X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם ביג-דרופ
▪  ▪  ▪

מותג האופנה הניו-יורקי Big Drop עושה עליה ופותח חנות ראשונה בישראל. החנות התל-אביבית, שתפתח ברחוב דיזינגוף האופנתי בעיר, היא החנות הראשונה של המותג הפופולרי מחוץ לניו-יורק.
Big Drop הינה רשת בוטיקים טרנדיים המציגה אוסף המורכב מקולקציות של המעצבים העכשוויים ביותר בניו-יורק. חנות המותג בישראל תפנה לנשים בעלות מודעות אופנתית גבוהה, וטווח המחירים של הפרטים בחנות יהיה דומה למחירים המוצעים בחנויות מעצבים דומות בארץ. את החנות ינהלו בני הזוג ישי וקרן קצב, אשר שואפים למחזור מכירות של 1.2 מיליון ש"ח בשנה הראשונה ופתיחת 2 חנויות נוספות בישראל עד סוף שנת 2007.
מנהל החנות, ישי קצב, אומר כי "יש מקום לפתוח חנות מעצבים מניו-יורק בתל-אביב בשל הביקוש הגבוה לאופנה חדשה ורעננה. אנו מייבאים את בגדי המעצבים היוצרים את הטרנדים האופנתיים, במקביל להפצתם בבירת האופנה ניו-יורק, ומביאים לארץ קטגוריה חדשה: אופנה אדג'ית".
עיצוב החנות ברחוב דיזינגוף בתל-אביב זהה לחנויות המותג בניו-יורק, המקפידות על עיצוב אורבני, צעיר ותוסס, המבטא את ערכי הרשת. בין המותגים המצליחים ביותר בארה"ב שיימכרו בחנות Big Drop בתל-אביב, ניתן למצוא את: 7 FOR ALL MANKIND, ROCK&REPUBLIC, ROBERT RODRIGUEZ, INGUA MELERO, CITIZENS OF HUMANITY, FRANKIE B, ELLA MOSS, NOIR, YA YA, GILBERT GILMORE ועוד. במקביל לפתיחת החנות הראשונה בישראל, עובדים בעלי המותג על פתיחת חנות ראשונה במיאמי, ארצות הברית.
חנות Big Drop הראשונה נפתחה בסוהו של ניו-יורק בשנת 1990 כבוטיק אופנה ואביזרים לנשים המזוהה עם שיק אוואנגרד. החנות הציעה אוסף מתוחכם של מותגים צעירים ו"מחוספסים" שהקפידו להיות הטובים ביותר בתחומם: החל מבד הג'ינס הטוב ביותר, דרך תיקים ועד שמלות אופנתיות. Big Drop הפכה במהירות לתחנת חובה בקרב נשים המחפשות לעצמן את הטרנדים החדשים, אך אלו המציעים גם סגנון נצחי ועל זמני. ההצלחה הגדולה הביאה לפתיחתן של 3 חנויות נוספות בעיר ניו-יורק בין השנים 1999-2004, וכן חנות אחת לבגדי גברים, תחת השם Big Drop Men.

תאריך:  02/07/2006   |   עודכן:  02/07/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il