X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
תחזית אסטרולוגית שבועית: 7.5.15-1.5.15

אחדות מתבקשת

מה צפוי למדינה בראי הכוכבים כמה חשובה אחדותנו כדי לשמור על עצמנו ולקדם את תוכניותינו כמדינה חשוב לדעת לעמוד על שלנו מול אלה הרוצים להכתיב את מדיניות ישראל, ולא מקבלים את הבחירות הדמוקרטיות שהיו וביטאו את רצון האזרח כאן נסו לשמור על איזונים בתחילת השבוע, לא להגזים בשום דבר
▪  ▪  ▪
סדר היום ישוב להיות ביטחוני [צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90]

השבוע כדאי לסיים כל מו"מ או חתימה על הסכמים והסכמות, לפני שכוכב מרקורי מתחיל להאט את הקצב בתאריך 8.5 עד לעצירה בתאריך 19.5-18.5, אז יחל בנסיגה ויחזור על עקבותיו. אלא שמסיבות שונות גם בשבוע הקרוב הכוכבים אינם מסייעים לזרום בקלילות, ולכן כדאי שתכינו לעצמכם את לוח הזמנים ואת סדר היום, כדי להתגבר על קשיים בתקשורת. אפשרו לעצמכם תמיד דרך נוספת כדי לחזור בכם ולמצוא אלטרנטיבה ולמעשה, אם תוכלו למנוע התחייבויות אישיות זה בהחלט מומלץ.
כוכב מרקורי נכנס למזל תאומים, נמל הבית שלו, היום, 1.5.2015, ובגלל שבהמשך מרקורי יהיה בנסיגה, השהות שלו במזל תאומים תימשך עד לתאריך 8.7. המחשבות והשיחות תהיינה מהירות, הכל צרור בחבילה אינטלקטואלית. אין הבטחה שהתקשורת תהיה חלקה כל הזמן, מאחר שהימצאותו של כוכב התקשורת במזלו יוצרת מצב שהוא מקבל עודף דלק, שפע שהוא לא פעם יותר מדי, וקשה להתנהל כי המילים חומקות בפזיזות וחסרות את הרגש. בזמן הנסיגה אנשים יבחנו כיוון מחדש, אולי קצת בקשיחות, בלי לוותר, כשהאינטלקט הוא לפני הכל. זה הזמן של אלה שעיסוקם בכתיבה, נואמים וכדומה, אבל זה פחות טוב למוסיקאים, משוררים או אחרים, הנשענים על הצד הרגשי כדי לבטא את עצמם.
בתאריך 3.5, תתקשו לשנות דעה בשיחה או ויכוח, או להציע זווית ראייה נוספת לבן הזוג או לשותף לשיחה. אין סיבה להתעקש כי זה יחלוף מהר וההשפעה תיעלם. זה יום טוב לבחון מחדש תקציבים, תוכניות וכל הקשור לעולם העסקי. אין זה יום אידיאלי לשיחות אישיות, אלא אם יש לכם מסר שתוכנו קשה, זה יהיה היום המתאים לזה. אם אתם רוצים חמלה והבנה בתוך השיחה, העדיפו להמתין יומיים-שלושה.
מופע הירח המלא בתאריך 4.5 במזל עקרב מביא אנרגיה שקשה להכיל. הרבה מתרחש מתחת לפני השטח, ולא קל להבין זאת. הרבה תוכניות, קשרים ומערכות יחסים הם בפרק הסיום, בגלל מופע הליקויים שהיה בחודש שעבר, שהביא למיצויים. כעת מופע הירח המלא ממשיך את התהליך ולמעשה מחדד שוב את ההבנה שיש לשחרר את מה שאינו משרת אתכם יותר, כדי להתקדם הלאה. אין זו אנרגיה שלילית, אלא כזו שמאפשרת לפנות מקום להתחדשות.
מבנה המופע הנ"ל מושפע מכוכב השפע, יופיטר, הגורם להגזים ולנפח כל סיפור מעבר לפרופורציות. ההיגיון נעלם בתוך האופטימיות, אבל זה מה שעוזר לשחרר מתחים ולהתלהב מכל דבר. זכרו שזה יום שקל לבזבז בו כסף על דברים שאינכם זקוקים להם, לאכול בלי חשבון מכל וכל. אל תופתעו אם תשמעו סחרירים שנבנו משברירי מידע בלי בסיס.
בהמשך השבוע, מהתאריך 5.5 עד לתאריך 10.5, האנרגיה מביכה ויוצרת חוסר הבנה, מה שעלול לפגוע במו"מ או בחתימה על חוזים. עדיף לדחות שיחות חשובות בגלל חוסר בהירות הגורמת גם לטעויות וקשיים בהבנה. אלה ימים שקל לטעות בהם, לעשות שגיאות, וכדאי לבחון כל נייר עבודה ואימיילים שאתם שולחים. בנוסף, קל ללכת לאיבוד או לטעות בכיוון הנסיעה.
יש נושאים ששוב יעלו על פני השטח ברחבי העולם בימים הקרובים. יחסים שמתחממים בין יוון ורוסיה, והחלטה של רוסיה למכור נשק לאירן. מבנה הכוכבים מקשה על התמקדות. מצד אחד, יש את כוכב יופיטר הדורש יושר, הגינות וישירות, ומנגד, כוכב פלוטו שאוהב לעשות דברים במחשכים. ניסיון ליישם דברים בדרך שאינה מאפשרת לציבור להגיב, ומי שעוקב אחרי הפוליטיקה של נשיא רוסיה, פוטין, מבין שהוא משחק משחקים מסוכנים עם המערב, מה שיפגע בו בעתיד הלא רחוק כמו בומרנג, בעיקר ביציבות הפיננסית של רוסיה ואולי אז תעורר סוף-סוף דעת הקהל שם נגדו.
תמשיכו להיזהר גם השבוע, אנחנו ממשיכים להיות פגיעים.
זמני הירח הבטל
יום שבת, 2.5 - הירח בטל משעה 17:02 עד יום ראשון 3.5 בשעה 04:47 לפנות בוקר.
יום שלישי, 5.5 - הירח בטל משעה 04:47 לפנות בוקר עד שעה 14:12 בצהריים.
יום חמישי, 7.5 - הירח בטל משעה 20:50 עד שעה 21:16 בלילה.

כלכלה ושווקים

כוכב מרקורי יעבור על נקודת הליקוי בתאריך 1.5. לפנינו ימים מעניינים. מופע הירח המלא בשילוב עם יופיטר בתאריך 4.5 יהיה אופטימי מאוד מצד אחד, אבל עלול גם לגרור פאניקה וחששות. ברקע, הכוכבים סאטורן ואורנוס ישפיעו על השווקים לאורך זמן, סאטורן מסמל יציבות ואורנוס מסמל את הבלתי צפוי, כך שהכוכבים אינם מאפשרים יציבות.
זו תקופה שהשווקים יהיו מתונים יותר גם בגלל מעברו של סאטורן במזל קשת, וגם המפגש הצפוי בסתיו בין הנפטון וסאטורן יביא התפכחות. אני לא חושבת שצפוי משבר, אבל גלישה למטה, סוג של זעזוע, עם תיקונים של אופטימיות שלא הייתה לה בסיס.
פגישת ה-FOMC, הקשורה לפדראל בנק, אמורה להתרחש בזמן כתיבת שורות אלו, וזו אמורה להשפיע על קצב ההתפתחות הכלכלית בארה"ב וגם על מצב השווקים, וזה יכול להעניק אולי סוג של אופטימיות.
גם באירופה ישנן בעיות פנימיות המכבידות על ההתפתחויות הרצויות. ביוון, איטליה וספרד כלכלות שעלולות להגיע עד פשיטת רגל והן מכבידות על גמישות האירו. כאשר הסאטורן יאתגר את הנפטון המדינות הללו יצטרכו להתמודד עם המציאות ולחשוב כיצד לטפל במה שקורה.
גם בארה"ב וגם בסין האופטימיות מוגזמת ובמהלך הסתיו תגיע ההתפכחות. בסין יש האטה ויש לה השפעה על אסיה, ארה"ב צריכה להתמקד בכלכלה הפנימית שלה, ואירופה כמו שנכתב לעיל.

אצלנו

כצפוי בזמן שהממשלה הנוכחית מתגבשת, התחילו להגיע רמזים, סוג של איומים מאנשי הממשל בארה"ב ובאירופה, ה"מאוכזבים" מתוצאות הבחירות הדמוקרטיות במדינת ישראל (כבר נכתב על כך כאן בתאריך 27.3.15).
לפנינו תקופה שבה מדינת ישראל תידרש להתמודד עם לחצים בינלאומיים, או איומים חיצוניים (ציר 1-7). כפי שכתבתי כאן לא פעם, מצב הכוכבים על מפת המדינה הוא עצמאי ומבטא מציאות, שחלקנו יקרא לו גורלי, לכן גם אין לו קשר לתוצאות הבחירות! כלומר בכל סיטואציה, כל נבחר ציבור אחר שהיה נבחר היה צריך לעמוד מול אותם לחצים. הכוכבים מאלצים את המדינה להתמודד עם המציאות המתפתחת סביבה, שעיקרה הנושא הביטחוני.
עם מבנה הכוכבים העובר על מפת מדינת ישראל יהיה נכון להכין כמה תסריטים, כדי לאפשר ולתמרן בין הקונפליקטים השונים (1-7) ובין האפשרויות ולנסות מה נכון יותר (5-11), כל זאת עם צורך לשמור על ערנות גבוהה, כזו שתאפשר להגיב בזמן להתרחשויות ולהתעדכן על-פי ההתפתחויות הרלוונטיות.
ההנהגה תידרש להפגין אומץ לעשות שינויים, גם אם לא יהיו בטוחים בדרך. המבט המפוכח יעזור להתמודד עם לקיחת סיכונים, בלי להינעל על תוצאה אחת. לפנינו שנתיים של ניהול מצבים בלי להתקבע על שום דבר. יהיה קשה למצוא פתרונות לטווח ארוך במצבים כאלה. נראה שכפי שהיה בעבר, גם אם המציאות הביטחונית תתעורר שלא ביוזמה שלנו, זה לא יקלקל את "המטרה" לאלה החושבים עצמם "נאורים", כולל מדינות שונות בעולם הגדול, והלחץ הבינלאומי יימשך, אבל עם הכוכבים על ציר 6-12 מדינת ישראל תשמור על האינטרסים שלה גם מול העולם הצבוע.
כפי שכבר כתבתי עוד לפני הבחירות, סדר היום יחזור להיות ביטחוני. השכונה שבה אנו נמצאים לא השתנתה אלא התחממה קרוב יותר לגבולות של המדינה שלנו. זה מצב שיתעורר גם בגלל ליקוי הלבנה האדום שהיה בחג הפסח האחרון בתאריך 4.4.2015 וישוב גם בחג סוכות 2015 (הסברים על ליקוי הלבנה האדום ניתנו בכתבה כאן ב-11.4.2014). זו רצועת זמן רגישה למדינה, בדומה לאותה רצועת זמן שהייתה בשנת 2014 (החטיפה ורצח הבנים בתאריך 12.6.14 והסתיימה בספטמבר אחרי מלחמת "צוק איתן").
כעת אנו שוב בתוך רצועת הזמן שאופייה מסוכן, לכן גם בצירופי הכוכבים על הצירים השונים הדריכות עולה. בבדיקת מצבי הכוכבים לזמן הקרוב ראיתי את מופע מולד הירח שיהיה בצמידות לכוכב מארס במזל תאומים בתאריך 16 ביוני ואלה יחד "יעלו" על כוכב אורנוס במפת המדינה, מה שמשפיע כנקודת התחלה וימשיך להשפיע עד תחילת ספטמבר 2015. ברקע, במציאות המורכבת של מדינת ישראל, הכוכבים מספרים לנו על שיתופי פעולה ביטחוניים עם גורמים אחרים באזור, גם אם הם מינוריים, הם קיימים. בחודשים הבאים הצורך באחדות יהיה חשוב מאוד!
שוב הדגש חוזר לאחדות המתבקשת מכולנו (פלוטו-4-10 משפיע לאורך השנים הקרובות), לא רק בגלל לחצים חיצוניים אלא גם, ולא פחות חשוב, התמודדות עם עצמנו והצורך לחשוב על האינטרסים של כולנו (2-8). מדינה שהיא אחת ואין אחרת וזו לא קלישאה. יש כאן דגש גם על מעגלים רגשיים המחדדים את הצורך באחדות, כך שלא נופתע אם בסופו של דבר האחריות ההדדית תביא את מפלגת העבודה להיכנס לממשלה בראשות בנימין נתניהו. אם זה לא קורה בשלב הראשון של הקמת הממשלה, ייתכן שהנסיבות בהמשך יביאו את הפוטנציאל הזה לידי מימוש. "כולנו ביחד למען כולם, בתקווה שנגיע וישמע העולם, עם אחד עם שיר אחד" כך כתב אלון אבידר.
על הממשלה שתקום יהיה לנסות לגבש תוכניות, אבל צפוי קושי להתמקד, מאחר שכל פעם יגיעו אילוצים שיפנו משאבים נפשיים וכלכליים לכיוון אחר ( 1-7, 5-11), לכן יהיה עדיף לקחת כל פעם נושא מסוים, לגבש אותו ולהתמודד איתו, וכאמור, כל זה מתוך אחדות העם, כבסיס לכל מה שעלינו כמדינה להתמודד איתו. נמתין להקמת הממשלה, מה שינחה אותנו להבין (בעזרת הכוכבים) מה יהיו האתגרים ומה תהיינה המטרות, ושאלת השאלות - האם הממשלה החדשה תצליח לממש אותם?
כדאי שנשמור על אופטימיות, מבנה הכוכבים המגיע בהמשך (עתידי), יביא את היכולת והכוח לטפל בבעיות שצפו בעת האחרונה בכל המישורים, הביורוקרטים והכלכליים לטווח הארוך. אחרי שנידרש תחילה למשמעת כלכלית, תגיע שוב תקופה של פריחה ושגשוג בכל הרבדים במדינה.
"רצון העם - הטוב שבחוקים" (יוליוס ס. גרטנט)

תאריך:  01/05/2015   |   עודכן:  01/05/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
הוא עוד לא נכנס לתפקידו, וכבר מצליח משה כחלון לזעזע את שוק הדירות הרגיש, על-ידי תוכניות מוזרות והזויות    הטעות היומית: הכפלת מס רכישה למי שרוכש דירה שנייה    למעשה, המס יגדל כמעט פי ארבעה
ארי בוסל
רשמים מהוועידה הכלכלית הבינלאומית השנתית של מכון מילקן במלון הילטון בבוורלי הילס
נטלי קוטלר
הכניסו תבשילים חמים ישירות למקרר, כמו גם את כל מוצרי המזון הטריים    לפני שבירת ביצים לצורך הכנת מזון, אפשר, אם כי לא נדרש, לרחוץ אותן במים זורמים
ד"ר דניאל מדר
מחקרים מראים שתעשיית הנפט והגז גורמת לעלייה במספר רעידות האדמה בארצות הברית    האם קידוחים להפקת אנרגיה בישראל, על קו השבר הסורי-אפריקני, עלולים להפוך גם את ישראל למוקד מסוכן של פעילות סיסמית?
עומר פורת
אכילה מאוזנת תורמת לשיפור ניכר בתופעות הלוואי של האלרגיה    ישנן אלרגיות ספציפיות ביותר שמופיעות אצל ילדים, ונעלמות עם התבגרותם    ההנחה כי אקלים מדברי המאפיין ערים דרומיות יכול לסייע בריפוי אלרגיות איננה נכונה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il