X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - גם מהמותן - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי והפעם - סוכה, בלוף, נועזים, קורס מפרך, גלישה, הרס הכל וטוחנות לאט
▪  ▪  ▪
קרי. יגיע בקרוב [צילום: איסאם רימאווי/פלאש 90]

א. במקום גינוי
למרות תחנונינו, במקום גינוי של גל הסכינאות הגיבה הרש(ע)ות הפלשתינית במחווה מקורית, המתאימה למקור ההסתה האנטישמית, מחוללת הסכינאות - בכיריה הגיעו לביקור ניחומין בסוכת האבלים, שהקימה משפחת מחבל לזכר המנוול, ששיסף שני יהודים בירושלים.
ב. שקרנים
לוחמת התעמולה, שמנהלת הרש"פ נגדנו, קיבלה תפנית מעניינת: היא טוענת בלי בושה, שלא היו פיגועי דקירה/דריסה, וניצלנו הזדמנות להוציא להורג ערבים תמימים, שנקלעו לצרה.
זה אינו חדש. כל אימת שאיתרע פיגוע דריסה טענו המשפחות, פרקליטיהן, הרש"פ וחורשי רעתנו, שזו הייתה תאונת דרכים ולא מעשה זדון; ולפעמים טעו הרשויות הישראליות להאמין לשיח המטורף הזה.
השיח הערבי החדש, שייקלט בוודאי בשמחה על-ידי התקשורת הבינלאומית, מזכיר את הסיכלות הישראלית בפרשת מוחמד א-דורה - עוד בלוף ערבי, שקיבלנו, ואפילו הודינו בהריגה שלא הייתה של הילד. אחר כך לך ותסביר שאין לך אחות...
ג. צל"שים
ניצב בנצי סאו, ממלא-מקום מפכ"ל המשטרה, ורוני אלשיך, המפכ"ל הבא, צריכים להחליט עקרונית, שכל אזרח, שבתעוזתו נטרל, או חיסל, מחבל, שפגע ביהודים - ראוי לצל"ש.
בלעדי תעוזת האזרחים ונחישותם - נזקי הפיגועים היו גדולים בהרבה.
ההחלטה לעטר את הנועזים חשובה לעודד את האזרחים לגלות ראש גדול, ואינה מונעת את חקירת האירועים להפקת לקחים.
ראו, לדוגמה, את ממשלת צרפת, שהחליטה לעטר באות לגיון הכבוד את האמריקנים, שבחופשתם השתלטו על מחבל מוסלמי חמוש, שניסה לפגע ברכבת מאמסטרדם לפאריס בחודש אוגוסט.
ד. גם היא סיימה קורס רינג'רס
מיג'ור ליסה א' ג'אסטר - בת 37, אם לשניים, בוגרת האקדמיה הצבאית בווסט פוינט וקצינת הנדסה קרבית במילואי הצבא האמריקני - הנה הקצינה השלישית, שהצליחה לסיים בהצלחה את הקורס המפרך בבית-הספר לרינג'רס.
ג'אסטר הנה האחרונה מ-19 נשים, שהתקבלו לקורס, והצליחה לסיימו בהצלחה רק אחר שהורשתה לעבור בפעם השנייה את השלב השלישי בקורס, שבו נכשלה בראשונה. היא בילתה 180 יום בבית-הספר לרינג'רס עד שקיבלה את התג הנכסף של הרינג'רס.
יחד אתה סיימו את קורס הרינג'רס 87 גברים, כך הודיעה מפקדת המרכז למצוינות בתמרון בבסיס פורט בנינג, ג'ורג'יה.
מפקדת הקורס מסרה, כי שיעור ההצלחה של גברים בקורס, שנמשך 62 יום, עומד על כארבעים אחוזים בלבד, ורק רבע מהחניכים מצליחים לעבור את הקורס בלי מקצה שיפורים. בעקבות הצלחת השלוש - קפטן גריסט, לוטננט האוֶר ומיג'ור ג'אסטר - החליט הצבא האמריקני לפתוח את שערי בית-הספר לרינג'רס בפני נשים.
ה. תתגלגל למערכת הבחירות
פרשת סרג'נט ברגדאהל, שהסתלק מיחידתו באפגניסטן, מול פני האויב, ונפל בשבי טאליבן, עומדת להגיע למערכת הבחירות לנשיאות בארצות-הברית.
דונאלד טראמפ, המועמד השערורייתי הרפובליקני, כבר אמר, שלדעתו, צריך להוציא את ברגדאהל להורג על עריקתו מול פני האויב.
משפט מוקדם בצבא האמריקני, שיקבע האם יש בסיס להעמדת הסרג'נט לדין, הסתיים, וגנרל רוברט אברמס, מפקד פיקוד הכוחות של הצבא האמריקני, צריך לקבוע את גורל התיק - האם יכונס בית-דין צבאי ובאיזו ערכאה, האם ייענש ברגדאהל עונש משמעתי בלבד, או שמא יושת עליו רק עונש מינהלי.
לוטננט-קולונל מארק ויסגאר, אב-בית-הדין במשפט המוקדם, המליץ בדוח, שלא פורסם, להעמיד את ברגדאהל לפני בית-דין צבאי בערכאה נמוכה, שיגזור עליו גירוש מהצבא ומאסר. לבית-דין כזה יש זכות לגזור עד שנה מאסר.
הסנאטור הרפובליקני מאריזונה ג'ון מקקיין, יו"ר ועדת הסנאט לכוחות מזוינים (בעצמו טייס בדרגת קפטן בחיל הים, פדוי-שבי ממלחמת ויטנאם), הצהיר, שלדעתו, יש להטיל על ברגדאהל עונש מאסר כבד; ואם לא - הוא יעלה את הנושא לדיון בוועדה.
הפרקליטים הצבאיים של ברגדאהל סבורים, שדברי מקקיין הנם התערבות בוטה בשיפוט הצבאי. בכל מקרה, עקב צעדו של מקקיין תגלוש הפרשה לביקורת נוספת על מדיניות החוץ של הנשיא אובמה ועל הדמוקרטים. לוח-הזמנים הגמיש להחלטתו של גנרל אברמס מבטיח, שהפרשה תהדהד במערכת הבחירות כספיח למלחמה בטרור - יחד עם כישלונות הממשל בענייני סוריה, אוקראינה, אירן ודאעש.
ו. הנה הוא בא
הנה בא הפתרון לגל האלימות - השוטה הגדול ג'ון קרי, שר החוץ האמריקני, שהצליח להרוס בשליחות אובמה כל חלקה טובה ברחבי העולם, הודיע שעוד מעט יגיע למזרח התיכון.
האיסלאמיסט האנטישמי, שלא טרח לגנות את רצח האזרחים ואת ההסתה של הרש"פ, קישר מראש, בהודעתו באוניברסיטת הרווארד על בואו לאזור, בין הבנייה היהודית ביהודה, בשומרון ובירושלים לבין הסכינאים. המשך ראוי לטיפשות המאפיינת את יכולתו התת-דלה לנתח את המציאות. כנראה, היה משהו רע במי הנהר מקונג, שבהם שכשך בהיותו קצין זוטר בחיל הים האמריקני במלחמת ויטנאם, והפך אותו לפירומאן בינלאומי.
קרי אמר, "אגיע בקרוב, בפרק הזמן המתאים, ואפעל לחידוש המגעים. אראה אם איננו יכולים למנוע מהמצב להחליק במדרון".
צריכים לייעץ לקרי, שיתרחק מאתנו, כי בכל מקום שנחת, או נגע, הותיר בוקה ומבולקה ונזק בלתי-הפיך.
ז. מתעכבים
מערכת המשפט עושה צחוק מהעבודה, ומחבלת במניעת טרור והסתה.
אין זה חדש. נראה, כי זו שיטתה.
ראו את שיח' ראאד סאלח, ראש הפלג הצפוני של התנועה האיסלאמית - עבריין מועד, שלפני כשמונה שנים (!) הסית בנאום, ונידון לאחד-עשר חודשי מאסר. עכשיו נשמע ערעורו על הרשעתו, ופסק-הדין יינתן רק בעוד שבועיים, בסוף החודש.
טחנות הצדק טוחנות לאט, וממסמסות כל תוצא (אפקט) הרתעתי לענישה.

תאריך:  19/10/2015   |   עודכן:  19/10/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הפתרון לגל האלימות
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
העריק ברגדאהל התאסלם.לכן
זוכה לטיפול עדין?  |  19/10/15 12:07
2
אני רוצה למות נמרצות על כך
הניה  |  19/10/15 23:00
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
יוני בן-מנחם
מחמוד עבאס ינסה להשיג הישגים מדיניים מישראל או מהקהילה הבינלאומית בטענה כי עליו "להביא הישג כלשהו" כדי להרגיע את השטח
איתמר לוין
גם מסיבות ביטחוניות וגם מסיבות כלכליות, אין כל אפשרות לאבטח בצורה מושלמת מקומות הומי אדם. עדיף לפזר בתוכם יותר מאבטחים, שיחסלו מיידית את מי שיעבור את יתר מעגלי האבטחה
מיכאל מנקין
למה יעקב עמידרור מתעקש לא לעיין במפה    בין מה למה מפרידה גדר ההפרדה    ולמי אכפת מהבחירות למזכ"לות מרצ?
נסים גבאי
לא האמנתי למשמע אוזניי. ציפי לבני החלה מפזרת חלקיקי דעה שהבשילו (כנראה) אצלה עם הזמן והנסיבות - ממש חלקי מישנה סדורה שהצעתי לה בזמנו. כן האמנתי שפניה הנפולים, יגיעו למצב כזה. כן, אני מאמין גדול שבסופו של דבר יקום מנהיג ישראלי ויקטוף הצעתי - הלכה למעשה
עידן יוסף
תושבי השכונה הנמצאת על קו התפר סובלים שנים ארוכות מיידויי אבנים ומהשלכת בקבוקי תבערה מצד תושבי שכונת ג'בל מוכבר    משטרת ירושלים הציבה מחסומים חוצצים בין השכונות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il