X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
אומ"ץ החלה בימים האחרונים לבדוק את נושא ההון והשלטון שכפוף לשר דרעי בגלל תפקידו הרגיש החולש על מרכז ההשקעות אומ"ץ גם סבורה שיש מקום לבדוק את נושא גובה שכרה והוצאותיה האישיות של יו"ר "מעגלים", יפה ויגודסקי, במקביל לבדיקת האפקטיביות של הקרן בימים האחרונים התברר פעם נוספת שעופר עיני מעל בתפקידו כיו"ר ההסתדרות לשעבר כאשר פורסם שהוא וחברו שרגא ברוש הקימו חברה משותפת להשקעות
▪  ▪  ▪
השר אריה דרעי. מושחת [צילום: יונתן סינדל/פלאש 90]

שר הכלכלה אריה דרעי - אחיזת עיניים

נמר לא יכול להיפטר מחברבורותיו ושר מושחת לא יכול להתנתק ממעלליו בתחום הכספי. לשר הכלכלה החדש אריה מכלוף דרעי לקח פרק זמן קצר כדי להתמקם בתפקידו רב העצמה שמאפשר לו לתמרן מחדש בכספי המדינה למרות שנראות חשובות למפלגתו ש"ס ולו באורח אישי. בנוסף לתפקידו כשר הכלכלה מונה דרעי לשר לפיתוח הנגב והגליל, יחד עם חברות בקבינט המדיני ביטחוני.
דרעי הספיק לאחרונה לתקוע את נושא מתווה הגז שיזם ראש הממשלה בנימין נתניהו מסיבות שטעונות בדיקה וניסה השבוע לטרפד את תוכנית הדיור הציבורי שיזם שר האוצר משה כחלון בנימוקי סרק מחשידים, וזו רק התחלה.
אומ"ץ החלה בימים האחרונים לבדוק את נושא ההון והשלטון שכפוף לדרעי בגלל תפקידו הרגיש החולש על מרכז ההשקעות.
לדרעי יש כבר וותק במגעים אסורים עם שורה של אילי הון. הבולט ביניהם הוא איל ההון היהודי אוסטרי מרטין שלאף שתרם במרוצת השנים את חלקו להשחתת שורה של אישים פוליטיים ישראלים ודרעי ברשימה.
למען האמת העובדתית ניסינו למנוע את בחירתו של דרעי לתפקיד שר הפנים כדי שלא יחזור להיות עבריין בכספי המדינה כפי שהיה בעבר בתקופת כהונתו הקודמת בתפקיד זה.
במכתב ששלחנו אל ראש הממשלה ערב הקמת הממשלה הנוכחית נאמר בין השאר: "על-פי פרסומים בכלי התקשורת והערכה של פרשנים פוליטיים יתמנה ככל הנראה יו"ר ש"ס, אריה דרעי, על-פי בקשתו לשר הפנים בממשלה החדשה שאתה אמור לעמוד בראשה.
אומ"ץ פעלה בחודשים האחרונים ללא הצלחה למניעת חזרתו של דרעי לחיים הפוליטיים חרף העובדה ששילם את חלקו לחברה ותקופת הקלון הגיעה לסיומה.
עתה, משהתברר כי דרעי חזר לחיים הפוליטיים בראש ש"ס, אנו מבקשים ממך למנוע את בחירתו כשר הפנים על-מנת שלא יחזרו על עצמן תופעות פסולות של העברות כספים בלתי חוקיות מתקציבי הרשויות המקומיות לגופים פוליטיים בהכוונת הנהלת משרד הפנים.
אנו סבורים שיש מקום למנות את דרעי לתפקיד של שר במשרד שאינו עוסק בהעברות כספים ומאשר תקציבים אלא בפעילות מקצועית בלבד".
אולי תרמנו במשהו לחסימת דרכו של דרעי למשרד הפנים אבל עכשיו נפתחה חזית חדשה גם בתחום השיפוטי. מתברר שהעבריין דרעי שהורשע בעבר בקבלת שוחד ריצה עונש מאסר יוכל למרבה הבושה בתוקף תפקידו כשר הכלכלה למנות שופטים בבתי הדין לעבודה.
על-פי חוק, שופטים בישראל ממונים כידוע ע"י הוועדה למינוי שופטים שבה מיוצגים שופטי בית המשפט העליון, נציגי הממשלה הכנסת ולשכת עורכי הדין. לגבי בתי הדין לעבודה, קובע תיקון 10 לחוק מ-1984 "יהיו חברי הממשלה בוועדת הבחירה שר המשפטים ושר התעשיה המסחר והתעסוקה" (בינתיים שונה כידוע שם המשרד למשרד הכלכלה).
נוצר אפוא מצב רגיש שבו שר עבריין מורשע דרעי, שישב בכלא, יהיה האיש שיישב בוועדה למינוי שופטים ונשיאי בית הדין לעבודה. למרבה האירוניה בוועדה הזו נוטלת חלק נשיאת בית המשפט העליון, השופטת מרים נאור, שהרשיעה אותו בדין ושלחה אותו לכלא כאשר שימשה שופטת בית המשפט המחוזי.
זאת ועוד: דרעי יהיה גם זה שימנה את שני נציגי הציבור שיושבים לצדו של כל שופט בבית הדין לעבודה. כך נאמר השבוע בדה-מארקר: "בעוד מינוי שופטים הוא מקצועי מאוד, הרי שבחירת נציג הציבור פתוחה בפני קהל רחב יותר של מועמדים, ואינה עוברת את אותה ביקורת קפדנית שמינוי שופטים עובר, מה שמותיר לשר הממונה שיקול דעת רחב. תיאורטית כמובן, מדובר בכר נרחב למינוי אנשים שהשר חפץ בייקרם. דרעי עצמו לא יכול היה להתמנות לנציג ציבור בבית הדין לעבודה - תיקון 43 מ-2014 קובע כי נציג ציבור לא יהיה אדם שהורשע בעבירה פלילית חמורה".
דרעי השור המועד החל את הקריירה הפוליטית המטאורית שלו בגיל צעיר, בהיותו בן 27, והוכיח יכולות מרשימות שקשה לבטלן או להתעלם מהן. הקבלה היקרה ביותר שלו היא הקמתה של תנועת ש"ס ב-1986 והפיכתו של הרב הראשי עובדיה יוסף למנהיגה הרוחני.
דרעי נתגלה כעסקן משופשף מאד, בעל כושר הנהגה, כריזמטי, מתוחכם, ערמומי, מניפולטיבי ומומחה לתרגילים מסריחים. רק אישים פוליטיים מועטים מהמפלגות השונות משתייכים לליגת העל שלו. הרוב הלא דומם של המנהיגים שלנו שייכים בתחומים הללו לליגה הנמוכה למקומות עבודה; היכולת הביצועית שלהם מוגבלת, שקופה ועלובה.
לדרעי לא לקח הרבה זמן כדי להצטרף לקהילה של האישים המושחתים בצמרת השלטון, כיאה לרב מפולפל, הוא תפס מקום של כבוד בכותל המזרחי המסואב של השחיתות עד שהואשם בקבלת שוחד ונכלא מאחורי הסורגים.
הקאמבק הפוליטי של דרעי ראוי לאזכור. כמה שנים אחרי שדרעי השתחרר מהכלא הוא ביקש להתמודד על ראשות עיריית ירושלים. לשם כך פנה ליושב-ראש ועדת הבחירות המרכזית וביקש ממנו לאשר כי משך הקלון שנקבע לו בגין המאסר הוא 6שנים, כפי שהיה החוק בעת שריצה דרעי את מאסרו ובאופן שיאפשר לו להתמודד בבחירות. יושב-ראש הוועדה דחה את בקשתו. דרעי פנה לבית המשפט המחוזי בירושלים וזה פסק שמשך הקלון הוא 7שנים, בהתאם לחוק התקף, ובכך נמנעה מדרעי האפשרות להתמודד באותן בחירות וירושלים ניצלה מראש עיר מושחת.
בבחירות האחרונות לראשות עיריית ירושלים ניסו דרעי וחברו הטוב אביגדור ליברמן להריץ ללא הצלחה לראשות העיר את שליחם לדברי עבירה רואה החשבון משה ליאון ותוכניתם לשלוט בעיר בשלט רחוק קרסה.
באוקטובר 2012, לקראת הבחירות לכנסת התשע עשרה, חזר דרעי להנהגת ש"ס, לצדם של אלי ישי ואריאל אטיאס, והוא מוקם במקום השני ברשימת מועמדי המפלגה לכנסת. במאי 2013 מונה על-ידי הרב עובדיה יוסף ומועצת חכמי התורה של ש"ס לכהן כיו"ר תנועת ש"ס עם היבחרו לכנסת מונה לכהן כחבר בוועדת חוץ וביטחון של הכנסת.
בשלהי השנה החולפת שודרה במהדורת המרכזית של חדשות 2 קלטת וידאו משנת 2008 שבה נראה הרב עובדיה יוסף מביע את חששו מדרעי, מכנה אותו "רשע" ומגדיר אותו כמי שפועל באופן עצמאי ואינו כפוף למרותו. הרב אמר עוד כי הוא מעדיף להשאיר את אלי ישי על כסאו, משום ששלושים-ארבעים אחוז ממצביעי ש"ס מאמינים כי אריה דרעי גנב ולקח שוחד ועל כן לא יצביעו ש"ס אם ייבחר אריה דרעי ליו"ר התנועה. בעקבות הסערה שהתחוללה עם פרסום הקלטת, שלח דרעי ב-29 בדצמבר מכתב למועצת חכמי התורה, ובו הציע את התפטרותו מהנהגת המפלגה, אולם מועצת החכמים דחתה את התפטרותו, למחרת הודיע ליו"ר הכנסת על התפטרותו מן הכנסת. לאחר מכן חזר להנהגת ש"ס
במהלך דצמבר 2014, עם פיזור הכנסת התשע עשרה ועל-רקע פטירת הרב עובדיה יוסף, התמודד דרעי עם פרישתו של היו"ר לשעבר של ש"ס, אלי ישי, שהכריז על ריצה בבחירות לכנסת העשרים בנפרד מש"ס, במפלגה חדשה שהקים בשם "יחד - העם אתנו". ישי הפסיד את המערכה והקריירה הפוליטית שלו נקטעה.
בבחירות לכנסת הנוכחית הוביל דרעי קמפיין עדתי שסיסמתו הייתה "מזרחי מצביע למזרחי". השד העדתי היה מאז ומתמיד חלק בלתי נפרד מחייו הפוליטיים של דרעי.
קרוב לוודאי שהראשונים שייהנו מתפקידו החדש של דרעי יהיו אילי הון מזרחיים מקורבים לש"ס. שר כלכלה מזרחי לא יזניח אותם.

יו"ר קרן יפה ויגודסקי - שאיבת כספי ציבור

אין ספק שיפה ויגודסקי יו"ר קרן "מעגלים" נחשבת לטפלון ברמה גבוהה שהצליחה עד כה לצאת יבשה מחקירות ובדיקות שהיו קשורות להעדר טוהר מידות אישי.
למרות קופת השרצים העמוסה שלה לא רק שמעולם לא הועמדה לדין אלא שהיא מילאה שורה של תפקידים רמי דרג שבהם המשיכה לחגוג בתחום הפיננסי.
שם המשחק היה מאז ומתמיד כסף ציבורי, כל הסימנים מעידים על כך שהקרן שמיועדת לסייע לעובדים חבוטים לשנות את מקומות עבודתם שניזונה מכספי משלם המיסים שהסתכמו עד כה ב-600 מיליון שקלים הפכה לספק ג'ובים קורצים לעובדי התאחדות התעשיינים. אחד ממקבלי הג'ובים הוא דובר ההתאחדות לשעבר זאב שרוני שמונה למנכ"ל הקרן.
ויגודסקי היא אומנם לא עובדת ההתאחדות לשעבר אבל קשריה המסועפים עם נשיא ההתאחדות שרגא ברוש ויו"ר ההסתדרות לשעבר עופר עיני שסייעו לארגן את הזרמת כספי המדינה לקרן שנויה במחלוקת הביאו לויגודסקי ג'וב מפתה של יו"ר הקרן. ויגודסקי ממשיכה לחגוג כדרכה בימים ימימה.
ברשותכם אני מבקש לצטט קטעים מתלונה שהגשתי השבוע למבקר המדינה שבה מככבת ויגודסקי השופכים חושך על פעילותה: "בשעתו הכריזו משרד האוצר ומשרד הכלכלה על הקמת קרן חדשה לטיפול בבעלי מקצועות שוחקים.
בהתאם לסיכום היה כי המדינה תתקצב את הקרן בסך 600 מיליון שקל בעשר שנים וזאת כדי שהקרן תדאג להסבה מקצועית למבוגרים שאינם מסוגלים לעבוד במקצועות שוחקים כגון חקלאות בניין וכד' וזקוקים להסבה למקצועות נוחים יותר שיאפשרו להם להתחיל קריירה שנייה ולחלופין לסייע כלכלית למי שלא יצליח להשתלב שוב בשוק העבודה ויבקש לפרוש מוקדם.
הקמת הקרן סוכמה בין המדינה, לשכת התיאום של הארגונים הכלכליים וההסתדרות. שלוש שנים לאחר שהוכרז על הקמת הקרן היא קרטעה ולא סיפקה את הסחורה וזאת עד שנת 2014. עד היום לא ברור מה הקשר בין פעילותה המוגדרת של הקרן לבין המושג "הסבה מקצועית".
הדבר היחיד שברור הוא שהמדינה שהיא הגוף המממן הבלעדי שלה אינה מנהלת את הקרן, שנהפכה לטריטוריה מוחלטת של ההסתדרות והתעשיינים. יפה ויגודסקי מונתה כיו"ר הקרן ב-50% משרה בתנאי שכר מועדפים מעוררי תמיהה.
ב-2013, המנכ"ל זאב שרוני השתכר 401 אלף שקלים ברוטו, ואילו היו"ר ויגודסקי השתכרה - 228 אלף שקל בעבור 50% משרה. ב-2012 השנה השנייה לפעילות הקרן, הוצאות הקרן בסעיף הוצאות הנהלה וכלליות הסתכמו ב 967 אלף שקלים, לעומת זאת הוצאות הקרן על קורסים (מטרת הקרן) היו 667.7 שקל בלבד.
בשנת 2013 הסתכמו ההוצאות על קורסי הסבה ב-6.8 מיליון שקלים, דמי הקיום שנועדו לעזור כאמור לפורשי הפנסיה המוקדמת – הגיעו ל-21,780 אלף שקל בלבד. הוצאות השיווק הגיעו לסך כ–1.7מיליון שקלים, והוצאות הנהלה וכלליות עלו ל–1.57 מיליון שקלים.
תנועת אומ"ץ סבורה שיש מקום לבדוק את נושא גובה שכרה והוצאותיה האישיות של יו"ר "מעגלים", גב' ויגודסקי, במקביל חובה לבדוק את האפקטיביות של הקרן, והביקורת של משרדי הממשלה על פעילותה, כגון האם מוסדות המפעילים קורסים מוכרים, והאם יש מעקב אחרי פעילותה של הקרן".
יפה ויגודסקי החלה את הקריירה הפתלתלה שלה בשנות השמונים במכללה למנהל בראשון לציון שבה שימשה בתפקיד בכיר. בעקבות מעילה בכספי המכללה הועמד המנכ"ל לדין ונידון לתקופת מאסר. ויגודסקי יצאה מהפרשה ללא פגע פלילי אולי משום שלא ראתה ולא שמעה.
אבל התנהלותה הותירה טעם מר וחשפה את אופיה חסר יסודות מוסריים בסיסיים, למרות שויגודסקי לא הייתה מעולם דמות חינוכית היא מצאה את דרכה למשרד החינוך משאת נפשה הייתה להיות מנכ"לית המשרד ולא הייתה לה בעיה להותיר בדרך ערימה של גוויות אבל היא נאלצה להסתפק בתפקיד של ראש אגף המחשוב ודאגה שאנשי שלומה ישתלבו בפרויקט.
בעקבות מידע מחשיד על התנהלותה הבעייתית של ויגודסקי שהגיע בשעתו לתנועת אומ"ץ פנינו לרשויות אכיפת החוק אך גם הפעם היא נחלצה בעור שיניה.
התחנה הבאה של ויגודסקי הייתה הטלוויזיה החינוכית שבה היא השליטה שלטון טרור בקרב העובדים וקיבלה גיבוי מאישי צמרת שנפלו בשל לשונה החלקלקה. בסופו דבר נאלצה ויגודסקי לפרוש מתפקידה בבושת פנים בעקבות פרשה פנימית של פגיעה במנהל התקין. גם במקרה זה זכתה ויגודסקי להנחה.
ויגודסקי חסרת המעצורים ניסתה להתברג בשני תפקידים נוספים מנכ"לית תיאטרון הבימה ומנכ"לית חברת החשמל. אומ"ץ פעלה מאחורי הקלעים לסיכול המינויים הללו.
ויגודסקי לא הסתפקה בחברות בדירקטוריונים של חברת החשמל ורשת עמל ובראשות שדולת הנשים בישראל וחיפשה הכנסות כספיות נוספות. כך נולד התפקיד בקרן "מעגלים".
לא בכדי הייתה ויגודסקי אפיזודה: אחת הממליצות הנלהבות בתקשורת על דליה איציק כמי שראויה ביותר, כביכול, לתפקיד נשיאת המדינה. התמיכה שהעניקה ויגודסקי לחברתה איציק המושחתת אינה מקרית. שתיהן קורצו מאותם חומרים שליליים: שקרים, מניפולציות, תחמנות, תככים, בוגדנות והעמדת פנים. שתיהן אימצו לעצמן אורחות חיים זהות. מבחינתן ניתן להכשיר את כל האמצעים כדי להשיג את המטרות ולהשיג את היעדים שהן הציבו לעצמן.
הלכה זרזירה אצל העורבת.

יו"ר התאחדות הכדורגל עופר עיני - צביעות סדרתית

אוהדי הכדורגל התפעלו באחרונה מהצלחתו של יו"ר ההתאחדות עופר עיני למנוע בדיונים שהתקיימו בשווייץ את הוצאתה של ישראל מארגון הכדורגל הבינלאומי (פיפ"א) כדרישת הרשות הפלשתינית.
אבל לעומת זאת הם לא ייחסו חשיבות להתחמקותו השיטתית להתערב בסירובה של קבוצת הכדורגל בית"ר ירושלים לקלוט בשורותיה שחקנים בני מיעוטים. בימי האחרונים התברר פעם נוספת שעיני מעל בתפקידו כיו"ר ההסתדרות לשעבר כאשר פורסם שהוא וחברו הטוב נשיא התאחדות התעשיינים שרגא ברוש הקימו חברה משותפת להשקעות.
צריך לבדוק היטב את ההסכמים שערכו השנים בין ההסתדרות לתעשיינים שהיו אמורים להיות משני צדי המתרס ולמעשה היו בצד האחד ושיתפו פעולה בנושאים גלויים וסמויים.
השבוע גם נחשף בתקשורת שההסתדרות מבקשת למכור דירה מפוארת שנרכשה בשעתו עבור עיני בנסיבות של פגיעה בטוהר המידות. ראשי ההסתדרות מילאו את פיהם מים ומסרבים לדבר בנושא טעון זה.
קשה לשכוח גם את הג'וב החדש שקיבל באחרונה עיני כיועץ לענייני עובדים של בנק דיסקונט שהוא יצג אותם בעבר בתפקידו הקודם. גם כאשר היה עיני יו"ר ההסתדרות הוא לא היה טלית שכולה תכלת אלא בעל גוון של טלית אפורה שחורה.בין השאר הוא טיפל בסידורם של בני משפחתו במשרות אטרקטיביות מכניסות אצל נוחי דנקנר בתקופת הפריחה שלו. גם אחיו אבי לא קופח כאשר התמנה לתפקיד מפתח של מנהל בית ההסתדרות בשכר מפתה.
בשעתו נקט עיני בצעדים שונים שמהם השתמע שהוא עומד לפרוש במפתיע מתפקידו בהסתדרות ולעבור למגזר הפרטי שהוא מחובר אליו היטב לאורך השנים.
המטרה של מהלך זה הייתה אמורה להיות מימוש האג'נדה של "לעשות לביתו" אחרי שהתגרש, עזב את משפחתו בדירתם בבאר שבע וכפה על ההסתדרות לרכוש עבורו, כאמור, דירה מפוארת בצפון תל אביב שבה הוא מתגורר כיום.
לאן, היו מיועדות פניו של עיני?
מקור יודע כמה דברים גילה לי שיצחק תשובה ביקש לנצל את קשריו הטובים של עיני עם העובדים הבכירים של רשות המיסים עוד מתקופת כהונתו כיו"ר ארגון עובדי המיסים וביקש להעסיק אותו בתפקיד מתאים אך הדבר נתקע. עייני נאלץ לעשות ברגע האחרון סיבוב פרסה.
להפתעתו הבלתי נעימה בדיוק באותה עת פרצה המחאה החברתית של מעמד הביניים שהתפשטה ברחבי המדינה כבשדה קוצים. ההסתדרות לא הייתה בכלל בתמונה ועיני לא נצפה במאהלים שבהם ביקרו אישים פוליטיים מבקשי רווחים.
עיני לא הוזמן למגינת ליבו גם לשאת את דבריו בעצרות העם ההמוניות שבהן צמחו מנהיגים צעירים והוא נדחק לקרן זווית ולא ספרו אותו. בשעתו סיפק עיני בדיחה עלובה שמצביעה על אופיו ההפכפך. בעצת היועץ המשפטי של ההסתדרות דיווח עיני על כך ש"קשרי עבודה וידידות" שהיו קיימים בינו לבין מנהלת לשכתו לשעבר עורכת הדין רווית דום נהפכו לקשרים זוגיים לכל דבר.
עצת השקיפות הרומנטית לקשריו של עיני עם דום, שהפכה לאישה החזקה בהסתדרות, ניתנה, אפוא, לעיני על-מנת למנוע לזות שפתיים על מצב של ניגוד אינטרסים.
גילוי של עיני שהיה ידוע מזמן לכל המי ומי ניתן לצמרת ההסתדרות באורח רשמי במסגרת הדיווח שמסר עיני על התקדמות המו"מ עם משרד האוצר בנושא מעמדם של עובדי הקבלן. עיני הודיע כי בגלל קשריו עם דום המכהנת כיום כמנכ"ל רשת החינוך ההסתדרותית "עמל" הוא ימנע מדיונים כלשהם הקשורים ל"עמל". כנראה שאין גבול לעזות המצח של עיני.
כאשר עיני מינה את חברתו למנהלת הרשת הוא דאג להעניק לה תנאי שכר גבוהים במיוחד וגם מכונית צמודה עם נהג וחשבון הוצאות נדיב. תנאים חריגים אלה גרמו לכך שתנועת אומ"ץ פנתה אל משרד החינוך בבקשה שיבדוק אם יש כאן חריגה מהנורמות המקובלות לגבי מנהלים במערכת החינוכית. תגובת המשרד הייתה שרשת "עמל" אינה כפופה לפיקוח ממלכתי. משום כך הכול מותר.
למרבה הצער ההסתדרות אינה גוף מבוקר ע"י מבקר המדינה וגם משרדו לא יכול היה להתערב כך נוצר מצב שהחתול השבע שעמד בראש ההסתדרות לא רק אכל את השמנת שהיה מצווה לשמור עליה אלא האכיל גם חתולה נוספת שהפכה בינתיים לרעייתו החוקית.

תאריך:  17/07/2015   |   עודכן:  17/07/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
התחמנים
תגובות  [ 29 ] מוצגות  [ 29 ]  כתוב תגובה 
1
למה חושפי שחיתות 'ללא הגנה'
ליו"ר אומ"ץ  |  17/07/15 11:08
 
- נודה מאד לתגובה הנושא קריטי ל"ת
ליו"ר אומ"ץ  |  18/07/15 13:13
 
- כי זו מדינת אליטות
אהרון שחר  |  18/07/15 17:30
 
- רותם שחשף שחיתות הופקר
רונית פרי   |  19/07/15 15:20
 
- רותם מרשות הכספים הופקר
שושפרי   |  19/07/15 23:05
2
הספר אומץ לב" מכיל שחיתות
שושפרי  |  17/07/15 12:45
 
- 'מכיל' ו'מחשבה' - קראנו לפעולה
לשושפרי ויו"ר  |  17/07/15 13:25
 
- אומץ לב . לא פורסם ערוצי תקשור
שושפרי  |  17/07/15 13:52
3
כתבה מעוררת מחשבה נוגה על
מי שהגיע למעלה   |  17/07/15 15:00
 
- אבנרי=תומךבאסכולת שיפוט רקובה?
ע_הראל  |  17/07/15 19:53
4
השחיתות הסרטנית הזאת היא
צורי  |  17/07/15 16:14
5
הטוחנים
אהרון שחר  |  17/07/15 17:30
6
חשיפה מעודכנת
ירושלמי  |  17/07/15 17:51
7
לרדוף כחוק את כל המושחתים!! ל"ת
קורןנאוה טבריה  |  17/07/15 18:23
 
- קודם=תיקון אסכולת שיפוט רקובה!
ע_  |  19/07/15 11:45
8
קרקס אמיתי
אח"י  |  17/07/15 18:35
 
- להעיר את העם
איפכא מסתברא  |  17/07/15 20:23
 
- אבנרי&שות=האריה דרעי יטרוףאתכם
ע_הראל  |  20/07/15 15:43
9
אומץ לב הספר מעולה עם ידע רב
שוש פרידמן   |  17/07/15 21:36
10
להשליך אותו לכלא
חבר הסתדרות מ1939  |  18/07/15 02:17
11
דרעי מתפקד בחסות נתניהו!
עזרא מנצור  |  18/07/15 10:25
12
אבנרי מודה בפעולתו המושחתת
משה, עורך-דין  |  18/07/15 17:09
 
- הסברתי כבר
אהרון שחר  |  18/07/15 20:44
 
- תשובה לאהרון שחר
משה, עורך-דין  |  21/07/15 15:31
 
- חוצפה מהולה בעליבות
כותב המאמר  |  18/07/15 20:54
 
- לדעתי=אבנריסוכןשל אסכולה רקובה
ע_הראל  |  19/07/15 12:17
 
- תגובת אבנרי עלובה ולא-עניינית
משה, עורך-דין  |  23/07/15 12:51
13
הפרקליטות מצפה שתשכך 'פרשת בק'
ליו"ר אומ"ץ  |  19/07/15 14:38
14
מליון מליונים=הגז-כחצי לבודדים
ישראל אור  |  22/07/15 20:05
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות
אריה אבנרי
השינוי הקיצוני בעמדתו של פרליקט המדינה שי ניצן מעידה לא רק על-כניעה לפרקליטי המדינה שמסרבים לשתף פעולה עם הנציבה בשל התנגדותם לביקורת עליהם אלא שיש בה גם קורטוב של צביעות    מי שחשב לתומו שיריב לוין התמתן בעקבות מינויו כשר בממשלה ויפסיק לפעול לקיצוץ כנפיו של בית המשפט העליון טעה בעליל    בכנסת הנוכחית לא הוקמה כלל שדולה נגד שחיתות וח"כ רוזנטל שומר משום מה על פרופיל נמוך בתחום זה
אריה אבנרי
ליברמן - הפעילות הפרלמנטרית של ליברמן נועדה בעיקרה לקצר את ימיה של הממשלה הצרה של נתניהו    דנינו הנהנתן – מסיבת הפרישה הבזבזנית עלתה מאות אלפי שקלים לקופה הציבורית והלמה את מידותיו של דנינו שידוע כחובב מסיבות    אללוף תאב הכסף - במרוצת 18 השנים האחרונות ניהל את קרן רש"י שהתברר כי רוב פעילותה מתבססת על תקציבי משרדי הממשלה. תמורת פעילותו קיבל אללוף שכר חודשי של 85 אלף ש"ח ועוד הוצאות והפרשה נדיבה לפנסיה
אריה אבנרי
יעקב נאמן - תפארתו של נאמן לא תהיה על תקופת כהונתו השנייה כשר המשפטים, שבה התגלה כאדם המגן והמושיע של אישי צמרת שסרחו ובראשם אהוד אולמרט    דליה איציק - הקריירה הפוליטית של איציק זרועה בתחמונים, מניפולציות ובגידות בבני ברית פוליטיים, כוחנות ושקרים. כך היא נוהגת גם בעולם העסקים    העבריינית רות דוד - בעקבות החלטת היועמ"ש להורות על פתיחת חקירה פלילית נגד פרקליטת מחוז ת"א פלילי לשעבר, החלה המשטרה לחקור תיקים פליליים של לקוחותיו של עו"ד פישר
אריה אבנרי
על הקשר בין ח"כ חזן, תנ"צ ברכה, ראש הממשלה לשעבר אולמרט והנשיא הקודם פרס
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il