X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
נתניהו לא רק שהוא לא סופר את בנטשקד ושקדבנט ממילימטר, הוא אפילו לא מדבר ועוסק בפומבי בקשר לתיקי שרים שהוא משאיר להם בצד. עכשיו מדברים שתיק החינוך שהם דחו קודם בשאט נפש ועכשיו הם מוכנים להתפשר עליו, ילך למחוזות של גלעד ארדן וגם/או למחוזות של יובל שטייניץ
▪  ▪  ▪
נפתלי בנט, איילת שקד. משתגעים מכעס [צילום: פלאש 90]

בבית היהודי משתגעים מכעס. מה זה משתגעים מכעס, ממש אוכלים ת'ציפורניים מקריזה. תראו מה עשו להם. לקח להם הליכוד היכולת הנפלאה להכניס לבית המשפט העליון ונראה שבגלל משה כחלון הד...ק הזה, הם לא יצליחו להגביל בית המשפט העליון, בביטול חוקים. לכן, מיהרו הם ושלחו לראיון ערב שבת בהול את ח"כ איילת שקד, שתסביר לעם וארץ ישראל, לפני הקידוש, עד כמה המצב חמור. איילת שקד החמודה ובעלת המבט הנוקב והמפחיד "הסבירה" לעמך ישראל, למה חייבים להגביל את בית המשפט העליון - ומיד, לפני שתכנס עלינו שבת קודש ונהיה מנועים מלעסוק בענייני חולין ושאר שטויות שאינה לכבודה של שבת. זה חמור מאוד "הסבירה" שקד בניסיון אחרון להגיע לאוזניים של ביבי דרך הטלוויזיה.
סוד גלוי הוא שביבי או ליתר דיוק השרה שלו אינם סופרים את בנט ושקד ממילימטר והמשקעים נובעים עוד מהימים שנודע לשרה שביבי מממן שכרם של שקד ובנט - שהיו יועציו, בשעתו - מכספים פרטיים שלה ושלו. שרה רתחה. מה זה רתחה. היא רותחת על השקדבנט ובנטשקד אלה, עד עצם היום הזה. אולי זו הסיבה שבנטשקד לא ראו - ונראה גם שלא יראו, בזמן הקרוב את בית ראש הממשלה, מבפנים. איתם מנהלים משא-ומתן קואליציוני, מחוץ לבית ראש-הממשלה, במסדרון הכנסת, באמצעות שיחות תדרוך לעיתונאים ובאמצעות הטלוויזיה. זו הסיבה למסר הבהול ששלחו שקדבנט דרך הראיון הטלוויזיוני בהול ערב שבת קודש לביבי. "צ'מע ברנש", אמרה שקד בשם בנטשקד לביבי, בסגנון דמיון ראיון, "לא תיתן לנו לפחות לדפוק ת'בית המשפט העליון לפני שאתה סוגר קואליציוני עם כחלון לא ניתן לך את שמונה המנדטים שלנו".
ככה זה עכשיו הסטייל בניהול משא-ומתן קואליציוני במאה ה-21. אם שרה'לה סוגרת לנו ת'כניסה לבית הנשיא מכיוון ההול, אז נבוא אליה ישר דרך מסך הטלוויזיה בראיון בהול ו"חשוב" ערב שבת קודש. בטח הלכה להם, לביבי ולשרה, השבת מרוב פחד. עכשיו בטח הם אוכלים ת'ציפורניים שלהם וחוטפים קריזה על שקדבנט ועל בנטשקד. דרך אגב שמתם לב שנפתלי אוהב לעשות הכל עם פרטנר/ית צמוד/ה. פעם זה היה "האח" שלו, יאיר לפיד ועכשיו זו "אחותו" - איילת שקד.
כשהקשבנו לראיון הטלוויזיוני הבהול "והחשוב" עם ח"כ איילת שקד, חשבנו למשמע הדברים שאולי מדובר באיזו חברת כנסת מהשוליים הסהרוריים של הבית היהודי, דוגמת ח"כ אורית סטרוק, אבל פתאום נזכרנו שלבית היהודי יש רק 8 חברי כנסת וסטרוק מוקמה - לקראת הבחירות האחרונות - במקום ה-14 ברשימת חברי הכנסת של הבית היהודי., כך שהיא בחוץ. חוץ מזה הדוברת הדגישה - בראיון הבהול והלוחץ הזה שהיא נבחרה במיקום בולט ברשימת הבית היהודי ולכן, מגיע לה תפקיד של שרה. לא התפקיד של שרה של ביבי., ברוך. שרה. שרה. ממש שרה בממשלה.
אתה הבנת את זה, ברוך? זו לא דמות שוליים סהרורית - זו המפלגה עצמה, בהא הידיעה. זו "האחות" של נפתלי והדוברת שלו, שנשלחה בשם המפלגה - קודם כניסת שבת - לצעוק צעקות: "גוועלד, הבית בוער ומה אתנו?". תציל אותם ביבי לפני שהם יתפרקו באופוזיציה. תציל אותם לפני שיהיה מאוחר. וחוץ מזה נפתלי הבטיח ל"אחות" שלו, שהפעם היא תהיה שרה. למה שרה שלך צוחקת, ביבי? אין לך קצת רחמנות על שקדבנט ובנטשקד החמודים האלה? ממש בא לצבוט אותם בלחי.
ומה יהיה השלב הבא והתרגיל החדש שישלפו בנטשקד ושקדבנט מקופסת הטריקים הפוליטיים המשומשים שלהם? יש פחות משבועיים ימים עד שתיגמר ההארכה שנתן הנשיא לביבי להרכיב ממשלה ואם הם לא יזדרזו תכף ומיד לאחר ההבדלה יש סיכוי גדול שהם יהפכו לחלק מהאופוזיציה. איך? איך בנט פקשש ת'הזדמנות לנאום נאום בסגנון מיתוס בר כוכבא בסוף השבוע על-רקע ירי הרקטות לדרום מעזה? ועכשיו הלא בעיצומם של ימי ספירת העומר מצויים אנו וזה כל כך מתבקש. לא?
וביבי? לא רק שהוא לא סופר את בנטשקד ושקדבנט ממילימטר, הוא אפילו לא מדבר ועוסק בפומבי בקשר לתיקי שרים שהוא משאיר להם בצד. עכשיו מדברים שתיק החינוך שהם דחו קודם בשאט נפש ועכשיו הם מוכנים להתפשר עליו, ילך למחוזות של גלעד ארדן וגם/או למחוזות של יובל שטייניץ. אתה מבין ת'זה ברוך? אתה מבין למה הם כל כך לחוצים עד שכמעט חיללו - רחמנא ליצלן - שבת, בגין סוגיה חשובה ודוחקת זו? וואלה הבנטשקד ושקדבנט האלה, בטח לא ישנים טוב, בכלל, בימים האלה. מה זה לא ישנים טוב. הם בטח מתהפכים, כל אחד מהם לחוד, מכאן לשם ומשם לכאן, במיטות שלהם.
אז מה יהיה? נראה לי ברוך שביבי יקים ממשלת מיעוט בלי השקדבנט ובנטשקד האלה, עד שהוא יפורר חלק מהחבר'ה האלה של לבני והרצוג ויביא אותם אצלו, בעוד כמה שבועות? ובינתיים? בינתיים שקדבנט ובנטשקד האלה ימנעו מלהצביע אי-אימון בממשלה בעת הצגתה, כממשלת מיעוט בפני הכנסת. בכל זאת, הם רוצים שיזרקו להם איזו עצם ואפילו שהיא כבר כמעט חשופה, לחלוטין, מבשר. הם יסתדרו, אל תדאג להם ברוך, הם יסתדרו - ובגדול.
אחד יהיה חולה. שני יתקע בשירותים והאחרים? אל תדאג להם ברוך. כבר בשביל פחות - בשביל ממכונית מיצשובישי פירקו אופוזיציה והרכיבו ממשלה. אז תרגיע, בן אדם ותסתכל עמוק עמוק בחבר'ה האלה של הרצוג ולבני ותגיד לי לדעתך הם אלה שהתייבש להם ה... מלשבת, עד עכשיו - משך שנים - באופוזיציה. מה הם לא יתנו בשביל תפקיד של סגן שר ואפילו במשרד עורפי כמו המשרד להגנת העורף. אתה לא יודע ברוך איך הרבה שנים באופוזיציה הופכות אותך - פתאום - לגמיש ונגיש. ובינתיים בואו ונחזיר מבט נוקב למבטים הנוקבים של ח"כ איילת שקד ונלמד לא לפחד מהם. לא תמיד איפה שיוצא עשן יש גם אש. לפעמים מדובר בעשן ממוחזר ששמרו - לעת מצוא - בקופסה ופתאום שחררו אותו אל חוץ, כאילו - כאילו יש שריפה במרחב, אבל אין. אין שום שריפה ואין שום בהילות להצר רגליו של בית המשפט העליון ואפילו לא במחיר ספין פוליטי עבש.

ד"ר חיים שטנגר, משרד עורכי דין ונוטריון, מתמחה - בין היתר - בתחום דיני לשון הרע, משפט פלילי לסוגיו השונים ובכללם: שחרורים ממעצר, ייצוג בתיקים פליליים מסובכים, בענייני הלבנת הון ובאישומי מיסוי פליליים.
תאריך:  26/04/2015   |   עודכן:  26/04/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הבית היהודי ובית המשפט העליון
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
לידיעת הכותב: השופט אהרון ברק
בני בנקר  |  26/04/15 12:03
2
הבקורת שלך על מסעדה טובה מבקות ל"ת
על בית היהודי  |  26/04/15 16:26
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 34
גיא דויטש
החוקים שהליכוד מאותת על רצונו להעביר - שינוי הרכב הוועדה למינוי שופטים והוספת "פסקת ההתגברות" - עלולים לאפשר לממשלה לפגוע בזכויות יסוד של המיעוט. האם משה כחלון יעמוד בהתנגדותו לחוקים אלו ובכך ימנע פגיעה קשה בדמוקרטיה?
עופר וולפסון
בפגישת מו"מ קואליציוני, הציע נתניהו ליו"ר הבית היהודי 3 תפקידי שרים שיחזיקו ב-4 משרדים, ותפקידי סגן שר ויו"ר ועדה חשובה בכנסת    ההצעה - על-רקע הישארותו הצפויה של ליברמן במשרד החוץ, למרות שזכה לפחות מנדטים מבנט, שחשק במשרד
אליהו קאופמן
הליכוד חייב לשים במשרד הפנים אדם שיכול להיות גם איש ביצוע מעולה, גם בעל ניסיון אדמיניסטרטיבי, ובמיוחד איש בעל פקחות פוליטית
איתמר לוין
לא תמיד אנחנו מדברים על העניינים העיקריים, ולא תמיד הנקודות הטפלות הן באמת חסרות חשיבות. הנה כמה דוגמאות מן הימים האחרונים
עו"ד חיים שטנגר
תגידו לי רבותי הפוליטיקאים. השתגעתם או אולי הגעתי אני בטעות למסיבת התה של הכובען המשוגע ואפילו, באיחור מה? אין לכם במה לעסוק בימים טרופים אלה? כל מה שעומד בראש מעייניכם בתקופה סוערת וטרופה זו הוא הצרת ודחיקת רגליהם של שופטי בית משפט העליון? ומה עם העיסוק בענייני החול והיומיום? ומה עם הטבת מצבם הכלכלי של שכבות הביניים, שנדחקו בשנים האחרונות אל פתחי העוני?
רשימות נוספות
סגן שר לבית היהודי; מנכ"ל לש"ס  /  עידן יוסף
ריבלין האריך בשבועיים את זמן הרכבת הממשלה  /  איציק וולף
בנט: תיק הדתות לש"ס? - אין מו"מ!  /  עידן יוסף
רק הליכוד יכול   /  הרב אליהו קאופמן
נתניהו והרצוג לא נפגשו  /  יואב יצחק
כחלון למשרד הדתות  /  מרדכי איזנברג
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il