X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
על ראש היבסקציייה בשב"כ של אוסלו עדיין תוססת 'השמפניה' תגובתי לסרטו של איש השב'כ, דביר קריב: 'לא חשבתי שהוא יצחק' שהוקרן בערוץ 10 "וכל מי שיגיד שהוא בטוח במאה אחוז שזאת לא יכולה להיות קונספירציה - מדבר ממאווי ליבו" (בכיר בשב"כ, עיתון 'ירושלים') "מיתוס מספר אמת גדולה באמצעות שקרים גדולים" (האנתרופולוג הבריטי, לואיס)!
▪  ▪  ▪
רבין. ידע? [צילום: משה שי/פלאש 90]

צפיתי בסרטו של דביר קריב, וכצפוי מדובר בעוד סרט בסדרת סרטים מתוזמנים בקפידה שנועדו להנציח ולקבע בתודעת עם ישראל את הנרטיב הממוסד, המשוכתב ואפוף אינדוקטרינציה בולשביקית אופיינית למפא"י המיתולוגית לדורותיה, גלגוליה ועלילותיה - למרות שהרצח לא נחקר עד תום לעדותו של השופט מאיר שמגר: "לא חקרנו הכל - זכותה של משפחת רבין לבקש בירורים"! (מעריב, 7/11/99)!
אבל משפחת רבין לא מגיבה יותר!
אינני מותחת ביקורת או שופטת חלילה את מר קריב שמספר את האמת שלו כפי שחווה באופן אישי - בדיעבד. כאבו ונקיפות מצפונו ניכרים היטב מן המחדל התמוה והמביש של השב"כ הכי חזק בעולם שלא הצליח למנוע את הרצח הכי צפוי בעולם למרות שהכתובת באדום זעקה מקירות השב"כ וניתן היה בנקל לסכל את הרצח - שהיה בעוכריו של הימין תחילה - כפי שאוכיח עובדתית בזמן אמת ולא עשה זאת משום מה.
דרך אגב, אין מקרה אחד בהיסטוריה העולמית בקרב העמים, שהשב"כ שלהם ידע, צפה והזהיר מפני רצח פוליטי של ראש ממשלה או נשיא ולא מנע זאת, אלא אם אכן מדובר בקונספירציה פנימית. לדעתי גם הסרט הזה נועד לטהר את השב"כ שפישל באופן מחפיר ותמוה, שמותיר ביתר-שאת את אותן התמיהות והספקות שהטרידו פעם גם את דליה רבין, ואת אותן השאלות שנותרו ללא מענה, מצב לא תקין במשטר דמוקרטי.
ברור שהסרט נועד גם למען הסר ספק מכל תיאוריות קונספירציה עתידיות - ובעיקר למען הנצחת אות-קין על מצחם של הימין, הבנימין והמתנחלים השנואים על 'שומרי הסף' ה"לשעברים", על לא עוול בכפם!
מאחר שהחומר רב מאוד, אשתדל להתמקד נקודתית בטענותיו ובמסקנותיו של מר קריב ולהשיב תמציתית ככל שניתן על-פי ראיות בזמן אמת ובשם אומרם לפי הסדר שהוקרן בסרט.
הצילו, 'הדמוקרטיה' הקדושה 'בסכנה'
קריב מקונן על קדושת "הדמוקרטיה הישראלית", הקדושה לשמאל יותר מקדושת החיים כפי שלמדנו מ'כבודו', אהרן ברק. קריב מאשים בסרטו את "האנשים המאוד קיצוניים שרוצים להרוס את הדמוקרטיה", כלשונו.
האמנם?
אני רוצה להזכיר למר קריב, ולכל אלה שחושבים כמוהו, שהסכם אוסלו היה על-פי עדותה של הפרופ' השמאלנית קיצונית יולי תמיר:
"כולנו הרענו להסכם אוסלו למרות שלא נולד באופן דמוקרטי, המגעים היו חשאיים, לא הייתה שקיפות ושיקרו לציבור. בעניין זה מה שהימין טען היה נכון" ('הארץ',13.8.99).
כזכור, באותם ימים נוראים, הסכם אוסלו נכפה על עם ישראל על חודו של מיציבושי - ובתמורה קיבלנו דם, יזע ודמעות ואלפי קורבנות "שלום" לריק שילמו בחייהם מאז ועד עצם היום הזה מבלי לפגוע בקדושתה של 'הדמוקרטיה הישראלית', כך שהקינה על הרס הדמוקרטיה מגמתית!
הראייה לכך שהדמוקרטיה נותרה על-כנה, היא העובדה שלמרות הרצח נתניהו נבחר לשלטון ולמרות שהיה צפוי שיבטל את הסכמי פשע אוסלו המדממים, ליגוני, הוא לא עשה זאת כי הוא הגן, לשיטת השמאל, על הדמוקרטיה וכיבד את ההסכמים שנכפו עלינו בהליך לא דמוקרטי.
הטענה השמאלנית הכוזבת "מי שרצח את רבין רצח את הדמוקרטיה ורצח אוסלו והשלום" מצטרפת לשורה של עלילות-דם פוליטיות משמאל לימין בחסותה של ה"דמוקרטיה" מאז קום המדינה! עובדה: השב"כ צפה ורבין ידע!
מר קריב מנסה בסרטו לשכנע אותנו שהשב"כ האדיר שלנו "מטומטם" ו"מסוכן" למדינה ושלא מנע את הרצח משום שלא צפה ולא ידע על כוונותיו של בעל 'הפרופיל' "יהודי, תימני קטן ומקורזל" שמתכוון לפגוע ברבין.
זה לדעתי ממש זלזול בתפארתו של השב"כ שלנו ועלבון לאינטליגנציה נוכח הראיות שפורסמו בעיתונות בזמן אמת!
והרי מספר ראיות המעידות שרבין ידע והשב"כ צפה את הרצח הכי צפוי בעולם:
1) כשרבין ראה את דמותו בפוסטר המזוויע בלבוש נאצי הוא פנה לכ. גילון ואמר לו: "כרמי חייבים לנער את הבחור, זה עבר כל גבול". וגילון השיב:"כל מה שהוא עושה בפיקוח המלא"!
בחוכמה נהג קריב בסרטו, והפוסטר של רבין במדי אס.אס. לא הוקרן לשם שינוי כמו בסרטים מסוג זה, משום שגם מר קריב יודע שהפוסטר הופץ על-ידי 'השמפניה' של השב"כ במטרה להשחיר, להכפיש ולהבאיש את ריחם של המתנחלים, הימין והבנימין.
2) חצי שנה בערך, לפני הרצח הזהיר השב"כ מפני רצח צפוי, גם על-פי עדותו של מר קריב בסרט: "זה הוביל למצב שביוני 95 היחידה מוציאה התרעה אסטרטגית שאומרת: 'חשש, איום כבד לפגיעה בראש הממשלה, להתנקשות בראש הממשלה מיעדי ימין קיצוני".
3) חצי שנה בערך לפני רצח רבין הזהיר כרמי גילון מפני רצח צפוי ופגיעה ברבין ואפילו התנבא ש"אין שום ודאות שהרוצח יבוא דווקא מההתנחלויות. הוא יכול לבוא גם מהרצליה או מדימונה". וואלה? איך ידעת? (כאמור עמיר מהרצליה)
4) כחמישה חודשים לפני הרצח העבירה המשטרה לשב"כ מידע חשוב ביותר משלומי הלוי, איש ביטחון על: "בחור תימני, פעיל באי"ל המכונן לרצוח את ראש הממשלה". והשב"כ לא עשה דבר עם המידע הזה. השב"כ גם לא עצר את חברי מחתרת אי"ל של אבישי רביב לאחר 'טקס ההשבעה' בבית הקברות בחברון שנועד להשחרת הימין. טקס שבוים על-ידיי העיתונאי איתן אורן מערוץ 1 שהפנה שאלה מגמתית לחברי המחתרת: 'עד כמה תרחיקו לכת'? והתשובה הייתה מדהימה: "את זה בעזרת השם תראה בימים או בשבועות הקרובים".
כך הכינו את דעת הקהל בישראל לקראת התנקשות מבויימת ברבין!!
5) בעדותו בוועדת שמגר הודה אבישי רביב: "שמעתי את עמיר אומר כמה פעמים שהוא מתכוון לפגוע בראש הממשלה".
6) ביום הרצח שהה כרמי גילון בפריז. אברהם רותם, בעברו ראש אגף הבטחה בשב"כ תהה בזעקה בפני העיתונאי עודד גרנות: "מה יותר דחוף מאשר להציל את חיי ראש הממשלה? לפני כמה חודשים הלך גילון לרבין והזהיר אותו שהימין הקיצוני מתכוון להתנקש בחייו ואחר כך הלך לראשי מפלגות הימין וביקש מהם למנוע הסתה לרצח.
אתה לא יכול ללכת לראש ממשלה ולהודיע לו שמנסים לרצוח אותו, ואחר כך לחזור ולאבטח אותו בשטח בצורה שגרתית קל וחומר לנסוע לפריז"!
7) עדותה של נועה ארצי: "סבתא אינה מבינה מדוע כל הזמן חוזרים אנשים מהשב"כ ואומרים לה כי הכדורים הם סרק.
8) לקט שאלות וציטוטים שיגאל עמיר מפנה לחוקריו ברגעים הראשוניים למעצרו שמעולם, מעולם, לא דנו בהן והם נעדרים בכוונה מכל שיח בתקשורת אודות הרצח הכי צפוי, וביתר-שאת מכל סרט הנוגע לרצח רבין. ואם מישהו מעז לתהות בקול ולשאול שאלות נדרשות גם בתוכניות רדיו "מאזינים למאזינים" ע'אלק, הוא זוכה לזלזול וסתימת פיות שלא מותירים ספק!
עדותו של עמיר לחוקריו כפי שפורסם בעיתונות: "למה היו צריכים לצעוק 'זה כדורי סרק? האם שומר ראש שרואה ראש ממשלה נפצע באמת- הוא צועק אלה כדורי סרק'?"
עמיר בחקירה: "אני אומר לך שזו הייתה מזימה, לא ידעתי שאני הולך להרוג את רבין".
החוקר: "למה אתה מתכוון? אתה משכת את ההדק".
עמיר:"אז למה רביב לא דיווח עלי? הוא ידע שאני הולך לעשות את זה ולא עצר בעדי ולמה איש לא ירה בי כדי להציל את רבין"??
עמיר בבית המשפט: "אחרי שתדעו למה, תבינו שהכול רקוב במערכת. הכל מכור. מה שראיתם עד עכשיו היה הכל מסכה. לא חשבתי שיתחילו להרוג פה אנשים. כשיידעו את האמת אז כל המדינה תתהפך. הכל שקר" (מעריב 4.12.95)!
שקר ה"דין-רודף"!
מר קריב בסרטו מעריך ש"הפעם הראשונה שעובר במוחו של עמיר שגם נכון וגם צריך וגם אפשר לרצוח את רבין הייתה בסוף ספטמבר 93. למעשה עמיר חושב על המהלך, בודק דין רודף דין מוסר, מחליט עם עצמו שנכון וצריך לרצוח את ראש הממשלה", סוף ציטוט.
הניסיון להעליל על רבני ישראל שנתנו כביכול היתר לעמיר לרצוח את רבין הוכח כעלילת דם. עד היום לא נמצא רב אחד שניתן היה להלביש עליו את העלילה הזאת!
גם לעדותו של החוקר ליאור אקרמן בסרט: "עמיר לא דיבר על פסקי הלכה ועל כל מיני פסיקות של רבנים. הוא לא דיבר על רב ששלח אותו ואמר לו: 'כן אתה יכול'...."!
עובדתית: היה זה המסית היחיד שהסתובב בפרהסיה עם חולצה המודפסת עליה דיוקנו של רבין מתחת לכתוביות: 'אין מנוע לבוגדים" - והיחיד בישראל שהדיח בגלוי לרצוח את רבין, ושמו אבישי רביב, "השמפניה" של השב"כ, שבעת דיון בהארכת מעצרו לאחר הרצח אמר: "אמרו אצלנו כי יש לרבין דין-רודף - דין מותר על-פי ההלכה" (מעריב, 9.11.96)!
"אצלנו", מתכוון רביב לומר, אצלנו בבית המדרש של היבסקצייה בשב"כ! והבל עלילת-דם 'ההסתה'!
בסרטו של קריב, טוען בכיר בשב"כ חיים נתיב: "אני חושב שכן, שההסתה נגד רבין היוותה רוח-גבית ליגאל עמיר ואולי גם לאחרים שאנחנו לא יודעים עליהם".
עד היום מטיח השמאל בימין את הטענה השקרית הזאת - משום שהמסית הבלעדי לרצח רבין כפי שהוכח נעשה בגלוי על-ידי 'השמפניה'! ומי שהפריך את הניסיון הנואל להדביק לימין את "ההסתה שקדמה לרצח" היה לא אחר מהיועץ המשפטי שמאלני מני מזוז שחקר זאת היטב והודה: "אני יודע שנוהגים להזכיר שוב ושוב את רצח ראש הממשלה כפועל יוצא של הסתה. איש לא הוכיח את זה" (אוגוסט 2005)!
אני מניחה שגם ראייה כזאת, של מזוז, בעיני כרמי גילון, ובעיני לכל שונאי הימין כולל מהשב"כ כמוה כחשיפתה של 'השמפניה' שהייתה אסון לשב"כ לעדותו של גילון: "חשיפתה של "שמפניה" על-ידי העיתונאי אמנון אברמוביץ' הייתה אסון"!
מר קריב מספר בסרטו: "ככל שתהליך המשא-ומתן המדיני התקדם וכל הפיגועים התרבו, אנשי הימין הקיצוני חשבו יותר על מה הם יכולים לעשות כדי לעצור את התהליך... הרבה מאוד נורות אדומות יחד דולקות ואומרות זה עומד לקרות"!
תמוה שגם מר קריב מתייחס לרצח יהודים חפים מפשע בטרור פלשתיני חסר תקדים כתוצאה מהסכמי פשע אוסלו כאל "תהליך" של 'משא-ומתן' או 'תהליך השלום' רחמנא ליצלן!
עצוב שגם מר קריב מתייחס בהתנשאות לא דמוקרטית לזעקת רוב העם שהפך לקורבן 'שלום' בפועל ובפוטנציה כתוצאה מ"תהליך המדיני" הקדוש יותר מחיי אדם - זה זלזול בעם שדמו הותר!
איזה עם לעזאזל, היה מקבל בשתיקה ובכניעה תהליך רצחני ומסירת חלקי מולדתו וחלקי מולדת אסטרטגיים לביטחונו לידי אויבו הגלוי והרצחני שמעולם לא הבטיח בתמורה לא שלום ולא ביטחון ליהודים אלא רק דם?!
הסכם רצחני שאת תוצאותיו של אותו תהליך אנו חווים על בשרנו וחיינו עד עצם היום הזה, בדיוק כפי שצפה והזהיר הימין "הקיצוני" הנרדף על-ידי שב"כ פוליטי בחלקו. לצפות שוב מעם ישראל להיות קורבן 'שלום' וכצאן לטבח? זהו פשע מדיני!
על הבדיחה והצביעות
בסרטו של קריב, שמעון שבס מספר ש"אני לא חשבתי לשנייה שזה יהודי". וואלה? אותו טיעון נשמע גם מהשב"כ שלנו מיד לאחר הרצח: "לא שיערנו שיהודי יקום ויתנקש בראש הממשלה". וואלה? האמנם? אז מדוע במשך חצי שנה לפני הרצח הזהיר אותו השב"כ בדיוק מפני רצח ראש הממשלה על-ידי "גורמים מהימין הקיצוני"? גם לעדותו של קריב בסרט!
וכשהיועץ המשפחתי מיכאל בן-יאיר תוהה בסרט בפני קריב ומעיד שהוא "ידע על פרופיל שהוכן בשב"כ של מפגע יהודי פוטנציאלי. היה פרופיל אישיותי, סטודנט... והשב"כ לא עשה דבר?! ולנו מוכרים שאיש לא שיער בנפשו שיהודי יפגע ביהודי? עלבון לאינטליגנציה וזלזול מתנשא בציבור!
מי לא ידע שיהודי יפגע ביהודי? 'מר ביטחון' רבין?
אז מי פיקד על הרצח ב"אלטלנה" וגרם למותם של 16 יהודים חפים מפשע ?וביניהם ניצולי שואה? למרות הדגל הלבן שהתנוסס על האונייה? כתוצאה מעלילת-דם? "המרד" - להד"ם!
מי זה היה? ביבי? כהנא? המתנחלים? או שהיה זה רבין שלא היסס לקדש את התותח הטמא על יהודים חפים מפשע? רבין המופלא והקדוש שהיה ל"מושא והערצה" בעיני מר קריב, כלשונו, אז תגידו לי איך תפח המיתוס לעזאזל?
בסרטו של קריב בלט בנוכחתו הוזה המזרח השימון החדאעש, שמעון פרס שקריב מספר שאמו, חברת מפלגת העבודה מאוד מקורבת לפרס. זה היה הרגע בסרט שהבנתי, לכאורה, מי עומד מאחורי הסרט של קריב ומה המטרה, בקיצור תיאורית הקונספירציה שלי קיבלה חיזוק נוסף ורציני.
העדות המדהימה הנעדרת של ירון קנר
בסרט משתתף גם העיתונאי ירון קנר שחדר במסווה של פעיל ימין קיצוני בשם נדב, לארגון אייל, ובהזמנת אבישי רביב הגיע קנר לחברון לערב הרצאה של יגאל עמיר לצורך תחקיר עיתונאי.
בתחקיר שפורסם ב'ידיעות אחרונות' ב-10.11.95 מספר קנר: "יום לאחר הרצח הרמתי טלפון לאבישי רביב, מנהיג תנועת אי"ל... זה היה מיד לאחר שרביב ירד למחתרת ונעלם, אבל כשעוד ענה לשיחות שהגיעו לטלפון הנייד שלו. מדבר נדב, הצגתי את עצמי בשם הקוד שניתן לי כחבר בארגון.
"הוא (עמיר) משלנו? שאלתי את רביב. "כן, והוא מאוד קרוב אלינו" השיב הרביב"!

לא חשבתי אחרת
תאריך:  28/10/2015   |   עודכן:  28/10/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לא חשבתי אחרת
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
אשמה
גד דרום  |  1/11/15 01:00
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אפרים הלפרין
האם ייחול למותו של אדם היא הסתה? האם אי-גינוי טרור הוא הסתה? האם הסתה היא פעולה חד ‏משמעית כמו למשל גניבה, אשר ניתן להחליט בה על-פי התכנים בלבד או שהיא תלויה גם או בעיקר ‏בנסיבות הפרסום
רועי אורן
במצב של שוק עבודה משתנה צריך משרד האוצר להגדיר מה תפקידם של דמי האבטלה, ולפי הגדרה זו לקבוע את תקופת הזכאות ולא לעשות ניסויים אשר ירעו עוד יותר את מצבו של האזרח
ד"ר יאיר ויסמן
הרבנות מתירה להיכנס לכותל בלי טבילה למרות שיטת הרדב"ז. איסור "כרת" הוא חמור רק כאשר הערבים חושבים שהוא חמור
אליקים העצני
כמו שאת אסון אוסלו הבאנו על עצמנו אחרי ניצחוננו באינתיפאדה הראשונה, ואת אסון הגירוש אחרי ניצחוננו באינתיפאדה השנייה, כך מפעל ההתנחלות עלול להיות קורבן הניצחון באינתיפאדה השלישית
יוסף שטח
הגיע הזמן להילחם בתרבות הנהיגה התוקפנית וחסרת ההתחשבות ולעודד נהיגה רגועה. מכך יפיקו תועלת כל האזרחים ותשופר איכות חייהם. אפשר לנצל את הטכנולוגיה לאכיפה ולמניעת הנהיגה העבריינית. אפשר לעודד את הנהיגה הרגועה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il