X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  כתבות
[צילום: AP/Larry Crowe]
10 דברים על תפוח ודבש
קבלו 10 עובדות שאולי לא ידעתם על שני המאכלים המזוהים כל כך עם ראש השנה - תפוח ודבש

1. התפוח מכיל אחוז מאוד נמוך של חלבונים ושומנים. כידוע, עודף חלבונים ושומנים הוא אחד הגורמים המרכזיים למחלות בעידן חברת השפע.
2. התפוחים מכילים כמות רבה של מים, מה שמאפשר לגוף להפחית עומס מטבולי. התפוחים מסייעים לגוף להתפנות מתהליכי עיכול וספיגה, ובנוסף אף להפריש רעלים מהגוף.
3. על-פי הרפואה הטבעית, התפוח מטפל ומרפא בעיות שונות - עששת, השמנה, דלקת פרקים, אנמיה, אבנים בכיס המרה, בעיות עור ואף נדודי שינה.
4. רובנו מכירים מספר מצומצם של זני תפוחים, אולם בעולם יש לא פחות מ-7,500 זנים שונים של תפוחים השונים בצבעם, בטעמם, במרקמם, בצורתם, בעמידותם למזיקים ואף בתנאי האקלים שאליהם הם מתאימים.
5. על-פי הרפואה הסינית, התפוח מפחית חום, מלחלח את הריאות, מוריד כולסטרול, מאזן רמות סוכר בדם, מחזק את האנרגיה והדם, מסייע לטחול ולכבד, ובנוסף מגביר תיאבון.
6. נעבור לדבש. אומנם בדבש יש יותר קלוריות מאשר בסוכר לבן, אך מצד שני בניגוד לסוכר הוא מכיל חלבונים, מינרלים (דוגמת ברזל, נחושת, זרחן, אשלגן ונתרן), אנזימים וויטמינים מקבוצת ה-B. והכי חשוב: הוא מתוק יותר מסוכר.
7. לידיעה כללית - ככל שצבע הדבש כהה יותר, כך רמת נוגדי החמצון שבו גבוהה יותר.
8. מאחר שהוא מכיל פיטוכימיקלים בכמות נאה, הדבר משמש לטיפול מחטא ואנטי-דלקתי, ובנוסף מסייע גם לבעיות נוספות: שיעול יבש, פטריות וחיידקים, נטרול רעלנים מהגוף, כיב כיבה, עצירות, אפטות בפה, יתר לחץ דם ודלקות חניכיים.
9. אוהבים למהול את הדבש בתה? תחשבו פעמיים. תכונותיו הרפואיות של הדבש נפגעות בטמפרטורה שמעל 40 מעלות צלזיוס. לכן מומלץ לאכול את הדבש בכפית, בנפרד משתיית התה.
10. וטיפ חשוב לסיום: כשאתם קונים דבש, השתדלו לבחון לעומק את רשימת המרכיבים, על-מנת לוודא שקניתם דבש טבעי. במוצרי דבש רבים מערבבים היצרנים סוכר, מים, ממתיקים, חומרים משמרים וחומרי טעם, כך שתכונותיו של הדבש נפגמות. לכן מומלץ לבדוק שאכן מדובר בדבש מקורי.
והכי חשוב: שתהיה שנה מתוקה וטעימה בכל המובנים!

פורסם במקור: הידברות - אתר היהדות הגדול בעולם
תאריך:  07/09/2015   |   עודכן:  07/09/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות חגים ומועדים
יפעת גדות
בסוף השבוע נתפסו שלל מוצרים מזויפים ומוברחים בפתח תקוה ובמושב סמוך לאופקים    שר החקלאות ופיתוח הכפר, אורי אריאל: "המציאות של הברחות מוצרי מזון לישראל היא מציאות מסוכנת    מדובר בתופעה המסכנת את בריאות אזרחי ישראל, ואני מחזק את ידי עובדי המשרד שפועלים לילות כימים על-מנת למגרה"
עופר זהר
אירוח בראש השנה לרוב הוא אירוח בו מספר המשתתפים גדול ולכן מטבע הדברים צריכים בעלי הבית לשנות את מיקומו של השולחן למרכז החלל    אסור להזיז את השולחן לאחר פתיחתו
ליטל פיינגרץ
נתחיל בזה שלא נגיע לארוחת החג על בטן ריקה    דילוג על ארוחות או "שמירת" הקלוריות לארוחת החג, עשויים לגרום לאכילת יתר בארוחה ולצריכה קלורית גבוהה יותר    העדיפו לאכול מזונות שערכם התזונתי גבוה וערכם הקלורי נמוך
אנדרי מטיאס
מזונות מסוימים עלולים להיות מסוכנים, במיוחד לילדים קטנים    בעת הרכיבה חשוב מאוד שהילדים יחבשו קסדה מתאימה להגנה על הראש    מומלץ שעבודות הקמת הסוכה יבוצעו על-ידי שני אנשים
שני רוזנפלד
אם מפלס בית-הכנסת גבוה או נמוך ממפלס המדרכה, יש לדאוג שאחת הכניסות תהיה בעלת רמפה    על הדלתות והמעברים להיות ברוחב של 60 ס"מ לפחות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il