X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
רק הליכוד בראשות נתניהו יכול לרמוס ולדרוס את גדולי תומכיו ע"ע הבית היהודי, גלעד ארדן, גדעון סער - והרשימה ארוכה
▪  ▪  ▪
משלמים מחיר. בחירות 2015 [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90/למצולם אין כל קשר לנאמר במאמר]

אשר יגורנו בא: לא עברו ימים אחדים, פחות משבוע, מאז הקמת הממשלה הנוכחית בראשות הליכוד, והכיעור הפוליטי במחנה הלאומי נחשף שוב במלוא עוזו. הליכוד, כמו הליכוד, ממשיך לא לספור את הפראיירים מהציונות הדתית, האידיוטים השימושיים שלנו, שהעניקו לו ניצחון מזהיר על מגש של רבבות קולות, שמטבעם נועדו להגיע לציונות הדתית, אך נדדו לליכוד והעניקו לו את המדהים שבנצחונות מאז 1977.
מה עוד צריך לקרות, מעבר למה שכבר קרה בימים המעטים שמאז הבחירות, על-מנת שהטיפוסים הנאיבים מן הציונות הדתית, יבינו שנתניהו ממש היתל בהם, כשהכריז ארבעה ימים לפני הבחירות: "אם לא תצביעו ליכוד, שלטון הימין ייפול" (כך הפחידה את האידיוטים השימושיים, כותרת מאירת-עיניים שהופיעה ב'ישראל היום', שופרו האישי של נתניהו, ב-13.3.15). מצד שני, גם אם יבינו, זה ממילא לא יועיל. וגם בבחירות הבאות, יפטירו כאשתקד, מתוך תחושה ש"מישהם מוכרחים להיכנס מתחת לאלונקה". הם כבר רגילים לחטוף ירי בתוך הנגמ"ש, להוריד ראש ולהבליג, מקסימום לאבחן זאת כירי ידידותי.
מסע אי-הכרת הטוב, החל עוד לפני השלמת הרכבת הממשלה. נתניהו, במהלך בוגדני כלפי הציונות הדתית בפרט והציבור הכללי בכלל, הסגיר לידי החרדים את משרד הדתות, לאחר שהרב אלי בן-דהן ביצע בו שיפורים מפליגים. כל ההישגים חוסלו במחי מכירת חיסול אחת. שוב יסוכל מינוים של דיינים ורבנים סרוגים, המעורבים בדעת עם הבריות, ושוב נתבונן בעיניים דומעות, במסורבות הגט, בעגונות, בקורבנות תהליך גיור פוגעני ובשאר עלובי החיים הנזקקים לשירותי הדת, שיפלו קורבן לנוקשותם של חובשי המגבעות, אשר אינם מחוברים להוויה הישראלית ומעולם לא פתחו את הכרך החמישי של השולחן ערוך. הצבעתם ליכוד? אז זהו. אכלתם אותה.

שיטת השתמש וזרוק

לצורך דחיקת רגליו של הבית היהודי מהישגיו, העביר נתניהו את הנהלת בתי הדין הרבניים ממשרד המשפטים, ששם מקומה הטבעי, לאחוזת משרד הדתות. עוד מהלך נכלולי, שפל, אנטי-ציוני ואנטי-לאומי, מבית מדרשו של הליכוד. הצבעתם ליכוד? אז אל תבואו בטענות. אכלתם אותה.
עד שמתעורר החשד, שיותר משרצה לרצות את החרדים, מבקש נתניהו לרמוס ולדרוס ברגל גאווה ובהתנהגות שחץ, את רבבות מציליו האידיוטים השימושיים מן הציונות הדתית. ע"ע גלעד ארדן, גדעון סער ואחרים, מטובי מקורביו, ששכבו תמיד על הגדר למענו אבל הושלכו לכלבים, בשיטת השתמש וזרוק. הכרת הטוב – בהפוכה. ככה רואים כולם מי כאן בעל הבית (והשאלה בזכות מי ומה נעשה לבעל הבית – אינה רלוונטית, מבחינתו. אולי ייזכר בה בקמפיין הבחירות השקרי הבא).
המהלך הבא היה בהפרה חד-צדדית ברורה של ההסכם הכתוב והחתום בין הבית היהודי ונתניהו, בדבר מינויו של רס"ן (מיל') ח"כ הרב בן-דהן, לתפקיד האחראי בלעדית במשרד הביטחון על המינהל האזרחי ותיאום פעולות הממשלה בשטחים, במסגרת תפקיד סגן שר הביטחון. לאחר שנכתב ונחתם חגיגית ההסכם הקואליציוני על אודות תפקידיו של סגן השר במשרד הביטחון, הגיע השבוע בן-דהן לפגישה ראשונה עם השר יעלון, ושמע מפיו כי אין בדעתו להעניק סמכויות כלשהן בתחומים אלה לסגנו. רק רגע, שר הביטחון יעלון אינו חלק מהליכוד? ההסכמים שחתם עליהם ראש ממשלתו אינם מחייבים אותו? 'מדינת משרד הביטחון' אינה כפופה לנתניהו?
רק הליכוד יכול להכיל סוג כזה של פוטש מצידו של שר הביטחון, שבכל מקום אחר כבר היה עף בשל התנהגות כוחנית כזו. בן-דהן יכול היה לומר לתקשורת, כי הוא "נכנס בדחילו ורחימו לתפקיד האחראי והחשוב הזה של האחראי להמינהל האזרחי ומתאם פעולות הממשלה בשטחים", אבל מי שקובע בליכוד הוא יעלון. מצד שני, אולי בכלל פעל יעלון על-פי תכתיב סמוי של ראש הממשלה? בעצם, מה זה משנה? הצבעתם ליכוד, אז אכלתם אותה.
וכך זה עובד גם במשרד החינוך שבו הושיבו לשר החינוך נפתלי בנט סגן שר מטעם החרדים (שלא הסכימו למינוי סגן שר של הבית היהודי במשרד הדתות), וכך זה פועל גם במשרד החקלאות, בו מתאמצת לשכת היועץ המשפטי לחסל את פעילותה המבורכת של החטיבה להתיישבות, דווקא ברגע שכף רגלו של שר מהבית היהודי דרכה על סיפו.

הבולדוזרים, ההרס והמרצ

למי שכל זה לא הספיק לו כדי להבין עד כמה מתאמצים בליכוד להעמיד את הציונות הדתית במקומה, באו פרשות ההרס הסיטוני של בתי יהודים ביו"ש בימים האחרונים. בתקופת הבחירות נרגעו אומנם הבולדוזרים, כדי לסמא עיניהם של אידיוטים שימושיים בציונות הדתית, שבמו פיהם צייצו בימי הבחירות: "כבר הפסיקו להרוס בתים ביו"ש"; אך משהוקמה הקואליציה, שוב מסתערים קבלני הביצוע של הפלשתינים, במלוא המרצ ובתאוות הרס, על בתי יהודים ביו"ש.
לפני שבוע הרס המינהל האזרחי שני בתי מגורים מאוכלסים בתקוע, ועוד בטרם שקע האבק נמחק ביתו של הרב מיכי יוספי בחוות יישוב הדעת בעמק שילה, והתוכנית המיידית היא להרוס מבני מגורים בהר ברכה. כל זה בתוך פרק זמן כה קצר. "מה פשר הרדיפה הזו, אם לא תג מחיר פוליטי של משרד הביטחון, נגד הבית היהודי?", תוהה בפיכחון רב הח"כ החדש בצלאל סמוטריץ'.
יכול להיות שהוא צודק. אבל בואו נודה, שהרדיפה הזו נעשית גם מכוח תפיסתו של חלק מן הציבור הדתי לאומי, שהופך עצמו לאסקופה הנדרסת תחת רגלי הממלכה. נמיכות-קומה ושפלות-רוח, רגשי נחיתות וחוסר אמון בעצמו ובשלוחיו הפוליטיים, הם שהובילו אותו להפגין נאיביות מצמיתה ולהעניק כשליש מכוחו הפוליטי לליכוד.
זה מה שבישלתם, חברים יקרים, וזה מה שאתם אוכלים.

תאריך:  20/05/2015   |   עודכן:  20/05/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מפד"לניק, הצבעת ליכוד? אכלת אותה (1)
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
מנחם רהט נמאסת מלסכסך בין
פנינית  |  20/05/15 11:44
2
פתרתי את הבעיה
אהרון שחר  |  20/05/15 14:14
3
יאלה מנחם רהט בכיין בלתי נלאה
בשם חופש הביטוי  |  21/05/15 11:12
4
תגיד תודה למי שלא הצביעו מרזל
טיל אוילנשפיגל  |  22/05/15 09:07
5
עוד שופר של בנט
שופרשניק  |  22/05/15 09:38
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2015
עמי דור-און
דרך החתחתים המפותלת שבה הוביל בנימין נתניהו את תהליך הרכבת הממשלה, היא זו שיכולה להוביל אותו לזכייה בתואר: המנצח שהפסיד    וגם: מי הם שני האויבים שממתינים עכשיו בקוצר רוח לכסח את נתניהו?
ישראל רוזנבלט
חודשיים אחרי 17 במרס השחור, ממשיך מחנה השמאל להתבוסס באבלו וגם החל לספר לנו כיצד נתניהו כבר השתלט על "רוב התקשורת"! התפתחות הזויה שאיש בארץ לא חש בה    במוצ"ש למשל, הדגימה מחלקת החדשות של ערוץ 2, את נאמנותה ל"מחנה השלום", ושידרה גרסה משופצת של הראיון שהעניק אובמה לרשת "אל ערבייה"
אסתר שניאורסון גרי
בוז'י זועק על הגדלת מספר השרים. אולי כדאי שילך שוב לישון, להירגע, כבליל הבחירות, ואולי זכרונו שפרח ממנו, ישוב אליו. הרי הוא האחרון שיכול להזדעק, שכן הכנסת ב-1992 קיבלה חוק יסוד חדש לממשלה, 18 שרים בלבד - חוק ביוזמת מפלגת העבודה
אורי שרגיל
תגובות להתבטאויותיו של צ'לו רוזנברג, אחד הכותבים היותר מנוסים ושקולים, אדם רב-תושייה, המפרסם את דבריו כמי שמפזר זירעוני חיטה ליונים
שמעון זיו
שמעון שיפר היה נתון באותו הזמן במלחמת תרבות כנגד ביבי ונתבלבלה דעתו או שמא חשב כי הוא מקדים את זמנו, אלא שהוא לא היה היחיד. רבים אחרים שגו בחזיונות אותם הוציאו בכל כלי התקשורת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il