X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
חודשיים אחרי 17 במרס השחור, ממשיך מחנה השמאל להתבוסס באבלו וגם החל לספר לנו כיצד נתניהו כבר השתלט על "רוב התקשורת"! התפתחות הזויה שאיש בארץ לא חש בה במוצ"ש למשל, הדגימה מחלקת החדשות של ערוץ 2, את נאמנותה ל"מחנה השלום", ושידרה גרסה משופצת של הראיון שהעניק אובמה לרשת "אל ערבייה"
▪  ▪  ▪
הדברים שאמר - עוותו. אובמה [צילום: AP/Pablo Martinez Monsivais]
יצא בכותרת "נתניהו הוא סוף דמוקרטיה". רכלבסקי [צילום: משה שי/פלאש 90]

תימצתה נכון? ויס [צילום: נתי שוחט/פלאש 90]

הם צדקו. הציבור טעה.
הטענה כי הממשלה מבטאת את רצון העם, שהכריע בבחירות בצורה ברורה - היא אליבא דדוברי השמאל, טענה מופרכת. ראשית, העם כפי שהסבירו האדמו"רים בן-אהרון וגרבוז, הוא מטומטם וחסר בינה, ולכן אין להתייחס להכרעתו ברצינות כלשהי. שנית, כל סקרי הבחירות ועימם תחזיות הפרשנים (האוביקטיביים), קבעו פה-אחד שבוז'י הרצוג יהיה ראש הממשלה הבא, והם צדקו. ציבור הבוחרים הוא שטעה!

למרות שחלפו כבר חודשיים מאותו לילה מר ונמהר, ליל הבחירות ב-17 במרס, ממשיכה התקשורת להתבוסס באבלה הכבד. במיוחד אמורים הדברים באגף השמאלני-קיצוני שלה, שאותו מייצג בקינה מעוררת רחמים הביטאון הפלשתיני בשפה העברית, הארץ, וכלה בצמד הנובחים מבית נוני מוזס (ידיעות אחרונות ו-ynet), עם סיוע קבוע של מעריב וערוצי הטלוויזיה 2 ו-10.
בשלב הראשון, תחת רושם התבוסה האלקטוראלית, עמדו מזמורי האבל בסימן ההתבטאויות הגזעניות של הגרבוזים למיניהם. זהו שלב המוכר היטב לחוקרי מחלות הנפש ויש לו כידוע היסטוריה ארוכה, כזו שאינה נפסקת לעולם, ומדי פעם מתווספות לה חוליות מתועבות חדשות.
רק לאחרונה העשיר אותה פיו המזוהם של יוסף פריצקי (לשעבר מרצ ושינוי של טומי לפיד ז"ל), שבתגובה למינויה של איילת שקד לשרת המשפטים, כתב בפייסבוק שלו כי לראשונה יכולה שרת משפטים בישראל לככב על לוח שנה של מוסכים... וכאשר נתקל פריצקי בתגובות זועמות, הוסיף והסביר כי "יופייה דומה ליופיין של נשות הרייך השלישי"! במאית הקולנוע הנאצי לני ריפנשטאל יכלה בוודאי להיעזר במומחה ליופי ארי, כמו פריצקי.
בשלב השני, שאנו נמצאים בעצם בעיצומו, הגיע תורם של הוגי הדעות מן התחום האפוקליפטי. כיוון מוכר וידוע ברפרטואר של מחנה השמאל הישראלי. העיקרון אינו חדש: אנחנו בעד הדמוקרטיה, ובלבד שתשקף רק את דעתנו. לעומת זאת, הכרעת הרוב היא עיוות התפישה הדמוקרטית וסממן מובהק של משטר פשיסטי, ולכן יש להיאבק בה, גם בסיוע כסף זר.
הטענה כי הממשלה מבטאת את רצון העם, שהכריע בבחירות בצורה ברורה - היא אליבא דדוברי השמאל, טענה מופרכת. ראשית, העם כפי שהסבירו האדמו"רים בן-אהרון וגרבוז, הוא מטומטם וחסר בינה, ולכן אין להתייחס להכרעתו ברצינות כלשהי. שנית, כל סקרי הבחירות ועימם תחזיות הפרשנים (האוביקטיביים), קבעו פה-אחד שבוז'י הרצוג יהיה ראש הממשלה הבא, והם צדקו. ציבור הבוחרים הוא שטעה!
אנטי ביבי - שיא חדש
חלק אינטגרלי ממצעד מזמורי החורבן, הוא תהליך הדמוניזציה של נתניהו, שמאז ה-17 במרס השחור רק הלך והתגבר. אומנם הפרסומאי אודי פרידן ("ביבי הוא השטן"), סיפק הסבר חד-משמעי שהשיב על רבות מן התהיות ספוגות הייאוש שהעלו טובי פרשנינו בעקבות נצחונו הבלתי נתפס של ביבי, אבל למרות שפרידן התנצל על דבריו, מזדרזים עכשיו - בעיקר בהארץ - לספר לנו כבר כיצד מתכנן "השטן" את נצחונו הבא.
קדחת הדמוניזציה האנטי-ביבית, מגיעה בימים אלה לשיא חדש, במיוחד אחרי השבעת הממשלה החדשה ופארסת הרכבתה. למשל, עמוד הדיכאון היומי של העיתון (5.5.15) כלל את מאמרו של ספי רכלבסקי שנשא את הכותרת מבשרת הרעות: "נתניהו הוא סוף דמוקרטיה". מסתבר שהמומחה הוותיק של השמאל הקיצוני לחמורים הנתונים לכישוף הקלריקליזם, ניחן גם בחוש נבואי.
וכך פתח המומחה לחמורים את אזהרתו: "קשה לחשוב על דוגמאות היסטוריות שבהן מנהיג השתלט על רוב התקשורת לצורך תעמולתו והילך אימים על מערכת המשפט ועל המשטרה - ונמצאה דרך לסלקו שלא באמצעות הפיכה. לא צריך להרחיק לגרמניה, איטליה או ספרד של שנות ה-30. די להתבונן במה שקורה היום".
נעזוב רגע את המשיכה החולנית של רכלבסקי למשטרים הפשיסטיים. הרי כשהופיע באפריל 2008 בוועדת הפנים של הכנסת, לא היסס להשוות בין חוקי ישראל לחוקי נירנברג.
בואו נתבונן במה שבאמת קורה היום בתקשורת הישראלית הנשלטת בידי כוחות השחור. נבדוק כמה עיתונאים ישראלים אמיצים נעצרו, פיהם נחסם והם הושלכו לצינוק האפל בכלא שאפילו בג"ץ לא שמע עליו.
מפת התקשורת - סקירת בזק
התבוננו, בדקנו והתחלנו לתהות. ממתי שוהה רכלבסקי בצידו האפל של הירח? ומיהו בדיוק המנהיג שהשתלט על "רוב התקשורת"? רוב התקשורת?? אימאל'ה. איזה חלום בלהות פקד את רכלבסקי המסכן.
סקירת בזק של מפת התקשורת: הארץ - מעוז השמאל האנטי-ציוני ומגן האיסלאם, נותר למרבה המזל, בידיים נאמנות של נאמני החוק והשריעה; ידיעות אחרונות ו-ynet - עדיין חולמים, ללא הפרעה שלטונית בולטת, על הגליית נתניהו לאי השדים (ללא אפשרות חנינה).
הלאה. ערוץ 10? מי בדיוק התקפל שם והמיר דתו הפוליטית? ירון לונדון, מוטי קירשנבאום? או אולי רביב דרוקר? הפרשן הפוליטי של הערוץ, שעצם איזכור שמו של נתניהו גורם לו עוויתות בלתי רצוניות, ובמערכת הבחירות תיפקד (בהתנדבות, בהתנדבות) כיועץ התקשורת של "המחנה הציוני", ובדיוק פירסם בימים אלו טור התפעלות אופייני למנהיג נתניהו, בעמוד הפובליציסטיקה של הארץ...
"שיפוצים" בערוץ 2
לא שכחנו כמובן את חדר החדשות המוביל, זה של ערוץ 2. ובאמת רק במקרה קיבלנו במוצ"ש דוגמה אופיינית לדרך שבה פועלת מערכת החדשות שלו. האייטם השני או השלישי במהדורת חדשות "סוף השבוע", הוקדש לראיון שהעניק הנשיא אובמה ביום שישי לרשת "אל ערבייה".
המגישה דנה ויס הקדימה ובישרה בשמחה, כי הנשיא אובמה (בראיון) "המשיך לשדר אי-אמון בנתניהו ובממשלה החדשה, בכל מה שקשור לתהליך המדיני". סה טו.
האם זה באמת התמצות המדויק לכותרת של מה שאמר כבוד הנשיא ביחס לתהליך המדיני במזרח התיכון, או שאולי נמסרה לצופים גרסה מקוצרת וחד-צדדית?
נתעלם רגע מהעובדה שאובמה כלל לא הזכיר אישית את נתניהו בדבריו, והגב' ויס (מסיבות מובנות), סברה שמוטב לפרש עבור הצופים בישראל למי בדיוק התכוון. נתעלם עוד רגע מהעובדה, כי אחרי שקוראים את הראיון המלא באתר הרשמי של רשת "אל ערבייה", מתברר כי בראיון שהעניק אובמה לנדיה בילבאסי-צ'ארטרס, לא מוצאים שום איזכור למשפט על אודות "אנשים בממשלת ישראל שאינם מאמינים בפתרון של שתי מדינות".
מה שאומר אובמה בסוף הראיון הוא זה: "המצב הפוליטי בישראל, כמו גם המצב הפוליטי בקרב הפלשתינים, עשו זאת לקשה מאוד עבור כל צד לתת אמון בצד השני, כדי שניתן יהיה לבצע את המהלך הזה... אינני סבור שבנייה מחודשת של האמון בין הצדדים תהיה אפשרית בשנה הקרובה, וזאת בהתחשב בהרכב של ממשלת נתניהו ובהתחשב באתגרים הניצבים בפני הנשיא עבאס".
אבל בערוץ 2 לא הסתפקו ב"שיפוץ" הראיון, כך שייראה כאילו אובמה רואה בנתניהו אשם בלעדי בקיפאון. ספי רכלבסקי יכול להירגע. ערוץ 2 עדיין לא נכנע לביבי. בחדשות ערוץ 2 גם לא התאמצו כדי שהצופים יקבלו קטע נוסף בראיון, אולי מפני שהוא נגוע באיזון מובהק.
זה עלול כנראה לקלקל את האג'נדה הפוליטית של מישהו. לכן גם לא טרחו להזכיר שם, כי בראיון הסביר אובמה כי "אמרתי לישראלים: 'אינכם יכולים להישאר מדינה שהיא דמוקרטית וגם יהודית, אם תמשיכו להותיר את הבעיה הזו (פלשתין) - בלתי פתורה'. ובאשר לפלשתינים, אמרתי: 'אינכם יכולים לצפות שתהיה לכם מדינה משלכם עם מלוא הכבוד שכל בני אנוש זכאים לו, אם לא תכירו בישראל, כי ישראל איננה עומדת ללכת לשום מקום'".
אתם באמת מצפים שמשפט כפירה שכזה יקבל פרסום בערוץ 2? שפלשתין תכיר במדינת ישראל?! בימים טרופים אלה, לא יכול מחנה השלום לסמוך אפילו על אובמה.

תאריך:  18/05/2015   |   עודכן:  18/05/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
גם על אובמה אי-אפשר לסמוך
תגובות  [ 14 ] מוצגות  [ 14 ]  כתוב תגובה 
1
ועל המדע אפשר?
אהרון שחר  |  18/05/15 13:17
 
- אתה לא יכול לסמוך על המדע
סניל  |  18/05/15 20:00
 
- באמת?
אהרון שחר  |  19/05/15 09:00
 
- הסתכל בראי=רק אתה א.שחר מטומטם
ע_הראל  |  20/05/15 10:38
 
- מחופש?
אהרון שחר  |  21/05/15 09:21
2
השופטת בדימוס דליה דורנר,
בני בנקר  |  18/05/15 18:49
 
- המצאתי לזה שם
אהרון שחר  |  18/05/15 19:42
 
- אכן כך
מגיב ותיק  |  18/05/15 20:07
 
- המשפטן שאמר זאת הוא פרופ'
שודד ים משפטי  |  18/05/15 21:01
 
- ביחס לדן מרגלית יש אולי לייחס
צורי   |  19/05/15 07:07
3
ממשל האופל של אדון אובמה
מסעודה משדרות  |  19/05/15 04:02
4
האמת היא לא ערך גבוה אצל הסמול ל"ת
דן ה  |  19/05/15 04:52
5
מפחדים לשלוט
חרומף  |  19/05/15 08:32
6
ישראל רוזנבלט היקר. הדברים
שאול אבידור  |  19/05/15 09:39
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2015
אסתר שניאורסון גרי
בוז'י זועק על הגדלת מספר השרים. אולי כדאי שילך שוב לישון, להירגע, כבליל הבחירות, ואולי זכרונו שפרח ממנו, ישוב אליו. הרי הוא האחרון שיכול להזדעק, שכן הכנסת ב-1992 קיבלה חוק יסוד חדש לממשלה, 18 שרים בלבד - חוק ביוזמת מפלגת העבודה
אורי שרגיל
תגובות להתבטאויותיו של צ'לו רוזנברג, אחד הכותבים היותר מנוסים ושקולים, אדם רב-תושייה, המפרסם את דבריו כמי שמפזר זירעוני חיטה ליונים
שמעון זיו
שמעון שיפר היה נתון באותו הזמן במלחמת תרבות כנגד ביבי ונתבלבלה דעתו או שמא חשב כי הוא מקדים את זמנו, אלא שהוא לא היה היחיד. רבים אחרים שגו בחזיונות אותם הוציאו בכל כלי התקשורת
רפי לאופרט
התבצרותה של מפלגת העבודה באופוזיציה אינה מעידה על התפכחות ופריצת דרך. אולי משתקום ממשלה חדשה ותפעל ותנצל עד תום את המנדט שנתן לה העם, ייתמו האשליות והשמאל יעמוד סוף-סוף על נפסדות גישתו וקוצר הראיה המאפיין אותה, וישנה את גישתו - המוקד הוא במפלגת העבודה
אהוד פרלסמן
מסיכום תוצאות הבחירות בעשר הערים הגדולות בישראל מתברר שרק בתל אביב קיים רוב לשמאל, ובכל שאר תשע הערים (כולל חיפה) יש רוב ימני. סה"כ בעשר ערים אלה קיבל הימין 66% מהקולות, והשמאל 34%
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il