X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מקורות
פרשת פינטו-ברכה: דובי שרצר, ראש זרוע החקירות במחלקה לחקירות שוטרים; מיכל כהן, עורכת דין
▪  ▪  ▪

דובי: בסדר גמור ואצלך?
מיכל: הנה בסדר קצת לחוצים, רוצים לדעת מה קורה. גם לגבי המחתקים, וגם לגבי היציאה של כבוד הרב לניתוח.
דובי: תקשיבי שנייה, אני לא קיבלנו אתמול שום תשובה, למרות שנראה לי שהם בכיוון של לאשר לנו לחקור ככה נראה לי, אבל לא קיבלנו שום תשובה כלום. לגבי הזה, תקשיבי מיכל אני אמרתי לך, אני לא, לא נראה לי שהם יסכימו ליציאה, אני לא מאמין שבשלב הזה. אני מציע בכל מקרה את הבקשה לבית משפט בלי קשר תגישו. הלו,
מיכל: כן, כן לדעתך איך שהדברים מתנהלים הם לא יסכימו ליציאה כאילו?
דובי: אני לא יודע.
מיכל: למרות התנאים שאני נתתי למשה? תראה, אמרתי למשה יש לנו ערבות. הוא, קודם כל נתחיל מזה, שהייתה לו ערבות של מיליון שקל, כשהוא ידע מראש את הדברים והוא התייצב והגיע לזה. אם הוא לא היה רוצה להגיע, הוא לא היה מגיע. דבר שני, אני אמרתי שאני מוכנה להגדיל, אמרתי שאני מוכנה להגדיל פי שתיים את ההפקדה הכספית. את הערבות ואת ההפקדה הכספית. אמרתי לו אני מוכנה להגדיל את זה פי שתיים. קבוע לנו זה, דיון בנובמבר, מעבר לזה, גם אם ההתנהלות וההתקדמות שלנו בעניין אתכם, אתם צריכים את הרב גם אתם פה. שייסע, אתה יודע, יעשה את הניתוח, יש לו שלושה שבועות אחרי הניתוח שהוא,
דובי: תקשיבי שנייה מיכל, תקשיבי שנייה. אני אומר לך, יום ראשון הם אמרו שהם יחזירו שהם ייתנו לנו תשובה אם כן או לא, אני אומר להערכתי, היועץ לא יאשר את זה אם את שואלת אותי להערכתי. בוא נגיד ככה, אני מציע עזבי אותך מהתשובה כן לא, את בלי קשר תגישי בקשה לבית משפט. מה יש לך להפסיד.
מיכל: אין בעיה, אני אגיד לעורכי דין שיום ראשון יתחילו לעבוד על בקשה להגיש לי אותה.
דובי: כן, כן אני בכל מקרה אהיה איתך בקשר יום ראשון. יום ראשון אנחנו אמורים לקבל תשובה, תשובה סופית ורשמית על הבקשה, ונהיה יותר חכמים. בלי קשר את תערכי, אני אמרתי לך אני לא רוצה מצב שבסוף לא תהיה יציאה בגלל שאנחנו אמרנו אולי כן ובסוף זה יהיה לא.
מיכל: עם מי אתם מתנהלים על הבקשה ליציאה, עם היועץ או עם פרקליט המדינה?
דובי: שניהם מה זה, היינו בישיבה עם שניהם ביחד.
מיכל: הבנתי, יאללה איך זה מלחיץ אותי.
דובי: הלו,
מיכל: כן,
דובי: שניהם ביחד.
מיכל: כן, כן ומשה הציג להם את התנאים כאילו, טוב אולי אני אדבר ישירות עם משה לברר איזה תנאים הוא רשם בבקשה.
דובי: לא, מה שאמרת, שני מיליון שקל.
מיכל: והם מודעים לזה שעם ההתקדמות של החקירה שלך בעניין הזה, אתם צריכים את הרב בכל מקרה. מה נראה להם, שהרב לא יגיע? נו בחיאת דובי, מה נראה להם?
דובי: מיכל אמרתי לך, אנחנו עם המנהלים שלנו שקופים עד הקצה, הם יודעים כל דבר, בסוף אני אמרתי לך עוד מראש, זה החלטה שלהם נטו. נטו, נטו אנחנו אמרנו מה שאנחנו חושבים, מה שאנחנו מעריכים, אנחנו גם ביקשנו את יודעת בדיוק מה אנחנו הולכים לחקור,.
מיכל: כן.
דובי: אמרתי דווקא בכיוון הזה נראה לי שיש סבירות חיובית אני חושב שכן.
מיכל: אבל אתה מבין גם דובי, ש, עזוב עכשיו שנייה את הרב עם הערעור וזה. עזוב את זה. הם ראו את הערעור הם מבינים את הדברים, הם רואים, תראה, אני לא ביקשתי לערער על הסכום של הכסף של הקנס, אתה יודע, אנחנו הולכים בקו הגיוני וזה. לא ביקשנו לערער. אנחנו עושים את הכל מתחת אתה יודע, מתחת למכ"ם. גם את הערעור עצמו אני דאגתי שהעורכי דין יגישו עם, את הערעור והבקשה לעיכוב ביצוע עם איסור פרסום, זה באופן אוטומטי אפילו אתה יודע, לא יודעים אפילו, גם עיתונאים שנכנסים לאתר של בית המשפט העליון, לא עושים פינטו ולא יכולים לראות כי זה נרשם שמה השופט קיבל את זה ונרשם שמה כפלוני. אתה יודע, כדי למנוע דווקא את כל ההתעסקות הזו שעושה כמו שאתם יודעים, הרבה לחץ. אז אנחנו עושים,
דובי: ..
מיכל: מה?
דובי: את צודקת מאה אחוז.
מיכל: אז כאילו מבחינתנו באמת אנחנו עושים את כל מה שאפשר על-מנת לעשות אתה יודע ככה להחליק מתחת למכ"ם לדברים האלה. יש את ה.. אתה יודע אני מוכנה, האדם היה רוצה לברוח, בוא ביננו, היה רוצה לברוח לא היה מגיע, לא היה מגיע, לא היה מגיע, היה נשאר. אבל עזוב היה נשאר.
דובי: מיכל ... את למדת להכיר אותי, אני לא מחרטט אותך.
מיכל: לא, ברור אבל אני באה ואני אומרת לך עזוב את זה היה מגיע, לא היה נשאר, אני מוכנה להכפיל את הערבויות, הם ראו את הערעור שלנו, הם ראו שיש בו סיכויים ממשיים להתקבל. זה לא, אני לא באה ודופקת לך חרטות. יש שמה שאלות משפטיות קשות, כשבפועל מדובר בין שבעה חודשים בפועל, לבין אתה יודע להוריד את זה לעבודות שירות זה עניין של חודש. ובאמת עם שאלות משפטיות קשות. אבל תעזוב את כל זה לרגע. יש לרב כאן קהילה שלמה עם נכסים אתה יודע אני לא מדברת על הנכסים שיש לרב כאן. אם זה הבניינים של הישיבה, אם זה הבית של הרב, את כל הקהילה שלו, את כל הדברים שלו, זה הרי ברור להם שהוא לא יברח ולא יחזור, ומעבר לזה, במקביל מתנהלת עכשיו איזושהי חקירה שאיתכם מתנהלת, ואתה רואה איך אנחנו באמת עובדים ועושים דובי, אי-אפשר להגיד עלינו אפילו לא רבע מילה, כי אנחנו עושים כל מה שאפשר על-מנת לעזור לכם. כשבסופו של דבר התוצאה הסופית היא, שאתם צריכים לחקור לגבות מהרב עדות.
דובי: נכון.
מיכל: זאת אומרת שהרב יצטרך להגיע אליכם למסור לכם עדות, אתה יודע, אתם יכולים לגבות ממני, אתם יכולים לגבות מרבי מנחם, אנחנו אלה שרק מחזקים את המסביב. אבל העיקר בעצם זה כבוד הרב. אתם יודעים שהרב, אתה יודע אני מביאה עוד אינדיקציה לחזק את זה שהרב וודאי יגיע. הרב לא יגיע למסור לכם עדות על העניין של ברכה? לא הגיע למסור לכם עדות על העניין של מנשה ארביב? אז זה לא, אתה יודע זה ברור שהרב יגיע. ואתה יודע, גם אם זה יהיה במחיר של לא יודעת מה, אבל כאילו תן זה, תן לבן אדם יצא, יעשה את הניתוח, אני צריכה שלושה חודש אני צריכה. כי הוא עושה את הניתוח, ויש לו שלושה שבועות אחרי ניתוח שהרב לא יכול לטוס איתם, כמו שהיה לנו בדיוק בדיון הקודם, שהרופא שלח לשופט ששלושה שבועות עם חוות דעת לרבות החוות דעת של מנחם הזה, אני לא יודעת איך קוראים לו, לאופר, לאופר, שאמר אחרי הניתוח הזה אי-אפשר באמת שלושה שבועות טיסה. אני יודעת זה מה שאני צריכה. יום חמישי של הניתוח, שלושה שבועות. רוצים, הוא יגיע אליכם, הוא הרי ממילא צריך להגיע אליכם. אני מציעה הפקדה פי שתיים, יותר מזה? זה לא, היה לו סכום אסטרונומי, אז לא לתת לנו, לא לתת לנו זה להתעמר בנו, וזה להוריד מאיתנו אתה יודע גם כל חשק לבוא ולהמשיך. אז ניתן לעורכי דין שיעבדו בערעור, יעבדו יעשו מה ש, אתה מבין למה אני מתכוונת? רואים,
דובי: מיכל תקשיבי שנייה. מיכל את יודעת שאני הרי לא מחליט נכון? לא אני ולא משה.
מיכל: ודאי, ודאי אבל,
דובי: מיכל תאמיני לי אנחנו ייצגנו את האינטרס שלכם נאמנה, יום ראשון יחליטו, אמרתי לך מה ההרגשה שלי, אני לא אמרתי שיש החלטה, אמרתי מה ההרגשה שלי. ככה אני מרגיש. את מבינה, אנחנו בכל מקרה יום ראשון אני ואת נהיה בקשר. אמרתי לך, אבל ההרגשה שלי, את בכל מקרה שהעורכי דין יגישו בקשה. באמרתי לך אני לא רוצה שבגללי תקבלי מסר לא נכון. זה לא שמישהו אמר לנו כן או לא, אמרו לנו נשקול, אני אומר לך רק שלדעתי בסוף התשובה תהיה רק דרך בית משפט, זאת התשובה שלי תהיה בסוף.
מיכל: וודאי שיהיה דרך בית משפט, הרי לעשות את הכל אני חייבת דרך בית משפט. אני לא רוצה התעכבות של דיון של כך של כך. הרי אני יכולה להגיש את הבקשה בהסכמה, אין לי בעיה עם התחייבות לתאריך חזרה. שמח"ש צריכים אותו, שכך רוצים אותו, אין לי בעיה לעשות את זה, אתה מבין? הרבה לפני מועד הערעור.
דובי: מיכל כל מה שאת אומרת תאמיני לי שאנחנו הדגשנו חזור והדגש. באמת גם משה הציג את העמדה הזאת נאמנה, חד-משמעית. ואני גם נשאלתי לגבי סכומים של הפקדות, מה סביר מה לא סביר, אמרתי, הכל נאמר, יום ראשון יחזירו לנו את החלטת היועץ המשפטי לממשלה, ההרגשה שלי מיכל, שהוא יחליט שתגישו בקשה לבית משפט. ככה אני מרגיש. זאת לא תשובה סופית,
מיכל: וודאי, וודאי.
דובי: זאת ההרגשה שלי, בכל מקרה תקשיבי מיכל, אני ואת נהיה ביום ראשון בקשר, מה את דואגת?
מיכל: כן אני יודעת, ברור לי. תגיד עכשיו.
דובי: בכל מקרה אמרתי לך, אני מציע שתגידי לעורכי דין שיכינו בקשה בלי קשר. שיכינו בקשה גם אם ביום ראשון אני אומר לך תקשיבי, לא נתנו תשובה, את תגישי בקשה. אמרתי לך אני לא רוצה שבגלל הגרירת רגליים מצד המדינה, בסוף הרב בסוף לא יוכל לצאת, את זה אני לא רוצה בטוח, את מבינה? אז בלי קשר תהיה בקשה בבית משפט, בלי קשר את מבינה? מסלולים מקבילים. את איתי מיכל?
מיכל: כן, כן, אני זה מה שאני, אני מדברת איתך וחושבת על העניין הזה.
דובי: מסלולים מקבילים בלי קשר. את מבינה, אם יגידו כן תודה רבה הבקשה מתייתרת. אם התשובה תהיה שלילית יש דיון בבית משפט. את מבינה, לפעמים גם מקבלי ההחלטות צריכים שהדברים יבואו בבית משפט בצורה מסודרת ותהיה החלטה. אמרתי לך, ההערכה שלי שהשופט יאפשר כן יציאה. אני לא מאמין שהוא לא ייתן לצאת עם כזאת ערבות.
מיכל: וודאי,
דובי: זה הערכה שלי, מה לעשות מקבלי ההחלטות יש להם כל מיני רצונות משלהם. בכל מקרה אמרתי לך מיכל, בישיבה ביום חמישי היינו עד מאוד מאוחר.
מיכל: והדברים מתקדמים טוב?
דובי: אני לדעתי בסוף ייתנו לנו אישור זה ההערכה שלי.
מיכל: הם אמרו לכם שיום ראשון הם אמורים לתת לכם אישור על העניין הזה?
דובי: כן, לגבות עדות מכבוד הרב, זה יקדם אותנו מאוד, מאוד. אך כמובן עדות עם פוליגרף כן?
מיכל: כן, וודאי, ברור.
דובי: אבל אני מקווה, מקווה שהכיוון הוא חיובי אני מקווה למרות שוב, אמרתי לך מיכל את יודעת שבסוף לא אנחנו מחליטים.
מיכל: ברור לי, ברור לי, ברור לי. עכשיו,
דובי: אנחנו עושים הכי טוב שאנחנו יכולים באמת הכי טוב שאנחנו יכולים.
מיכל: עכשיו שאלה אחרת לי, שאלה אחרת לשאול זה המחתקים.
דובי: לא קיבלנו את---
מיכל: אה את האורנג' רק קיבלתם הבנתי.
דובי: כאילו לא קיבלנו, עד שעה 10 לא קיבלנו הפקידה שלי שמתעסקת בזה, יצאה לחופש, אז בסדר יום ראשון, אני מאמין שזה כבר יהיה, היא פשוט הלכה הביתה. יום ראשון אנחנו נבדוק את הדבר הזה.
מיכל: בסדר גמור, טוב בסדר דובי, אז יאללה שיהיה שבת שלום ותודה רבה, נעמוד בקשר יום ראשון בעזרת השם.
דובי: שבת שלום מיכל, ובסוף אני מקווה שיהיה הכל בסדר.
מיכל: אמן בעזרת השם.
דובי: אמנם הולך לאט, לאט עקב בצד אגודל, אנחנו נעשה מה שצריך לעשות.
מיכל: אמן בעזרת השם תודה רבה.
דובי: יאללה מיכל תודה רבה לך.
מיכל: ביי, כל טוב ביי.
דובי: ביי.

תאריך:  01/12/2015   |   עודכן:  01/12/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות פרשת ברכה
מחלקה ראשונה
פרשת פינטו-ברכה: דובי שרצר, ראש זרוע החקירות במחלקה לחקירות שוטרים; מיכל כהן, עורכת דין    השיחה התקיימה אחרי בדיקת הפוליגרף שאותה עברה מיכל בהצלחה
מחלקה ראשונה
פרשת פינטו-ברכה: דני אלבז, ראש המודיעין במחלקה לחקירות שוטרים; מיכל כהן, עורכת דין
מחלקה ראשונה
פרשת פינטו-ברכה: דני אלבז, ראש המודיעין במחלקה לחקירות שוטרים; מיכל כהן, עורכת דין
יואב יצחק
בניגוד לפרסומים המכפישים והכוזבים, הרב פינטו חזר לישראל, כפי שהתחייב בפני בית המשפט העליון, על-אף מחלתו הקשה והגרורות שפשו בגופו    וגם: השאלות הקשות שנותרו פתוחות, בהן: ההתנהלות הפלילית מצד הפרקליטות; ההתנהלות הבעייתית מצד עו"ד איל רוזובסקי; וההתנהלות המגונה מצד כמה עיתונאים בכירים
יואב יצחק
מידע מתועד המוחזק בידי כמה גורמים מבסס עוד יותר את החשדות החמורים נגד היועץ המשפטי לממשלה, בפרשת ברכה, שהתאבד    מהמידע עולה: וינשטיין עידכן בחשאי את ברכה לגבי המהלכים שהתנהלו נגדו במסגרת החקירה הסמויה במחלקה לחקירות שוטרים    במקביל ניסה להטיל דופי בחוקרי ובתוצרי מח"ש כדי לסכל פעולותיהם ולעצור חשיפת האמת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il