורת המצומקת שלנו, תרחיב את הברית שבין ההון הנצלני, לפוליטיקאים הזקוקים למימון הפריימריז ולשיחוד קבוצות לחץ כמו עובדי חברת החשמל והתעשיה האוירית ותעשה הכל, אבל הכל, כדי להפיל את ראש הממשלה האחד והיחיד שנלחם נגד הטייקונים ובעלי בריתם בפוליטיקה המושחתת? האין זו הסיבה האמיתית למה הם זועקים "הכל, רק לא ביבי"?
הם שונאים את האיש הזה כי הוא הפוליטיקאי החשוב היחיד המאיים על השיטה המושחתת והמעוותת שמפא"י הקימה, ושכל הפוליטיקאים הזקוקים למימון הפריימריז עוזרים לקיים עד עצם היום הזה. כן, גם מהליכוד, אך בוודאי לא ראש הממשלה השנוא, היחיד המאיים על משטר השחיתות.
הרחבת מדינת הסעד ההרסנית לצמיחה והיוצרת את העוני, יכולה להביא להתמוטטות כלכלית בעזרת הטייקונים המוצצים את לשד הארץ. הטייקונים גם משמידים את חסכונותינו בהרפתקאות פיננסיות בחו"ל, בסיוע של הקרטל הבנקאי הנצלן והמושחת שכמעט החריב את כלכלת ישראל לפחות שלוש פעמים (אל תצפו לשמוע זאת מפלוצקר, שחר נויבך וחבריהם המכורים. הם עסוקים בעניינים קיומיים כמו מחיר הנרות הריחניים של שרה).
תחליטו בכוחות עצמכם בלבד
אנשי התקשורת מכנים אתכם, קוראים נכבדים, בהתנשאות בלתי נסבלת כ"אדם הפשוט". אתם בוזגלו מנתיבות והגברת כהן מחדרה. מה אתם יודעים מהחיים שלכם? אתם רק צאן המובל לגז, ולפעמים לטבח. אפשר למכור לכם כל לוקש שצריך, כי לא גמרתם אולי אוניברסיטה אצל בכירי השמאלנים, ואתם לא יודעים מה דרידה ולקאן אומרים ומה החשיבות האקסיסטנציאליסטית של למודי מגדר, ו"קוויר סטדיס" יעני. אפשר לשקר לכם ולעשות לכם שטיפת מוח שתצביעו בדיוק כמו שהם רוצים.
אתם יכולים ללמד אותם משהו על המציאות מחוץ לביצה של התקשורת התל אביבית. אתם יכולים לדחות בשאט נפש את ההמלצות שלהם בעד מי להצביע ולהחליט בכוחות עצמכם.
האם יש אנשים אחראים בתקשורת המוכנים להציל אותה מפני עצמה? האם יש בה אנשים אחראים שאינם מוכנים לאפשר לחסרי האחריות להשתמש בתקשורת כנשק פוליטי ולעוות את הבחירות?
תקשורת מעוותת היא לא רק פגיעה אנושה בדמוקרטיה, היא גם תחסל את התקשורת. עקב אובדן המונופול של התקשורת והתפתחות האינטרנט, תקשורת שלא תהיה אמינה לא תוכל להתחרות ותאבד לקוחות עד שתחוסל כלכלית. זאת יכולה להיות אבידה גדולה לדמוקרטיה הזקוקה לכלב שמירה אמין, כפי שעיתונאי אמיץ כיואב יצחק פועל זה שנים, וכמו מעטים אחרים ההולכים בדרך דומה.

תאריך:  15/03/2015   |   עודכן:  15/03/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
התקשורת מפילה את ביבי בשירות הטייקונים
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
ביבי מכר את המדינה לטייקונים
אהרון שחר  |  15/03/15 10:59
 
- ביבי לקח את הגז, והביאו לציבור ל"ת
ה.א  |  15/03/15 17:23
2
אין ברירה אלא ביב לעוד קדנציה
צ.שירן  |  15/03/15 17:13
3
כל מילה בסלע. שכולם יפנימו!!! ל"ת
אדם פשוט  |  16/03/15 14:01
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2015
ראובן לייב
מן הממשלה העתידית לא תצמח, כנראה, הישועה המיוחלת - לפחות לא במישור הכלכלי, שימשיך בהחלט להעיק. לעומת זאת צפויה רגיעה במישור המדיני בעטייה של ממשלת-אחדות מתונה שתוקם
יוסי בלום הלוי
אני אבחר בך, כי שנאת חינם של קצינים בכירים לשעבר בצה"ל, מערכת הביטחון וקהיליית המודיעין, היא לא רק פגיעה באושיות הדמוקרטיה, אלא היא פתח ליצירתה של תת-תרבות פוליטית מסוכנת
איתמר לוין
כאשר רוצה בן כספית להתאים את המציאות לצרכיו ולהטיותיו, הוא לא מהסס אפילו לסתור נתונים של סקר שהוא עצמו מביא באותו מאמר ושהוא מתיימר להסתמך עליהם. האיש כבר לא שם לב לשקרים של עצמו
עידן יוסף, איציק וולף
ראש הממשלה בראיון לקול ישראל: כמו שהורדנו את מחירי הסלולר נוכל להוריד את מחירי הדיור ויוקר המחיה    כחלון טוען כי מדובר בספין ומציין כי לפני שנתיים הציע לו נתניהו את מינהל מקרקעי ישראל ואת תיק האוצר אך אלה הועברו בסוף לידי לפיד
חיים משגב
מי שלא רוצה את השלישייה הזאת, פרס-הרצוג-לבני, בלשכת ראש הממשלה, צריך לשנס מותניים ביום קלפי, כדי למנוע בכייה לדורות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il