X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
בסרטה של ענת גורן על מטה הבחירות של הרצוג התגלתה לעינינו חבורת חייזרים/חוצנים, שאינם מבינים שפה זה לא אמריקה, ושהרצוג זה לא קלינטון
▪  ▪  ▪
לא קלינטון. הרצוג [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
ההצלחה של נתניהו
גם בניתוחים אחרי הבחירות החייזרים/חוצנים האלה אינם מגלים שום הבנה, וממשיכים לדבר על נתניהו ועל הצלחתו. ואיש מהם לא מבין שכל הצלחתו של נתניהו מסתכמת בכך שהוא העביר בוחרים מהבית היהודי ומאלי ישי לליכוד, הוריד את אלי ישי אל מתחת לאחוז החסימה, וכך הקטין(!) את גודלו של מחנה הימין-דתיים

הרצוג האמיתי
יוני בן-מנחם
סרטה של ענת גורן נתן גושפנקא רשמית לעובדה שיצחק הרצוג איננו מתאים להיות ראש ממשלה בישראל. הרצוג מסרב להכיר בכישלונו ומנסה לטעון כי נתניהו גרוע ממנו
לרשימה המלאה

בשנות השישים הגיעה לכאן קבוצת הכדורסל של אוניברסיטת אוהיו, שנקבע לה משחק ידידות כנגד הפועל תל אביב. בימים שלפני המשחק התראיינו השחקנים האמריקנים, והם הסבירו שהם מתכוונים ללמד אותנו את הדברים הבסיסיים: כיצד מחזיקים כדור, כיצד מוסרים נכון, וכיוצא באלה. אחרי שהם הפסידו להפועל עשרים הפרש, הם שתקו.
ועשרות שנים לאחר מכן, בעיצומה של מלחמת המחבלים המתאבדים, הגיע השחקן ג'ייסון אלכסנדר, הלא הוא ג'ורג' מסיינפלד, לאוניברסיטת בר-אילן, והסביר לסטודנטים הנדהמים שהמכשול העיקרי לשלום הוא אי-האמון השורר בינינו לבין הערבים.
וכך אנו מופתעים כל פעם מחדש לגלות שמצד אחד לאמריקנים האלה אין אפס קצהו של שמץ של מושג עלינו ועל מה שקורה כאן, ומצד שני שהם כל כך בטוחים שהם הכי טובים והכי חכמים, ושהם עושים חסד עם אנשי שבט דוב המערות כשהם באים ללמד אותם איך להחזיק כדור, ואיך להגיע לשלום.
ובסרטה של ענת גורן, הרצוג, נגלה לעינינו חייזר/חוצן נוסף שנחת אלינו מהמאדים של אמריקה, הלא הוא פול בגלה, "יועץ פוליטי" של קלינטון, שהגיע ללמד את אנשי השבט הלבן כיצד מנצחים בבחירות. וכך ראינו אותו מסביר לראובן אדלר שבעצרת הימין עומד בנט לקרוא לכל מצביעי הבית היהודי להצביע לליכוד, ומוסיף ומסביר לאדלר שאת העניינים בין בנט לנתניהו הם יסדרו ביניהם אחרי הבחירות.
ורק במחשבה שנייה ניתן להבין שלא רק שהחייזר/חוצן הזה אינו מבחין בין ימיננו לשמאלנו, אלא שהוא מסתכל על הבחירות מנקודת מבט אמריקנית, שבה יש שני מתמודדים שאחד מהם מנצח. וזו הסיבה לכך שהוא משוכנע שהקולות שיקבל הבית היהודי יפריעו לנתניהו לנצח בבחירות, ומסיק מכך את המסקנה ההגיונית.
(במאמר מוסגר יוזכר שבארה"ב משתתפים בבחירות גם מועמדים עצמאיים שאף אחד כמעט לא שומע עליהם. הידוע ביניהם היה רוס פרו, שיש אומרים שהקולות שהוא לקח מבוש הביאו לנצחונו של קלינטון על בוש בבחירות 1992. ויש להוסיף ולהזכיר שבגלה היה יועץ של קלינטון).
ורק במחשבה שלישית ניתן להבין שכל הדמויות שראינו בסרט היו חלק מחבורה של חייזרים/חוצנים, שמסתכלת על הבחירות מנקודת מבט אמריקנית, והדבר היחידי שמעניין אותה הוא הפער בין הרצוג לנתניהו. וזו הסיבה לכך שהם הפנו את מרבית התקציב שלהם למלחמה בלפיד ("לפיד מת, שחוט אותו"), וזו גם הסיבה לכך שאפילו מיכל הרצוג, שהתגלתה לעינינו כדמות השלווה, האנושית והחביבה ביותר בסביבה, אמרה בנימת השלמה "צריך לעבוד על הפער".
בלא קול שפוי אחד
ותוזכר לטובה גם סתיו שפיר, שעד עתה ידענו עליה רק שהיא בוכה כששרים את התקוה, ובסרט היא הצטיירה כדמות רצינית, בעלת מחשבה עצמאית, שאיננה מוכנה לעלות על סיפונה של ספינת השוטים המשייטת בביטחה מאיגרא רמא לבירא עמיקתא.
ולא נשמע בין השוטים האלה קול שפוי אחד שיסביר להם שפה זה לא אמריקה, ושהרצוג זה לא קלינטון, ושבישראל ראש הממשלה חייב להרכיב קואליציה שיהיו בה לפחות 61 חברי כנסת, ולכן עליהם להתרכז אך ורק במאמצים להעביר בוחרים מימין לשמאל.
ולא נשמע ביניהם קול שפוי אחד שיצביע בפניהם על העובדה שרק לפני תשע שנים, בבחירות 2006, קיבל מחנה הימין, הכולל את הליכוד, ליברמן והמפד"ל, 32 מנדטים, לעומת כ-40 מנדטים שקיבל מחנה זה בסקרים שנערכו לפני הבחירות, ושלכן קהל היעד שלהם חייב להיות אותם בוחרי ליכוד שבמרכז, שלפני תשע שנים הצביעו ברובם לקדימה, וחזרו לליכוד, ושאולי ניתן היה להזיז אותם שוב קצת שמאלה.
וגם בניתוחים אחרי הבחירות החייזרים/חוצנים האלה אינם מגלים שום הבנה, וממשיכים לדבר על נתניהו ועל הצלחתו. ואיש מהם לא מבין שכל הצלחתו של נתניהו מסתכמת בכך שהוא העביר בוחרים מהבית היהודי ומאלי ישי לליכוד, הוריד את אלי ישי אל מתחת לאחוז החסימה, וכך הקטין(!) את גודלו של מחנה הימין-דתיים. איש מהם אינו מבין שהצלחתו של נתניהו מסתכמת בכך שהוא עומד היום בראש קואליציה של 61 חברי כנסת, ולא 63 שהיו בקואליציה אלמלא הוא הצליח להוריד את ישי אל מתחת לאחוז החסימה.
ולא נותר אלא להזכיר שאחרי הבחירות בשנת 1996, שבהן ניצח נתניהו את פרס, דיברו כל אנשי המחנה המובס על הניתוק בין המרכז לפריפריה שהביא את התבוסה. ורק אחרי זמן רב הם החלו להודות בעובדה שמי שקבעו את תוצאות הבחירות ההן היו שני הפיגועים בקו 18 בירושלים, והפיגוע בדיזנגוף סנטר בתל אביב. ולכן ייתכן שבעוד זמן רב הם גם יחלו להודות בעובדה שמי שקבעו את תוצאות הבחירות הנוכחיות היו 3,000 הקטיושות שנחתו על ראשינו במהלך מבצע צוק איתן.
כי את האמת הפשוטה הזאת לא יוכל לשנות אף חייזר, חוצן, או יועץ פוליטי.

תאריך:  31/05/2015   |   עודכן:  31/05/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פה לא אמריקה, והרצוג לא קלינטון
תגובות  [ 8 ] מוצגות  [ 8 ]  כתוב תגובה 
1
יופי של ניתוחי בחירות
אהרון שחר  |  31/05/15 10:17
 
- אגדת כחלון-ליברמן
אהוד פרלסמן  |  31/05/15 11:06
2
לאמריקנים יש פרשנים ויועצים
מהשמאל הישראלי  |  2/06/15 06:18
3
כן, אבל...
רפי לאופרט  |  2/06/15 15:29
 
- לגמרי לא.
אהוד פרלסמן  |  2/06/15 15:59
 
- אז ככה:
רפי לאופרט  |  4/06/15 19:59
 
- אתה הראשון שנותן תשובה. תודה.
אהוד פרלסמן  |  4/06/15 23:39
4
האיש ששמר על זכות השתיקה
אליהו חיים  |  2/06/15 19:31
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2015
ישראל רוזנבלט
מחנה השמאל המתוסכל מכך שהציבור לא קונה את סחורת השלום שלו, מנסה לדבר בשם רוב דמיוני, ובמקביל לעקוף את הממשלה הנבחרת, בעזרת הסתייעות בגורמים זרים. אחרי שאובמה איכזב, אולי תגיע הישועה מאירופה, עצרת האו"ם, פיפ"א ותנועת ה-BDS. בינתיים נקראת האופוזיציה לאמץ את התנאים המוקדמים. של אבו-מאזן כמובן
מנחם רהט
רק הליכוד בראשות נתניהו יכול לרמוס ולדרוס את גדולי תומכיו    ע"ע הבית היהודי, גלעד ארדן, גדעון סער - והרשימה ארוכה
עמי דור-און
דרך החתחתים המפותלת שבה הוביל בנימין נתניהו את תהליך הרכבת הממשלה, היא זו שיכולה להוביל אותו לזכייה בתואר: המנצח שהפסיד    וגם: מי הם שני האויבים שממתינים עכשיו בקוצר רוח לכסח את נתניהו?
ישראל רוזנבלט
חודשיים אחרי 17 במרס השחור, ממשיך מחנה השמאל להתבוסס באבלו וגם החל לספר לנו כיצד נתניהו כבר השתלט על "רוב התקשורת"! התפתחות הזויה שאיש בארץ לא חש בה    במוצ"ש למשל, הדגימה מחלקת החדשות של ערוץ 2, את נאמנותה ל"מחנה השלום", ושידרה גרסה משופצת של הראיון שהעניק אובמה לרשת "אל ערבייה"
אסתר שניאורסון גרי
בוז'י זועק על הגדלת מספר השרים. אולי כדאי שילך שוב לישון, להירגע, כבליל הבחירות, ואולי זכרונו שפרח ממנו, ישוב אליו. הרי הוא האחרון שיכול להזדעק, שכן הכנסת ב-1992 קיבלה חוק יסוד חדש לממשלה, 18 שרים בלבד - חוק ביוזמת מפלגת העבודה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il