X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
הנשיא עשה לו מנהג להיות נביא זעם ולהטיל את האשמה על כל העם בכל זווית שהיא לא מזמן יצא בנאום השסעים בחברה הישראלית והכניס את כולם תחת קורת הגג של אחריות והיכן אחריותו כנשיא האמור לגשר על-פני כל השסעים הללו
▪  ▪  ▪
הנשיא עשה לו מנהג להיות נביא זעם [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]

לאחרונה חווינו שני אירועים מזוויעים. האחד רצח נערה תמימה שבאה למצעד הגאווה ובן עוולה חרדי לקח את נפשה ממנה בסכין קצבים. השני בני עוולה שזרקו בקבוקי תבערה לתוך שני בתים ערביים, גרמו לשריפה בה נרצח תינוק בן שנה וחצי.
כל גורם שהייתה לו אפשרות, גינה את המעשים ומבצעיהם הגדיל לעשות נשיא המדינה שהכיל זאת כמאמרו על "בני עמי" ובכך הפך את כולנו לשותפים לפשעים הנוראיים ולא היא. בניגוד לרצח הראשון בו כבר ברור מי המבצע יהודי חרדי שטוף תאוות רצח שישב על כך בבית הסוהר וברור שאינו אחד מבין הרוב השפוי.
הרצח השני בוצע על-ידי מי או מישהם שזהותם טרם הובררה, אולם מאחר שמדובר בפלשתינים, יש לשער וכך גם עשה הנשיא כי מדובר ביהודים (למרות שדאעש בשם האיסלאם טובח במוסלמים). עם זאת, לא מדובר בכל עם ישראל, אלא במיעוט שבמיעוט. ועל זה כבר נאמר, האחד חטא ועל כל העדה תקצוף?
הנשיא עשה לו מנהג להיות נביא זעם ולהטיל את האשמה על כל העם בכל זווית שהיא. לא מזמן יצא בנאום השסעים בחברה הישראלית והכניס את כולם תחת קורת הגג של אחריות והיכן אחריותו כנשיא האמור לגשר על-פני כל השסעים הללו.
ואכן, מייד יצאו מושחזי העטים, איימו עליו והקימו קול צעקה מלווה באיומים, ברצח ופרסמו תמונה שלו בכפיה ועוד. מובן שיש לגנות תופעה זו מכל וכל ולהעמיד לדין את המפרסמים, אולם גם הנשיא צריך לברור את מילותיו לפני שהן יוצאות מפיו, משום שלהחזירן לא ניתן.
ונשאלת השאלה, מדוע אינו יוצא כמטיף בשער נגד תופעות של מקרי הרצח שהורגלנו אליהם של עבריינים הלוקחים את חייהם של חבריהם ולעיתים לא רחוקות גם של חפים מפשע, האם זה לא רצח מזוויע הנעשה על-ידי חלק קטן בציבור?
ומדוע כאשר חבר הכנסת יוגב הציע לעלות עם דחפור על בית המשפט העליון, לא כינס מייד יו"ר הכנסת את ועדת האתיקה והטיל עונש על חבר הכנסת הלז ומדוע כאשר חברת הכנסת חנין זועבי קוראת לחיילי צהל פושעי מלחמה ומסיתה נגד המדינה או כאשר גדעון לוי כותב מאמר הרעים לטיס הנשיא לא יוצא כנגד זה.
רשויות אכיפת החוק נמנעים מלטפל במקרים הנראים להם קטנים, אולם בסיומו של יום המקרים הללו עולים מדרגה, עולים בשלבים ומגיעים בסוף לידי רצח וכבר נוכחנו עד כמה מילים יכולות לרצוח ראש ממשלה נרצח ולכן חכמים היזהרו בדבריכם. אל תעשו איפה ואיפה ונסו להשתמש בסמכותכם הן המעמדית והן המוסרית להקטין עד למינימום את התופעות הללו.

תאריך:  04/08/2015   |   עודכן:  04/08/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חכמים ונשיאים היזהרו בלשונכם
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
המשרה
שמ  |  4/08/15 10:27
2
מסכים עם כל מילה
זה מה שקורה  |  4/08/15 21:51
3
צ"ל: "חכמים" או "נשיאים" :)!!! ל"ת
א. וינשטיין  |  5/08/15 15:06
4
מאמר נאה ונכון. ל"ת
תודה לכותב  |  5/08/15 22:23
5
ריבלין מדבר לא לעניין  ל"ת
יוסי ארגואן  |  6/08/15 23:11
6
 ל"ת
יוא  |  7/08/15 18:34
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יהודה דרורי
עלינו לזכור גם שלאירנים יהיה די קשה להסתיר את כל הפרותיהם, הם יצטרכו לפעול בזהירות מירבית ולכן לאט יותר, ומכאן אולי ההישג החשוב ביותר של הסכם הגרעין הזה - האטת הפיתוח הגרעיני באירן
אסתר שניאורסון גרי
שלום עכשיו, שבוגי יעלון כינה וירוס קטלני, מפגינים, זועקים ומאשימים, יחד עם כל השמאל, שיש טרור יהודי. איפה המקהלה הזאת כאשר נרצחים תינוקות יהודים? בסיבוב הופעות?
חיים שאולזון
ישי שליסל גדל על-רקע של אכזריות חרדית פנימית, ובמיוחד משום שהוא בא מבחוץ וספג קנאות קיצונית. גדולי התורה חייבים לקום מיד ולהוקיע את המעשה, אחרת הם נושאים באחריות לרציחות הבאות
אלעזר לוין
שר האוצר כחלון החליף תוכנית למכירת דירות בתוכנית דומה מאוד לאותה מטרה    הוא רוצה להירשם בהיסטוריה כאדם שהוזיל את הדירות    אולם שיווק המגרשים לפי התוכנית החדשה "מחיר למשתכן" יביא לדחייה במכירת הדירות!
דרור אידר
מי שקורא לעלות בדחפור על בית המשפט העליון מתעלם מניווט הספינה הציונית ומתרכז בסירה הקטנה של המגזר שבו הוא חי    אבל ריבונות על הארץ לא משיגים בכוח, אלא גם בפשרות ובסבלנות אין קץ
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il